مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا

مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید

امین رحیمی
۱۱:۲۰ ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
black myth wukong

استودیوی Game Science اعلام کرد که مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسیده است. تیم توسعه‌دهنده در حال حاضر روی بهینه‌سازی بازی مذکور کار می‌کند. همچنین تریلر جدیدی در تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد، ساعت ۵:۳۰ بامداد) منتشر خواهد شد.

در ادامه بیانیه استودیوی Game Science را مطالعه می‌کنید:

از صبر شما سپاسگزاریم! ما هیجان‌زده هستیم تا اعلام کنیم مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسیده و بازی طبق برنامه عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، تمام تیم سخت در حال کار روی مراحل نهایی آزمایش بازی هستند. برای اینکه نشان دهیم تبلیغات بازی را فراموش نکرده‌ایم، تریلری جدید راس ساعت ۱۰ صبح به وقت پکن در تاریخ ۸ آگوست به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

در عین حال که مشتاقیم جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم، باید بگوییم “Black Myth: Wukong” یک بازی تک‌نفره با خط داستانی ویژه و گیم‌پلی منحصر به فرد است. بنابراین، خواهشمندیم در چند روز باقی‌مانده تا عرضه رسمی، از به اشتراک گذاشتن هرگونه متن، تصویر، “اطلاعات لو رفته” از منابع غیر رسمی یا ویدیویی که ممکن است محتوای آن را فاش کند، خودداری کنید.

ما صمیمانه امیدواریم که اسرار و شگفتی‌های “Black Myth: Wukong” تا زمانی که سفر خود را آغاز می‌کنید، فاش نشوند.

انتظار و اعتماد شما در چهار سال گذشته همیشه در یادها می‌ماند. این بازی اکنون برای پیش‌ خرید در استیم، پلی استیشن ۵، فروشگاه Epic و WEGAME در دسترس است و در ساعت ۱۰ صبح، ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

بازی Black Myth: Wukong بر اساس رمان کلاسیک مشهور در ادبیات چینی به نام Journey to the West ساخته شده است. بازیکنان در نقش “مقدر شده” قرار می‌گیرند و سفر خود را برای کشف حقیقتی از گذشته آغاز می‌کنند.

در مسیر خود با انواع مختلفی از دشمنان روبه‌رو خواهید شد که برای شکست هر کدام باید از جادو، توانایی تغییر شکل و موارد بیشتر استفاده کنید. همچنین این فرصت را خواهید داشت تا بر تکنیک‌های مختلف مسلط شوید و با ترکیب توانایی‌های مختلف، سبک مبارزه خود را ایجاد کنید.

Black Myth: Wukong در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) روی پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.

DARKSIRENحاج کریتوسRoyalknightammar_iraqiKSpider-ManKurosThe GameReza𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥MHNred-eyed Banished KnightHardcorامیر پورحسینیFidoامیرحسین رهنورد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا
مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • همین که بازی تونسته با تبلیغات و تریلراش جامعه گیپینگ رو به خودش جذب کنه که خیلیا بگن این می تونه بازی سال بشه ، خودش قطعا یه برگ برنده بزرگ براشون محسوب میشه

    Metagamestothegametime پیج رسمی اینستاگرام𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊A0seyed0ARoyalknightammar_iraqiRadinKSpider-ManNinja theoreymore
    • 🔶 دقیقا محمد جان اینا همه موثره تو بولد شدن و دیده شدنش به عنوان مثال سر بالدرز گیت ۳ من تا قبل از اون اصلا نمیدونستم همچین بازی ای وجود داره یا اسم استودیو سازندش لاریان هستش نمیشناختمشون بعد که اومد بازی عرضه شد ترکوند بازی سال هم شد اون موقع دیگه رفتم راجع بهشون خوندم اطلاعاتمو بردم بالا که استودیوش مال کدوم کشوره بازی هایی که تا حالا ساخته چیه و…

      🔸و متاسفانه این امر فقط برای استودیوهای بزرگ با بودجه بالا ممکنه آدم دلش میسوزه یک سری بازی های مستقل و کوچیک که کیفیتشون کم از بازی های بزرگ نداره بخاطر محدودیت بودجه بازی هاشون دیده نمیشه و زیر بازی های بزرگ له میشن

      NimaRoyalknightKمحمد نیک حالت جهرمی
      • aidin گفت:

        حق آلن ویک رو خوردن به خاطر چنین نظرات مبتدیانه‌ای که تو دنیا داده میشه که بیشتر جنبه نمایش داره تا کارشناسی
        بالدرز گیت حتی نباید جز کاندید های برترین بازی می‌شد

        مترسک ( pc gamer ) 💚قصابMalek𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊RoyalknightGun head(BLIZZARD fan)HardcorKing∞Spider-Manmore
        • Reza گفت:

          آلن ویک دوست من پتانسیل نسل ۹ نداشت گیم پلی اش به شدت روانشناختی پیچیده بود الان بری داستانش بخونی هیچی متوجه نمیشی انقدر پیچیدست

          مترسک ( pc gamer ) 💚𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊RoyalknightTom
          • متاسفانه دوستانه دارن فقط و فقط سلیقه ای صحبت می کنن
            نه آلن ویک بازی کوچیک بود
            نه بالدرز گیت ۳
            و نه بازی های دیگه

            اینجا بحث نظر شخصی و سلیقه نیست – باید دید اون بازی تو سبک خودش چطور عمل می کنه
            مقایسه بالدرز گیت ۳ با آلن ویک از ریشه اشتباه است دو سبک متفاوت رو چطور دارید با هم قیاس می کنید

            از بازی لذت ببرید و بازی های مورد علاقه همدیگه رو نکشید پایین که بازی مورد علاقه خودتون بزرگ جلوه بدید

            Reza
        • 🔶 (aidin): ببین عزیز از اونجایی که من نه آلن ویک ۲ رو تجربه کردم نه بالدرز گیت ۳ رو نه میتونم حرف شما رو تایید کنم نه تکذیب یعنی عادت ندارم یک چیزی رو که هنوز تجربه نکردم نقدش کنم بنابراین نظری ندارم در این رابطه

          𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊RoyalknightK∞bethesdaRise frome the ashesReza
          • حالا من بازی کردم خدمتتون بگم بالدرز گیت ۳ یک بازی با المانهای بسیار جذاب و داستان زیبا اما به شدت سخت و حوصله سر بر به نحوی که باید زبان انگلیسی قوی داشته باشین والا از جزئیات بازی هیچی سر در نمیارین میدونم خیلی ها از بازی لذت بردن و واقعا بازی جذابی هستش اما من بیشتر از ده ساعت پلی نتونستم تحملش کنم و پاکش کردم و اما آلان ویک ۲ یک بازی در سبک خودش یعنی جنایی معمایی اما با بک گراند دارک و داستان به شدت پر پیچ و تاب به نحوی که اگر شما نسخه اول رو زیر و رو نکرده باشین از نسخه دوم هیچی سر در نمیارین من خودم به شخصه از نحوه چیدمان داستان خیلی خوشم اومد ولی چون از یک مقدار هم بیشتر تخیلی هستش خیلی ها نتونستن ارتباط برقرار کنن و اینکه ربط دادن بازی به بازی کنترل و درگیر کردن پلیرها با دو جنبه داستانی خیلی ماهرانه کار شده بود و اون جوری باید بازی به حقش نرسید و کم لطفی شد.

            مترسک ( pc gamer ) 💚FunDarkKامیر پورحسینی
            • 🔶 ممنون از توضیحاتت دوست من، ببین من که به شخصه سلیقم بازی های نقش آفرینی نیست مخصوصا اینکه گیم پلی و مبارزاتش نوبتی باشه من اولین سبک مورد علاقم ترسناکه حالا چه وحشت بقا چه روانشناختی در نتیجه بالدرز گیت ۳ رو قرار نیست تجربه کنم

              🔸در مورد آلن ویک هم خب همه میدونن رمدی اولویتش داستانه بنابراین هرکسی که میره سراغ بازی های رمدی بخاطر داستان و روایت بی نظیری که دارن میره آلن ویک رو من نسخه اولش رو تو نسل هفتم رو Xbox 360 پلیش دادم یعنی چهارده سال پیش در نتیجه هفتاد هشتاد درصد داستانش یادمه چیزی که عالی باشه تا آخر عمر تو ذهن آدم میمونه حالا برای اینکه این یاد آوری رو صدرصدش کنم کنسول که خریدم اول نسخه ریمسترش رو میرم بعد نسخه دوم که هم تجدید خاطره بشه برام این بازی فوق العاده هم داستانش رو کامل یادم بیاد برای تجربه نسخه دوم

              🔸در مورد داستان بازی های رمدی خیلیا متاسفانه درکش نمیکنن چون یک چیزی مثل فیلم های نولانه موضوعات کوانتومی و زمان داخلش هست و دوم اینکه هرکی زبان بلد نباشه نباید سراغ این بازی ها بره، نمونش میشه یک بنده خدایی که داستان بازی رو متوجه نشده درک نکرده و میگه باز پتانسیل نسل نهم رو نداشت

              مرد تنهای شبK
              • FunDark گفت:

                Baldur’s gate 3 رو خیلی ها بهترین بازی عمرشون بیان میکنن داستان بازی بشدت تأثیر گذار و فلسفی هست و حتی میتونه رو شخصیت واقعی آدم هم تأثیر داشته باشه.
                متأسفانه خیلی ها به خاطر نوبتی بودن و آلمان های متفاوتی که نسبت به مابقی بازی ها داره بازی رو کنار میزارن در صورتی که اگه سعی کنی با بازی و مکانیک های گیمپلی آشنا بشی به یکی از بهترین بازی های عمر گیمینگتون تبدیل میشه.
                به شدت بهت پیشنهاد میکنم ساده از کنار این بازی عبور نکن که شاید دیگه هیچ وقت چنین تجربه لذت بخشی رو بدست نیاری.

                • 🔶 ببین عزیزدل اول اینکه خیلی ممنون بابت پیشنهادی که دادین دوم اینکه فرمایش شما متین ما اصلا میگیم بالدرز گیت ۳ بهترین داستان تاریخ بازی های ویدیویی رو داره خب بحث اینجاس که شما باید سلیقه گیمر رو در نظر بگیرین الان من معیارم برای انتخاب یک بازی گیم پلی هستش گیم پلی برام اولویت داره نه داستان داستان در درجه دوم یعنی بعد از گیم پلی برام اهمیت داره من سبک هایی مثل نقش آفرینی و سولز و… سلیقم نیست نه اینکه نخوام بازی کنم نمیتونم بازی کنم نمیتونم ارتباط بگیرم شما تا خود صبح بیاین بگین شخصیت هاش جذابن داستانش عالیه موسیقیش فوق العادس من میگم شدنی نیست

                  🔸 نمیشه که کسی رو مجبور به بازی ای کرد که سبکش سلیقش نیست وقتی نمیتونه ارتباط بگیره و براش لذت بخش نیست مثل یک غذا میمونه شما اون غذا رو دوست داری دلیل نمیشه منم دوست داشته باشم

                  FunDark
            • خب مرد تنه… من که نه سواد آکادمیک تو حوزه انگلیسی دارم و هم نه D&D بلد نبودم و نه حوصله زیاد دارم نه از بیخ از لور D&D هیچی نمیدونستم چطور ازش لذت بردم و به جرات میگم تنها گیمی که واقعا تو رول پلیش غرق شدمه؟
              متاسفانه به اندازه یک نوک انگشت اطلاعات ندارید از گیمش از عمق شخصیت پردازی که این گیم داره برای هر کدوم از کرکتر ها بی نقصه کاش یکمی خودت رو درگیر میکردی.
              شرط میبندم دیالوگ های فقط یدونه از کمپنیون های bg3 بیشتر از کل AW2 هست ( این جمله برای روست کردن گیم نیست بلکه حقیقته )

        • آلن ویک شکست خورد چون کمپین تبلیغاتیش بد بود نه چیز دیگه ای
          خودتونو با دلایل مسخره ای مثل همه پسند نیست و آندریتده گول نزنید

        • Malek گفت:

          حتی اگه بالدورز گیت جز کاندیدها نمی شد( که باید می شد و حقش goty بود) بعد از اون حق زلدا بود. البته تو که نه زلدا رو تجربه کردی نه بالدورز . اگه تجربه می کردی که در وهله اول اصلا این کامنت رو نمی نوشتی

          Hardcor
        • AVALON گفت:

          حرفت کاملا اشتباهه عزیز من هردو بازی رو تموم کردم بهت میگم برای منم گوتی الن ویک بود ولی اونایی که گوتی براشون بالدرز بود رو درک میکنم حجم محتوای این بازی وحشتناک زیاده تک تک ماموریت ها سناریو یونیک خودشو داره و پیامد سناریو ها رو توی جریان بازیت حس میکنی میفهمی انتخابات چه تاثیری توی جهان بازی داره زیباست به معنای واقعی

  • وقت لیک شد بیلد اصلیشه که ایشالا در همین حوالی کرک بشه👍😁🏴‍☠️

  • Ninja theorey گفت:

    خوشبحال تک تک مردم تازه بدوران رسیده و گشنه کمونیست که هستین راحت و حماقتیم که انتهایی ندارد متاسفانه

    NimaMalek𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊MamadRoyalknightKGun head(BLIZZARD fan)crashTomSpider-Manmore
  • Hardcor گفت:

    بنظرم کاره خوبی کردن که دمو برای بازی ندادن، اینجوری یک تجربه ی غافلگیر کننده واسمون رقم میخوره، و بشدت هیجان انگیز

    RezaK
  • دل خوشی از چینیها نداریم کاشکی بازی ساخت کشور دیگه ای بود ولی بسیار به موفقیتش امیدوارم بنظرم بازی موفقی میشه

    MalekRoyalknightammar_iraqiRadincrash∞Rise frome the ashesMeafanaHardcor𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊more
  • RT گفت:

    منتظر متاشم ببینم انقدر ازش تعریف میکردن واقعاً همونه؟

    KHardcor
  • tintin گفت:

    احساس میکنم این بازی قراره بترکونه
    این خط و این نشان چه خوشمون بیاد چه نیاد ببینید استدیو های چین در آینده به چه غول هایی در ساخت بازی تبدیل میشوند

    MamadKSpider-ManHardcorReza
  • Kuros گفت:

    نسخه ایکس باکس ساخته میشه ؟ انحصاری که نیست..

    AEOKing∞Reza
  • K گفت:

    چند بار گیم پلیاشو دیدم این بازی بنظرم متا عالی میگیره نظر من ۸۵به بالاتا ۹۰دقیق بگم شاید۸۸البته از قبل بیای بگی فلان بازی فلان متا رو میگیره اشتباه قبول دارم اما کنجکاوم نظرشمادوستان چی نظرتونو میتونین بگین تا بدونم…؟

  • اخبارشو نخوندم نمیدونم اپن وورلد هست یا نه ولی اگه خطی باشه میخرمش

  • Hunter گفت:

    احتمالا بازی خیلی خوبی باشه بیاد میگیرمش.

    بچه ها یه بازی جدید میاد چند وقت بعد میشه اون رو ظرفیتی گرفت یا مثلا کنسول رو بدی برات بازی رو بریزن

    پ ن : اونایی که تو کنسول بازی میریزن مثلا ۱۰ تا بازی ۷ تاش رو خودت انتخاب میکنی با چه روشی میریزن یا میتونن هر ده تا رو خودشون انتخاب کنن ؟و بنظرتون بهترین روش برا بازی ریختن چیه؟

مراحل توسعه Black Myth: Wukong به پایان رسید - گیمفا