هر آنچه در مورد Black Myth Wukong میدانیم؛ غرور چینیها!
بازی Black Myth: Wukong از استودیوی چینی Game Science، به صورت ناگهانی معرفی شد و صنعت بازیهای ویدیویی را غافلگیر کرد. پس از معرفی اولیه، سالانه شاهد ویدیوهای طولانی از گیمپلی آن بودهایم. هماکنون که کمتر از یک ماه تا انتشار فاصله داریم، اطلاعات زیادی از بازی در دست قرار دارد و جزئیاتی نیز وجود دارند که ممکن است از آنها غافل باشید.
توسعه توسط Unreal Engine 5
تیم سازندۀ عنوان Black Myth Wukong از همان ابتدا اعلام کرد که این اثر با بهرهگیری از موتورگرافیکی Unreal Engine 5 توسعه مییابد و تاکید ویژهای روی جلوههای بصری، افکتها و تعاملات دارد. همچنین به طور رسمی پشتیبانی از فناوریهای DLSS 3.0 و ری تریسینگ (Ray-Tracing) روی PC نیز تایید شده است.
بازی یک اثر کاملا سولزلایک نخواهد بود
محبوبیت ژانر سولزلایک به لطف استودیوی FromSoftware در حال افزایش است. بسیاری از استودیوها نیز با عرضه بازیهایی مثل Lies of P و Stellar Blade، برای ساخت آثاری در این سبک تلاش کردند و به موفقیتهای زیادی دست یافتند. احتمالا دیگر استودیوها نیز ترغیب شدهاند تا شانس خود را برای تولید عناوین سولزلایک امتحان کنند و در عین حال، همین موضوع باعث میشود تا صنعت بازی از وجود چنین بازیهایی اشباع شود. پس از اینکه مشخص شد سبک Phantom Blade Zero اختلاف زیادی با عناوین سولزلایک دارد، حالا به نظر میرسد یک بازی دیگر نیز چنین رویهای را پیش گرفته است. بر اساس پیشنمایشهای Black Myth Wukong و صحبتهای افرادی که آن را تجربه کردهاند، میتوان گفت که این عنوان به طور کامل یک سولزلایک نخواهد بود. البته، همچنان طرفداران این زیر-ژانر قرار است المانهای آشنایی را ببینند، اما گویا چرخۀ گیمپلی تفاوتهای ویژهای با آثار سولزلایک دارد. همچنین بازی قرار نیست چندان چالشبرانگیز باشد.
مدت زمان گیمپلی بازی تقریبا ۱۵ ساعت خوهد بود
فنگ جی (Feng Ji)، تهیهکننده ارشد Black Myth: Wukong، در صحبتهای اخیر خود اعلام کرد که هدف تیم توسعهدهنده ساخت اثری است که حداقل به مدت ۱۵ ساعت پلیر را درگیر کند. با این حال، او تاکید کرد که این تخمین ساعات زیادی را که بازیکنان برای یادگیری الگوهای حمله و تسلط بر باس فایتها صرف میکنند، در نظر نگرفته است. بنابراین در عمل این بازی میتواند بسیار طولانیتر باشد.
بازی تنوع زیادی در دشمنان و باسها دارد
تریلر منتشر شده از Black Myth: Wukong در مراسم گیمزکام سال گذشته، به دشمنان مختلف و طراحی خلاقانۀ آنها پرداخت؛ از هیولاهای بزرگ و قدرتمند گرفته تا دشمنان کوچک، اما چابک. با این وجود، نسخۀ نهایی Wukong احتمالاً حتی دشمنان بیشتر و متنوعتری هم خواهد داشت. در گفتوگویی با IGN، تهیهکنندۀ بازی، فنگ جی (Feng Ji)، متذکر شد که تیم سازنده قصد دارد بیش از ۱۰۰ هیولا و دشمن منحصر به فرد را در نسخۀ نهایی بازی قرار دهد تا حس هیجان غیرقابل وصفی در ماجراجویی به وجود آید. پس از این مصاحبه، برخی منابع داخلی به حضور ۱۶۰ نوع دشمن و بیش از ۱۸۰ باس فایت اشاره کردند.
داستان Black Myth: Wukong
داستان عنوان Black Myth: Wukong بر اساس یکی از ۴ رمان ادبیات کلاسیک چین، تحت نام سفر به غرب (Journey to the West) نوشته شده است. با یک رمان بسیار طولانی طرف هستیم که ۱۰۰ فصل دارد، اما نیازی نیست پیش از تجربۀ Wukong آن را مطالعه کنید. البته، باید بدانید که این رمان و بازی Black Myth، قصۀ Sun Wukong یا Monkey King را روایت میکند.
سان ووکانگ که از یک تخم سنگی در زمان ادغام زمین و بهشت به دنیا آمد، تصمیم گرفت به دنبال Tao برود. Tao نوعی جهانبینی در ادیان چینی و فلسفههای پیرامون آن است که باید کاملاً به آنها اشراف پیدا کرد تا رشد نهایی معنویت و دانش رخ دهد. Monkey King جاهطلبی تبدیل شدن به یک خدا را دارد.
ساختار مراحل
در رابطه با طراحی مرحله، Black Myth: Wukong یک نقشآفرینی معمول خواهد بود که بازیکنان مناطقی با طراحی دستی و دقیق را یکی پس از دیگری مورد اکتشاف قرار میدهند. بنابراین، انتظار یک اثر جهان باز با اتصال یکپارچه را نداشته باشید. البته، اگرچه همیشه یک مسیر واحد برای پیشروی در مراحل وجود دارد، اما مسیرهای جانبی با محتویات فرعی نیز در محیط بازی حضور خواهند داشت تا مهارتها و پاداشهایی منحصر به فرد را دریافت کنید. به طور کلی، طراحی مرحلۀ بازی بیش از هر چیز شبیه سری Dark Souls است.
تنها یک درجه سختی و سلاح واحد
اگرچه استودیوی Game Science، سازنده بازی موردانتظار Black Myth: Wukong، در تلاش است تا این بازی را از عناوین سولزلایک دیگر جدا کند، اما اشتراکات زیادی با این سبک محبوب دارد که یکی از آنها وجود درجۀ سختی واحد و عدم ارائۀ گزینههای مختلف برای تعین سطح چالش است. تعهد سازندگان به ارائۀ تجربهای چالشبرانگیز باعث میشود که در آن بازیکنان مجبور به تسلط بر مکانیکهای بازی و غلبه بر موانع دشوار از طریق مهارت و استراتژی خود شوند. تیم سازنده در بیانیهای به شرح دلیل چنین تصمیمی پرداخت:
شما نمیتوانید درجه سختی را تغییر دهید، اما درجه سختی در طول بازی ثابت باقی نمیماند. فلسفه ما این است که بازیکنان مانند یک قهرمان مبارزه کنند. در هنگام توسعه بازی، مجبور به اتخاذ تصمیمات دشواری شدیم. روشی که انتخاب کردیم این بود که بازیکنان تلاش زیادی داشته باشند تا بعد از هر نبرد، بتوانند بهترین روش مبارزه برای آن نبرد خاص را کشف و از طریق تلاش و ممارست بر سختیها غلبه کنند.
رویکرد گیمپلی
علاوه بر توانایی تبدیل شدن به موجودات مختلف، Wukong مهارتهای مختلفی را در اختیا شما قرار میدهد تا مبارزات تنوع گرفته و جذابتر شوند. شما میتوانید در لحظه ۴ عدد از این مهارتهای ویژه را همراه خود داشته باشید که با فشردن همزمان تریگر سمت راست و یکی از چهار دکمۀ (A,B,X,Y) فعال میشوند. این مهارتها با سیستم Cooldown کار میکنند؛ به عبارت دیگر، پس از استفاده باید مدتی صبر کنید تا آماده شوند. ما مهارت Ring of Fire یا حلقۀ آتش را دیدهایم که دور شخصیت اصلی یک هالۀ دفاعی به وجود میآورد و دشمن نمیتواند برای مدتی به آن نفوذ کند. این قابلیت، میان شخصیت اصلی و باس فاصله به وجود میآورد و در برخی موقعیتها بسیار کارا خواهد بود. یکی دیگر از قابلیتها دشمن را گیج یا Stun کرده و در نهایت قابلیتی هم وجود دارد که کلونی از مانکی کینگ به وجود آورده و دشمن را سردرگم میکند. سازندگان اعلام کردهاند که بازی در نهایت ۷۲ قابلیت منحصر به فرد خواهد داشت که میتوانید ۴ عدد از آنها را به همراه داشته باشید.
Black Myth: Wukong شامل یک سلاح ثابت میشود که بازیکنان در طول ماجراجویی خود تنها از آن استفاده خواهند کرد. سلاحی که از آن صحبت میکنیم، یک چوبدستی جادویی است که میتوانید انعطافپذیری آن را افزایش دهید یا آن را آپگرید کنید. توانایی آن را خواهید داشت تا طول این سلاح را در مبارزات افزایش دهید، آن را با المانهایی مثل الکتریسیته قدرتمندتر کنید و یا این که دستۀ آن را تغییر دهید.
یکی از نکات مهمی که باید در مورد Black Myth: Wukong و مبارزات آن بدانید، سیستم «موضعگیری» است. گیمرها در طول مبارزات باید میان سه موضع مبارزاتی تحت نامهای Smash Form ،Pillar Form و Thrust Form جابهجا شوند. با توجه به موضعی که انتخاب میکنید، جایگاه مربوط به گرفتن سلاح در دست تغییر میکند. هر یک از موضعهای نبرد نیز به طور کلی استراتژی، انیمیشنها، کمبوها و چگونگی مبارزات را تغییر میدهند. Smash Form اجازه میدهد تا با نوک سلاح خود بر دشمنان ضربه وارد کنید؛ Pillar Form بیشتر روی مبارزات دفاعی تمرکز دارد و در نهایت، Thrust Form پیرامون در هم شکستن دفاع دشمنان کارا خواهد بود. جابهجا شدن میان موضعهای مختلف مبارزاتی در طول بازی ضروری خواهد بود و باید با توجه به الگوهای حملات دشمن آنها را انتخاب کنید. این رویکرد باعث میشود برای پیروزی نیازمند سطحی از استراتژی باشید.
مبارزه با باسها نیز چالشبرانگیز خواهد بود، چرا که هر کدام الگوی مبارزاتی پیچیده و سریعی دارند و به همین دلیل بازیکنان باید واکنشی سریع و به موقع داشته باشند. به طور کلی، پیروزی در مبارزات علاوه بر این که به استراتژی و موضعگیری صحیح در مبارزات نیاز دارد، واکنش سریع گیمر را نیز طلب میکنند.
همچنین، باس فایتها فازهای مختلفی خواهند داشت و ممکن است پس از خالی کردن نیمی از خط سلامتی آنها، کشندهتر و سریعتر شوند. این موضوع باعث میشود تا در هر لحظه نیاز به اتخاذ استراتژیهای مختلف داشته باشید. بنابراین، انتظار یک تجربۀ آسان و پیشروی بیدردسر را نباید داشت، Black Myth: Wukong قرار است صبر شما را بسنجد. بازی شامل باس فایتهای فرعی و اختیاری نیز میشود. نکتۀ جالب و منحصر به فرد آن است که باس فرعی بازی دقیقاً کیفیتی مشابه با باسهای خط اصلی داستان دارد و این موضوع اگر تا انتهای تجربه رعایت شود، مطمئناً تحسینبرانگیز خواهد بود.
در این بازی زرهها نیز نقش مهمی را ایفا میکنند. شما میتوانید به طور جداگانه لباس، دستکش، شلوار، کلاه و کفش کاراکتر اصلی را انتخاب و شخصیسازی کنید. زرهها در این عنوان علاوه بر آمار و ارقام مربوط به دفاع در برابر ضربات، یک سری ویژگی Passive نیز خواهند داشت؛ به عنوان مثال، برخی از آنها درصد آسیبرسانی یا دفاع در برابر برخی حملات خاص از سوی دشمنان را به ترتیب افزایش و کاهش میدهند.
شباهت Black Myth: Wukong به God of War
اگرچه با تاکید روی باسها و اکشن دقیق، تبلیغات Game Science بازی Black Myth را به سمت آثار سولزلایک سوق داده است، اما صحبت اخیر این استودیو شاید بیشتر ماهیت بازی را آشکار کند. به گفته استودیوی Game Science، بازی Black Myth Wukong شباهت بیشتری به فرنچایز God of War خواهد داشت تا عناوین FromSoftware.
اگرچه استفاده از دکمههای شانهای (L1،L2،R1،R2) برای حملات سبک و سنگین، مبارزات کندتر و حسابشدهتر مبتنی بر جاخالی در این بازی و God of War 2018 به طور مستقیم از عناوین FromSoftware الهام گرفته شده است، اما در نهایت God of War 2018 بیشتر به سمت گیمپلی اکشن متمایل شد و به نظر میرسد Black Myth Wukong نیز همین کار را انجام دهد. به نظر میرسد که مقایسه این اثر با God of War کاملاً درست باشد، چرا که داستان این فرنچایز نیز همواره بر اساطیر، چه یونان و چه نورس، متمرکز بوده است.
آیا Wukong شروع یک سهگانه است؟
مدتها میشود که برخی منابع داخلی متذکر شدهاند که بازی Black Myth: Wukong به عنوان بخشی از یک سهگانه برنامهریزی شده است. یک منبع داخلی از طریق توییتر فاش کرد:
من اخیراً شایعههایی را خواندهام مبنی بر این که Black Myth: Wukong بخشی از یک سهگانه است. من میتوانم صحت این شایعهها را تایید کنم. استودیوی Game Science اخیراً نشانتجاری “BM Jiang Ziya” و “BM Zhoung Kui” را به ثبت رسانده است. توسعه هر دو اثر احتمالاً بعد از عرضۀ بستهالحاقی BM Wukong آغاز خواهد شد.
سیستم مورد نیاز Black Myth Wukong
نسخه فیزیکی بازی شامل دیسک نخواهد شد
Black Myth: Wukong در زمان عرضه نسخه فیزیکی خود، روی هیچ پلتفرمی دیسک نخواهد داشت. بازیکنان به جای آن، کد فعالسازی را دریافت میکنند. تیم سازنده در بیانیهای دلیل این موضوع را شرح داد:
با توجه به فرآیندهای دستی زیاد در تولید نسخه فیزیکی و تعهد ما به کیفیت، با تاسف اعلام میکنیم که نمیتوانیم تحویل فوری همه نسخههای فیزیکی را درست پس از انتشار بازی تضمین کنیم و هر دو نسخه فیزیکی بازی همراه با یک کد فعالسازی برای Digital Deluxe Edition بازی Black Myth: Wukong عرضه میشوند.
این اولین بار است که Game Science یک بازی کنسولی را به صورت جهانی منتشر میکند و در حال حاضر با محدودیتهایی در منابع مورد نیاز برای واردات، صادرات، حمل و نقل، توزیع و فروش دیسکهای فیزیکی مواجه است. این عوامل باعث شده که فروش دیسکهای فیزیکی همزمان با انتشار رسمی بازی برای ما دشوار شود. تیم نشر ما فعالانه در حال حل این مشکلات و بررسی گزینههایی ممکن برای ارائه دیسکهای فیزیکی است.
نسخههای مختلف Black Myth: Wukong
بازی Black Myth: Wukong در قالب نسخۀ استاندارد ۶۰ دلار خواهد بود، اما نسخههای دیگری نیز برای خرید دسترس هستند که در ادامه به آنها میپردازیم.
Black Myth: Wukong Digital Edition با قیمت ۷۰ دلار:
Black Myth: Wukong Deluxe Edition با قیمت ۱۶۹ دلار:
Black Myth: Wukong Collector’s Edition با قیمت ۳۹۹ دلار:
تاریخ عرضه و تاخیر نسخه ایکس باکس
یک ماه پیش، Game Science اعلام کرد که نسخۀ Xbox Series X/S بازی Black Myth Wukong تاخیر خورده و همزمان بازی نسخۀ PS5 و PC در دسترس قرار نخواهد گرفت.
تیم سازنده بیانیۀ زیر را حول این موضوع منتشر کرد:
کاربران PS5 و PC میتوانند در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ از بازی به صورت کامل لذت ببرند. ما هماکنون در حال بهینهسازی بازی برای Xbox Series X/S هستیم تا به سطح استانداردمان برسد. بنابراین، نمیتوانیم نسخه ایکس باکس را به تاریخ اعلام شده برسانیم. بابت این تاخیر عذرخواهی میکنیم و در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این نسخه را آماده کنیم. به محض این که بازی روی ایکس باکس به سطح انتظارمان برسد، خبرش را با شما به اشتراک میگذاریم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
من بهش امیدوارم و مطمئنم بازی قابل قبولی ازش در میاد اما واسم عجیبه که استودیو با تریلر هاش تقریبا بیشتر باس ها و مراحل رو نشون داده در صورتی که بازی ۱۵ ساعته..
امید وارم سه گانه نباشه با این وضع طول کشیدن ساخت بازی ها خیلی زوره چند سال وایستیم برای دنباله داستان
🔷 قبلا گفتن که سه گانه هست و این اولین قسمت به حساب میاد
ترجیح میدم بازی کامل بیاد بعد بشینم بازی کنم
✅ عوضش همینکه از داستان بازی اسپویل نشدیم، خوبه😉
میگم از فیلم The thing سر درمیاری یه سوال بدجور مخمو درگیر کرد
نه دیگه زمان داستان اصلی بازی رو بدون ساعت هایی که صرف شناخت حرکات باس ها میشه رو محاسبه کردن شده ۱۵ ساعت مراحل فرعی و اکتشاف و ساید کوئست ها رو محاسبه نکردن قطعا همون سی و پنج یا چهل ساعت میشه برای کامل کردن بازی … مثل بازی های سولز دیگه
از طرفی این استودیو واقعا داره تراز عمل میکنه
خود بازی با کیفیت و بسیار بهینه اس و اطلاع رسانی شونم خوبه
تنوع نسخه های بازی برای فروش هم خوبه بازی نسخه ی کالکتور هم داره ..
منم امیدوارم موفق بشه باعث میشه استودیوهای تازه کار بیشتری تشویق به ساخت آثار با کیفیت بشن
احتمالا بخواطر اینه که میخواسته نشون بده ما باس های متنوعی داریم.
دمشون گرم چین برعکس روسیه پتانسیل زیادی دار تو ساخت بازی
روسیه هم داره ها
مثل داستان تبدیل از یه کشور عقب مونده به یه کشور استعمار گر
چه ربطی دار داداش ۷ امین اقتصاد برتر دنیاست تو همه چیز بهترین نصف اروپا عاشقشن جنگ اوکراین تموم شه برمیگرد جای خودش
منظورت روسیه هست؟؟ کی عاشق روسیه هستش 😑😐
مجارستان صربستان اسلوکی بلاروس بگم یا کمه 😂
پسر جان کشور که کشور دیگرو دوست نداره همش بخاطر منافع هستش، نظر عموم مردم دنیا رو که بپرسی از چین روسیه متنفرن.
بی عقل چه ربطی داره
چون نژادشون اسلاو دلیل نمیشه که
الان حتما میخوای بگی قبلا عضو شوروی بودن آره؟
برادر فک میکند مامور تفتیش عقاید کا گ ب هست
دوست عزیز میخوای باور کن میخوای نکن روسیه در دونتسک در یکسری از استان هاش جوری گیر کرده که همون مناطقی هم که تصرف کرده با گوشت دم توپ نگه داشته
حالا اینجا جاش نیست ولی جانبداری بی دلیل از روسا نکن
همینا بیشترین ضربه رو به ایران ایرانی زدن
حالا یه سوال به گولاگم اعتقاد داری ؟
اخه شل مغز ۷۲تا کشور نیرو سلاح تصاویر ماهواری میدن سه ماه بی پول ۱۵تا شهرک منطقه از دست داد ۱۵هزارتا مزدور دار توقع داری طرف چیکار کنه من الان طرفداری از روس ها کردم چرا کامنت مزخرف میگی بچه سال الان میگفتم امریکا لال میشدی
اولا که وقتی احترام و طرز صحبت کردن رو بلد نیستی بیجا میکنی میای چرتو پرت تفت میدی
ثانیا
نمیدونم این چرتو پرتارو کی یادت داده ولی برو بهش بگو روسیه تو رژه ای که برای پیروزی بر نازی ها هرساله برگزار میکنه چه ابرو ریزی شد
حتی یه تانک هم نبود….
این یعنی فاجعه برای کشوری که قبلا بزرگترین یگان های مثلا زرهی دنیارو داشت
الان تو war thunder باید تانک بیاره
البته برای کند ذهن هایی مثل تو صحبت بی فایدس چون تعصب کورکورانه ای داری
روسیه بیشتر تو ماد ساختن استعداد داره
ماد بانوها
هااااااا😐
اونا هم پتانسیل دارن ولی کیه که اونجا اهمیت بدن بهشون، مثل خودمون…
داداش روس ها تو فیلم سازی همتا ندارن عین هالیوود میسازن چینی ها برعکس تو فیلم سازی هیچ تجربه ای ندارن ۹۰ درصد فیلماشون جلو ویژه کارتونی دار اگه دید باشی همه متا ۵.۸
حالا برادر چرا سنگ روسیه رو به سینه می زنی 🤔؟
واقعا رو مخه بازیایی که سولز تیستن درجه سختیه واحد دارن
سولز لایک مثل یک دوا بود که تبدیل شد به ویروس
همون سالی ک معرفی شد جذاب ب نظر می اومد،امیدوارم موفق باشه هر چقدر آیپی و عناوین جدید خلق بشن برای دنیای گیم بازم کمه،بلکه استودیو ها و کمپانی ها بیشتر ریسک کنند و عناوین جدید و قوی خلق بشه ک قطعا ب نفع کاربران هست،و انشاالله ک دیگه سالی ب برهوتی امسال از نظر گیم نبینیم
برهوت نیست داداش زمان ساخت بازی ها رفته بالا طول میکشه مثل نسل ۷.۸ نیست گرافیک ها رفته بالا توقع ها زیاد شد همین کالاف دیوتی با ۵ ساعت گیم پلی ۲ سال تو پروسه ساخت بود هزینه بازیها رفته بالا بیشتر ملت کوچ کردن انلاین
من که خیلی امیدوارم… حداقل اینقدر که منتظرم بودیم ناامیدمون نکنن
توضیحات کامل و به جا فقط توی قسمت نسخه های مختلف نسخه استاندارد ۶۰ دلاری بازی رو جا انداختین
به عنوان یکی از موردانتظار ترین بازی های سال امیدوارم بتونه از پس هایپی که ایجاد کرده بربیاد و باعث نامیدی مردم نشه
این بازی اولین بازی چینی کنسولی هست که تونسته به این محبوبیت دست پیدا کنه و در صورت موفقیت می تونه به مابقی سازندها (Developers) های چینی (که روی آثار داستانی و کنسولی کار می کنند) انگیزه بده و همچنین ناشران چینی رو به بازار بازی های رایانه ای و کنسولی جذب کنه تا از سوی چینی ها بازی های داستانی و کنسولی بیشتری ببینیم.
امیدوارم محیط و باس هاش شبیه دارک سولز ۱ باشه
قیمت نسخه استاندارد بازی حداقل روی استیم ۷۰ دلار نیست ۶۰ دلاره
به شدت به بازی امید دارم
همه چیز بازی خوب به نظر می رسه و نوید یک اثر متفاوت و با کیفیت رو می ده
خوشم میاد سونی اینم تا زوش رسید انحصاری زمانی کرده واسه خوش برا جعبه دیر میاد
پیش بینی من توی نمره : ۸/۵
این از اوناست یا تبدیل به یک شاهکار میشه یا یک اشغال .
تحلیلتون خیلی مضحک بود، این بازی غیر ممکنه که نتونه شاهکار بشه، بعد شما میگی ممکنه حتی آشغال از آب دربیاد؟؟!
تنوع زیاد اسلحه باعث سردرگمی میشه فقط.کار خوبیه که یه اسلحه با قابلیتای مختلف گذاشته واسه ما هم که سولز بازی میکینیم معمولا تمرکز بر یک یا دو سلاحه که راحت اپگریدش میکنیم و تا اخر باهاشبازی میکنیم
شاهکار صنعت گیم قراره تا چند هفته دیگه منتشر بشه، ما به راحتی با goty 2024 طرف هستیم
و حتی یکی از بهترین بازیهای تاریخ میشه احتمالا
به نظر بازی خوبیه اما نه طوری که میگفتن خداسست
بازی چرتیه
چند تا انیمیشن و فیلم ازش هست من یکی ش رو دیدم جالب بنظر می رسید