استودیوی Double Fine به بازی بعدی خود اشاره کرد
در جدیدترین قسمت PsychOdyssey، استودیوی Double Fine به ساخته بعدی خود تحت نظارت تیم شفر (Tim Schafer) اشاره داشته است.
تیم شفر، کارگردان بازی و مدیرعامل استودیوی Double Fine، در قسمت ۳۳ پادکست PsychOdyssey اشاره کرد که روی ایدههای جدیدی کار میکند. او ادامه داد که میخواهد بازیهایی سرگرمکننده بسازد و نباید همیشه نگران از دور خارج شدن در صنعت بود.
ست مارینلو (Seth Marinello)، کلیدیترین طراح بازی در استودیوی Double Fine، اظهار داشت که تیم شفر برای مدتها ایدهای برای ساخت یک بازی به خصوص داشته است ولی هنوز مایل به اشتراکگذاری اطلاعات بیشتری نیست. به گفته مارینلو، پس از شنیدن ایده تیم شفر به این نتیجه رسیدند که میشود مراحل اولیه توسعه آن را آغاز کرد.
تیم شفر نیز به ساخت یک بازی “بسیار خوب” با همکاری ست مارینلو و ری اشاره کرد. با این حال، او فعلاً قصد ندارد که کسی در شرکت درباره آن بداند و تنها خودشان سه نفر روی آن کار میکنند. مارینلو همچنین افزود که ایده اولیه تا جایی پیش رفته که میتوان وارد چرخه توسعه شد و اگر افراد بیشتری روی آن کار کنند عالی خواهد بود. در حال حاضر، تنها باید مطمئن شوند که این ایده همان محصولی است که واقعاً قصد ساخت آن را دارند.
پر بحثترینها
- FromSoftware در یک نظرسنجی به عنوان بهترین توسعه دهنده در صنعت بازی انتخاب شد
- بررسی تفاوت بازی سازی در غرب و شرق
- تحلیلگر: پلی استیشن در ماه سپتامبر میزبان یک شوکیس برای معرفی PS5 Pro خواهد بود
- رسمی: Call of Duty: Modern Warfare 3 فردا به گیم پس اضافه خواهد شد
- به بهانه Call of Duty Black Ops 6؛ نگاهی به وقایع جنگ خلیج فارس
- سازنده سابق راکستار: GTA 6 ممکن است عدهای را ناامید کند
- گپفا ۲۳؛ تریلر سینماتیک مورد علاقه شما در گیمینگ
- مقایسه PS5 و Xbox Series | هر آنچه که باید در مورد این دو کنسول محبوب بدانید
- خالق God of War میگوید طراحی شخصیتهای Concord فاجعه است
- Capcom به منظور افزایش تنوع نژادی و جنسیتی، مدیران زن و غیر ژاپنی بیشتری استخدام خواهد کرد
نظرات
با اینکه گفتن روی ایپی های اورجینال خودشون کار میکنن
ولی جالب میشد اگه یه بانجو کازویی یا حتی کرش میساختن
دیگه به لطف میکروبسافت دیگه نسخه جدیدی از این بازیا ساخته نمیشن و وجود نخواهند داشت حالا برین جشن بگیرین که مایکروسافت این آیپی هارو خریده با این مدیریتی که داره دو روز دیگه دابل فاین تعطیل میشه یا تیم شفر از اونجا لفت میده و دیگه همین یدونه سایکوناتز هم نمیسازن🥲
اکتی هست دیگ چرا اینا کرش بسازن
فلاپ ۳۰ فریمی و شکست تجاری جدید تبریک تبریک ایکس باکس هیچوقت بازی پلتفرمر درست نداشته همون سایکوناتز دو هم زحمت خود دابل فاین و بودجه مردم بود و مایکروسافت دقیقه نودی اتمام ساخت رفت خریدشون و به اسم خودش تموم کرد وقتی از بی خلاقیتی شرکت تریلیون دلاری حرف میزنیم یعنی این دوستان
شرکتیه که بازی هاش مورد توجه نمیگره اما واقعا فانه و خاصه
سایکوناتس دو فوق العاده بود، خیلی منتظر اخبار بیشتر از این استودیو ام