مت ریوز دلیل ساخته نشدن سریال Arkham Asylum را بیان کرد

علی محمدپناه
۱۱:۰۲ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
مت ریوز

کارگردان فیلم بتمن یعنی مت ریوز دلیل ساخته نشدن سریال Arkham Asylum را بیان کرده است.

فیلم The Batman به نویسندگی و کارگردانی مت ریوز محصول سال ۲۰۲۲ میلادی توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و همین نیز سبب شد تا ساخت چندین نسخه فرعی از آن در دستور کار قرار بگیرد اما فعلا تنها نسخه فرعی ساخته شده از آن سریال The Penguin با هنرنمایی کالین فارل در نقش اصلی است.

همانطور که طرفداران مشتاقانه منتظر پخش سریال «پنگوئن» با بازی کالین فارل از سرویس آنلاین مکس هستند، مت ریوز به صحبت درباره دیگر نسخه‌های فرعی در این دنیای سینمایی پرداخته که به ثمر ننشستند. مت ریوز بیان کرده که ایده‌های او برای ساخت سریال «پنگوئن» و همچنین سریال Arkham Asylum و سریال Gotham PD به هنگام نگارش فیلم‌نامه فیلم «بتمن» به ذهن او خطور کرده است.

مت ریوز بیان کرده که او این ایده‌های خودش را با سران کمپانی برادران وارنر مطرح کرده و آن‌ها نیز از این ایده‌ها خوششان آمده است. با این حال، مدیران برادران وارنر تصمیم گرفتند تا روی شخصیت‌های شناخته شده‌تری همچون پنگوئن تمرکز کنند. حالا نیز سریال «پنگوئن» ساخته شده که قرار است ادامه فیلم باشد و داستان خلاء قدرت ایجاد شده در دنیای جرم و جنایت شهر گاتهام را مورد کاوش قرار بدهد.

طبق گفته‌های مت ریوز و همچنین مدیر اجرایی سریال «پنگوئن»، این سریال تازه قرار است پلی بین فیلم سال ۲۰۲۲ میلادی و همچنین دنباله در حال ساخت آن باشد و از همین رو، کسانی که فیلم اول را دیدند و قصد دارند تا داستان فیلم بعدی را درک کنند، بهتر است که به تماشای این سریال بنشینند.

منبع: collider

essi007DARKSIRENsnowgirlاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید