قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

علی محمدپناه
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

اترنال‌های بسیار زیادی از جمله تانوس در دنیای مارول وجود دارند که برخی از آن‌ها بسیار قوی و قدرتمند هستند.

اترنال‌ها (Eternals) توسط سلستیال‌ها و با هدف مراقب بشریت بودن خلق شده‌اند و تیمی از جنگجویان قدرتمند به شمار می‌روند. در حالی که هر کدام از اعضای اترنال‌ها به تنهایی قوی و قدرتمند هستند اما تعداد معدودی از آن‌ها آن‌قدر قدرتمند و توانا هستند تا شانسی برای مبارزه با پسرعموی خودشان یعنی تانوس داشته باشند.

اترنال‌ها که هم‌تراز با خدایان یونانی هستند و حتی خانه‌شان در المپیا است، به نحوی ساخته شدند تا موجودات پیشرفته و هم‌جوار انسان‌ها باشند. با وجود اینکه اکثر اترنال‌ها خواهان صلح هستند، اما آن‌ها همچنان هزاران سال را صرف تقویت توانایی‌ها، مهارت‌های مبارزه و قدرت کیهانی خودشان کرده‌اند. اما در میان آن‌ها کدام یک را می‎‌توان قوی‌ترین اترنال مارول معرفی کرد؟

۱۵. درویگ

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

در حالی که اکثر اترنال‌ها در این فهرست قدرت‌های فیزیکی زیاد دارند اما این تنها توانایی برای خطرناک بودن کسی نیست. درویگ در هنگام درگیری در فضای باز بهترین نیست اما او به ندرت خودش را در نبردی آشکار قرار می‌دهد چراکه او فریبنده بسیار ماهری است. اگرچه این توانایی او در زمینه توانایی فریب به اندازه سرسی نیست اما این توانایی‌ای است که او از آن خیلی استفاده می‌کند.

درویگ عطش سیری‌ناپذیری برای قدرت دارد و چندین بار تلاش کرده تا جامعه اترنالز را در اختیار خودش بگیرد. خوشبختانه، او نه تنها هر دفعه شکست خورده بلکه هر بار نیز دوباره به جامعه اترنالز برگشته و پذیرفته شده است. با اینکه او به‌عنوان فردی فریبنده و تشنه قدرت شناخته شده است اما دیگران اجازه می‌دهند تا او در جامعه اترنالز باقی بماند تا متحد باشند.

۱۴. کینگو سونن، اترنال سامورایی

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

کینگو که اهل سکونتگاهی ژاپنی در نزدیکی هوکایدو است، راه و روش سامورایی را پذیرفته و بهترین موارد را از قرن شانزدهم آموخته است. مهارت‌های سامورایی او در ترکیب با قدرت‌های اترنالی او از جمله قدرت فوق‌العاده، قدرت پرواز، پرتاب انرژی و دست‌کاری مولکولی و همچنین جاودانه بودن سبب شده تا کینگو شخصیتی بسیار قدرتمند باشد.

جالب اینجا است که او از قدرت‌های اترنالی خودش در نبرد استفاده نمی‌کند. در عوض، او ترجیح می‌دهد تا در هنگام نبرد به همان راه و روش سامورایی پایبند باشد و تنها از زره، کاتانا و واکیزاشی و همچنین مهارت‌های مبارزه استثنایی‌اش برای مبارزه استفاده می‌کند.

۱۳. بتیلاک اینترلوپر

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

شخصیت بتیلاک که به‌عنوان اینترلوپر یا نام مستعار ویل فن‌شاو نیز شناخته می‌شود، به طور کلی از اترنال‌ها و بشریت فاصله گرفته است. صرف نظر از این، او همچنان با نیروهای کیهان دیگر مبارزه کرده تا Dragon of the Moon شرور را شکست بدهد و از زمین محافظت کند. در حقیقت، او در نهایت به تنهایی با این موجود کیهانی مبارزه کرد و قدرت خودش را به رخ کشید.

اینترلوپر علاوه بر داشتن توانایی‌های رایج اترنالز، می‌تواند ترس را در ذهن افراد القا کند تا جایی که افراد از او وحشت‌زده می‌شوند. اگرچه اینترلوپر به اندازه برخی دیگر از اترنال‌ها یا تایتان دیوانه تانوس قدرتمند نیست اما هنوز هم توانایی‌های زیادی دارد و یک اترنال مهم محسوب می‌شود.

۱۲. سرسی

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

در حالی که سرسی فیزیولوژی رایج اترنالز را دارد، او از شخصیت خاص خودش برخوردار است و فردی خوش‌بین، وفادار و اجتماعی است. سرسی همچنین یکبار خودش را برای زمین فداکاری کرده و همین نیز ماهیت دلسوز و فداکارانه او را نشان می‌دهد. علاوه بر این، او می‌تواند به‌خوبی با دیگران کار کند و همین نیز باعث شده تا یک عضو تیم عالی باشد و این مسئله در همکاری او با گروه اترنالز و انتقام‌جویان دیده می‌شود.

در حالی که شخصیت شاداب او را می‌توان به نوعی قدرت منحصربه‌فرد او در نظر گرفت اما او از تسلط بسیار بالایی در زمینه تغییر شکل ماده برخوردار است و همین نیز سبب شده تا مهره بسیار ارزشمندی در گروه اترنال‌ها و به هنگام دفاع از زمین در برابر تهدیدات باشد.

۱۱. ماکاری

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

ماکاری از توانایی سرعت زیاد برخوردار است اما او این توانایی اترنالی خودش را با تمرین توانسته تقویت کند و این توانایی طبیعی وی نیز فراتر از حد معمول رفته است. او از این توانایی‌های خودش برای محافظت از زمین استفاده کرد و نقشه‌های پلید بسیار زیادی علیه زمین را خنثی کرده است.

برخی از این موارد نیز شامل توقف یک حمله به زمین و همچنین شکست حمله دیویانت‌ها به شهر نیویورک به همراه تنا بوده است. ماکاری جدای از سرعت بالای خودش، ارتباط برقرارکننده بسیار خوبی نیز است و توسط دریمینگ سلستیال انتخاب شده تا پیام‌آور سلستیال‌ها به دیگر اترنال‌ها باشد.

۱۰. تنا، پرایم اترنال

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

شباهت نام این شخصیت با الهه یونانی جنگ یعنی آتنا تصادفی نیست. تنا هزاران سال از عمر خودش را صرف تمرین و آموزش کرده تا به جنگجوی بسیار ماهرتر و سرسخت‌تری تبدیل شود و مدت‌ها است که جایگاه پرایم اترنال را به‌عنوان رهبر گروه در اختیار دارد. علاوه بر داشتن قدرت‌های ذاتی اترنال‌ها و همچنین چابکی زیاد، قدرت‌های ذهنی تنا باعث شده تا او جنگجویی بسیار قدرتمند باشد.

تنا با توانایی‌های روان‌شناسی و حرکت اجسام با ذهن، قادر است تا انرژی کیهانی را به مجموعه وسیعی از حملات هدایت کند اما این توانایی او در کنترل ذهنی اتم‌های بدنش است که باعث می‌شود شکست او بسیار دشوار باشد. از سوی دیگر، در صورتی که او در نبردی سهمگین قرار بگیرد، می‌تواند از حملات ذهنی و همچنین تله‌پورت کردن خودش نیز بهره ببرد.

۹. تِین، پسر تانوس

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

تین پسر تانوس و زنی Inhuman است که ترکیبی بسیار خطرناک از دو نژاد ژنتیکی محسوب می‌شود. او توانایی‌های ذاتی نژاد Inhuman همچون قدرت فوق‌العاده، واکنش سریع، سرعت و استقامت را دارد و وقتی که توانست قدرت Death Touch را به دست بیاورد و همچنین Terrigenesis را تجربه کرد، بسیار قدرتمندتر شد.

قدرت Death Touch بیشتر یک نفرین است تا یک توانایی چراکه تین برای مدتی به طور ناخواسته هر کسی در شعاع خاصی در اطرافش بود را می‌کشت. همچنین پس از اینکه او تحت Terrigenesis قرار گرفت، قدرت پوشش کهربایی را به ارث برد که اساساً باعث می‌شود تا هر کسی در اطرافش در کهربا به دام بیندازد و آن‌ها را در حالتی بین مرگ و زنده بودن قرار بدهد.

۸. آژاک، سخنگوی اترنالز

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

آژاک که به قوی‌ترین جنگجو در بین اترنال‌ها شهرت دارد، واقعاً از توانایی‌های بالایی برخوردار است و حتی در زمانی موفق به شکست ثور شده است. با این حال، این تنها پیروزی و دستاورد برجسته وی نیست چراکه او توانسته در بابل حملات دیویانت‌های کرو را دفع کند و همچنین یک سلستیال خلق کند.

معمولاً این سلستیال‌ها هستند که اترنال‌ها را خلق می‌کنند اما آژاک به همراه چند نفر دیگر توانستند سلستیالی به نام پروجنیتر را زنده کنند. انسان‌ها بر این باور بودند که آژاک خیلی قدرتمند است و آزتک‌های باستانی بر این باور بودند که او ارباب پرواز کوتزالکواتل است.

۷. گیلگمش، فراموش شده

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

گیلگمش که در بین اترنال‌ها به‌عنوان فراموش شده شناخته می‌شود، قدرت‌های دیگر اترنال‌ها را دارد. اما چیزی که او را متمایز می‌کند، قدرت فوق‌العاده‌اش است. او با مقدار بسیار زیادی قدرت و توانایی فیزیکی، از نظر قدرت خام یکی از قوی‌ترین اترنال‌ها به شمار می‌رود. گیلگمش که در ابتدا از میراث اترنالی خودش بی‌خبر بود، شهرتش به‌عنوان فردی فانی در کنار سامسون و هرکول در سراسر جهان گسترش پیدا کرد.

علی‌رغم اینکه او فوق‌العاده نیرومند و مهیب است اما ترجیح می‌دهد تا در میان انسان‌ها باشد تا در بین دیگر اترنال‌ها و به همین خاطر است که نام فراموش شده به وی داده شده است. او در رابطه با انسان‌ها ظالمان را سرنگون کرد و هیولاها را بدون سختی زیاد نابود کرد و همین نیز او را به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و قوی‌ترین اترنال‌ها تبدیل کرده است. با این حال، اترنال دیگری موفق شده تا قوی‌ترین اترنال لقب بگیرد.

 ۶. ایکاریس، پرایم اترنال

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

ایکاریس که از جایگاه بالایی در بین اترنال‌ها برخوردار است، نقش بسیار مهمی در مبارزه با تانوس در دفعات مختلف داشته است. ایکاریس تمام قدرت‌ها و توانایی‌هایی که طرفداران از یک جنگجوی کیهانی مارول انتظار دارند را دارد و تقریباً شکست‌ناپذیر است و قدرتی قابل مقایسه با کاپیتان مارول یا سنتری دارد.

علاوه بر این، ایکاریش هنگامی که هالک سرخ به سرسی حمله کرد، پا به پای او مبارزه کرد. این مبارزه آن‌قدر حیرت‌انگیز بود که باعث فوران آتشفشان شد. از آنجایی که ایکاریس مجبور بود تا از بشریت در برابر گدازه‌های پرتاب شده محافظت کند، پیروز مشخصی برای این نبرد آشکار نشد. با این حال، ایکاریس توانست بسیار قدرتمند ظاهر شود و مطمئناً اگر به‌خاطر جریان گدازه‌ها نبود، او در این مبارزه پیروز می‌شد.

۵. هایپریون

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

سوپرمن یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیک است و مارول در پاسخ به آن نیز نسخه‌های مختلفی از خودش را ارائه کرده است. در حالی که همه می‌دانند که سنتری بر اساس سوپرمن ساخته شده اما هایپریون نیز همین گونه است. او آخرین بازمانده اترنال از زمین-۷۱۲ است، کودکی که توسط یک خانواده انسانی به فرزندخواندگی پذیرفته و با نام مارک میلتون بزرگ شد.

مارک توسط خانواده‌ای قوی و دوست‌داشتنی بزرگ شد که باعث شد تا او ارزش‌های زیادی برای قهرمان بودن داشته باشد. او همچنین به‌عنوان یک کاریکاتوریست در یک ایستگاه خبری مشغول به کار است و عاشق خبرنگاری به نام لونی لاتیمر می‌شود و همین نیز باعث می‌شود تا شباهت داستان او با سوپرمن بیش از پیش آشکار شود. او در مقابله با قهرمانان زمین-۶۱۶ توانست قدرت خودش را به رخ بکشد و در برابر ثور ایستادگی کرد.

۴. زیوراس، پسر کرونوس

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

زیوراس یکی از قوی‌ترین و قدیمی‌ترین اترنال‌ها به شمار می‌رود و آن‌قدر قوی است که اغلب او را با خدای زئوس اشتباه می‌گیرند. در حالی که زیوراس تمام قدرت‌های مورد انتظار از یک اترنال مانند جاودانگی، قدرت، توانایی پرواز، تله‌پاتی و حتی دست‌کاری ماده را دارد، قوی‌ترین توانایی او دست‌کاری انرژی کیهانی است.

زیوراس کنترل کاملی بر چگونگی تجلی انرژی کیهانی دارد و همین نیز او را قادر می‌سازد تا انفجاری انرژی گرمایی و حتی الکتریکی ایجاد کند. همین نیز باعث می‌شود تا او در حملاتش تنوع داشته باشد و به یکی از ترسناک‌ترین اترنال‌ها تبدیل شود. تنها نقطه ضعف این قدرت‌های وی نیز این است که اگر او از آن‌ها زیاد استفاده کند، باید مدتی صبر کند تا شارژ شوند و در این مدت این قدرت‌های زیاد خودش را در اختیار ندارد.

۳. اوشینوس

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

اوشینوس یکی از آخرین اعضای دوره خودش از اترنال‌ها است. او در ابتدا برای مراقبت از زمین به همراه برادرانش کرونوس و اورانوس خلق شده بود اما در نهایت به آخرین نفر تبدیل شد چراکه کرونوس به سطح کیهانی صعود کرد و یورانوس نیز مهروموم شد. اوشینوس در نهایت به دوران اترنالی خودش پایان داد و نقش رهبر را به زیوراس واگذار کرد. اوشینوس اکنون مراقب لموریا است و تمام تلاش خودش را می‌کند تا در سیاست‌های اترنال‌ها درگیر نشود، احتمالاً به این دلیل که او این مسئولیت را به نسل بعدی داده است.

در حالی که برادران وی طیف گسترده‌ای از قدرت‌ها و توانایی‌ها را در اختیار دارند، توانایی‌های اوشینوس هرگز به طور کامل کشف نشده و احتمالاً دلیل دیگری بر این است که چرا او ترجیح می‌دهد تا از سیاست دور بماند یا مستقیماً درگیر درگیری‌ها نشود. در حالی که توانایی‌های او به طور کامل دیده نشدند اما این واقعیت که او یک اترنال پدرسالار است، به معنای آن است که توانایی‌هایش بسیار بالاتر از دیگر اترنال‌ها است.

۲. یورانوس

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

یورانوس یکی از سه تا قدرتمندترین اترنال‌ها در جهان است. در حالی که دیگر اترنال‌ها می‌خواستند مراقب بشریت باشند و مطمئن شوند که بشر رشد می‌کند و در صلح و آرامش زندگی می‌کند اما یورانوس معتقد بود که بهترین راه برای رسیدن به صلح فراموشی مطلق است. یورانوس به دنبال نابودی تمام زندگی در جهان بود که در نهایت منجر به جنگ داخلی بین سه اترنال قدرتمند شد.

با وجود قدرت باورنکردنی‌اش، یورانوس را نمی‌توان کشت چراکه او زمین را به زندگی خودش متصل کرده است. اگر یورانوس بمیرد، زمین نیز خواهد مرد و همین نیز باعث شده تا اترنال‌ها او را مهروموم کنند. این احتمالاً بهترین گزینه است چراکه او قادر است تا در برابر حملات مگنتو و استورم مقاومت کند.

۱. کرونوس، تایتان خدای زمان

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس

کرونوس یکی از سه اترنال حاکم به نام پدرسالارها است که به همراه دو فرمانروای دیگر، بیشترین قدرت رأی را در بین تمام اترنال‌ها داشتند؛ بنابراین، او دارای قدرت‌های یک اترنال و همچنین قدرت ریاست است.

او پدربزرگ تانوس است و اصلاً جای تعجب ندارد که کرونوس چنین قدرتمند و توانا باشد. تو حتی از نابغه‌ترین افراد روی زمین از جمله رید ریچاردز و دکتر دووم نیز باهوش‌تر است و به همین ترتیب نیز می‌تواند زمان و روح مردگان را کنترل کند. کرونوس هم رده زئوس، گالاکتوس و اودین در نظر گرفته می‌شود و همچنان قدرتمندترین و قوی‌ترین اترنال مارول است.


منبع: screenrant

Mr.Doorموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)AMIR WAZOWSKIزبل خانJoel Morganاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)عرشیا𝓐𝓵𝓲𝓻𝓮𝔃𝓪911o0ashil0onimaامیرحسین رهنوردHanibal

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا
قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

قوی‌ترین اترنال‌ها به جز تانوس - گیمفا