کامیا از کپکام میخواهد اجازه بدهد روی Okami ۲ و Viewtiful Joe ۳ کار کند
هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، طراح و کارگردان افسانهای بازیهای اکشن و خالق عناوین Okami و Viewtiful Joe، از شرکت کپکام درخواست کرده تا بگذارد روی ساخت Okami ۲ و Viewtiful Joe ۳ کار کند.
کامیا در مصاحبهای با کانال یوتیوب UNSEEN، در مورد برنامههای آینده و پروژههای مختلف دوران کاری خود صحبت کرد. او با وجود اینکه در حال حاضر بیکار است، اما اعلام کرد که از صنعت بازیسازی بازنشسته نشده و امیدوار است انگیزه خلاقانهاش همچنان ادامه داشته باشد. وی همچنین در مورد احتمال کار روی Okami ۲ و Viewtiful Joe 3 صحبت کرد.
کامیا به اتفاقی که قبلا در توییتر افتاده بود اشاره کرد، جایی که برای اولین بار ایدهی ساخت نسخهی دیگری از Okami را مطرح کرده بود. این موضوع به سرعت ترند شد، با اینکه او هیچ چیزی را تایید نکرده بود. او همچنین اضافه کرد که این اتفاق نشان میدهد طرفداران چقدر مشتاق دیدن دنبالهی این بازی هستند. وی همچنین به نظرسنجی اخیر کپکام اشاره کرد که میزان علاقهی طرفداران به مجموعهها و شخصیتهای مختلف بازی را مورد سنجش قرار میداد. Okami در این نظرسنجی رتبهی بالایی کسب کرد و همین موضوع باعث شد تا کامیا حس وظیفهی ماندگار خود را برای ادامهی داستان این بازی که احساس میکرد ناتمام رها شده است، ابراز کند.
علاوه بر این، کامیا احساس مشابهای را نسبت به Viewtiful Joe ۳ ابراز و اشاره کرد که نبود این بازی در گزینههای انتخابی نظرسنجی، او را تشویق کرد تا پاسخی با این مضمون برای کپکام ارسال کند:
من هیدکی کامیا هستم، بگذارید دنبالهی Viewtiful Joe را بسازم.
با این حال، به نظر میرسد علیرغم اینکه نظرات برخی طرفداران توسط این ناشر برجسته شده بود، اما نظر او در نتایج نظرسنجی منعکس نشده است.
کامیا در ادامه پیرامون اهمیت توجه به صدای توسعهدهندگان، نه فقط بازیکنان، صحبت کرد و تأکید داشت که توسعهدهندگان نیز بخشی از مخاطبان بازی هستند. او اشاره کرد که چطور واکنش جمعی نسبت به احتمال ساخت Okami 2 در توییتر، اشتیاق طرفداران برای دنباله را برجسته کرده و پیشنهاد داد که چنین واکنشهایی میتوانند به طور بالقوه جرقهی آغاز پروژههای جدیدی را بزنند. در نهایت، کامیا تمایل خود را برای همکاری با کپکام و تشویق به ایجاد تغییراتی در صنعت برای برآورده کردن انتظارات طرفداران وفادار ابراز کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تا زمانی که سودی که باید رو نده فایده نداره
مردم اخرش انتخاب میکنن چه گیمی ساخته شه چه گیمی نه
نسخه اول Okami با این که فروشش ضعیف هم بود ولی عجیب تر اینه که نه سونی و نه مایکروسافت تا الآن یک بار هم بازی رو رو سرویساشون نیاوردن که دیده بشه و پلیرای بیش تری تجربهش کنن !
کاش onimusha 5 هم بسازن در آینده ، یا شماره ۳ و ۴ رو ریمستر کنن حداقل .
دوتا از شاهکارای کپکام که فقط تو نسل شیشم درخشیدن و دیگه خاموش شدن
آخه این همه فرنچایز دست نخورده و بکر هنوز تو کفشون موندیم…
وقت و هزینه و انرژی رو بذار رو
Onimusha
Dino Crisis
Lost Planet 1
Chaos legion
Haunting Ground
فقط زحمت بکش ریمیک کن با موتور گرافیکی بروز شده جدیدت
کپکام جان خودت داینو کرایسیسو ریمیک کن