یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است

یوبیسافت از فروش بالای Assassin’s Creed Shadows مطمئن است

محسن رضوی فر
۱۱:۵۵ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است

یوبیسافت (Ubisoft) کاملاً اطمینان دارد که عنوان بحث‌برانگیز Assassin’s Creed Shadows در بین پرفروش‌ترین بازی‌های این شرکت قرار خواهد گرفت.

یوبیسافت طی گزارش مالی جدید خود جزئیات بیشتری در مورد جاه طلبی‌ها و هیجانات پیرامون Assassin’s Creed Shadows به اشتراک گذاشت. به گفته این ناشر فرانسوی، عنوان مذکور یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این شرکت خواهد بود و از این بابت مطمئن است.

آخرین گزارش مالی یوبیسافت تأیید می‌کند که این شرکت عملکرد خوبی را برجای گذاشته است. این گزارش به موفقیت بازی شوتر رایگان XDefiant اشاره می‌کند که در هفته اول عرضه به آمار ۸ میلیون بازیکن و در هفته دوم به ۱۰ میلیون بازیکن دست یافت.

این ناشر همچنین در مورد پروژه‌های آینده خود مطمئن است و می‌گوید که Assassin’s Creed Shadows یکی از بزرگترین عناوین سال ۲۰۲۴ و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ یوبیسافت خواهد بود.

یوبیسافت در این گزارش از Assassin’s Creed Shadows به عنوان یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های خود یاد کرد و بر کارهای بزرگ انجام شده در طول روند توسعه تاکید نمود.

یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
بازی Assassin’s Creed Mirage فروش خوبی داشته است.

این در حالی است که Assassin’s Creed Mirage که در سال گذشته منتشر شد، فروش خوبی را تجربه کرد و یوبیسافت امیدوار است با نسخه جدید این سری موفقیت‌های بیشتری را کسب کند. Assassin’s Creed Shadows دارای یک موتور بازسازی‌ شده، ری تریسینگ، دو شخصیت اصلی متفاوت، بخش مخفی‌کاری بهبود یافته، آب و هوای پویا و موارد دیگر است.

با وجود انتقادات مختلف وارد شده به Assassin’s Creed Shadows، طبق گزارش‌ها این بازی پیش‌فروش خوبی داشته است. این اثر در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

جان قماربازSonic HeroesکوروشarminNostalgic Player𝗔𝗿𝗶𝗮.xdArashnimaScorpionامیرحسین رهنوردSkibidi toiletگابیAEOJoel MorganSpider-Manskylordred-eyed Banished KnightMr.Doorپروفسور بی سواد_Alex_more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • _Alex_ گفت:

    این وسط یه چیزی درست نیست…. !

    dasterloSonic Heroesپروفسور بی سوادسوار بی نامgeraltAMOGUSSpider-ManNostalgic Playerکسی که همه را دیس میدهدnimamore
  • نمیدونم چطوره که یوبی سافت با وجود اینکه اساسین کرید های الانش از کیفیت خوبی برخوردار نیستن و اکثراً کپی عنوان قبلی این مجموعه هستن بازم انقدر فروش میرن؟ با وجود اون همه افت این همه سود؟

    dasterloSonic HeroesکوروشgeraltAMOGUSNostalgic PlayernimaOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Amscmore
    • اساسینز کرید فرانچایز جذابیه به خاطر امضا هاش و ویژگی هاش . اگه هر کدوم از بازیای جدید اساسین کرید رو به تنهایی بخوایم ببینیم ، بازیای بدی نیستن ، ولی وقتی با اساسین کرید های قدیم مقایسش کنیم ، مزخرف به نظر میرسن.

      dasterloThe bossSonic Heroesپروفسور بی سوادکوروشسوار بی نامAMOGUSNostalgic Playersilent-man(Metro edition)nimamore
    • دیگه واقعاً این همه حمله اغراق آمیز و بالا بردن بیخودی نسخه های کلاسیک روا نیست به نسخه‌های RPG، بازی‌های جدید شبیه هم بودن، بازی‌های کلاسیک شبیه هم نبودن؟ AC Revelation, AC Brotherhood AC2 بعد AC 3 و IV و BLACK FLAG و Unity و Syndycate، بیشتر از AC Origins و Odyssey و Valhalla تمایز بود بینشون؟ یه ساختار کلاسیک داشتیم که با هر بازی صدای همین گیمرها در میومد که چرا تغییر تحولی رخ نمیده، بعد که تغییر ساختاری دادن، بازم مخاطب میگه کپی هم هستند. طوری از افت و کیفیت صحبت میکنید انگار بازی های قدیمی همشون باکیفیت و فوق‌العاده بودن، نسخه‌های کلاسیک هم ایراد تکرار ماموریت‌ها (نمیدونم چند ده ماموریت داخل هر نسخه فقط به تعقیب یه کاراکتر اختصاص داشت یا چقدر ماموریت تصرف پایگاه چپونده بودن داخل بازی ها)، مبارزات dumb down شده متمرکز بر ظاهر و افت تدریجی داستان بعد از سه گانه اتزیو رو داشت. سه گانه rpg تبدیل شده به یه سیبل که مدام یه عده بهش حمله کنن، در صورتی که همان خط استاندارد و کیفی دوران قدیم رو در ساختاری جدید حفظ کرده و مثل گذشته یه سری ایرادات مشخص هم داره. تنها چیزی که در این فرنچایز واقعاً افت کرد، کاریزما و روایت و شخصیت پردازی بود که بعد از AC Revelation و محو اتزیو رخ داد و تا به امروز هم ادامه داره. وگرنه از نظر گیمپلی این سری هیچوقت کامل نبوده و همیشه یه سری نقص بزرگ داشته و در دوران rpg هم این نقص ها وجود دارن.

      KURD WARRIORMeafanaSonic Heroesپروفسور بی سوادکوروشIanAngelسوار بی نامSpider-ManNostalgic Player𝗔𝗿𝗶𝗮.xdmore
      • DANTE گفت:

        کاملا درسته
        به نظر من هم ac 2/ac bh/ac reکپی هم بودن ولی داستان و شخصیت کایزماتیک اتزیو اونا رو به محبوب ترین سری ها تبدیل کرد.من به شخصه والهالا و میراژ رو دوست داشتم و جهان بازیاشون به شدت زیبا بود!الخصوص والهالا
        یوبیسافت هنوز همون یوبیسافت اساسین کرید یکه فقط داستان و شخصیت نداره.
        تمام!

        dasterloپروفسور بی سوادSpider-Mannima🍖AV🥩باراکا اساسینSami
      • Sami گفت:

        اساسین کرید های کلاسیک بخاطر جو، ان پی سی ها و ذوق و هیجان گیمرا هیچوقت تکراری نمی شدن. داخل اساسین های اخیر کافیه سه ساعت پلی بدی تا خسته شی!

        Skibidi toiletSonic Heroesپروفسور بی سوادnimaموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Scorpion
        • منکر این نیستم که سه گانه اتزیو و بعضی از کاراکترهای دوران کلاسیک سری، کاریزمایی داشتن که که دیگه تکرار نشد و این موضوع بخشی از بار جذابیت اثر رو به دوش می‌کشید. اما بیایید صادق باشیم و ساختار دِمده و پر از تکرار گیم‌پلی این فرنچایز رو فقط و فقط روی دوش سه گانه RPG نذاریم. و یه بازی خوب رو بخاطر نوستالژی افتضاح یا بیکیفیت خطاب نکنیم. مشکل این فرنچایز ساختار سه گانه جدید نیست، مشکل نویسندگی و شخصیت پردازیه که حتی با حفظ ساختار قدیمی توان ارائه‌ش رو نداشت. همانطور که گفتم مخاطب این سه گانه رو یه گوش گیر آورده و هر چی ایراد به حق و ناحق هست رو روی سر این سه گانه خالی میکنن. این که سه ساعت بازی کنی خسته بشی هم من شخصاً چنین تجربه‌ای نداشتم، با انتظاری معقول سراغ ORIGINS و Odyssey رفتم و به نظرم تجربه های صرفاً خوبی بودن و جدا از شخصیت پردازی و داستان سرایی، سرگرم کننده بودن.

          MeafanaSonic HeroesSpider-Manپروفسور بی سواد𝗔𝗿𝗶𝗮.xdnimaOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Scorpion
          • دقیقا اقای کریمی من سر اوریجینز حس کردم قراره انقلابی تو این سری بشه و تو ادیسه هم حس کردم داره اخرین تغییرات پایه گزاری میشه ولی متاسفانه یوبیسافت با اساسین والهالا اون فرمول نسبتا خوشگل رو به هم ریخت چون سر اوریجینز بازی با سلاح های مختلف دست بازی باز رو باز تر کرد و سر ادیسه داستان سرایی(انتخاب دیالوگ)رو اضافه کرد ولی سر والهالا نه به درستی از اون محیط سندباکس استفاده کرد نه اونقدری به نوع داستان سرایی اهمیت داد.
            سر میراج هم که کلا نصف حرف هاشون قبل عرضه دروغ بود.

            Sonic HeroesSpider-Manپروفسور بی سوادمحمد حسین کریمی
      • DANTE گفت:

        این برسی منصفانه شما منو یاد گاد آف وار انداخت
        اون موقعه که گاد اسنشن اومد همه انقد کوبیدنش که تکراری و خسته کننده و فلانه که سونی واسه ps4 نداد بازی رو و بعد رویه جدیدی برای گاد آف وار در پیش گرفت که باز هم عده کثیری کوبیدنش…

        Spider-Manپروفسور بی سواد
      • باهات موافقم داداش, اساسینز کرید اوریجینز من بازی کردم و خیلیم محشر بود, در واقع یکی از بهترین بازیهای عمرمه, در حالیکه اساسینز کریدهای قبلی رو هم بازی کردم ولی بنظرم دست کمی از اونا نداره که هیچ بلکه یه سر و گردن از اونام بهتر بود

        Sonic HeroesSpider-Manپروفسور بی سوادمحمد حسین کریمی
  • Zabi گفت:

    ربطی به گزارش مالی یوبی نداره، ولی برای پیش‌بینی موفقیت این بازی، تام هندرسون (از اینسایدر گیمینگ) گفته:

    “پیش‌فروش بازی Assassin’s Creed Shadows خیلی خوب پیش میره. هنوز اعداد دقیق رو ندارم، اما هیچ‌کس از این پیش‌فروش ناراضی نیست.”

    همه‌مون می‌دونیم که سری بازی‌های اساسینز کرید همیشه پر از باگه و حداقل یکی دو ماه بعد از عرضه طول می‌کشه تا باگ‌هاشون رفع بشه و بشه راحت بازی کرد. واسه همین، باورم نمیشه کسی این بازی رو پیش‌خرید کنه، مگر این‌که بازی بوگاتی باشه که محدودیت عرضه داشته باشه! به هر حال، به نظر من پیش‌خرید این بازی نمیتونه موفقیتش رو تضمین کنه.

    Sonic Heroesnimaموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Spider-ManTomبدون‍ تعصبپروفسور بی سوادammar_iraqi
  • Ali.B گفت:

    empress برگشته تا مطمئن بشه این محصول رایگان به دست ما میرسه هرچند گفته دیگه کاری به کرک بازیا نداره ولی رو حرفش نمیشه حساب کرد 😁🫂🏴‍☠️

    Spider-Manپروفسور بی سوادموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)
    • بازی خوبیه
      از ایراداتش اگه بخوام بگم
      ضعیف شدن خیلی زیاد کاراکتر در فایت ها به صورتی که ۹۰ درصد ماموریت ها باید مخفی کاری بری یا از دست دشمنات فرار کنی (میدونم که فرانچایز اساسین کرید اصلا باید رو محفی کاری متمرکز باشه اما این دیگه خیلی بی استفاده کرده نبرد های رو در رو رو)
      ماموریت های فرعی به شدت تکراری و ماموریت های اصلی بدون خلاقیت
      پارکور با این که از والهالا خیلی بهتره اما هنوز ایراداتی داره و اونقدرا روون نیست
      ضعف در شخصیت پردازی کاراکتر ها مثلا قبل از اساسین شدن بسیم بازی درتلاشه که روند تبدیل اون به یه اساسین رو بگه که خیلی تو این بخش ضعیف عمل شده و تو کمتر از یک ساعت خلاصه میشه

      Sonic Heroesپروفسور بی سوادSpider-Mannimaموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)TIRED_WOLF
  • Pop_Star گفت:

    نمونش چندتا از کاربران سایت،همش از یوبی و کپی‌هاش مینالن ولی واسه تجربه آثارش لحظه شماری میکنن؛هر بار هم که خورد تو ذوقشون میگن که یوبی ظلم کرد در حق بازی وگرنه شاهکار میشد،هیچوقت هم از رو نمیرن و میگن این دفعه دیگه یوبی برمیگرده.

    coldSonic HeroesnimaOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)AEOSpider-ManAMIR 007Tomبدون‍ تعصبmore
  • همون ژاپنیا بیش‌تر می خرن حتی اگه برای کنجکاوی باشه 😂

    Sonic HeroesSpider-Manپروفسور بی سوادموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)ScorpionSamiJoel Morgan
  • متاسفانه همین فروش خوب باعث میشه یوبیسافت عقلش نیاد سر جاش

    Sonic HeroesSpider-Manپروفسور بی سوادnimaموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)ScorpionSami
  • ALNO گفت:

    وقتی کل ژاپنیا میخوان بازیت رو که تو کشور خودشون جریان داره رو تحریم کنن و همزمان ۱۰۰ ها هزار گیمر اعتراض میکنن:

    یوبیسافت:🗿🗿🗿رد خور نداره که خوب فروش میره

    Sonic HeroesSpider-Manپروفسور بی سوادnimaموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)Scorpionنمی دونم
  • Nathan گفت:

    معلومه میفروشه
    ما گیمرا فقط بلدیم غر بزنیم تهش میریم پلی میدیمش

    Spider-Manپروفسور بی سوادnimaباراکا اساسینموز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)
  • چطوره یک مدت بی خیال اساسینز بشه.
    خیلی میگن در آمد یوبی از اساسینزه ولی نه الان یکی از موفق ترین شرکت های بازی سازی یعنی راکستار ۱۲ ساله بازی نداه بیرون .
    بابا به پیر به پیغمبر همه دنبال پول هستن ولی باید شرکته باسیاست و زرنگ باشه. بابا من نه فن بیم نه دختر گیمر من یک آدم آدی هستم طرف دار معمولی ی اساسینز ولی یوبی باید یکم از راکستار یاد بگیره دیگه😞.

    پروفسور بی سواد
  • بعله/بازی AAAAAAAAAAAAAAAAAA دیگر از یوبی سافت

یوبیسافت از فروش بالای Assassin's Creed Shadows مطمئن است