یوبیسافت از فروش بالای Assassin’s Creed Shadows مطمئن است
یوبیسافت (Ubisoft) کاملاً اطمینان دارد که عنوان بحثبرانگیز Assassin’s Creed Shadows در بین پرفروشترین بازیهای این شرکت قرار خواهد گرفت.
یوبیسافت طی گزارش مالی جدید خود جزئیات بیشتری در مورد جاه طلبیها و هیجانات پیرامون Assassin’s Creed Shadows به اشتراک گذاشت. به گفته این ناشر فرانسوی، عنوان مذکور یکی از پرفروشترین بازیهای این شرکت خواهد بود و از این بابت مطمئن است.
آخرین گزارش مالی یوبیسافت تأیید میکند که این شرکت عملکرد خوبی را برجای گذاشته است. این گزارش به موفقیت بازی شوتر رایگان XDefiant اشاره میکند که در هفته اول عرضه به آمار ۸ میلیون بازیکن و در هفته دوم به ۱۰ میلیون بازیکن دست یافت.
این ناشر همچنین در مورد پروژههای آینده خود مطمئن است و میگوید که Assassin’s Creed Shadows یکی از بزرگترین عناوین سال ۲۰۲۴ و یکی از پرفروشترین بازیهای تاریخ یوبیسافت خواهد بود.
یوبیسافت در این گزارش از Assassin’s Creed Shadows به عنوان یکی از بلندپروازانهترین پروژههای خود یاد کرد و بر کارهای بزرگ انجام شده در طول روند توسعه تاکید نمود.
این در حالی است که Assassin’s Creed Mirage که در سال گذشته منتشر شد، فروش خوبی را تجربه کرد و یوبیسافت امیدوار است با نسخه جدید این سری موفقیتهای بیشتری را کسب کند. Assassin’s Creed Shadows دارای یک موتور بازسازی شده، ری تریسینگ، دو شخصیت اصلی متفاوت، بخش مخفیکاری بهبود یافته، آب و هوای پویا و موارد دیگر است.
با وجود انتقادات مختلف وارد شده به Assassin’s Creed Shadows، طبق گزارشها این بازی پیشفروش خوبی داشته است. این اثر در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
این وسط یه چیزی درست نیست…. !
کاکا سامورایی بودنش 🤣!
من هنوزم نمیتونم با این قضیه کنار بیام ! 😂💀
منم همینطور
نمیدونم چطوره که یوبی سافت با وجود اینکه اساسین کرید های الانش از کیفیت خوبی برخوردار نیستن و اکثراً کپی عنوان قبلی این مجموعه هستن بازم انقدر فروش میرن؟ با وجود اون همه افت این همه سود؟
اساسینز کرید فرانچایز جذابیه به خاطر امضا هاش و ویژگی هاش . اگه هر کدوم از بازیای جدید اساسین کرید رو به تنهایی بخوایم ببینیم ، بازیای بدی نیستن ، ولی وقتی با اساسین کرید های قدیم مقایسش کنیم ، مزخرف به نظر میرسن.
البته این اخرین نسخه ار پی چیه سریه
اگه رو مکانیزمای ار پی جیش کار کرده باشن جار پی جی بازآ میرن سراغش
طرفدار های سبک JRPG اینجوری نیستن
طرفدار های این ژانر دوست دارن در عین خیالی بودن به واقعیت نزدیک باشه و توش کلی فعالیت جانبی متفاوت و جذاب باشه مثل پرسونا و SMT یا فاینال فانتزی
که همه ی اینا دقیقا برعکس یوبیسافت
اینا به واقعیت نزدیکن؟
نه از نظر پلات یا گیم پلی
از نظر ارتباط برقرار کردن بین اشخاص و دیالوگ ها
و من دیالوگ های یوبیسافت رو دیدم و اصلا شبیه چیزی که ژاپنی ها میخوان نیست
خب اونارو خود ژاپنی ساختن دیگ
چون مدام تخفیف میزنه به بازیاش و البته توی بازاریابی و تبلیغات هم حسابی کارکشته و کاربلده .
امکان نداره استور سونی و مایکروسافتو باز کنی و یسری تخفیف تپل از بازیای مختلف یوبیسافت توش نبینی
گیمرا رو به این اثار ضعیف عادت دادن
چون اول بازی نوشته assassin’s creed
کلا بازی های مبارزه ای جهان باز خوب فروش میکنند,
من میراژ رو به تازگی بازی کردم و واقعاً لذت بردم، بنظرم اساسین باید ۲ تا مثل میراژ کوچیک بده و بعد ۱ دونه بزرگ مثل والهالا بده اینطوری هر دو قشر راضین ولی بنظرم زیادی دارن به shadows گیر میدن
دیگه واقعاً این همه حمله اغراق آمیز و بالا بردن بیخودی نسخه های کلاسیک روا نیست به نسخههای RPG، بازیهای جدید شبیه هم بودن، بازیهای کلاسیک شبیه هم نبودن؟ AC Revelation, AC Brotherhood AC2 بعد AC 3 و IV و BLACK FLAG و Unity و Syndycate، بیشتر از AC Origins و Odyssey و Valhalla تمایز بود بینشون؟ یه ساختار کلاسیک داشتیم که با هر بازی صدای همین گیمرها در میومد که چرا تغییر تحولی رخ نمیده، بعد که تغییر ساختاری دادن، بازم مخاطب میگه کپی هم هستند. طوری از افت و کیفیت صحبت میکنید انگار بازی های قدیمی همشون باکیفیت و فوقالعاده بودن، نسخههای کلاسیک هم ایراد تکرار ماموریتها (نمیدونم چند ده ماموریت داخل هر نسخه فقط به تعقیب یه کاراکتر اختصاص داشت یا چقدر ماموریت تصرف پایگاه چپونده بودن داخل بازی ها)، مبارزات dumb down شده متمرکز بر ظاهر و افت تدریجی داستان بعد از سه گانه اتزیو رو داشت. سه گانه rpg تبدیل شده به یه سیبل که مدام یه عده بهش حمله کنن، در صورتی که همان خط استاندارد و کیفی دوران قدیم رو در ساختاری جدید حفظ کرده و مثل گذشته یه سری ایرادات مشخص هم داره. تنها چیزی که در این فرنچایز واقعاً افت کرد، کاریزما و روایت و شخصیت پردازی بود که بعد از AC Revelation و محو اتزیو رخ داد و تا به امروز هم ادامه داره. وگرنه از نظر گیمپلی این سری هیچوقت کامل نبوده و همیشه یه سری نقص بزرگ داشته و در دوران rpg هم این نقص ها وجود دارن.
کاملا درسته
به نظر من هم ac 2/ac bh/ac reکپی هم بودن ولی داستان و شخصیت کایزماتیک اتزیو اونا رو به محبوب ترین سری ها تبدیل کرد.من به شخصه والهالا و میراژ رو دوست داشتم و جهان بازیاشون به شدت زیبا بود!الخصوص والهالا
یوبیسافت هنوز همون یوبیسافت اساسین کرید یکه فقط داستان و شخصیت نداره.
تمام!
در مورد سه گانه اتزیو موافقم. اتزیو خدا بود(یک اساسین واقعی و حرفه ای). ولی داخل نسخه های اخیر نه اساسین داریم، نه شخصیت جذاب، نه شهر جذاب، نه پارکور و فایت جذاب. فایت های اساسین های اخیر خیلی چرته و اصلا جذاب نیست بنظرم و سریع خسته کننده میشه
اساسین کرید های کلاسیک بخاطر جو، ان پی سی ها و ذوق و هیجان گیمرا هیچوقت تکراری نمی شدن. داخل اساسین های اخیر کافیه سه ساعت پلی بدی تا خسته شی!
منکر این نیستم که سه گانه اتزیو و بعضی از کاراکترهای دوران کلاسیک سری، کاریزمایی داشتن که که دیگه تکرار نشد و این موضوع بخشی از بار جذابیت اثر رو به دوش میکشید. اما بیایید صادق باشیم و ساختار دِمده و پر از تکرار گیمپلی این فرنچایز رو فقط و فقط روی دوش سه گانه RPG نذاریم. و یه بازی خوب رو بخاطر نوستالژی افتضاح یا بیکیفیت خطاب نکنیم. مشکل این فرنچایز ساختار سه گانه جدید نیست، مشکل نویسندگی و شخصیت پردازیه که حتی با حفظ ساختار قدیمی توان ارائهش رو نداشت. همانطور که گفتم مخاطب این سه گانه رو یه گوش گیر آورده و هر چی ایراد به حق و ناحق هست رو روی سر این سه گانه خالی میکنن. این که سه ساعت بازی کنی خسته بشی هم من شخصاً چنین تجربهای نداشتم، با انتظاری معقول سراغ ORIGINS و Odyssey رفتم و به نظرم تجربه های صرفاً خوبی بودن و جدا از شخصیت پردازی و داستان سرایی، سرگرم کننده بودن.
دقیقا اقای کریمی من سر اوریجینز حس کردم قراره انقلابی تو این سری بشه و تو ادیسه هم حس کردم داره اخرین تغییرات پایه گزاری میشه ولی متاسفانه یوبیسافت با اساسین والهالا اون فرمول نسبتا خوشگل رو به هم ریخت چون سر اوریجینز بازی با سلاح های مختلف دست بازی باز رو باز تر کرد و سر ادیسه داستان سرایی(انتخاب دیالوگ)رو اضافه کرد ولی سر والهالا نه به درستی از اون محیط سندباکس استفاده کرد نه اونقدری به نوع داستان سرایی اهمیت داد.
سر میراج هم که کلا نصف حرف هاشون قبل عرضه دروغ بود.
جالبه. والهالا رسما یک بازی دیگه بود…
چجوری بگم، گاد اف وار + ویچر + چرت و پرت.
هرچیزی بود جز اساسین. داخل میراج سعی کردن فیلم هندی بسازن و موفق هم شدن😂 د آخه یوبیسافت! برای چی باید تلپورت کنیم…
داداش اون تلپورت قضیه داره
اومدن و گفتن بدلیل اینکه بسیم مهارت بالایی پیدا کرده داخل بازی که اینقدر سریع میتونه هدف ها رو بکشه که آنیموس نمیتونه اینقدر سرعت رو پردازش کنه برای همین داخل بازی تلپورت میشه
میدونم، برای چی باید همچین دلیلی می اوردن اخه؟؟ میخواستن این قابلیت رو بیارن رو گیم همین.
نمیدونم والا داداش یوبیسافته دیگه😂
نمیدونم چی بگم. داستان و شخصیت پردازی رو موافقم. من اوریجینز هم تا اخرش پلی دادم و با تمام اذیت هایی که شدم میگم بازی خوبیه ولی اساسین کرید نیست. من Odysseyرو حتی سه ساعت هم نتونستم پلی بدم چون هیچ فرقی نکرده بود و بدتر هم شده بود(بهتره بگیم رسما داشت سعی می کرد ویچر باشه)
!!!!هشدار اسپویل برای اساسینز کرید ۳!!!!!
البته اینم بگم که یوبیسافت با کناره گیری از دزموند و اوردن شخصیت های اصلی درون دنیای حال بازی همه چیو خراب کرد. مثلا توی بلک فلگ اصلا معلوم نبود کی هستیم و همش باید کار های تکراری انجام میدادیم.
به دوساعت برای من نمیرسه🫤
این برسی منصفانه شما منو یاد گاد آف وار انداخت
اون موقعه که گاد اسنشن اومد همه انقد کوبیدنش که تکراری و خسته کننده و فلانه که سونی واسه ps4 نداد بازی رو و بعد رویه جدیدی برای گاد آف وار در پیش گرفت که باز هم عده کثیری کوبیدنش…
باهات موافقم داداش, اساسینز کرید اوریجینز من بازی کردم و خیلیم محشر بود, در واقع یکی از بهترین بازیهای عمرمه, در حالیکه اساسینز کریدهای قبلی رو هم بازی کردم ولی بنظرم دست کمی از اونا نداره که هیچ بلکه یه سر و گردن از اونام بهتر بود
اوریجینز پارکوری نداشت و خیلی کند بود و اینکه من خودم شخصا فایت های کلاسیک رو به اوریجینز ترجیح میدم.
من خودم زمان AC Rev یکم بازی کردم خسته شدم چون نسبت به قبلیا تکراری بود برام ولی باز نسخه ۳ انقدر تفاوت و گیمپلی جدید داشت که واقعا لذت بردم.مشکل این نیست بازیای بدی هستن، مشکل تکرار مکررات! farcry و call of duty و … هم همین مشکل دارن که البته در جواب یه عده ممکنه بگن خب دوست ندارین بازیو نخرین! ولی مسئله اینجاست اگه همه کمپانیا بخوان این استراتژی پیش بگیرن( که داریم میبینیم صنعت داره به این سمت پیش میره) خلاقیت و تنوع در بازار هر روز کمتر میشه و نهایتا گیمرها ضرر میکنن و مقصر اصلی هم خودمون هستیم که از فرنچایزی مثل اساسینز کرید این همه سال حمایت کردیم!
بله حرفتون درست ولی خب اساسین های کلاسیک یه وجه تمایزی نسبت به همدیگه داشتن و اینقدر تکراری نبودن مثل الان
برای مثال اویل بار داخل AC 3 دریا ها و کنترل کشتی به بازی اضافه شد که قبلش توی این سری همچین چیزی وجود نداشت
یا داخل بلک فلگ ما خیلی آزادی عمل بیشتری در قبال کشتی داشتیم و میتونستیم حتی داخل آب شنا هم بکنیم
یا مثلا داخل روگ ما در نقش یه تمپلار بودیم که به اساسین ها خیانت کرده بود
ولی مثلا داخل سیندیکیت لول بندی داشتیم برای مناطق بازی که خب خیلی به مزاق بعضیا خوش نیومد و مثلا کسایی که یوتیوبر بودن یا میخواستن بازی رو سریع تموم کنن باید اینقدر ماموریت فرعی انجام میدادن تا یه سری مناطق براشون باز بشه
حتی داخل یونیتی اومدن و پارکور بازی رو تغییر دادن که خب بنظر من هم خوب بود هم بد
یه جاهایی دیوار دو یا دو و نیم متری رو با یه پرش کارکتر میرفت بالا که خب این خیلی مصنوعی و غیر منطقی بود ولی از لحاظ های دیگه باز پارکور بازی پیشرفت کرد
ولی خب از یونیتی به بعد هم نو آوری بود ولی خیلی کمتر و صد البته که ماهیت اساسین ها هم از بین رفت و دیگه تا یه حدی رسیدن که نمیشد بهشون گفت اساسین
و از نسخه اورجینز دیگه کلا سبک بازی عوض شد و تبدیل شد به یه بازی RPG انگار که داشتی ویچر بازی میکردی ولی توی مصر 😐
همه اون داج های خفن و حرکات نمایشی اساسین ها حذف شدن و جاشونو دادن به سپر و شمشیر و سلاح های دیگه
AC Origins که اولین بازی با بنا کردن ساختار RPG بود و کامل سری رو متحول کرد. داخل Odyssey سیستم مهارتها تغییر اساسی کرد و Raid و نبردهای آتن و اسپارتان اضافه شدن. سیستم دیالوگ اضافه شد به بازی و قابلیت انتخاب جنسیت و یه سری تغییرات ریز و درشت دیگه! Valhalla هم درست یا غلط مواردی مثل Setlement Building و رویدادهای رندوم رو اضافه کرد و یه سری موارد Overhaul شد مثل سیستم مبارزات.
سیستم مبارزات هم داخل بازیهای کلاسیک از حیث ظاهری زییبا بودن، ولی از حیث عملکردی خیلی سادهسازی شده بودن و با spam دکمه همه دشمنان اطراف شما قلع و قمع میشدن. بازیهای rpg به دلیل سلاحهای متفاوت و اختصاص لول به دشمنان و hp bar کمی خشک تر به نظر میرسه، ذات مبارزات rpg همینه.
دور شدن از ریشههای ac و این که odyssey و valhalla عناوین Assassin’s Creed خوبی نیستن هم قبول دارم، به نظرم بیشتر بازی های سرگرم کننده ای هستند تا acهای خوبی باشن.
بله درسته منم منظورم از تغییر سبک بازی به RPG در کل اضافه شدن جنسیت و دیالوگ بود که بازی های با این سبک همه ی این ویژگی ها رو دارن ولی خب با شخصی سازی بیشتر
سری اساسین بعد ازAC Origins یه RPG شد ولی خب در اون حد بازی های اون سبک شخصی سازی نداشت
ربطی به گزارش مالی یوبی نداره، ولی برای پیشبینی موفقیت این بازی، تام هندرسون (از اینسایدر گیمینگ) گفته:
“پیشفروش بازی Assassin’s Creed Shadows خیلی خوب پیش میره. هنوز اعداد دقیق رو ندارم، اما هیچکس از این پیشفروش ناراضی نیست.”
همهمون میدونیم که سری بازیهای اساسینز کرید همیشه پر از باگه و حداقل یکی دو ماه بعد از عرضه طول میکشه تا باگهاشون رفع بشه و بشه راحت بازی کرد. واسه همین، باورم نمیشه کسی این بازی رو پیشخرید کنه، مگر اینکه بازی بوگاتی باشه که محدودیت عرضه داشته باشه! به هر حال، به نظر من پیشخرید این بازی نمیتونه موفقیتش رو تضمین کنه.
empress برگشته تا مطمئن بشه این محصول رایگان به دست ما میرسه هرچند گفته دیگه کاری به کرک بازیا نداره ولی رو حرفش نمیشه حساب کرد 😁🫂🏴☠️
نظرتون درباره Mirage چیه؟
به عنوان کلاسیک معرفی شد ولی فرقی نکرد. ما فایت های کلاسیک رو بیشتر دوست داریم.
بازی خوبیه
از ایراداتش اگه بخوام بگم
ضعیف شدن خیلی زیاد کاراکتر در فایت ها به صورتی که ۹۰ درصد ماموریت ها باید مخفی کاری بری یا از دست دشمنات فرار کنی (میدونم که فرانچایز اساسین کرید اصلا باید رو محفی کاری متمرکز باشه اما این دیگه خیلی بی استفاده کرده نبرد های رو در رو رو)
ماموریت های فرعی به شدت تکراری و ماموریت های اصلی بدون خلاقیت
پارکور با این که از والهالا خیلی بهتره اما هنوز ایراداتی داره و اونقدرا روون نیست
ضعف در شخصیت پردازی کاراکتر ها مثلا قبل از اساسین شدن بسیم بازی درتلاشه که روند تبدیل اون به یه اساسین رو بگه که خیلی تو این بخش ضعیف عمل شده و تو کمتر از یک ساعت خلاصه میشه
ممنون
تا الان ۳۳ ساعت بازیش کردم و باید بگم بازی خیلی خوبیه ولی فقط خیلی خوب اصلا لایق نمره بالا و ….. نیست
کامبت بازی خیلی ضعیفه
انیمیشن های بازی روان نیست
پارکور خوبه و از والهالا خیلی بهتره ولی اونقدر ها هم روان نیست
کلا بازی خوبیه سرگرم میکنه و تروفی های خوبی داره راحت پلات میشه
نمونش چندتا از کاربران سایت،همش از یوبی و کپیهاش مینالن ولی واسه تجربه آثارش لحظه شماری میکنن؛هر بار هم که خورد تو ذوقشون میگن که یوبی ظلم کرد در حق بازی وگرنه شاهکار میشد،هیچوقت هم از رو نمیرن و میگن این دفعه دیگه یوبی برمیگرده.
با این همه تبلیغ و سر و صدا باید منتظر موند ببینیم چی میشه فقط امیدوارم عجیب شکست بخوره جوری که دیگه دنبالش رو نسازن و به فکر یه بازی جدید باشن
منم مطمئنم ولی نه به کیفیتش xD
همون ژاپنیا بیشتر می خرن حتی اگه برای کنجکاوی باشه 😂
گیم پلی عالی
تاریخ مالیده شده
داستان غیر منطقی
خدایی گیمپلی نائوئه خیلی خفن بود
ولی یاسوکه…
خدایی بدون یاسوکه گیم دوبرابر میفروخت
یاسوکه هه یه کاراکتر اضافیه
اصلا هیچ ربطی به اساسینز کرید نداره
همون داستان نانوئه بود خیلی بهتر بود
متاسفانه همین فروش خوب باعث میشه یوبیسافت عقلش نیاد سر جاش
وقتی کل ژاپنیا میخوان بازیت رو که تو کشور خودشون جریان داره رو تحریم کنن و همزمان ۱۰۰ ها هزار گیمر اعتراض میکنن:
یوبیسافت:🗿🗿🗿رد خور نداره که خوب فروش میره
باور کن همون ژاپنیا بیشتر از همه میخرن
حتما 😐👍🏻
معلومه میفروشه
ما گیمرا فقط بلدیم غر بزنیم تهش میریم پلی میدیمش
بعد اونوقت میان میگن چرا یوبیسافت درست نمیشه!
امروز که ۱۳ فروردین نیست
۱ آپریل
دنبال کلمه ایی درست و سالم میگردم اما پیدا نمیکنم
چطوره یک مدت بی خیال اساسینز بشه.
خیلی میگن در آمد یوبی از اساسینزه ولی نه الان یکی از موفق ترین شرکت های بازی سازی یعنی راکستار ۱۲ ساله بازی نداه بیرون .
بابا به پیر به پیغمبر همه دنبال پول هستن ولی باید شرکته باسیاست و زرنگ باشه. بابا من نه فن بیم نه دختر گیمر من یک آدم آدی هستم طرف دار معمولی ی اساسینز ولی یوبی باید یکم از راکستار یاد بگیره دیگه😞.
راکستار و یوبی عین همن ولی یکی از این ور بوم افتاده اون یکی از اون ور بوم
راکستار هم خیلی قدیس نیست ۱۲ ساله داره میدوشه از گتا وی
پس رد دد چیه!!
RDR2 اون وسط داره زحمت میکشه
می دونی بعضی ها انگار از وقتی که به دنیا اومدن قرار داد امضا کردن که هر چی اساسینز کرید میاد چه خوب و چه بد، سریع بخرنش
یوبیسافت هم به اونا تکیه کرده و میگه امار فروشم بالا میشه من مطمـٌنم ):
من دیگه بعد از سیندیکیت دیگه اساسین رو اورجینال نگرفتم چون زد جا ده خاکی و بعد از والهالا دیگه بازیش نکردم و نخواهم کرد
بعله/بازی AAAAAAAAAAAAAAAAAA دیگر از یوبی سافت
متاسفانه تکرار بیش از حد الگویی که در زمانی موفق بوده بنظرم دیگه نمیتونه برای یوبیسافت و مهمتر از آن گیمر ها سودمند باشه .
همه اساسین ها شبیه همدیگر هستن و فقط یک داستان سرایی و شخصیت پردازی فرق میکنه …
آخرین اساسین ک پلی دادم والهالا بود از محیطش لذت بردم خیلی دوست دارم محیط های یوبیسافتم ی لذت خواصی داره برام یکم سامورایی بکشم لذت برم
فرانچایز خوبی که الان به یه اشغال تمام معنا تبدیل شده.
هم جی تی ای ۶ ، هم اساسینز کرید شدوز ، هم fc25 فاقد هیچگونه اهمیت برای منه🗿🗿🗿
یه پیام دارم برای یوبی عزیز.
بیاااا👍👍👍👍👍