اولین تصاویر فیلم Dracula: A Love Tale منتشر شد

علی محمدپناه
۰۹:۳۰ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
فیلم Dracula: A Love Tale

به تازگی تصاویری برای فیلم Dracula: A Love Tale منتشر شده که بازیگر اصلی و کارگردان را در کنار هم نشان می‌دهند.

فیلم درام و گوتیک «دراکولا: یک قصه عاشقانه» اثری تازه از فیلمساز فرانسوی لوک بسون است که حالا اولین تصاویر از آن منتشر شده و اصلا شبیه به آن چیزی نیست که بیننده‌ها قبلا دیده‌اند. تاکنون فیلمسازان مختلفی برداشت‌های مختلف خودشان را از داستان دراکولا ساخته برام استوکر ارائه کردند و حالا نیز لوک بسون قصد دارد تا بیشتر روی جنبه عاشقانه این شخصیت متمرکز شود.

در این اثر سینمایی، کیلب لندری جونز نقش شخصیت اصلی داستان را بازی می‌کند و در این تصاویر تازه منتشر شده از این فیلم نیز او در لباس دراکولا دیده می‌شود. یکی از تصاویر را در بالا و دیگری را در پایین مشاهده می‌کنید. تصویر بالا، کیلب لندری جونز را غرق خون و در کنار کارگردان فیلم نشان می‌دهد و تصویر دیگر نیز خود کارگردان را به نمایش گذاشته است.

فیلم Dracula: A Love Tale
فیلم Dracula: A Love Tale
فیلم Dracula: A Love Tale

این تصاویر تازه منتشر شده از فیلم «دراکولا: یک قصه عاشقانه» اطلاعات چندانی را درباره این اثر سینمایی آشکار نمی‌کنند اما حال و هوا و درون مایه این اثر سینمایی را مشخص می‌کنند. فیلم‌برداری این اثر سینمایی در ماه ژوئن شروع شده و فیلم‌برداری در فضای باز آن نیز در شهر پاریس انجام شده است.

لوک بسون سابقه ساخت فیلم Léon: The Professional و فیلم The Messenger: The Story of Joan of Arc را در کارنامه خودش دارد و از همین رو، بینندگان مشتاقانه منتظر برداشت این فیلمساز از داستان دراکولا هستند. هنوز تاریخ اکرانی برای این اثر سینمایی تعیین نشده است.

منبع: collider

CatalystBADMANReversepointCambyses The ThirdDARKSIREN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید