آگهی شغلی Gears of War: E-Day وجود حالت چندنفره را تایید میکند
به دنبال نگرانیها پیرامون احتمال عدم وجود بخش چندنفره در Gears of War: E-Day، یک فهرست شغلی وجود این حالت را تایید کرده است.
استودیوی کوالیشن (The Coalition) قصد دارد با Gears of War: E-Day کارهای هیجانانگیزی را انجام میدهد و در عین حال، تمرکز این تیم بر بازگرداندن این سری به ریشههای خود است. اطلاعات جدید منتشر شده نشان میدهد که این توسعهدهنده برای عنوان مذکور به دنبال استخدام یک مهندس ارشد کلاینت آنلاین است.
به دنبال معرفی Gears of War: E-Day در ماه گذشته، استودیوی کوالیشن استخدام نیروهای جدید برای نقشهای مختلف را آغاز کرده است. حال یک لیست شغلی جدید بیان میکند که این بازی از حالت آنلاین برخوردار خواهد بود.
علاوه بر این، فهرست مشاغل به المانهای آنلاین مانند پرداخت درون برنامهای، Matchmaking و محتوای تولید شده توسط کاربر اشاره میکند. طرفداران امیدوار هستند که شاهد بازگشت حالت Horde و PvP باشند که این فرنچایز به آن معروف است. از آنجایی که توسعهدهنده در مورد پایبندی به میراث این آیپی صحبت کرده است، انتظار میرود که این موارد در بازی نهایی وجود داشته باشند. همچنین ممکن است شاهد معرفی المانهای جدید در بخش آنلاین باشیم.
بازی Gears of War: E-Day برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست توسعه است.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
آفرین
.یرزقون بدون حالت چند نفره ؟
خب معلوم بود داره
نیو سی فریم کواپ🗿
جوکر بامزه حتی بازیقبلی کوآلیشن شصت فریم بوده
پ ن پ با تجربه halo infinit مایکروسافت همون اشتباه رو تکرار میکنه ؟ فکر نکنم. یه پکیج کامل گیرز میدن شاید چیزهای جدید هم بعدا بگن اما زمان لانچ همه بخش های کلاسیک رو قطعا میدن
داستانی به موهای ثابت آنلاین سری
بهبه✨️
💚👑
گیرز می نوازد …… ! 🔥
مخالفم با اینکه توی بازی سینگل پلیر حالت چند نفره بزارن
البته اگه خوش ساخت باشه(مثل گوست آف سوشیما لجندز)که خیلیم عالی،استقبال میکنیم!
پسر جان سری گرز همیشه مولتی داشته.
نظر کلیمو گفتم داداش، بهتون بر نخوره
فلسفه ی من اینه که کلا (البته گیرز خودمم چند تا از نسخه هاش رو پیش رفیقام آنلاین پلی دادم و واقعا باکیفیت بود)نسل جدید بازی های سینگل پلیر ،بهتره آنلاین مود نداشته باشند ،اگرم دارن،بخش جانبی باشه نه اینکه یه سینگل پلیر تبدیل بشه به یه سرویس محور
چندشب پیش گرس اف وار ۳ رو با دوستم دوتایی تموم کردیم و به جرات میگم یکی از لذت بخش ترین تجربه های گیمینگم بود😍
باعث تاسفه که دیگه بازیا از حالت کواوپ افلاین استفاده نمیکنن چون واقعا هیجان و لذتش غیر قابل مقایسه با حالت کواوپ آنلاینه
ولی اگه دوستتون یکم خنگ باشه اون لذتی که گفتم تبدیل به عذاب میشه پس حتما حواستون باشه با کی پلی میدید😅
چون بازی ها دیگه مثل گذشته ساده نیستن
شما نمیتونی انتظار داشته باشی یه بازی با پیچیدگی های گسترده مثل ویچر یا یه بازی پر از صحنه های اکشن مثل لست اف اس رو داشته باشی و هم زمان کواپ باشه
چون بازی ساز مجبور میشه طراحی مراحلی که مناسب کواپ باشه بسازن و نتیجش میشه بازی هایی مثل جوخه انتحاری یا گوتام نایتس که عمق ندارن
بازی های قدیمی بخاطر اینکه اکثرا پلتفرمر بودن یا پیچیدگی بازی های امروزه رو نداشتن از بخش کواپ پشتیبانی میکردن
حرفت تا حدودی درسته
منم نگفتم ویچر یا لست 😕
گرس ۴ و ۵ هم کواوپ افلاین دارن قدیمی هم حساب نمیشن
It takes two بهترین بازی سال شد کاملا هم دو نفره بود و شاهکار هم بود کلیم پیچیدگی داشت
به نظرم چون پیچیدگیش سخت تر از بازیای سینگل پلیره دیگه سازنده ها مخشون نمیکشه افلاین کواوپ بدن چون باید معماهایی طرح بشه که هر دوتا پلیر با هم انجامشون بدن و صد در صد این سخت تره تا بخوان معما رو فقط برای یک نفر طراحی کنن
من نگفتم ویچر انلاین یا لست اف اس انلاین بسازن
منظور این بوده شما نمیتونی هم زمان سیستم های این بازی ها رو هم در بخش داستانی داشته باشی هم در بخش کواپ
ایت تیکس تو اصلا بازی پیچیده ای نیست
شما پیچیدگی رو با معما و پازل ها اشتباه گرفتی
سیستم هایی که در پشت صحنه در حال اجرا هستن در یه بازی کواپ با سینگل پلیر اصلا قابل مقایسه نیست
سیستم گیم پلی همین بازی طوری طراحی شده که اصلا نمیشه تک نفره رفت
شما میگی کواپ مثل گیرز..ولی گیرز کواپ اختیاریه نه اجباری
دو طراحی مراحل کاملا مختلف دارن ..گوتام نایتس و جوخه انتحاری سیستمی مشابه گیرز دارن ولی ایت تیکس تو ..یه بازی بر پایه کواپه نه سینگل پلیر 🙂
شما میتونی گیرز یا گوتام نایتس رو تنهایی بازی کنی ولی بازی که اسم بردی اصلا سینگل پلیر نیست ..حتما باید دو نفره بازیش کرد 🙂
طراحی مراحل بازی های قدیمی هم مشابه گیرز هست و کواپ اختیاریه
گیرز اف وار هم از نسخه اول تا نسخه ۵ طراحی مراحل مشابه ای رو دنبال میکنه مثلا مبارزات تن به تن اضافه نکرده ..مخفی کاری بازی به شدت ساده .صحنه های QT نداره..سیستم مبارزات و شوتینگ بازی کاملا مشابه یه بازی کواپه
یه فرمول موفقی رو از نسخه اول تا پنجم دنبال میکنه
اضافه شدن مبارزات تن به تن به تنهایی طراحی مراحل بازی رو ۱۸۰ درجه تغییر میده و امکان اضافه کردن کواپ به بازی رو به شدت کاهش میده
یکی از دلایلی که خیلی از بازی ها بخش انلاین و افلاین رو جدا رو میکنن همینه
گوست..جی تی ای..رد دد..کال اف دیوتی
این بازی ها در کنار حفظ بخش داستانی و طراحی مراحل سینگل پلیر اومدن برای بخش کواپ هم طراحی مراحل جداگونه انجام دادن..ببینید چه قدر بین بخش داستانی انلاین و افلاین تفاوته!!!!
بازم میگم سیستم گیم پلی گیرز اف وار به شکلی هست که با بازی های کواپ همخوانی داره و اگه بازی هارو طوری بسازن که سیستم کواپ رو ساپورت کنه شاهد افت شدید طراحی مراحل و عمق بازی ها خواهیم بود
سایت insider gaming گفته تو آگهی شغلی به تخصص در زمینه کانکت شدن به اکانت psn هم اشاره شده که این میتونه احتمال عرضه این بازی رو به پلی استیشن نشون بده.
دویست درصد شک نکن آخه آدم عاقل این گیمو بده دیگ فاتحش خوندش این پرچم داره ایکس باکس این و هیلو وفورزا رو نمیده مطمعن باش
خبری بود که تو این سایت خوندم گفتم بچه های این سایت هم بدونن اخبار و شایعه زیاده اینم یکی مثل بقیه ولی آینده صنعت گیم که هر روز داره پر خرج تر میشه کاملا انحصارگرایی رو نقض میکنه چه سونی چه مایکروسافت باید با این قضیه کنار بیان.