مدیر عامل Larian از دردسرهای موفقیت بیش از حد Baldur’s Gate 3 میگوید
ظاهرا بخشی از تیم سازندگان بازی به دریافت جوایزی که این استودیو به لطف Baldur’s Gate 3 به دست میآورد، اختصاص یافته است.
اقای سووِن وینکه (Swen Vincke)، مدیرعامل Larian Studios و کارگردان بازی Baldur’s Gate 3، اعتراف کرد که جوایز زیادی که این بازی CRPG کسب میکند، روی روند کاری این استودیو تاثیر منفی گذاشته است.
وینکه در مصاحبه با مجله EDGE گفت که استودیو مجبور بود کارکنان را به صورت چرخشی جابهجا کند، چرا که برخی از آنها برای جمعآوری جوایز به جشنوارههای مختلف فرستاده شده بودند.
این مشکل بر روند کار استودیو تأثیر منفی میگذاشت. به تعداد جشنوارههایی که در آن جایزه میگرفتیم اضافه میشد و دریافت همه آن ها تبدیل به مشکل اساسی شده بود.
وی افزود زمانی که مشخص بود Baldur’s Gate 3 به کسب جوایز ادامه میدهد، لارین شروع به انتخاب «تیمهای چرخشی» برای جمع آوری جوایز میکرد و به نوبت آنها را به مراسمهای مختلف میفرستاد.
جالب است بدانید که همین هفته گذشته، Baldur’s Gate 3 در جشنوارهای در شهر برایتون واقع در بریتانیا، دو جایزه دیگر را برای بهترین روایت و بهترین بازی به ویترین افتخارات خود اضافه کرده.
Baldur’s Gate 3 در آگوست سال گذشته برای PC و یک ماه بعد از آن، برای PS5 عرضه شد. علیرغم موفقیت فوقالعاده بازی، استودیوی Larian برای پروژه بعدی خود از فرنچایز Dungeons & Dragons به طور کلی فاصله میگیرد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
اینا هم زیادی مغرور شدن ها
لارین همیشه مغرور بود
و غرورشم به جا هست شما فکر میکنی لارین کوچیکه؟ این همه سال اصلا نمیدونستید وجود دارن ولی بازی هاشون تاپ سلر استیم رو چسبیده بودن و پایین نمیومدن
لارین اینقدر بزرگه که استدیو ظبط صدا داخل خود استدیو بازی سازی هست (خیلی از ناشر های بزرگ برون سپاری میکنن اینو )
لارین اینقدر بزرگه که استدیو موشن کپچر خودش رو داره (خیلی از استدیو های بزرگ برون سپاری میکنن اینم) لارین اینقدر بزرگه که یه استدیو جدا فقط برای جمع شدن دور هم و رول پلی بازی کارتی و d&d داره واسه مارکتینگ
و در آخر لارین اینقدر قویه که میتونه پر ریسک ترین سبک ممکن رو با بودجه کلان به بهترین شکل بسازه و میدونه پی سی بازا مثله شیر پشتشن من ایینقدر به لارین اعتماد داشتم که روز اول ارلی اکسسز خریدم و همینطور میلیون ها پلیر استیم دیگه
پس لارین باید مغرور باشه وقتی مارو داره
سی دی پروجکت هم به همین شکل اون که اینقدر به پی سی پلیر اعتماد داره که فایل بازی رو میزاره واسه دانلود بدون drm :))
بعضی ها جایزه هم که میخوان بگیرن باید نازشون رو خرید !!
البته این حرفشون نشون میده هنوز در شوک گیم اوراردز پارسال و بازی سالش موندن 😁
یه جوری میگی شوک، انگار درو کردن گیم اواردز توسط bg3 غیر منتظره بود. حتی رقابتی هم در کار نبود همه می دونستن bg3 می بره
والا. از موقعی که ۲۰۲۰ نسخه Early Access اومد واقعا مشخص بود هیچی جلودار ش نیست. البته این Mainstream شدن و محبوب شدنش غیرمنتظره بود واقعا
زلدا آیا من یک جوک هستم
اتفاقا از یه سال همه فکر می کردن زلدا برندهس ولی پدیده بالدرزگیت معادلات رو تغییر داد بعدشم تو همون گیم اواردز پارسال ، بردن ۶ جایزه اگه درو نیست پس چیه ؟؟
Suffering from Success