تجربه بازیگر Elden Ring در نقش Igon برای او سخت و طاقتفرسا بوده است
ریچارد لینترن (Richard Lintern)، بازیگر شخصیت Igon در بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree، میگوید این تجربه برای وی از نظر فیزیکی و احساسی سخت و خستهکننده بوده است.
ریچارد لینترن به عنوان بازیگر بریتانیایی سینما، تئاتر و تلویزیون، که به خاطر نقشهایش در فیلمهای Death in Paradise و Silent Witness شناخته میشود، طی مصاحبهای با IGN پیرامون همکاری با FromSoftware و بازی در نقش Igon در بسته الحاقی Shadow of the Erdtree صحبت کرد.
Igon یک NPC در بسته الحاقی Elden Ring است که برای اولین بار او را در حال فریاد زدن از درد و گفتن گرفتن انتقام از اژدهایی به نام Bayle the Dread میبینیم. این شخصیت هیچ نقشی در بازی پایه ندارد و درگیر شدن او در داستان منجر به یک نبرد حماسی در برابر Bayle میشود که در آن به شما در مبارزه کمک میکند
لینترن میگوید قبل از اولین ملاقاتش با میازاکی، نام این کارگردان را نشنیده بود، اما سپس همه چیز خیلی زود برای او آشکار شد.
وی در این باره گفت:
وقتی وارد اتاق شدم، میتوانستم ببینم که این قرارداد بزرگتر از آن چیزی بود که تصور میکردم.
لینترن در ادامه توضیح داد که میازاکی به طور مرتب در اتاق ضبط صدا حضور داشت و به دقت جزئیات مربوط به شخصیت Igon را بررسی میکرد. این بازیگر تصور میکرد که کار ضبط صدا با توجه به دیالوگها در کمتر از یک ساعت به پایان برسد، اما این کار حدود ۵ الی ۶ ساعت به طول انجامید.
به یاد میآورم وقتی که از اتاق خارج شدم، خیلی خسته بودم. قبلاً هرگز چنین اتفاقی برای من نیفتاده بود. صدایم خراب شده بود و از نظر جسمی و احساسی خسته بودم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
Curse you, Bayle! I hereby vow! You will rue this day! Behold, a true Drake Warrior! And I, Igon! Your fear made flesh! Solid of scale you might be, foul dragon … But I will riddle with holes your rotten hide! With a hail of harpoons! With every last drop of my being!
خدایی کارش سخت و حرفه ای بود
Cuuuuuurse you , Byyyyyle
نشون میده حتی ساخت بازی های فرام هم مثل بازی کردنشون سخت و عذاب آوره!
استنلی کوبریک زمانه
میازاکی رو نمیشناخت که چقدر دقیق و سختگیره!
کارگردانهای خوب با وسواس کار میکنند. مثلا کوبریک صحنه دفاع شلی دووال با چوب بیس بال در شاینیگ رو تعمدا ۱۷۹ بار گرفت تا خستگی و درماندگی در بازیگر به وضوح نمایان بشه.
پس شما هم سختی و بدبختی ما گیمر ها رو درک میکنین
(اصلا من به خاطر تک تک مراحل گریه نکردم🤣)