بازی It Takes Two در ابتدا قرار بود مضمون تاریکتری داشته باشد
تصاویر مفهومی اولیه از It Takes Two نشان میدهد که این بازی در ابتدا قرار بوده است از مضمون و لحن تاریکتری برخوردار باشد.
بازی It Takes Two به لطف مکانیکهای جذاب کواپ توانست موفقیتهای زیادی را برای استودیوی Hazelight و کارگردان بازی، Josef Fares، به ارمغان آورد. این اثر از یک مضمون کمدی جذاب نیز استفاده میکرد، اما به نظر میرسد که لحن بازی در مراحل اولیه ساخت آن کاملاً متفاوت بوده است.
استودیوی Hazelight بهتازگی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تصاویر مفهومی اولیه از It Takes Two (که در ابتدا Project Nuts نامیده شده بود) را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان میدهد که عنوان مذکور در ابتدا قرار بود مضمون و داستان تاریکتری را ارائه دهد.
Hazelight در این باره میگوید:
همانطور که در تصاویر مفهومی اولیه مشخص است، این بازی بسیار تاریکتر از آن چیزی بود که در پایان ارائه شد. در واقع، بخش خاصی از آن میراث تاریکتر تا اواخر مراحل توسعه باقی ماند.
It Takes Two در حال حاضر بر روی کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
ولی لذت اصلیه گیم به نظرم توی اون جو لذت بخشش بود
من این بازیو با وجوده رنگی بودنش دوس دارم حس خیلی خوبی داد بهم اگه قرار بود تاریک باشه میشه یک چیزی مثل little night نسخه سوم ک قراره بیاد همینجوریه تقریبا بازیش ک دوس نداشتم ایت تکس تو اینجوری بشه
🟢 بازی از همه نظر خلاقانه و نوین بودش، اما هرچه پیش میرفتیم، نمیدونم چرا خسته کننده میشد و با خودت میگفتی، دیگه زیادی کشش دادن…😵💫
شما هم همینطور بودین یا نه ؟! 💚
ولی برا من برعکس بود
اینقدر با بازیش حال کردم که اصلا دوست نداشتم تموم شه😃
منم ازش خیلی خیلی لذت بردم
اما آخرهاش روبه خسته کنندگی میرفت
اتفاقا چون تجربه بازی دو نفره اس و تا آخر مکانیزم های جدید و محیط های تازه رو میکنه خسته کننده نمیشه ولی خب همیشه هم تو اوج نبود و یه جاهایی مثل مراحل برفی یه مقدار خسته کننده میشد نقطه اوج بازی هم اون جایی بود که کنترل اون پرنده های آهنی رو به دست میگرفتیم…در کل همه چیز رو گنجونده بودن تو گیم پلی و از دو تا بازی قبلیشون خیلی بهتر بود
بله منم موافقم💚
داری درست میگی تو سه تا مرحله پایانی یا دو تا مرحله قبل از رسیدن به فیل ملکه (یا همون کیوتی) واقعا مراحلی بودن که کش داده شده بودن
چه عالی که یکی پیدا شد موافق باشه
ممنونم🙏🏻💚🌺☘️💫
توی همین نسخشم در حالی که شاد و سرزنده بود ولی بعضی مرحله ها و رفتار ها خیلی دارک میشد
شما رو نمی دونم ولی او کتابه رو مخم بود یه هو میود چند تا حرف رمانتیک میزد بعد یهو میرفت
Hakim بود