معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی

ایلیا عسگری
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

مدیوم انیمه در طی ماه‌ها و سال پیش رو میزان پخش آثار جذابی خواهد بود که در مقاله امروز به سراغ معرفی برخی از مهمترین آن‌ها رفته‌ایم.

هر ساله مدیوم انیمه میزبان پخش انواع و اقسام انیمه‌های سریالی و سینمایی بوده و گاهاً تعداد این آثار به حدی افزایش پیدا می‌کند که طرفداران این حوزه خواه یا ناخواه برخی از آن‌ها را فراموش کرده و از تماشایشان بی‌بهره می‌مانند. در حالی که انیمه‌هایی نظیر My Hero Academia دوره پخش ثابتی داشته و بعید به نظر می‌رسد که کسی از تماشای آن غافل شود ولی در سمت مقابل آثاری را شاهد هستیم که علی‌رغم جذابیت‌هایشان اما فرصتی برای دیده شدن پیدا نمی‌کنند. به همین منظور نیز در مقاله امروز به سراغ معرفی ۲۰ انیمه مورد انتظاری رفتیم که امید می‌رود تا در طی ماه‌ها و سال میلادی آینده به پخش دربیایند.

فصل دوم انیمه Go! Go! Loser Ranger

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

برای طرفداران آثار خاطره انگیزی همچون پاور رنجرز با انیمه Go! Go! Loser Ranger طرف هستیم که فصل نخست آن حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

فایتر دی با قرار گرفتن در یک گردان جدید شاید که با چالش‌های اساسی برای تحقق اهداف و خواسته‌هایش روبرو شده باشد تا بتواند مسیر ضدقهرمانانه خود را در پیش بگیرد اما هیچ چیزی نمی‌تواند سد راه این مبارز خستگی ناپذیر بوده باشد. با توجه به پایان بندی قسمت نهایی فصل نخست می‌توان انتظار وقایع هیجان انگیزی را در فصل دوم Go! Go! Loser Ranger داشت که برای پخش در سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه ریزی شده است.

فصل سوم Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

شاید که فصل سوم Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation به تازگی رونمایی شده باشد اما دلیل نمی‌شود که این مجموعه محبوب ایسکای را در مقاله‌مان دخیل نکنیم.

فصل سومی که در نظر دارد تا ماجراجویی پرفراز و نشیب شخصیت‌های زخم دیده‌اش را بیش از پیش احساسی جلوه دهد؛ آن هم پس از پایان فصل دومی که نشان داد باید خود را برای وقایع شوکه کننده ای آماده نماییم. با توجه به این که شاهد اقتباس از بخش‌های ۱۳ به بعد مانگا هستیم می‌توان به طرف طرفداران انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation گفت که منتظر لحظات درام و احساسی تلخی باید باشید که می‌تواند قلبتان را به درد بیاورد. انیمه‌ای که هنوز از تاریخ پخشی برای فصل سوم خود بهره نبرده است.

انیمه Sakamoto Days

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

با توجه به میزان استقبالی که از تریلر انیمه Sakamoto Days به عمل آمده می‌توان انتظار داشت که در زمان پخش حسابی توجهات را به سمت خود جلب نماید.

انیمه‌ای که زندگی متفاوتی از دوران بازنشستگی یک آدمکش حرفه‌ای را بهانه‌ای برای روایت داستان اکشن و کمدی خود قرار داده و از همین حالا و تنها با پخش تریلر توانسته تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان دست و پا نماید. مسئله‌ای که نشان می‌دهد نتفلیکس از Sakamoto Days می‌تواند بهره گرفته تا یکی از موفق‌ترین آثار فصل زمستان سال ۲۰۲۵ میلادی را به ارمغان بیاورد.

انیمه Blue Box

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

در فصل پاییز پیش رو شاهد ساخت و پخش اقتباسی از مانگا تحسین شده و عاشقانه Blue Box خواهیم بود که می‌تواند احساسات شما را به چالش بکشد.

روایتی حول محور بازیکن بدمینتون و دانش آموز سال سوم دبیرستان به نام تایکی که از شخصیتی جاه طلب بهره برده و آشنایی او با چیناتسو، بسکتبالیست سال اول مدرسه زندگی او را متحول کرده و احساساتی تازه را درون وی شعله‌ور می‌کند. رویارویی ۲ نوجوانی که نه تنها بودن در کنار یکدیگر موجب می‌شود تا احساسات جدیدی را تجربه نمایند، بلکه در حرفه‌شان نیز تاثیر گذاشته و سعی می‌کنند تا به بازیکنان بهتر و باتجربه‌ای تبدیل شوند. طرفداران داستان‌های ورزشی و عاشقانه از همین حالا باید چشم انتظار پخش Blue Box باشند که می‌تواند حسابی شگفتی‌ساز ظاهر شود.

فصل سوم انیمه Made in Abyss

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

یکی از دلخراش‌ترین انیمه‌های فانتزی سال‌های اخیر به Made in Abyss مربوط می‌شود که تماشای آن برای هر مخاطبی توصیه نشده و می‌تواند روانتان را تحت تاثیر قرار بدهد. اثر تحسین شده و متفاوتی که ۲ سال از زمان پخش فصل دوم آن می‌گذرد.

علی‌رغم این که موارد بسیار کم و کوتاهی برای اقتباس از مانگا باقی مانده و اطلاعاتی از روند داستانی فصل سوم Made in Abyss منتشر نشده اما حتی بدون دانستن زمان دقیق انتشارش نیز باید اعلام کنیم که با یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های سریالی پیش رو طرف هستیم که طرفدارانش بی‌صبرانه منتظر بوده تا باری دیگر قدم در دنیای تیره و تاریکی بگذارد که روح و روان هر انسانی را به بازی می‌گیرد.

فصل دوم انیمه Tower of God

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

۴ سالی از زمان پخش فصل نخست انیمه Tower of God می‌گذرد که از مانهوایی طولانی و پرمحتوا بهره برده و طرفدارانش شدیداً منتظر تماشای ادامه ماجراجویی‌های هیجان انگیز شخصیت بم هستند.

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که منبع اقتباس چیزی در حدود ۶۰۰ بخش از سال ۲۰۱۰ میلادی وجود دارد که سازندگان انیمه می‌توانند از آن برای روایت فصل‌های جدید بهره بگیرند. در حال حاضر می‌دانیم که فصل دوم انیمه Tower of God برگرفته از داستان Return of the Prince Arc و Workshop Battle Arc خواهد بود که وقایع جذابی را شامل شده و برای پخش در ماه ژوئیه امسال برنامه ریزی شده است.

فصل دوم انیمه Hell’s Paradise

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

یکی از عناوین سریالی کم تبلیغ شده ولی باکیفیتی که در زمان پخش به مانند یک بمب پرسر و صدا عمل کرد، Hell’s Paradise نام داشته که از جادوی همیشگی ساخته‌های استودیو ماپا بهره برده است.

انیمه‌ای سراسر اکشن و خشونت حول محور ایده جاودانگی و جست و جو برای در آغوش گرفتن مرگ که با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبین روبرو شد. نکته‌ای که زمانبندی پخش فصل دوم Hell’s Paradise را نگران‌کننده جلوه کرده، به مشغله کاری استودیو ماپا مربوط می‌شود که تولید قسمت‌ Chainsaw Man می‌تواند ساخت این مجموعه را تحت‌الشعاع قرار داده و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن برای اواسط سال میلادی آینده آماده پخش شود.

فصل دوم انیمه Oshi no Ko

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

زمانی که فصل نخست Oshi no Ko در سکوت خبری کامل به پخش در آمد، برخلاف تصورات با چنان حجمی از مخاطبین روبرو شد که حتی سازندگانش را نیز شگفت‌زده نمود.

میزان استقبالی که سبب گشته تا انتظارات از فصل دوم آن به شدت افزایش پیدا کرده و به طبع کار سازندگانش را سخت و دشوار کرده است. انیمه‌ای پرپیچ و تاب با محوریت ایده تناسخ که عملکردی ضد و نقیض داشت و یا شدیداً عاشق آن می‌شدید و یا حتی تحمل تماشای چند قسمت از آن را هم نداشته‌اید. فصل دوم Oshi no Ko داستانی را مورد اقتباس قرار می‌دهد که فرصت دو چندانی برای موفقیت نسبت به فصل نخست داشته و باید در ژوئیه امسال دید که چه عملکردی را از خود به معرض نمایش خواهد گذاشت.

فصل سوم انیمه Fire Force

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

انیمه Fire Force با اضافه کردن المان‌های ابرقهرمانی به بستری از روایتی حول محور آتش‌نشانان و نبرد خیر و شر توانست تا محصول جذابی را پدید آورد که فصل‌های اول و دوم آن در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ میلادی حسابی موفق ظاهر شده است.

علی‌رغم این که چیزی در حدود بیش از ۲ سال از زمان پخش فصل دوم می‌گذرد اما عطش طرفدارانش برای بازگشت به دنیای منحصر به فرد Fire Force ذره‌ای کاسته نشده و با وجود عدم اعلام تاریخ پخشی برای فصل سوم اما همچنان منتظر رویارویی مجدد با پسرک آتش افروزی به نام شینرا کوساکابه هستند که وقایع به یاد ماندنی را رقم زده است. باید صبر کرد و دید که سکوت عوامل سازنده‌اش چه زمانی شکسته خواهد شد تا بالاخره اطلاعاتی از فصل سوم را شاهد باشیم.

انیمه سینمایی Chainsaw Man the Movie: Reze Arc

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

حتی اگر مخاطب دنیای انیمه هم نباشید برای یک بار نام Chainsaw Man را باید شنیده باشید. انیمه‌ای جدید که به رویدادی بزرگ در سال ۲۰۲۲ میلادی تبدیل شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

در شرایطی که طرفداران این مجموعه منتظر رونمایی فصل دوم توسط استودیو ماپا بودند اما در اتفاقی غیرمنتظره از انیمه‌ای سینمایی تحت عنوان Chainsaw Man the Movie: Reze Arc رونمایی شد که پای شخصیت مهمی از مانگا به نام رزه را به داستان باز کرده که تعاملات جذابی را با دنجی رقم خواهد زد. با این حال متاسفانه زمان پخشی برای Chainsaw Man the Movie: Reze Arc اعلام نشده و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان اواسط تا اواخر سال میلادی آینده را برای آن در نظر گرفت.

فصل دوم انیمه Blue Lock

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

در شرایطی که انیمه‌های ورزشی با محوریت فوتبال به تکرار و کلیشه دچار شده بودند، سر و کله اثر جدیدی به نام Blue Lock پیدا شد که تمامی معادلات را به هم ریخت و شگفتی‌ساز ظاهر شد.

انیمه‌ای حول محور تشکیل تیم ملی فوتبال ژاپن که بازیکنانش در رقابتی همچون مرگ و زندگی، باید با تکیه بر توانایی‌های ابرقهرمانانه‌ مانندشان پیروز شده و به سطوح بالاتری دست پیدا کنند تا بتوانند در میدان مسابقه باقی مانده و شانس پیوستن به تیم نهایی را داشته باشند. در حالی که فصل نخست Blue Lock روایت سراسر هیجان و رقابتی را پدید آورد که گاهاً غیرقابل پیشبینی نیز عمل می‌نمود حال نوبت به فصل دومی رسیده که می‌تواند بیش از پیش دیوانه‌وار ظاهر شود. فصل دومی که در ماه اکتبر امسال پخش خواهد شد.

فصل دوم انیمه Kaiju No. 8

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

پس از پایان انیمه حمله به تایتان و نبود اثری که بتواند به نمایش موجودات و تایتان‌های عظیم الجثه بپردازد، تمامی توجهات به فصل نخست Kaiju No. 8 معطوف شد که روایت کاملاً متفاوتی را با کایجوها تدارک دیده است.

فصل نخستی که اخیراً قسمت‌های آن مشغول به پخش بوده و تاکنون موفق شده تا استقبال مخاطبینش را در پی داشته باشد. اثری که قسمت به قسمت بر هیجان و عمق روایت داستانش افزوده شد و علی‌رغم این که به تازگی پایان یافته اما امیدواریم که دست اندرکاران تیم سازنده هر چه زودتر اطلاعاتی را نسبت به فصل دوم برای طرفدارانشان ارائه نمایند. فصل دوم Kaiju No. 8 با افزایش بار درام میان شخصیت‌ها و همچنین اضافه کردن کایجوهای غول پیکرتر می‌تواند بیش از پیش پرطرفدار ظاهر شود.

انیمه سینمایی Ranking of Kings Movie

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

با قاطعیت باید گفت که Ranking of Kings یکی از بهترین انیمه‌های سریالی ژانر فانتزی در تمام دوران می‌باشد که امکان ندارد قسمتی از آن را ببینید و شیفته دنیاسازی فوق العاده آن نشوید.

انیمه‌ای به شدت منحصر به فرد و جذاب ساخته ویت استودیو که تعادل بسیار خوبی میان شخصیت‌های اصلی و فرعی برقرار کرده و روایتی را در پیش گرفته که ذره‌ای حس تکرار و خستگی نمی‌توان در آن پیدا کرد. با توجه به پایان‌بندی آخرین قسمت پخش شده و همچنین شایعات و اخباری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، انیمه‌ای سینمایی از Ranking of Kings در دست تولید بوده تا بتواند داستان دنیای این مجموعه را گسترش داده و مخاطب را برای اتفاقات بزرگی آماده نماید. البته که فعلاً به صورت رسمی این انیمه سینمایی تاریخ پخشی دریافت نکرده و باید صبر کرد و دید که ویت استودیو چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

فصل دوم انیمه The Saga of Tanya the Evil

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

یکی از عجیب‌ترین انیمه‌های مربوط به تناسخ The Saga of Tanya the Evil نام دارد که از زمان پخش فصل نخست آن ۷ سال گذشته و طرفدارانش همچنان منتظر پخش فصل دوم آن هستند.

انیمه‌ای با محوریت یک دختربچه که در اصل در گذشته افسر کارکشته ژاپنی بوده که مورد خشم خدا قرار گرفته و در قامت انسانی جدید تناسخ پیدا می‌کند. نخستین‌بار در سال ۲۰۲۱ میلادی از فصل دوم این مجموعه رونمایی شد که پس از گذشت ۳ سال هنوز هیچ تاریخ پخشی برای آن اعلام نشده است. با توجه به این که فصل دوم The Saga of Tanya the Evil یکی از مورد انتظارترین آثار مخاطبین در MyAnimeList لقب گرفته، امید می‌رود که تا پایان امسال سازندگانش وارد میدان شده و اطلاعیه را من باب این مجموعه با طرفدارانشان به اشتراک بگذارند.

فصل سوم انیمه One-Punch Man

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

پس از وقفه‌ای طولانی و مدت‌ها بی‌خبری بالاخره می‌دانیم که فصل سوم One-Punch Man توسط استودیویی ناشناس در دست تولید بوده تا برای پخش در تاریخی نامعلوم آماده شود.

یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ابرقهرمانی تمام دوران با عناصر کمدی فصل‌های اول و دوم بسیار موفقی را پشت سر گذاشت تا شخصیت نمادینی به نام سایتاما را به مخاطبین معرفی نماید؛ مردی که هیچکس و هیچ چیزی نمی‌تواند میزان قدرت‌های وی را به چالش بکشد. با توجه به آرک بعدی مانگای One-Punch Man می‌دانیم که فصل سوم میزبان به وقوع پیوستن وقایعی به شدت حماسی و جذاب خواهد بود که بهت و حیرت هر بیننده‌ای را در پی دارد. فصلی که احتمالاً برای پخش در پایان سال جاری برنامه ریزی شده باشد.

انیمه Uzumaki

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

جونجی ایتو را می‌توان اسطوره ژانر وحشت دنیای مانگا به حساب آورد که با ارائه ترسی خاص و منحصر به فرد می‌تواند هر مخاطبی را به وحشت وا دارد.

خاص‌ترین روایت داستان خلق شده توسط او Uzumaki نام دارد که خوشبختانه مدتی می‌شود ساخت اقتباس انیمه‌ای آن آغاز شده است. انیمه‌ای به شدت مورد انتظار که می‌تواند ژانر وحشت این مدیوم را متحول کرده و بهترین اقتباس ساخته شده از آثار جونجی ایتو لقب بگیرد؛ زیرا تبلیغات به نمایش در آمده به شدت دلخراش و وحشتناک بوده و سازندگانش در استودیو Production I.G توانسته‌اند تا به طرز تحسین برانگیزی به شکل و شمایل داستان گویی مانگا وفادار بمانند.

فصل دوم انیمه My Dress-Up Darling

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

برای طرفداران انیمه‌های سنین و حال و هوای فرهنگ اوتاکو، فصل نخست My Dress-Up Darling به مانند نامه عاشقانه‌ای بود که حسابی نظر مثبت مخاطبینش را جلب کرده است.

اثری که علی‌رغم ماهیت جنجالی‌اش اما به شدت مورد استقبال قرار گرفت و نظر مثبت مخاطبین و منتقدین را برانگیخت تا سازندگانش با آزادی عمل بیشتری به سراغ ساخت فصل دوم بروند. علی‌رغم این که در حال حاضر فصل دوم My Dress-Up Darling از تاریخ پخش بی‌بهره مانده اما می‌توان گفت که پخش این مجموعه در هر زمانی آنچنان پرسر و صدا خواهد بود که توجه ویژه رسانه‌ها و مخاطبین را به خود معطوف می‌کند.

فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

انیمه Jujutsu Kaisen شروع آرامی را در فصل نخست رقم زد و سپس ماپا وارد میدان شد و فصل دوم را ساخت که نه تنها مخاطبینش را شوکه کرد، بلکه جوایز متعددی را در رویداد Anime of the Year کسب کرده است.

یکی از تحسین شده‌ترین و پرمخاطب‌ترین انیمه‌های ساخته شده در طی سال‌های اخیر که نبرد خیر و شری مثال‌زدنی و پرتلفات را به تصویر کشید و با پایان‌بندی‌اش طرفدارانش را منتظر فصل سومی گذاشته که هیچ تاریخ انتشاری دریافت نکرده است. فصل سوم Jujutsu Kaisen با اقتباس از بخش The Culling Game می‌تواند حتی شگفتی‌سازی فصل دوم را نیز پشت سر گذاشته و به محصولی پرسر و صدا در حد و اندازه فصل نهایی حمله به تایتان تبدیل شود. البته که اگر مشغله کاری استودیو ماپا به سازندگانش اجازه دهد تا کار بر روی این فصل جدید را هر چه زودتر آغاز نمایند؛ آن هم در شرایط کاری متعادلی که مشکلات و حواشی تلخ فصل دوم تکرار نشود.

فصل دوم انیمه Solo Leveling

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

علی‌رغم تمام نگرانی اما فصل نخست Solo Leveling توانست تا گلیم خود را از آب بیرون کشیده و به اثر موفقی تبدیل شود که ساخت فصل دوم آن چراغ سبز بگیرد.

حال که سونگ جین-وو از جوانی ضعیف و بی‌دست و پا به مبارزی بی‌رحم و غیرقابل توقف تبدیل شده که کمتری موجودی می‌تواند توان رویارویی با وی را داشته باشد، منتظر فصل دوم با عنوان Arise from the Shadow هستیم که جلوه متفاوتی از قهرمان داستان و ناجی بشریت را به معرض نمایش خواهد گذاشت. با توجه به محبوبیت فصل نخست Solo Leveling که به ساخت بازی موبایل Solo Leveling: Arise نیز منتهی گشته، می‌توان امیدوار بود که فصل دوم در بازه زمانی کوتاهی احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی پخش گردد.

بخش نهایی انیمه Demon Slayer

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

مجموعه Demon Slayer از زمان پخش فصل نخست خود حسابی شگفتی‌ساز ظاهر شد تا حدی که حتی انیمه سینمایی آن نیز به عنوان پرفروش‌ترین محصول مدیوم خود شناخته می‌شود.

در شرایطی که بسیاری نسبت به فصل اخیر Demon Slayer نگران بوده و تعداد قسمت‌های کم آن را دلیل بر عدم برخورداری از کیفیت قابل قبول می‌دانستند اما واقعیت به شکل دیگری رقم خورد و نه تنها این فصل با وقایع مرگبار و حماسی پایان یافت که جلوه‌های بصری‌اش در دنیای انیمه بی‌سابقه جلوه کرده، بلکه عطش طرفدارانش را برای مشاهده بخش نهایی بیش از پیش افزایش داده است. بخش نهایی Demon Slayer که احتمالاً به صورت سینمایی ساخته خواهد شد و بر پرده سینما اکران می‌شود، ماجراجویی‌های تانجیرو برای گرفتن انتقام و اجرای عدالت را به سر حد خود رسانده که می‌تواند مرگ شخصیت‌های محبوب بسیاری را به همراه داشته باشد. بخش نهایی که هیچ تاریخ پخشی برای آن در نظر گرفته نشده است.


منبع: اسکرین‌رنت

boy gamerVIARSHIAAAASdr.LtfKYNiktoMono and 6خر شرک(نه به بن)B-manRey_N17nimaNimaFidoHELLO.BROTHERSv-alkalineهالک ایرانیo0ashil0oMahdikarma(دازای)هیربدꕥAlimore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا
معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی انیمه‌های مورد انتظار سینمایی و سریالی - گیمفا