Metal Gear Solid Delta: Snake Eater میخواهد تا حد امکان به بازی اورجینال نزدیک باشد
پیشنمایشهای جدید بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر شدهاند و جزئیات بیشتری درباره بازی در اختیار طرفداران قرار گرفتهاند.
آقای نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura)، تهیهکننده Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، در مصاحبهای با بلاگ پلی استیشن گفت که با وجود اضافه کردن بسیاری ویژگی جدید، هدف سازندگان نزدیک بودن ریمیک به بازی اصلی بوده است.
هدف اصلی ما در توسعه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، نزدیک نگه داشتن تجربه کلی به بازی اصلی بوده است. البته طی ۲۰ سال گذشته طوری که بازیکنان به تجربه بازیها میپردازند بسیار متحول شده، به همین خاطر ما بازیهای اکشن مدرن را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانیم تضمین کنیم که Delta در حد و اندازه آنها ظاهر شود.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater دارای تنظیمات Accessibility جدیدی خواهد بود. تغییر رنگ نقطه مرکزی، عدم نیاز به نگه داشتن دکمهها برای انجام اعمالی مانند گرفتن دشمنان و نحوه آمادهسازی اسلحهها و تجهیزات برخی از این تغییرات هستند.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دست توسعه قرار دارد. تاریخ عرضه آن تا پایان سال جاری میلادی اعلام میشود.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- دستیار کارگردان Assassin’s Creed Shadows از گنجاندن شخصیت یاسوکه در بازی دفاع میکند
نظرات
تنها پشیمونی زندگیم اینه متال گیر رو بازی نکردم☹️