اطلاعاتی از مکانیکهای انتخاب و عواقب Avowed منتشر شد
استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) به ارائهی اطلاعات جدیدی از بازی نقشآفرینی Avowed پرداخته است.
آبسیدین سابقه طولانیمدتی در ساخت عناوین نقشآفرینی دارد که مکانیک انتخاب و عواقب در محور آنها قرار دارند و Avowed نیز از این مکانیزم برخوردار است. این بازی دارای چندین پایان است، اما از نظر گستردگی و مقیاس انتخاب و مکانیزم پیامد آن چه انتظاری میتوان داشت؟
در مصاحبهای با Game Informer، از کری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان Avowed، این سوال پرسیده شد. وی در پاسخ گفت همانطور که از یک بازی آبسیدین انتظار میرود، مکانیکهای انتخاب و پیامدهای Avowed در طول بازی شکلهای متفاوتی به خود میگیرد. این بدان معناست که بازیکنان دائماً انتخابهای متفاوتی انجام میدهند که پیامدهای متفاوتی را پس از مدتهای زمانی متفاوت نشان میدهد.
وی در این باره گفت:
مکانیک انتخاب و پیامد چیزی است که در طول بازی برای بازیکن آشکار میشود. انتخابهایی وجود دارد که میخواهید انجام دهید و تأثیرات فوری خواهند داشت، انتخابهایی که انجام میدهید تأثیراتی دارند که ممکن است ساعتها بعد آنها را ببینید. همچنین انتخابهایی وجود دارند که نتیجه آن را در پایان بازی خواهید داد. اما در کنار آن، انتخابهایی دارید که برای شخصیتهای خاص تأثیرگذار هستند و برخی از آنها واقعاً بر وضعیت سکونتگاههای Living Lands و کل آن تأثیر میگذارند.
این کارگردان در ادامه توضیح داد که چگونه مجموع انتخابهایی که بازیکنان انجام میدهند، بر نحوه توسعه یا عدم توسعه پیوندهای آنها با گروهها و متحدان احتمالی تاثیر میگذارد.
در خصوص انتخابها ما تلاش میکنیم که گستردگی را برای بازیکنان فراهم کنیم. این گونه نیست که شما تنها به پایان بازی برسید و به نوعی پایان خود را انتخاب کنید. این پایان نتیجه انتخابهایی است که در طول بازی انجام دادهاید. برخی از آنها متمرکز بر شخصیت هستند و برخی از آنها ابعاد گستردهتری دارند. مطمئناً لحظاتی خواهید داشت که نحوه انتخابهای خاص یا شاید رفتاری که در اوایل بازی با شخصیتهای انجام دادهاید، دوباره به شما پاداش میدهد.شما تعدادی انتخاب خواهید داشت که به نوعی شخصیتها بر اساس مجموعهای از انتخابهایی که تا آن لحظه انجام دادهاید، به شما اعتماد میکنند یا تمایلی به اعتماد کردن ندارند.
بازیکنان در Avowed چند انتخاب بسیار بزرگ در پایان بازی انجام میدهند که بر پایان نهایی تأثیر میگذارد. با این حال، پایانها نیز تحت تأثیر چندین انتخاب دیگر در طول داستان قرار خواهند گرفت.
کری پاتل در این باره گفت:
چند انتخاب بسیار بزرگ وجود دارد که بازیکنان در پایان انجام خواهند داد. پایانی که آنها به دست میآورند، نتیجه انتخابهای بزرگی است که انجام میدهند، اما همچنین انتخابهای متعدد و کوچک دیگری نیز وجود دارند که بازیکنان در طول داستان انجام خواهند داد.
بازی Avowed در پاییز امسال بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
لحظه شماری میکنم براش.🔥💚
اوف ، به این میگن مکانیزم انتخاب هیجان انگیز ! 🔥
این جالبه که صرفا همه چیز بستگی به انتخاب های پایانی داستان نداره. در طول داستان هم انتخاباتی هست که نتیجه اون در بلند مدت مشخص میشه و بعضی انتخابات هم در مدت کوتاه. این برای یک آر پی جی آبسیدین که خیلی روی داستان مانور میده مهم ترین بخش نقش آفرینی هست. تأکید به روی گسترده بودن مهم ترین مکانیک یک آر پی جی آبسیدین میتونه نشون دهنده این باشه که Avowed همچنان هم یک آر پی جی غنی هست.
کامبت بازی هم حداقل از روی تریلر ها میشد گفت که خوبه. تنوع خوبی هم داشت پس در نتیجه احتمالا بازی از نظر المان های اکشن آر پی جی هم خوب عمل کنه.
واقعا شانس گوتیو داره
کاش زودتر بیاد خیلی کنجکاوم ببینم چطوریه .عاشق این سبک بازی ام .مثل Skyrim و dragon age خط داستانی متفاوت و زیبا 🥹
یک فراشاهکار به معنای واقعی 😍
انقلابی در راه است … !
مایکروسافت کبیر از یه بازی سرویس محور بی ارزش چه جواهری درست کرده 💚
شمشیربازی اول شخص رو دست dishonored ندیدم انصافا
خرس و نگا😂
خرسه:بزن قدش.🤣
بیچاره پ.شماش ریخته🤣
خوشحالم که روی مهم ترین بخش یه گیم rpg انقدر تاکید دارن
آبسیدینه دیگه :)
هر چه ابسیدین بسازد حق است میخواهد fallout new Vegas باشد یا pilars of eternity
آبسیدین کاربلده