Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا

Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است

امیر فتحی
۱۷:۴۰ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا

بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring به‌تازگی منتشر شده اما به نظر می‌رسد که نتوانسته رضایت برخی از طرفداران را به دست بیاورد.

Elden Ring Shadow of the Erdtree در هنگام نگارش این خبر دارای ۱۲ هزار بررسی در استیم بوده که ۶۲ درصد آن‌ها مثبت هستند. با کسب این رقم، بسته‌الحاقی موردانتظار Elden Ring نقدهای متوسط (Mixed) در استیم دارد. بررسی‌های منفی مربوط به مشکلات فنی، طراحی باس‌فایت‌ها و متعادل نبودن آن می‌شوند. برخی از این نقدها را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

من می‌خواهم که این بسته‌الحاقی را دوست داشته باشم، اما طراحی مبارزات، دشمنان و باس‌ها بدترین بخش آن هستند. در تعجبم که چگونه باس Golden Hippopotamus از تست داخلی عبور کرده است.

هر کسی که تصمیم گرفته ۹۰ درصد دشمنان عادی Comboهایی مانند Malenia و با سرعت Morgott داشته باشند، باید اخراج شود.

باس‌های این بسته‌الحاقی مضحک هستند. زمانی باس‌های سولزلایک متمرکز بر یادگیری و درک الگوهای حمله و یافتن نقاط ضعف بودند تا با استفاده از دانش آن‌ها را شکست داد. اکنون هر باس با ۱۰ نوع Combo حمله‌ور می‌شود و در نهایت با یک حمله AoE [حملاتی که بخش بزرگی از سالن مبارزه را در بر می‌گیرند] کار خود را تمام می‌کند. سختی سری Dark Souls ناشی از چالش و مجازات بود، اما در Elden Ring سختی از سردرگمی بازیکن در Dodge کردن است.

Shadow of the Erdtree متاسفانه تحت تاثیر مشکلات فنی متعددی قرار گرفته است. در سیستمی که کارت گرافیک RTX 4080 دارد، نرخ فریم مدام دچار افت می‌شود و تغییر تنظیمات گرافیکی هیچ کمکی به کمتر شدن آن نمی‌کند. همچنین در هنگام مبارزات Micro-Stutterهای متعددی حس می‌شوند. بازی هنوز از رزولوشن Ultra Wide و فناوری‌های DLSS و FSR بهره‌ای نمی‌برد.

آن‌ها فرصت زیادی برای ارتقا جنبه‌های فنی و گرافیکی این اثر خصوصا برای نسخه رایانه‌های شخصی داشتند اما متاسفانه این کار انجام نشده است. همچنین اگر تلاش کنید که از ماد برای اصلاح مشکلات استفاده کنید، از تجربه بخش Online محروم می‌شوید!

Elden Ring: Shadow of the Erdtree هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های نسل هشتم و نهم و PC قرار دارد.

unknownKurosBenyaminkravinoffboy gamerhander16Love Gameo0ashil0oDARKSIRENPinocchiored-eyed Banished Knight_Alex_یه گیمر سادهSeraBlack Swordsmanخواهان ردد3DanialRanjbarzadehMetagamesARSHIAAAABehzaadmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا
Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Shadow of the Erdtree ثابت کننده اینه که منتقدین و متاکریتیک اعتبار گذشته رو ندارند. هر منتقدی که کد نسخه PC این بسته الحاقی رو دریافت کرده و بهش نمره ۹ به بالا داده هیچگونه شرافت کاری‌ای نداره. منتقدی که سه هفته قبل از عرضه رسمی کد دریافت میکنه، مسئولیت این رو داره که مخاطبین عوام رو از مشکلات آگاه کنه. نسخه پیسی Shadow of the Erdtree مشابه بازی اصلی در هنگام عرضست، استاترهای متعدد در هنگام مبارزات و نرخ فریمی که با RTX 3080 اکثر مواقع بین ۴۰ تا ۵۰ قرار داره. این دو مشکل در هنگام باس‌فایت‌ها بسیار شدیدتر هستند. بنده با ۳ باس مواجه شدم و هر بار که اتک AoE زده می‌شد (که هر سه علاقه بسیاری به این کار داشتند) بازی دو ثانیه‌ای فریز بود.
    پیشنهاد میکنم گیمرهای پیسی عجله‌ای برای تهیه این بسته الحاقی نداشته باشند.

    BenyaminHorakhshآریاboy gamerPCMRGoodعرض MashعایخیمصطفیAshixhander16The Last Immortalmore
  • ŒDàrkžero گفت:

    طراحی دشمنان و باس بسیار هم بینظیر و فوق العادس، شاید از دید برخی شاهکار نباشه ولی «مضحک»؟؟! این طرفدارها خیلی اغراق آمیز صحبت کردن
    من تا الآن فقط هیجان خالص نصیبم شده و فقط دارم لذت میبرم از همه چیزه این شاهکار💎💯

    آریاقصابGhostLove GameTahaicSeraBlack Swordsmanخواهان ردد3Sepehrarminmore
  • Kratos گفت:

    بدبختا بهشون فشار اومده از سختی😂

    آریاقصابLove GameO2DARKSIRENSeraBlack Swordsmanخواهان ردد3Sepehrarminmore
  • Mono and 6 گفت:

    وقتی بازی انقدر سخته که حتی سولز پلیر ها هم اعتراض میکنن پس یجای کار میلنگه 💀

    آریاPinocchioLove GameJason x Luciaامیر رضاub fanخواهان ردد3ARSHIAAAAThe sparrowموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)more
    • Ghost گفت:

      سخت و بی ارزش. مسیرا و چیز های سخت و بی ارزش زیادی تو دنیا وجود داره

      unknownآریاmohsenmjروح بی نامPinocchioŒDàrkžero
      • Pinocchio گفت:

        بی ارزش😂😂😂شما اگه باس سولزلایک زده بودی میفهمیدی همون حس شکست دادنش چقدر ارزشمنده.اتفاقا بازی های سولزلایک اصلا سخت نیستن،پیچیده ان و نیاز به یادگیری دارن،یکی میره الگوی باسو یاد میگیره و شکستش میده،یکی هم مث تو فقط میاد اینجا نق نق میکنه و اصلا بازی رو به شیوه صحیحی انجام نمیده و فقط میاد و میگه:سخته،من نی نی کوچولو نتونستم تمومش کنم،پس آشغاله

        unknownآریاmohsenmjŒDàrkžero
  • وقتی یک صنعت سرگرمی تحت الشعاع عوامل بیخود قرار می گیره : خب آدم عاقل بازی یا دی ال سی رو نخر ، خود خالقش که گفته سخت ترین باس های تاریخ فرام سافتور در این دی ال سی هست . بعدشم گیریم که نگفته باشه ، به هر حال وقتی خربزه می خوری باید پای لرزشم بشینی . من خودم تا الآن علاقمند نبودم که بشینم پای بازی های سولزبورن ولی آیا این عدم اشتیاق باعث میشه که بیام به یه بازی شایسته و تاثیرگذار فحش بدم ؟!!

    آریاŒDàrkžeroروح بی نامTahaicDARKSIRENfbjggun head (blizzard fan)SeraBlack SwordsmanMalekmore
  • از لحاظ گرافیک فنی نسبت به نسخه قبل تفاوت چندانی نداره یعنی نه بهتر شده و نه بدتر (بنده به اف پی اس ۵۰ به بالا راضیم) ولی گرافیک هنری فوق العاده کار شده درست مانند تابلو نقاشی

    ŒDàrkžeroموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Ashen undead the bearerSpider-ManGOD OF WAR 3Dr.Ali
  • PCMR گفت:

    یه زمانی ساخته های فرام سافتور به باس های چالش برانگیز و fair معروف بود(اکثرا البته)ولی توی این دی ال سی اصلا واژه fair برای میازاکی و تیمش تعریف نشده ! کل باس های بازی انواع کمبوهای سریع و در عین حال با delay دارن(حین اکثر کمبوهاشون این موضوع دیده میشه)که به احتمال نود درصد به بالا(اگر RNGخوبی هم نگیری)با یه کمبو دیگه یا AOE فالوآپ میشه که اگر لول endurance بالایی نداشته باشی صد در صد دمیج میخوری(بماند اینکه باس های با هر ضربه حداقل یک سوم hp رو میگیرن حالا فکر کن یه کمبو چند تایی هم بزنه)علاوه بر این پنجره پانیش کردن باس های به شدت کوچیک شده که ضرب خیلی کمی میشه بهشون زد از طرفی hp باس ها هم به شدت بالاست!
    قبل از اینکه وارد دی ال سی بشین حتما vigor و استامینا بالایی داشته باشین . ترجیحا سعی کنید light roll باشید تا با رول کردن از کمبو های باس های دور بشید

    kravinoffSSBlack SwordsmanMalekarminsnowgirlموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Spider-ManKrat0sGOD OF WAR 3more
    • A Slash گفت:

      وقتی این مشکلات رو میگفتم بازی اصلی داره و دارک سولز ۳ مثال بشدت بهتری برای باس فایت تو سیستم گیمپلی سولزه،ملت (مخصوصا آقای کریمی) میگفتن اون خوباش تو دی ال سی بود،صبر کن دی ال سی الدن رینگ بیاد!
      فلسفه طراحی باس های الدن رینگ از اولشم بد بود،تو دی ال سی هم بهتر نشده و امیدوارم تو بازی بعدی ای که با این نوع سیستم گیمپلی میسازن هرگز به این دیزاین برنگردن.

      ŒDàrkžeroGOD OF WAR 3Black Swordsman
      • بازی پایه روی مرز قرار داشت اما dlc از این مرز «سختی» فراتر میره. بازی پایه به این شکل نبود که اکثر باس‌ها unfair باشن. مورگات یا گادفری یا رادان یا گادریک یا رنالا باس‌های خوبی بودن. از سمت دیگه باس های بدتری مثل مالنیا یا الدن بیست هم وجود داشتن. الدن رینگ میکسی بود از باس‌هایی با کیفیت‌های مختلف و این میکس پراکنده شده بود داخل یک نقشه عظیم. برخی از باس‌های نه چندان خوب فرعی بودن یا اگر در خط اصلی وجود داشتن، بینشون فاصله بود. اما DLC بخش قابل توجه‌ای از باس‌ها خوب نیستن و پشت سر هم قرار میگیرن.

        اما بازگشت به باس‌هایی از جنس Dark Souls 3 برای اثری که تکامل دارک سولز هست غیرممکنه. این نوع از طراحی باس از اول در قالب یک RPG عظیم، دیگه نباید ادامه پیدا کنه و تا er مناسب بود. از این به بعد، به چالش کشیدن مخاطبینی که با Core Gameplay دارک سولز آشنا شدن و DS 1 2 3 و ER و DLC ER رو تجربه کرده و در عین حال حفظ کردن سرگرم کننده و عادلانه بودنشون دیگه غیرممکنه. همین حالا کسی که تا به حال DS3 تجربه نکرده، اگر ER رو تجربه کنه و بعد سراغ DS3 بره، متوجه میشه که عملاً چالش وجود نداره. برای همین بازی کردن معکوس سری لذت رو ازش میگیره.

        این موضوع هم قبلا ذکر کردم، پاسخ «تغییر نوع چالش» هست نه «بالا بردن سطح چالش» که رسیدن به این ملزم به تغییر هسته گیمپلی هست. برای بازی بعدی و تمام آثار آینده، باید مثل بلادبورن و سکیرو نوع چالشی که ارائه میدن بر پایه تغییر میزان «تهاجمی» (Offensive) و «دفاعی» (Deffensive) بودن هستۀ گیمپلی تغییر پیدا کنه. نه این که با هر عرضه، این قالب حفظ بشه اما مدام سطح چالش رو بالا ببرن تا بازی برای طرفدارای هاردکور قابل هضم کنن که در نهایت حتی این دسته هم نپذیرن باس‌ها رو.

        وقتی نوع چالش رو عوض کنی، مخاطب باید از اول یه پروسه یادگیری رو طی کنه و از اول مبانی بازی رو یاد بگیره اتفاقی که برای سکیرو رخ داد و با این که از تمام آثار قبل خودش سخت تر بود اما unfair نمیشد و منشاء سختی صحیحی داشت مبنی بر این که ما مخاطب ها فقط با الگویی که ارائه میداد اشنا نبودیم و طی گیمپلی و با روندی کاملاً اصولی یاد میگرفتیم بازی رو. ولی وقتی از یه پایه بخوای مدام تکامل انجام بدی در زمینه سخت‌تر کردن اثر (ds 1 تا دی ال سی er) دیگه یه جایی کم میاره فرمول و دستت بسته میشه و مجبوری به یک سری موارد بسنده کنی که بازی رو از سرگرم‌کنندگی دور میکنه. همین حالا اگر باز Sekiro 2 ساخته بشه، یه سری افراد با مبانی مبارزات بازی آشنایی دارن و مجبورن برای این که چالش برانگیزتر باشه مبارزات رو پیچیده‌تر کنن و اگر روال ادامه پیدا کنه و چندین سکیرو ساخته بشه یه جایی دیگه دستشون بسته میشه و مجبورن برای مبارزات از الگوهای unfair استفاده کنن تا مخاطب نگه آسون شده. SOTE با وجود تمام مشکلات مثل الگوهای حمله بدون استامینا باس‌ها، دوربین بد در برخی باس فایت‌ها، اچ پی زیاد بعضی باس‌ها و کور کردن پلیر با افکت و … اگر فقط بعد از هر الگوی حجمله دیوانه وار از باس هایی مثل رادان یا مسمر، فرصت بیشتری به پلیر میداد که به باس ضربه وارد کنه باز قابل تحمل بود. باس یه کمبو ۷ ۸ تایی میزنه بعد از کومبو فرصت خیلی محدودی برای ضربه وارد کردن پلیر فراهم میکنه. این به تمام مشکلات قبلی اضافه میکنه.

        kravinoffAAACENimanobodyMR147DARKSIRENred-eyed Banished KnightDream in Red (Playstation T)snowgirlSera
        • A Slash گفت:

          بازی اصلی همون باسهایی که به نظر من بیشتر فایتشون fair بود(مورگوت،ماگ،گادریک و …) هم این المان های بیخود رو داشتن(همونایی که آخر کامنت اشاره کردین) فقط تو دی ال سی هم مثل همیشه چون باید سخت تر از بازی اصلی میبود از حضور در ۶۰ ۷۰ درصد مبارزات رسید به ۹۰ درصد.
          دقیقا برای این گفتم دارک سولز ۳ بهتره چون سرعت باس ها با سرعت بازی میخونه،کامبت الدن رینگ دنباله رو دارک سولز ۳ هستش نه دو نسخه دیگه.تو اون بازی با الهام از بلادبورن تمرکز گیم از سختی فرسایشی(رانبک زیاد،تله ها و جایگیری سخت دشمنان و …) رسید به سختی خود کامبت(تمرکز رو رول زدن و سخت شدن خود انمی ها و باس ها به طور مستقل از مراحل) و از نظر ارائه سختی جدید خیلی خوب عمل کرد.
          الدن رینگ اگه انمی ها و باس هارو میخواد سریع و سخت تر کنه،باید همون مقدار بازیکن هم سریع تر کنه.حالا باز انمیای عادی قابل تحملن ولی اکثر باس فایت ها انگار برا بلادبورن یا حتی سکیرو(Ahem ملنیا) طراحی شدن در حالی که تو یک کرکتر دارک سولزی!بازی مدیوم رولش حتی یخورده آروم تر از دارک سولز ۳ هم هستش…
          اگه کامبت رو در حد سوییچ از رول به ساید استپ تو بلادبورن تغییر میدادن بازم راضی بودم

          حرف کلی کامنتتون رو موافقم باهاش که نمیشد به دیزاین دارک سولز ۳ کاملا برگشت چون دست فرام سافتور رو شده،اونام سعی کردن باس هارو آودیت کنن ولی پلیر فراموش شده.تو RPG های فانتزی ای که در آینده میخوان بسازن باید لوپ کامبت بازی کلا نسبت به دارک سولز ۳ و الدن رینگ تغییر کنه،چه دیزاین کلی بازی بخواد یه راه کاملا متفاوت مثل سکیرو پیش بره یا همون سولزبورن اصلاح شده باشه.

          امیر فتحیkravinoffمحمد حسین کریمی
          • Ladon گفت:

            من دلس و تموم کردم با تمام مشکلاتی که دارم با دلس مخصوصا و درست کردن یه باس درست و حسابی البته رلانا و مسمر و من دوس داشتم تو این دلس ولی میخوام فقط یه نکته اضافه کنم بازی و کلا دایرکشن فرام سافتور تو این بازی اینه که بلاک کنی تمام کمبو اتکو و گارد کانتر کنی من این توقعو زیاد دیدم تو بازی شاید برای ما که از دارک سولز ۳ خیلی لذت بردیم و گیم پلی لوپ بازیو خیلی دوست داشتیم خوشمون نیاد ولی من فک کنم کلا دوس دارن اینطوری استایل بازی کنی حتی یه تیر جدید برای پرفکت بلاک اضافه کردن

            • A Slash گفت:

              بلاک کانتر یه سیستم نپخته ست،نمیتونه جای رول دارک سولز یا پری سکیرو رو در حالت فعلی بگیره.

              • Ladon گفت:

                ولی متاسفانه جزو کور های مکانیک تعریف شده حتی باس ها هم طوری طراحی شدن بلاک کنی اصن به شکل ادمیزادی نیستن حقیقت نمیدونم خیلی خواسته شبیه دارک سولز یک بشه حتی از نظر انمی دیزاین طراحی محیط یه سری جاها شبیه نیو لاندو بود و یادمه بلاک تو بازی اولم خیلی کمک میکرد اینجا با گاردکانتر و سامن اش به نظرم بازیو کامل از تعادل خارج کردن

  • متاسفانه طبق گفته های رفیقم و البته صحبت هایی که با آقای کریمی داشتم و صحبت خای کامیونیتی ظاهراً ( به این علت گفتم چون تا خودم تجربه نکنم اصلا توانایی نظر دادن ندارم ) دی ال سی از نظر طراحی ظاهری طبق معمول بی نظیر اما توی بحث بالانس کردن و طراحی مبارزات دچار ایراده
    البته این موضوع باعث میشه که فرام سافتور در طراحی باس های خودش تجدید نظر کنه و شاید بلاخره باس های عمودی و پرنده و غیره رو وارد آثار سولز لایک خودش کنه

    Thunder boykravinoffNimaامیر حسینموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Spider-ManKrat0sGOD OF WAR 3snowgirlBrainiac
  • Micolash گفت:

    میخواستم بگم که دلیل اینکه بعضی ها میگن دی ال سی به شدت بالانس بدی نسبت به انمی و پلیر داره دلیل اینه که بازی اصلی به شدت راحت بوده(میتونی بعضی از باس ها رو وان شات کنی. بازی ایزی مود داره اونم بیلد اینتلجنس و بلیده) تا اینکه وان شات شدم…
    ۱۰/۱۰

    mohsenmjموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻SoulSpider-ManGOD OF WAR 3Oda nobunaga
  • یکم وقت دیگه مثل گیم پایه یه پچ میدن علاوه بر بهینه سازی بالانس هم میکنن
    ترجیحا یه مدت منتظر بمونین روی پیسی :‌)

    NimaSeraHajEsiarminموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • یعنی اینقدر باس ها مشکل بالانس دارن؟ تا خودم تجربه کردم نمیتونم این رو بگم ولی مثل اینکه فرام سافتور خواسته صرفا باس پر زرق و برق بسازه نه بالانس. بهترین باس های سری سولز رو به خاطر این بهترین می‌دونم چون حس یک دوئل بالانس برابر رو می‌دادن. یکی از بهترین نمونه هاش نظرم Nameless king هست چون باس اصلا حرکت عجیبی نداره صرفا باید تایمینگ اون رو یاد گرفت.

    NimaSeraBlack Swordsmanموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Spider-ManOda nobunagaGrimesMeafana
    • بهترین نمونه باس های سولز زمانی هستش که دوئل بالانس با هیت باکس درست حسابی بهت بدن
      بخاطر پنجره کوتاه جاخالی دادن از نیملس کینگ عملا تمام لذت فاز دوم این باس تبدیل به یه دستگاه شکنجه تمام عیار میشه که به طرز احمقانه ای یه سری حرکتی که از قبل می‌دونی رو تکرار می‌کنه اما چون زمان جاخالی بشدت کم و ناعادلانه است همون حرکات رو هم نمیتونی درست جاخالی بدی
      یه باس با پنجره جاخالی خوب مثل اورفن آف کاس و ارتوریاس و مورگات

      NimaBlack Swordsmanموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Mahdi SamMeafana
      • اتفاقا آرتوریاس هم به نظرم یکی از بهترین باس های سولزه ولی Nameless king این نقاط ضعف رو نداره. تایمی که بازی برای جاخالی دادن در اختیار میگذاره عادلانه هست در واقع پیدا کردن زمان مناسب برای جاخالی دادن چالش این باسه و تکرار کردن این حرکت هم به نظرم خوبه چون اگه ناگهانی بود خیلی سخت میشد تایمینگ مناسب رو در لحظه پیدا کرد اما تکرار این حرکت باعث عادت کردن به پیدا کردن زمان‌بندی مناسب می‌شد.

        موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Meafana
        • اتفاقا دقیقا برعکس گفتی این باس کلا بخاطر پیش زمینه ناقصش با گووین مورد توجه ملت قرار گرفت
          فاز اول عالیه فاز دوم دقیقا یه حالت دارک ۲ مانند با پنجره زمانی بشدت محدود دارد و یه سری حرکات رو با مدت زمان بشدت کم داره
          اما ارتوریاس از الگوهای حمله اش به درستی و توی یه پنجره زمانی کاملا دقیق و عادلانه استفاده می‌کنه همینه باعث شده بعد از دارک۱ تبدیل به یه الگو کامل بشه

          STMeafana
      • Abyss washer یکی از به یاد ماندنی ترین باس هاست ولی از اون ور تو الدن چند تا بدل شبیهش گزاشتن که فایت باهاشون چیزی جز عذاب مطلق نیست.
        Slave Knight Gael نمونه کامل یک باس سخت و بسیار زیباست که حتی چیزی به زیبایی و ابهتش تو الدن وجود نداره.

        LadonBlack Swordsmanarshia.ya.moموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Mahdi Sam
      • آخ آرتوریاس بی نظیر بود تو دارک سولز یک فقط یه کاراکتر دارم مخصوص این باس هر وقت هوس میکنم میرم باهاش می جنگم اچ پیشو تا اخر خالی میکنم بعد می‌زارم منو بکشه و دوباره از نو ،اصلا ازش سیر نمیشم حرکتی که تو کاتسینش میزد تو نایت گیل هم هست سعی کردن از این کپی کنند ولی باز به خوبی این آرتوریاس نشده

        gun head (blizzard fan)
    • Mahdi Sam گفت:

      بهترین فایتی که فرام سافت ساخته inner father از سکیرو هست، مشابه تقریبا تمام حرکات باس رو داری، علی رغم اینکه کاملا شدنیه ولی کاملا بی رحمه

      Wolf Blade
  • من معتقدم گیم های میازاکی دارن مثل رد دد دو و کلا بازیای راکستار بت میشن ینی کسی جرات نداره نمره پایین بهشون بده
    هرچی که میدن بیرون ملت میگن وااااای چه بی نظیره ده از ده😕
    چرا هیچکس جرات اینو نداره که به گرافیک معمولی الدن رینگ اشاره کنه ؟ چرا اصلا راجب اینکه بازی به جز فایت هیچ گیم پلی دیگه ای نداره صحبت نمیکنه؟
    اگه یه نقش افرینی دیگه بود همه میگفتن وامصیبتا ماموریتهای فرعی نداره بازی پس دو نمره کم میکنیم ولی اسم استاد میازاکی که میاد انگار جرات ندارن خیلی از ضعف های بازی رو بگن

    GhostThunder boyO2آقای پر مشکل ( در انتضار بولی 2 )SeraBlack SwordsmanMalek𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻silent-man(Dying light edition)Sepehrmore
    • چون بازی های سولز اصلا RPG هایی مثل الدر اسکرولز و ویچر نیستن که روی کوئست های فرعی تمرکز کنن.
      این بازی ها ARPG هستن و تمرکزشون کاملا روی اکشن بازی هست.
      کلی زیر شاخه برای سبک آر پی جی وجود داره صرفا چون اسمشون نقش آفرینی هست دلیل نمیشه همشون مثل هم باشن.

      O2lie?noSeraMR147arshia.ya.moPendar1199mohsenmjموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Joel MorganIliyamore
    • AVALON گفت:

      دوست عزیز دلایلی که نام بردی اصلا از ایرادات بازی نیست بعد کی گفته بازی ماموریت فرعی نداره الدن رینگ پر از ماموریت های فرعی خفنه اگه قرار باشه به ایم دی ال سی ایرادی وارد بشه ان بالانس بودن باساشه

      Black Swordsmanmohsenmjموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)سعید پرهیزیKrat0s
    • Micolash گفت:

      ژانر: سولزلایک درنتیجه بیشتر گیم پلی: فایت و اکسپلور
      بازی کلی ساید کوئست داره اتفاقا. اصلا ساید کوئست ها جزو زیبا ترین بخش های بازی های میازاکین.
      سولیر و سیگوارد اشکتو در میارن و آلفرد باعث میشه بازی رو رها کنی و فقط در مورد کارایی که کردی فکر کنی. الدن رینگ هم کم از کوئست خوب نداره
      کارگردانی هنری و آرت استایل> گرافیک. مهم اینه وقتی به یه بازی نگاه می کنی زیبا و چشم نواز باشه که الدن رینگ بهتر از بازی هایی با گرافیک بالاتر اینکارو انجام داده.

      GhostMalekPendar1199mohsenmjموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)snowgirlسعید پرهیزیgun head (blizzard fan)Mahdi Sam
    • Mahdi Sam گفت:

      تا حدی باهات موافقم، نه از این نظر که چرا سایدکوئست نداره، بلکه چرا بیلدهاش اصلا بالانس نیست، برای مثال تو این بازی بیلد dex با اختلاف از باقی بیلد ها ضعیف تره، تو دارک ۳ همین حرف رو میشه در مورد بیلد luck زد(که رسما دو تا نهایتا سه تا سلاح خوب داره)، دارک ۱ هم که بیلد faith توش خیلی بد بود، بیلد dex هم اوایلش خیلی سخت تره، پایرو هم که به همه بیلدای دیگه اضافه میشه به تدریج، کلا PVP سولزبورن هم که غیر از DS2 همیشه unbalanced بوده، دوباره تکرار می کنم اینکه لازم باشه کوئست ها رو سرچ کنی یه عیبه نه هنر

      mohsenmjO2
    • Iliya گفت:

      چون واقعا هم ۱۰/۱۰ هستن طبیعتا نه ۱۰/۱۰ واقعی که یعنی بدون هیچ نقص و ۱۰/۱۰ منتقد ها که یعنی حداقل نقص هارو داره. (یا پر از پیام های Woke و LGBTQABCDEFG عه و باید ۱۰/۱۰ بدن یا بدترین حالت ۸/۱۰ یا شایدم ۷/۱۰ معروف IGN)

      مشکلات بالانسی که DLC الدن رینگ داره (و پرفورمنس نسخه پیسی) خیلی راحت حل میشن فقط هوش مصنوعی انمی و باس هارو تنظیم کن که کول داون بیشتری داشته باشه اتک هاشون مشکل خیلی از پلیرا که میگن عادلانه نیست حل میشه.
      دارک سولز ۲ هم هست که ۱۰/۱۰ نیست ولی خب اون گیم میازاکی حساب نمیشه. (اگه هم کسی بهش بگه ۱۰/۱۰ یکم نگران عقلش میشم با اینکه خودم مخالفم با یسری که بهش میگن آشغال.)

      هیچکس به گرافیک فنی بازی های فرامسافتور اهمیت نمی‌ده بجز اونایی که حتی نمیدونن این بازی ها راجب چین

      ساید کوئست داره بگرد پیداشون کن، نکنه میخوای بازی خودش برات شروعشون کنه یا از ۴۰۰ متر فاصله برات مارکشون کنه؟
      بازی حتی پایان های متفاوت داره حتی یکی از پایان های بازی به یه ماموریت فرعی لینکه

      “چرا اصلا راجب اینکه بازی به جز فایت هیچ گیم پلی دیگه ای نداره صحبت نمیکنه؟” میشه اینو توضیح بدی نمیتونم بفهمم منظورت چیه نکنه میخوای بشینی پوکر بازی کنی داخل الدن رینگ؟

      GhostKingSeraBlack Swordsmanmohsenmjموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
      • جواب هیچکدوم از بچه ها رو ندادم و لایکشون کردم چون حرفاشون درست بود منتها تو یه ذره لحن حرف زدنتو دوست نداشتم گفتم جوابتو بدم
        اینکه میگی هیچکس به گرافیک بازی های سافتور اهمیت نمیده یه نمونه ی بارز بت پرستی و حماقتته
        چون گیم پلی عالیه گرافیکو پیکسلیم بدن قبوله؟
        در ضمن اگه چارتا نقش افرینی بازی کرده باشی متوجه اخر کامنتم میشی . توی تمام نقش افرینیا مینی گیم و طراحی ماموریت هایی هست که باید کارای دیگه ای به جز کمبت رو انجام بدی که به گیم پلی تنوع میبخشه
        بت پرست نباشید🙌

        mohsenmjBlack Swordsman
        • Iliya گفت:

          لحن حرف زدنم واضحه دارم تیکه میندازم چون نظرت برام زیادی احمقانه بود.

          تا وقتی که گیم پلی عالی باشه نه داستان مهمه نه گرافیک اگه یه بازی از نظر گیم پلی کم بیاره باید بندازیش دور مگر فقط و فقط برای داستانش بخوای بازی کنی که در اون حالت میتونی یوتیوب نگاه کنی داستانش رو حتی بیشتر لذت میبری تا اینکه خودت بخوای اون آشغال رو بازی کنی.

          تنوع دادن به گیم پلی باید منطقی باشه برای هر بازی الدن رینگ چطوری انجامش داده؟ به صفحه استت ها نگاه کن
          به تعداد سلاح ها نگاه کن به تعداد مجیک ها نگاه کن به تعداد استف ها نگاه کن به تعداد آیتم های فایل استفاده‌ی تو فایت نگاه کن
          حتی به سامن ها نگاه کن هرکدوم یه استفاده ای دارن هرکدوم یطوری گیم پلی رو تغییر میدن
          میخوای بگی تنوع نداره؟

          “اگه یه نقش افرینی دیگه بود همه میگفتن وامصیبتا ماموریتهای فرعی نداره بازی پس دو نمره کم میکنیم ولی اسم استاد میازاکی که میاد انگار جرات ندارن خیلی از ضعف های بازی رو بگن”
          برادر خبر نداشت بازی ماموریت فرعی داشت میگه نداره
          و الدن رینگ با نقش آفرینی عادی فرق داره خودت برو ویکیپدیا فرقش بفهمم
          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Elden_Ring
          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Action_role-playing_game

    • A Slash گفت:

      خط اولت تو کانتکست درستش،غلط نیست ولی باقی کامنتت مضحکه.کسی بخواد ایراد از سولز بگیره چیزای پیش پا افتاده ای مثل انتخاب دیالوگ و گرافیک که اصلا تمرکز و سبک بازی نیستن رو نگاه نمیکنه میره بسته به بازی کامبت،لول دیزاین،ورلد دیزاین و تنوع بیلد و تکرار پذیری رو نقد میکنه.گیم آرپیجی ساید کوئست یا دیالوگ محور میخوای برو پیش بتسدا یا سی دی پراجکت.

      • گفتم که تو کامنتم کلا ملت دنبال یه چیزین که مث بت بپرستنش تو گیمینگ. یکی میگه رد دد مهم نیس که خیلی کند و اهستس همه چیش مهم اینه جزئیاتش بالاس
        یکیم مثل تو میاد میگه گرافیک یه چیز پیش و پا افتادس تو بازی 😄😄😄 موفق باشی دوسته من 🙌

        mohsenmjIliya
        • A Slash گفت:

          کیفیت تکسچر و چمیدونم انیمیشن صورت قطعا تو بازی ای مثل الدن رینگ بی اهمیته.گرافیک(یا آرت دیزاین به طور دقیق تر) مهمه چون مهمه که بازی حین تحربه زیبا به نظر برسه،که گیمای فرام واقعا زیبان،حتی اگه گاها چیزای immersion breaking مثل تکون نخوردن لب ها باشه(اونم تو الدن نیست)

          حالا خودتو میزنی به نفهمی و میگی من بت ساختم یه بحث دیگست.

          mohsenmjIliya
    • Ladon گفت:

      من حاضرم گرافیک معمولی ولی یبشتر تایمم گیم پلی باشه و عمقش تا کاتسین سینماتیک احساسی با گرافیک ریالستیگ ببینم

      mohsenmjArnaldIliyaسعید پرهیزی
  • باس های دی ال سی بیشتر اتک اسپم انجام میدن سخت نیستن داج نتونی بدی وان شات میشی همه اینایی که گفتن بهونه هست چون نتونستن با بیلد op که داشتن باس رو شکست بدن

    red-eyed Banished KnightKingBlack Swordsman𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻
  • snowgirl گفت:

    بعد وقتی میای از مشکلاتش بگی به فن هاش زنده نمیمونی

    kravinoffGhostNimaLove Gamegun head (blizzard fan)Black SwordsmanMalekDirtyomnicarminموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)more
  • Unga bunga گفت:

    خوشحالم که میبینم دی ال سی همون‌طور که انتظار می‌رفت درجه سختی خیلی بالایی داره دیگه وقتش بود سختی گیم چند لول بره بالاتر تا پلیرایی که همه گیم رو با میمیک و بیلدای اوپی رفتن جلو تو دی ال سی یه reality check بگیرن

    قصابGhostO2NotSeraBlack SwordsmanMalek𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻Dream in Red (Playstation T)arminmore
  • King گفت:

    گیمرهای نوب و اونایی که اینکاره نیستن 😆

    Love GameBlack SwordsmanDream in Red (Playstation T)MR147arminموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)ŒDàrkžeroسگ غمگینSpider-ManSAMIAPEXmore
    • Kauzuru گفت:

      تو اینکاره ای سه بار. حاضرم شرط ببندم حتی بازی هم نمیکنی. تو امثال اینایی که فیلم سینمایی رگناروک براشون زیادیه. فقط گنده گ**ی.

      AshixThunder boylie?noآقای پر مشکل ( در انتضار بولی 2 )GOD OF WAR 3arminarshia.ya.moموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)PerfectKingmore
      • 3do گفت:

        من ک اصلا نمیتونم نزدیکش شم خوب گفتی

      • King گفت:

        Kauzuru داداش من اسم نیوردم که بهت برمیخوره . کلی گفتم.با اجازت نیوه۱ و ۲ .دیمون سولرز .بلادبورن. دارک ۱ و سکیرو رو صد درصد پلاتینیوم کردم. سراغ الدن رینگ هنوز نرفتم چون درگیر بازی های دیگه هستم. اونم به زودی سراغش میرم و پلاتینیومش میکنم. ادعای خاصی هم ندارم فقط جهت اطلاع ۸۸ تا پلاتینیوم دارم که از این تعداد ۱۵ تاش تقریبا ایزی پلت و باقیشون نه. ادعای خاصی هم ندارم فقط اول طرفتو بشناس بعد بش بگو ادعای خالی میکنه .

    • GOD OF WAR 3 گفت:

      همین گیمر های به قول تو نوب باعث شدن فرام سافتور یه شبه پول دار بشه وگرنه مثل همه استدیو های دیگه تو چند وقت اخیر یا تعدیل میشدن یا تعطیل

      فکر کردی سولز لایک پلیر های اصیل و سینه چاک میازاکی چند نفرن که باعث بشه الدن رینگ با ۲۵ میلیون نسخه بالاتر از هاگوارتس لگاسی با فن بیس عظیم هری پاتر بفروشه ؟

      mohsenmjAshixThunder boySeraBlack SwordsmanMalekThe Last Immortalreza Assassin'sarminKing
  • Mahdi Sam گفت:

    خب این الان تکرار باس هایی مثل مالنیا و راداگون هست که به جای اینکه فایت یه ریتم داشته باشه که باید باهاش کنار بیای مجبوری ریتم خودت رو به بازی دیکته کنی وگرنه باید یه فایت مزخرف داشته باشی (با تشکر از بیلد های مختلف بازی «به جز دکس» که این قابلیت رو دارن)، به نظر فرام سافت داره از سیستم tough but fair دست بر می داره و این غم انگیزه، سکیرو اوج اون روحیه سخت ولی عادلانه بود، برعکس تو الدن رینگ هرچی بازی جلو می رفت اون روحیه کم رنگ تر می شد

    arminموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • آقا من با الدن‌رینگ این ژانرو شروع کرده بود ب امید اینکه آسون تر از بقیه گیم های این ژانره الان تو دی ال سی دهنم داره سرویس میشه 😂🗿

  • سر باس Rellana هستم و واقعاً طراحی باس فایت‌ها اشکال داره.
    انگار باس‌ها فقط طراحی شدن که سخت باشن، هیچ فلسفه خاصی بجز همین سختی الکی ندارن.
    تا الان هر باس‌ فایتی که تجربه کردم همه استامینا بینهایت دارن و وقفه بین اتک‌هاشون خیلی خیلی کمه، اینا رو به کمبو‌های چند مرحله‌ای که راحت در کسری از ثانیه hp رو محو میکنن اضافه کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید.
    تنها استراتژی که میشه باس‌ها رو باهاش زد اینکه spirit ash ضربات باس رو بخوره و خود پلیر هم از دور ash of war اسپم کنه.

    kravinoffDream in Red (Playstation T)Black Swordsmaneldensoulsborneموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • sefirot2011 گفت:

    جدا از اینکه مشکلات بهینگی داره ولی اکثرا به سختی بازی منفی دادن

    واقعا عجیبم میشه ، میگن بازی خیلی سخته نمیتونیم انجامش بدیم منفی دادن😒

    سبک بازی زده سولز پلیر یعنی قرار پاره بشی اگه نمیتونن انجامش بدن پس بهانه نیارن که بازی سخته ، برو کنار تا استادش بشینه بازی کنه

    یه عده گیمر تازه به میدان آماده به سبک سولز پلیر، بازی رو سخت دیدن و زورشون اومده یه طعم تلخ تر از قبل تو دهانشون گذاشتن وبعدش برای فرار از موضوع نوب بودن ادعای سولز پلیر بودن رو دارن، سولز پلیر باشی و بازی رو ول کنی خنده دار واقعا😄، سولزپلیر واقعی افت داره که بهانه سخت بودن بازی رو وسط بیاره وگرنه این حرف یعنی سولز پلیر نیستی

    ، اینها ظاهرا میازاکی رو نمیشناسن، یعنی نمیشناسن که دست به اعتراض زدن، سبک میازاکی میگه همینه که هست

    SeraKingBlack Swordsmanreza Assassin'sDream in Red (Playstation T)Krat0seldensoulsbornePendar1199STموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)more
    • Pendar1199 گفت:

      دقیقا حاجی حرفت قشنگ ایول واقعا هم همینه نمیتونن یا مثلا در اون حد قوی نشدن لولشون نمیرسه بعد انتظار دارن بزنن خوب نمیشه دیگه باس زد نوب سگ خرفتن 🤣🤣🤣

    • SS گفت:

      عزیز !چرا چشم بسته تعریف بیجا میکنی.انتقاد از بازی منجر به بهتر شدن میشه اما تعریف چشم و گوش بسته و تعصبی منجر به پسرفت.کلاه خودتو قاضی کن:
      اینکه با افزایش هوش مصنوعی باس و استراتژی کردن بیشتر باس که باعث شه پلیر هم مجبور باشه استراتژی بچینه و با فکر و تلاش بیشتر باسو بزنه بهتره (طراحی باسهای سخت اما منطقی قبلی میازاکی)

      یا اینکه بیخود سرعت باسو بیشتر کنه،دمیجشو بیشتر کنه،وان شاتهاشو بیشتر کنه،کلا علکی شلوغ پلوغ کنه که پلیر گم شه و صرفا مجبور باشه صد دور بازی کنه تا بتونه بزنه باسو.

      بابا لذت زدن باسهای میازاکی در کنار سرعت و صبر داشتن ،چیدن استراتژی و تفکر بود. نه اینکه باسها خسته نشن،زاویه دیدتو ببندن،مثل ربات خستگی ناپذیر کمبو پشت کمبو(انگار اتاری بازی میکنی)

  • Fido گفت:

    یعنی شما وقتی دیگه چیزی برای نوآوری نداری و دست به این کار میزنی فرقی نداره کی هستی خراب کردی،قبلا شما یه باسو معرفی میکردی با هیجان که رفتش تو فلان حالت زود ازش دور شو چون وان شاته،الان انمی معمولی وان شات میزنه،یا کمبوهای بینهایت اجرا میکنن،اگه هوش دشمنان بالاتر میرفت خوب قبوله ولی نه که با همون هوش و بدتر فقط قبلا ۵ ضرب اچ پی خالی میشد الان شده دو ضرب،و افتخار کنی که دیگه سخت شده خارق‌العادست به تکامل رسیدیم

    kravinoff𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻Black SwordsmanKrat0seldensoulsborneموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)روح بی نام
  • Corvo Attano گفت:

    عجب. پس خوب شد دانلودش نکردم دیشب

    ŒDàrkžero
  • خود الدن رینگ هم روزای اول بهینه سازی جالبی نداشت و بعدا هم خیلی از باس هارو وحشتناک نرف کردن باید منتظر بمونیم پچ های جدید بدن
    در مورد سختی باس ها هم ازونجایی که خودم هنوز بازی نکردم نمیتونم نظری بدم

    KingKrat0sموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • وقتی یه مشت استریمر و دلقک میگن چالش بیشتر تو یوتوب نمیگن با قاعده طرفم کاری میکنه که راضی کنه خوب و فروش کنه این وسط خیلی ها فدا میشن گندشو دراوردن دیگه بخدا رسالت اصلی یادشون میره خود شیرینهای خ……م

    KingSeraBlack Swordsmanarminموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • پلیرها بایدئ اعتراض کنن اینجوری حتی سبک سولز هم از قاعده خودش درمیارن فرام سافتور باشه باشه محبوبیت الدن رینگ بخاطر درجه سختی اندازه بازی بودنسبت به دارک سولز سکیرو بلاد بورن حالا دی ال سی رو بدون قاعده سحت ساخته اون منتقد که نمره ۱۰ داده خیر سرش یعنی ندیده مهم نبوده جزو پارامترها اصلی نقد هست این دموضوع چطور راحت گذشته

    King𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻Krat0sموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • امروز موفق شدم الدن رینگ رو تموم کنم
    میخواستم برم دی ال سی الدن رینگ رو بزنم که الان پست رو دیدم ذوقم کور شد🫤
    کلی امید داشتم به دی ال سی مثل اینکه فعلا باید بمونم تا واسه بازی یه آپدیت اساسی بدن و باس ها و انمی هارو بالانس کنن و بازی رو بهینه تر کنن بعد برم بزنمش😑😑

    Thunder boyKing
  • Pendar1199 گفت:

    بابا بازیکن نیستین فقط بلدین ایراد بگیرین بازی به این خوبی من خودم خیلی بازی کن نمیدونم ولی الان سه ماه میشه شروع کردم هزار بارم تو بازی پاره شدم ولی واقعا باید بازی کنی تا بفهمی چیه این بازی نه باگی زدم نه هیچی باید عرضه داشته باشی خودت جهان بازی قوی کنی اون وقت ببین بازی برات اسون میشه انقد حال میده الدن واقعا خوبه عرضه میخواد عرضه بیلد مشتی بزن برو تو کارش 🤣🤣🤣 خرسا مخصوصا باحالن به ادم تجاوز میکنن 🤣🤣🤣🤣🤣 خلاصه از ما گفتن بود نترسین برین تو کارش انقد سمبه سوراخ داره بگردین توش چیز پیدا کنین

    موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)SeraŒDàrkžeroKingBlack Swordsman
  • peen گفت:

    سختی غیر منطقی واقعا دیگه داره مسخره میشه

    قصابموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Thunder boyKingarmin
  • وقتی چارتا ادم از همون اول میان سراغ الدن رینگ و ادعای سولز پلیر بودن میکنن همین میشه دیگه
    توی بازی یه چیزی هست بنام اکسپلوریشن و بازی هم برای اکسپلور کردن مپ جوایز خیلی خوبی میده
    این یعنی چی ؟
    یعنی تویی که همون اول بسم الله میری سراغ مزمر و از سختی مینالی میتونی بری یه سمت دیگه مپو بری
    این دی ال سی یکی از بهترین ساخته های کل فرامسافتره و برای کسایی ساخته شده که گیمای قبلی فرامسافتر (بخصوص سه گانه دارک سولز) رو پلی داده باشن
    وگرنه اصلا بدرد کسایی که فقط الدن رینگو پلی دادن و به سامن کردن و بیلدای اوپی عادت کردن بدرد نمیخوره

    DirtyomnicmohsenmjMRASGقصابموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)SeraMalekKingŒDàrkžeroUnga bungamore
    • Malek گفت:

      منم دقیقا همین حسو دارم . فکر می کنم کسایی که اعتراض کردن کسایی بودن که همش سامن میزدن و از بیلدهای op استفاده میکردن و به خودشون زحمت نمیدن چندبار بمیرن و با moveset باس ها آشنا بشن .

      البته خودم بازی نکردم ولی خود آقای کریمی که این dlc رو نقد کرده که یکی از طرفدارای سولزلایک هست به این بالانس نبودن باس ها اشاره کرد پس حتما یه مشکلی هست . ولی درکل به نظرم زیادی دارن بزرگش میکنن و اعتراض بیشتر از سمت کسایی هست که بقول شما به بیلدهای op و سامن و …. عادت کردند و تازه الان متوجه شدن که ایندفعه واقعا باید با moveset باس ها آشنا بشن و خبری از آسون بودن نیست…

      mohsenmjقصابموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)SeraŒDàrkžero
  • نمی‌دونم چی بگم این بازی از نظر طراحی عالی بود،گرافیک مث نسخه قبل فرق چندانی نکرده بود ولی انیمی ها به شدت سخت مخصوصاً اون ان پی سی های که دست کمشون میگیری یهو میبینی با دو هیت فرستادنت از جایی که اومدی من حقیقتش تنها مشکلم افت فریم و اینجور چیز های فنی بود ولی به شدت از بازی لذت بردم چون به شدت از نسخه اصلی سختتره
    اون هایی که هم نقد منفی میکنن مطمئنم ۷۰ درصدش به خاطر سختیشه چون اونا معمولا عادت داشتن یا باس هارو وان شات کنن یا جمپ اتک که بخش دومو نرف کردن واقعا لذت بردم چون واسم خیلی رو مخ بود طرف اصلا از مغرش تو نسخه اصلی استفاده نمیکرد تنها کاری میکرد اپگرید و وان شات بود ولی این دی ال سی واسه هرکی نیس باید از مغزت استفاده کنی کجا چیکار کنی بازی که همش به سلاح قوی و وان شات نیس

    موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)ŒDàrkžero
  • Mikasa گفت:

    بعد ما میگفتیم میازاکی داره راهو اشتباه میره فنبوی های الدن رینگ میگفتن نهههههه
    یعنی چنان گند زده شده تو طراحی باس فایت، که بعید می‌دونم مضراتش از سولزبورن ها و ایضأ سولزلایک های دیگه تا ده سال آینده پاک بشه
    ژانری که به باس فایت های فان و عادلانه مشهور بود پر شد از باسهای اسپمی بدون tell درست و حسابی با کلی Delayed attack و input reading با کمبو های بی پایان و فرصت اتک دادن کم
    انگار سازنده داره به گیمر می‌خنده میگه: “چالش میخواستی؟ بیا چنان چالشی تو حلقت بریزم که آرزوی چالش نکنی”
    برای اولین بار تو عمرم آرزو میکنم بلادبورن ۲ کلا ساخته نشه اگه قراره باسهاش با این فرمول چر.ند ساخته بشن D:
    قبلا گفتم بازم میگم
    میازاکی خراب کرد باید یه چندسالی بکشه کنار اولویت هارو تو طراحی باس و انمی دوباره بازبینی کنه بعد برگرده. استراحت برای هرکسی لازمه
    میازاکی با الدن رینگ خراب کرد
    همونطور که زلدا با BOTW خراب کرد و گاد آف وار با ۲۰۱۸

    همشونم گوتی گرفتن و فروش بالای ۲۰ میلیون طوری که سازنده کور شد و ایرادات خودشو ندید
    گند بزنن سر در این جوایزو

    mohsenmjPinocchioWolf BladeقصابGhostموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Black Swordsmangun head (blizzard fan)SeraSSmore
    • ŒDàrkžero گفت:

      شما متوجه نیستی که این فقط یک DLC هست؟ فرصت کافی برای تمرکز رو این پروژه به اندازه ی خوده بازی اصلی نبود که بخان به همون اندازه باسهارو خوب طراحی کنن، امیدوارم سعی نکنی که این ایرادات رو به بازی پایه هم نسبت بدی چون فقط طنزه خونمون رو میسازی
      تا زمانی که پروژه ی بعدی از میازاکی ساخته نشده به ایراد گرفتن هاتون ادامه بدید مشکلی نیس، اما وقتی که اثره بعدیشون ساخته شد متوجه میشید که این مباحث طنز به میازاکی و فرامسافتور نمیچسبه، چنان شاهکاری خواهند ساخت که حتی از الدن رینگ رکورد های بیشتری کسب کنه و همگان در بحت و حیرط فرو برن..

      mohsenmjPinocchioBlack SwordsmanSera
    • SS گفت:

      برادر! چرا کل میازاکی رو بیخود زیر سوال می بری؟؟
      اصلا بازی کردی الن رو؟؟
      الدن شاهکاره بلامنازع هست.
      سر dlc اونم سختی باسهاش یکم انبالانسی وجود داره(بیشتر از یکم) که بنظرم میشه با اپدیت حلش کرد.

      داداش خودم نه سولزباز بودم و نه خوشم میومد.تنها سولز ds3 بود که بازی کردم و نیمه رها کردم.
      اما الدن رینگ عجیب عالیه .دنیای زیبا طراحی عالی مکانیسم و گیم پلی عالی.
      سر این dlc اوضاع تو بخش باس اوضاع خراب شده که بنظرم با اپدیت حل شدنیه

      mohsenmj
    • Ghost گفت:

      اینا کلا تو عمرشون جز الدن بازی دیگه ای نزدن، بازی خشک و ابتدایی الکی اورتیدش کردن

      mohsenmjPinocchioŒDàrkžero
  • Reza گفت:

    اکثر کسایی که دارن همچین ایرادی به بازی میگیرن بخاطر نگاشتن تو مپ و پیدا نکردن اپگریداست
    اکثرا بازی رو که شروع کردن یه راست رفتم سر باسای اصلی و یادشون رفته اصلی ترین نکته بازی گشتن تو محیطه

    Black SwordsmanSSŒDàrkžero
  • Kermit گفت:

    بیلد سپر تو این دی ال سی خیلی جوابه ، اگه می خواید راحت تر بازی رو برید بیلد Straight, Dexterity و سپر ببندید و سعی کنید بجای داج دادن پری کنید .

    ŒDàrkžero
  • MRASG گفت:

    من که هنوز به دی ال سی نرسیدم و دارم پیش میرم.واقعا انمی های بازی در حد مالنیا سختن؟ اگه اینطوریه که واقعا باید یه فکری به حالش بکنند(مالنیا از نظر من جزو بدترین باسای الدن رینگ بود،نه به خاطر اینکه باهاش حال نمیکنم یا یه همچین چیزی،به خاطر اینکه واقعا یکی از بدترین دیزاینارو داشت.لایف استیل که داشت،اتک پشت سر هم،جون زیاد و ….و حتی فاز دومم داشت!)

  • Tom_Gates گفت:

    همسایه ها می خندند…(همشون ده دادن اخه😂)

    موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)
  • Repatriate گفت:

    پس با این حساب Souls بود حالا Souls Tank شده

  • Ghost گفت:

    کی (کدوم بیکاری) دنبال این بازی مزخرف میره اوقات فراغتش رو😂 این بازی در پلیر میزاره پولشم نمیده😂

    mohsenmjPinocchioموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)ŒDàrkžero
  • Ghost گفت:

    تو قرن ۲۱ هستیم و هنوز خیلیا به جنگیدن با سلاح های سرد جادویی فانتزی علاقه دارن🤣🤣😇 بابا سامورایی کاتانا به دست، تو بند چند گرم آهن ۹mm هستی و ۸ متر فاصله😘💙
    ارجاع نیدمتون به رویارویی ژاپن و امریکا در گذشته

    mohsenmjPinocchioGhostموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)ŒDàrkžero
    • MRASG گفت:

      داش بازیا که حتما نباید واقع گرایانه باشند.تو بازی می‌کنی برای اینکه بتونی کارهایی رو که تو دنیای واقعی نمیشه انجام داد رو انجام بدی🤌🤌اگه میخوای بازی حس و حال واقعی بهت بده خوب پس چرا زنده ای؟ برو زندگی کن

      mohsenmjPinocchio
    • Duck soul گفت:

      ممنون که با کامنت های خود‌ در این سایت بساط خنده ما را فراهم‌نمودید🗿

      mohsenmjPinocchio
    • Pinocchio گفت:

      “تو قرن ۲۱ هستیم و هنوز خیلیا به جنگیدن با سلاح های سرد جادویی فانتزی علاقه دارن” خب ببین کودک هفت ساله،هم اکنون صد ها شاهکار در ویدیوگیم رو زیر سوال بردی،که از میونشون میشه به تمام قسمت های سری الدر اسکرولز،تمام بازیای سلطان میازاکی،سری ویچر و… اشاره کرد.پس آیا بنظرت با پیشرفت دنیای واقعی در سال های آینده تمامی بازی ها باید شوتر های سایبرپانکی بشن؟؟؟؟؟؟!!!!آیا در کله تو مغز 🧠 وجود دارد؟؟؟؟

      mohsenmj
  • بعضی دوستان بدون اطلاع دقیقی، همه چیز رو یک دفعه محکوم می کنند ،نمونش محکوم کردن بستن شرکت های اخیر توسط مایکروسافت
    اینجا هم همه منتقدین رو متهم می کنن به اینکه بازی رو انجام ندادند یا ….
    دوستان گرامی..این بازی بسیار بهینه است ،برای اینکه روی طیف بسیار گسترده ای از کارت های گرافیک اجرا میشه ، شما سیستم مورد نیاز بازی رو ببینید ،من خودم با ۱۰۶۰ دارم ۶۰ فریم روی ۱۰۸۰ بازی می کنم..کدوم بازی الان این حالت رو داره، شرکت ها خودشون رو محدود می کنند به چند تا سرس کارت گرافیک وبهینه سازی فقط روی اونها انجام میشه….
    و در ضمن اوت مثالی که دوستمون زد ،شبیه پیدا کردن یک سوزن تو انبار کاهه، در یک بازی با این ابعاد که غیر قابل توصیف هست، چون مثل تونل های حماس، بخش اعظمی زیر زمین هست، دو تا سنگ پیدا کردن که شیشه ای هست و نتیجه گرفتن که گرافیک کار پایینه
    به دوستانی که میگن گرافیک کار پایینه ،پیشنهاد میکنم به چشم پزشکی مراجعه داشته باشند حتما….در وصف زیبایی این بازی اصلا نمیشه صحبت کرد …
    نه حق با شماست ،همه منتقدها بازی نکردن و نمره دادند، چون چشم بسته واقعا میشه به کارهای فرام سافتور امتیاز داد
    و دست آخر هم اینکه تمام دی.ال.سی های بازی های سولز ،خیلی سخت هستند و چون این بازی جهان باز هست و خیلیا اصطلاحا آور لول شدند و عادت کردن به کشتن با یک ضربه ،براشون سخته الان باس، چند تاaoe بزنه
    دوستمون راست گفت ،چیت بزنید ،این شمایید که اهل چیت هستید، نه منتقدی که نمره داده دوست عزیز

    Benyamin
  • Benyamin گفت:

    ببینید بسته الحاقی و یا همین دنباله جدیدی که برای آلدن رینگ ساخته شده واقعا بسیار تحسین بر انگیز و خوب هست اما واقعا به دلیل اینکه باس فایتی های بازی بسیار غول پیکر تر و بزرگ تر از اون چیزی هستند که ما فکرشو میکنیم همین یکی از نقاط ضعفش هست و بسیار تویه دل آدم و طرفدار هایش میزنه تویه ذوق آدم میزنم بنظر من یکی از کاربران محترم داخل این مقاله گفته که بزارید تا ۲ هفته بگذره تا دشمنان و باس فایت ها Nerf بشوند ولی بنظر من اصلا چنین چیزی ممکن نیست اصلا چنین اتفاقی نمیوفته چون میزاکی گفته که خوبیش به سختی بودنش هست درسته نمرات ش بیشتر ش همش ۹ یا ۱۰ بوده اما واقعا این حد از درجه سختی اصلا خوب نیست و میزاکی با این کار هاش هم داره کار خودش رو خراب تر می‌کنه الان وضعیت نمرات بازی در داخل استیم به حالت Mixed در اومده بسته الحاقی حتی از لحاظ فنی هم مشکل داره فکر میکنید دلیلش چیه وجود باس فایت هایی که ۹۷ درصد از مکان مبارزه باهاشون رو گرفتن حالا در مورد بحث کارت گرافیک هم کاملا من حرف های کاربران رو تایید میکنم اگر چه بنظر من چنین بازی ای رو اصلا نباید با کارت گرافیک هایی همچون ۴۰۸۰ یا ۴۰۶۰ یا ۱۱۶۰ و…….. اجرا نمود و به دلیل گرون بودن کارت گرافیک ها کاربران هم نمی‌توانند بروند و کارت گرافیک های مدل بالاتر رو تهیه کنند گر چه تهیه هم کنند شکست دادن باس فایت ها بازی رو کجای دلشان جا بدهند و هر سری که میزاکی داره همش با دنباله آلدن رینگ میده بیرون یا یک چیزه دیگه میده بیرون داره اوضاع رو از قبل سخت تر و سخت تر می‌کنه تا به جایی میرسه که دیگه هیچ کس اصلا نمیتونه دیگه بازی هایش رو تموم کنه

Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است - گیمفا