مدت زمان گیمپلی Avowed تقریباً به اندازه The Outer Worlds است
کارگردان بازی Avowed به ارائهی اطلاعات جدیدی از این اثر نقشآفرینی پرداخته است.
زمانی که Avowed برای اولین بار در چند سال پیش معرفی شد، بسیاری تصور میکردند که استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) یک اثر نقشآفرینی شبیه به The Elder Scrolls 5: Skyrim را توسعه میدهد، اگرچه این سازنده مدتی بعد مشخص کرد که این بازی قرار است یک تجربه بسیار فشردهتر و متمرکزتر باشد.
اما مدت زمان Avowed چه قدر خواهد بود؟ کری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان بازی، در مصاحبهای با Game Informer فاش کرد که مدت زمان گیمپلی اثر مذکور تقریباً به اندازه بازی نقشآفرینی علمی-تخیلی The Outer Worlds خواهد بود.
وی در این باره اظهار داشت:
Avowed را از نظر میزان طولانی بودن و مدت زمان میتوان با The Outer Worlds مقایسه کرد. بازیکنان میتوانند انتظار تجربه تقریباً مشابهی را داشته باشند. دقیقاً مانند The Outer Worlds، میزان زمان بازی به انتخاب نوع درجه سختی و اینکه چقدر به طور کامل به کاوش در محتوای بازی میپردازند، بستگی دارد.
The Outer Worlds اثری است که به پایان رساندن آن با در نظر گرفتن انجام ماموریتهای جانبی و محتوای اختیاری، بین ۲۵ الی ۳۰ ساعت به طول میانجامد. اگرچه در صورتی که بازیکنان تنها ماموریتهای اصلی را دنبال کنند، میتوان بازی را در مدت ۱۵ ساعت به پایان رساند. با توجه به توضیحات کری پاتل، این همان محدودهای است که Avowed در آن قرار دارد. با توجه به اینکه اثر مذکور دارای پایانهای متعدد است، این امر به ارزش تکرار آن کمک میکند.
همانطور که ممکن است تصور کنید، این موضوع در دنیای بازی و وسعت آن نیز منعکس خواهد شد. هنگامی که از کارگردان در مورد مقایسه Avowed با Skyrim پرسیده شد، او پاسخ داد که این بازی بیشتر شبیه به The Outer Worlds است که تعدادی نقشه تقسیم شده در آن وجود دارد و امکان کاوش بیپایان را فراهم میکند.
فکر میکنم بهترین مقایسه، مقایسه Avowed با The Outer Worlds است. من فکر می کنم که این ایده بسیار واضحتری از وسعت بازی و همچنین طراحی و چیدمان ارائه میدهد. به مانند The Outer Worlds، بازی Avowed دارای یک سری مناطق باز است که به جای یک نقشه بزرگ که میتوانید از ابتدا تا انتها در آن کاوش کنید، به هم متصل شده و در طول بازی آزاد میشوند. این بازی از نظر نوع ساختار ماموریت و ساختار روایی به The Outer Worlds بسیار نزدیکتر است.
Avowed در پاییز امسال بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ابسیدن چیز بد نمیسازه.
دیگه حرفی ندارم.
واقعا خیری هایپم براش
۲۵ الی ۳۰ ساعت گیمپلی به به با اون محیط سازی خداا
باه باه
آرکینم چیز بد نمی ساخت : ردفال 🙂
آرکین هم اگه عجله نمیکرد وضع ردفال این نمیشد دوست من 🙂
ابسیدین خیلی وقته داره رو این گیم کار میکنه و تا الان تمام نمایشاش خوب بوده
(الی ویلیام)
ارکین لیون چیز بد نمیسازه: هنوز نساخته✋😏🤏
ارکین اصلی اخرین گیمشون نامزد گوتی شد.
فعلا که وضعش از شوترای سونی بهتره
هلدایورز: جدن؟!!!
اول شخص
ارکین رو زنیمکس مجبور کرد به ساخت یه لایو سرویس یوبیسافتی. و همین مت باس.نی هم سر پروژه نبود یه خر دیگه از سگا بود
چون خوب میسازه اینم میبندن
دقیقا
منم به ابسیدین یه اعتماد خاصی دارم
هیچ وقت نشده گیماشون پایین تر از انتظارات باشه
همیشه بازیاشون لایق تحسینه
آ ه مستندشونو تو یوتیوب ببینی میفهمی چقد خوشحال شدن که یه گیمشون نود شد ولی بعد شد ۸۹ خیلی هیجان داشتن که یه گیم بالای نود داشته باشن خیلی استودیو خوبیه من فک میکنم جای اوتر ورلد ۲ اگه نیووگاس ۲ رو میساختن معرکه میشد
اگه کیفیت بازی خوب باشه مدت زمان خیلی خوبیه
۱۰ ساعت گیمپلی سرگرم کننده می ارزه به ۱۰۰ ساعت محتوای تکراری
واسه بار هزارم میگم ابسیدین هنوز زیر سایه بتسداست و خودشو همیشه ورژن کوچیکتر این استدیو میدونه بااینکه همه میدونن بخواد بازی بسازه به راحتی میتونه در حد بتسدا و حتی بالاتر باشه
کل استدیو رو به سه چهار بخش کردن هر کدوم یه ارپیجی در حد اوود دارن میسازن ( سی ساعت کم نیست ها ) ولی دوست دارم تمومشون یکی بشن و اگ میخوان ARPG بسازن یه بازی بزرگ مثل اسکایریم باشه ، بهترین حالت هم اینه ک نهایت بودجه رو از مایکرو طلب کنن و یه پیلارز بزرگ بدون هیچ کم کاستی حتی بهتر از بالدرز دست پا کنن . ابسیدین اگ بخواد میتونه
من یکی ک به هیچ عنوان از این رویه ای ک پیش گرفتن راضی نیستم
ولی خب چ کنیم بدجور منتظر این بازیم 😅
آبسیدین و کوالیشن الان مهم ترین استودیو های ایکس باکسن
کوالیشن که برای انریل به بقیه استودیو ها کمک میکنه
آبسیدین هم در فاصله زمانی کم داره بازی هاشو منتشر میکنه
باهات موافقم ، اگه کل افراد برای ساخت یه بازی به کار گرفته بشن قطعا میتونن بهترین بازی رو خلق کنن
واقعا تیم مستعد و قوی هستن ، کار هر استودیویی نیست بخواد هم زمان ۴ تا بازی رو توسعه بده و روی کیفیتش هم تاثیر نزاره 👏
واقعا حیفه این استودیو هاست که با هم همکاری نداشته باشن .نمونش کمک ساکر پانچ به انیماتور ناتب داگ برای اون اسبه تو بازی.یا طراحب لباس های اسپایدرمن ۲ توسط بند استودیو
(گیمر ایکس باکس)
کوالیشن که شده آچار فرانسه ایکس باکس😂
رسما بهترین تو آنریل خودشه!
ولی از دابل فاین خبری نیست!!!؟؟
میدونستی روسای استودیو و سازندگان استودیو همشون رو بالدرز یک و دو کار میکردن و حتی تو یه مدت خیلی نزدیک شدن ک بالدرز سه رو بسازن؟
دقیقا همونطور که از یک آر پی جی آبسیدین انتظار میره. یک بازی فشرده و متمرکز تر که همه محتوای اون داخل اولین تجربه نمایان نمیشه.
البته حتما این بازی به علت مقایسه شدن با اسکایریم ازش انتقاد میشه ولی مهم نیست آر پی جی های آبسیدین طرفدار های خودشون رو دارن.
کامبت گیم جذاب تر شده محیط اول گیمش منو یاد آندر وورلد بلدورز گیت انداخت ( بشدت زیبا بود )
اخه همون پنج شیش نفری ک استودیو روتاسیس کردن تو بایوور بودن و بالدورز گیت یک و دو رو ساختن وحتی یه مدت هم داشتن برای ساختن سه توسط آبسیدین حرف میزدن ک نشد بعد خستع شدن ازون مدلی گیم ساختن اومدن تو خونه رییس الانشون یه استودیو زدن
خلییی خوبهه هایپمم خلیی امیدوارم عالی بشههه😻
یکی از انحصاری مورد انتظار ایکس باکس…اونم با دستپخت ابسدین مدت زمانش هم عالی برای نقش آفرینی
خیلی خوبه منم انتظارم در همین حد بود نه بیشتر نه کمتر dna الان آبسیدین اینه و کارشو خوب انجام میده
به ولله که مدت زمانی بازی مهم نیست
نمدونم چرا انقد روش فوکوس میکنن
محتواس که مهمه محتوا
مایکروسافت ؟
میشه اینقدر بازی عرضه نکنی!؟😅😅
هنوز هلبلید ۲ رو تموم نکردم، اما آخراشم!😍😇
یکی از انتقاد هایی که به هاوارد دارم اینکه فقط میخواد بازی طولانی باشه و سرگرمت کنه.به این فکر نمیکنه که طولانی بودن بازی بدتر باعث سردرگمی و دراپ کردن اون گیم میشه.دم ابسیدین گرم❤
اینکه دوربین سوم شخص هم داره خیلی خوبه، محتواش هم قابل قبوله
چیز جالبی به نظر میاد