بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا

بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس

ایلیا عسگری
۱۰:۰۰ ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا

میلی بابی براون با ایفای نقش در سریال Stranger Things به ستاره مورد علاقه نتفلیکس تبدیل شده و در پروژه‌های مختلفی از این کمپانی نقش آفرینی کرده است.

میلی بابی براون در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۰۴ (۳۰ بهمن ۱۳۸۲) در شهر ماربیا از کشور اسپانیا چشم به جهان گشوده است. دختربچه‌ای که در هنگام تولد از مشکلات شنوایی در سمت چپ گوش خود رنج می‌برد و پس از گذشت چند سال در کمال تاسف تمام شنوایی خود را از دست داده است. او در خانواده‌ای متولد شده که صاحب ۴ خواهر و برادر دیگر نیز می‌باشد و زمانی که تنها ۴ سال سن داشته، همراه با باقی اعضای خانواده از اسپانیا به زادگاه والدینش یعنی بریتانیا نقل مکان کرده و سپس به فلوریدا کشور آمریکا مهاجرت نموده است.

علی‌رغم این که همگان او را با مجموعه تلویزیونی Stranger Things می‌شناسند اما حرفه بازیگری این دختر جوان به چندین سال قبل باز می‌گردد. برای نخستین‌بار به سبب علاقه‌ای که به قرار گرفتن در مقابل دوربین داشت توانست تا پس از انجام تست‌های بازیگری به عنوان بازیگر مهمان و ایفاگر نقش آلیس جوان در سریال فانتزی شبکه ABC به نام Once Upon a Time in Wonderland به مدت ۲ قسمت حضور پیدا نماید؛ ۲ قسمتی که به خوبی توانست تا از آن عهده مسئولیت‌های خود بر آمده و زمینه را برای فعالیت‌های بیشتر مهیا نماید.

تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی نقش‌های فرعی و مهمان در سریال‌های مشهور و شناخته شده‌ای همچون NCIS، Modern Family و Grey’s Anatomy به میلی بابی براون واگذار شد و در عین حال نخستین تجربه به عنوان بازیگر نقش اصلی نیز برای حضور در سریال درام و ماورایی Intruders رقم خورد که تجربه موفقی برای وی به شمار رفته است. تجربیاتی که زمینه را برای بزرگترین و موفق‌ترین حضور وی به عنوان یک بازیگر برایش مهیا نمود که زندگی شخصی و حرفه‌ای او را تمام و کمال متحول کرده است.

بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا

کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۱۶ میلادی درصدد ساخت مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی و ترسناکی به نام Stranger Things بود و سعی داشت تا تیم بازیگری کم سن و سالی را گرد یکدیگر جمع کرده تا به عنوان نقش‌های اصلی، برای چندین و چند سال داستان مورد نظر آن‌ها روایت نمایند. میلی بابی براون به عنوان یکی از این بازیگران برگزیده شد تا ایفای نقش دخترکی مرموز با قدرت‌‌های فرابشری به نام الون را بر عهده داشته باشد. فصل نخست این مجموعه در زمان پخش با استقبال دیوانه‌وار و غیرمنتظره‌ای روبرو شد و رکوردهای قابل توجهی را در سرویس استریم نتفلیکس به ثبت رساند.

موفقیتی غیرقابل پیش بینی و تمام عیار که جایگاه کمپانی نتفلیکس را در هالیوود دگرگون کرده بود. نقش آفرینی میلی بابی براون یکی از نکات مثبت مجموعه تلویزیونی Stranger Things قلمداد شد و در عین تحسین مخاطبین و منتقدین، نامزد دریافت جایزه از سوی جشنواره‌هایی نظیر جوایز امی ساعات پربیننده و انجمن بازیگران شده است. موفقیتی که با فصل‌های بعدی این مجموعه بیش از پیش ادامه پیدا کرد و نه تنها به ماشین چاپ پولی برای بازیگران و عواملش تبدیل شده بود، بلکه این بازیگر دختر جوان نیز حسابی در مرکز توجه قرار گرفت و حتی نامزدی در جوایز امی ساعات پربیننده را باری دیگر برای فصل دوم تجربه کرده است.

نخستین حضور میلی بابی براون در ساخته جاه‌طلبانه و جذاب نتفلیکس سبب گشت تا زیبایی ظاهری وی نیز کشف شده و به عنوان یک نوجوان در تبلیغات مختلفی حضور پیدا کرده و از سال ۲۰۱۷ میلادی به بعد در کنار حرفه بازیگری، به یک مدل نیز تبدیل شد و با کمپانی‌های بزرگی نظیر کلوین کلاین برای تبلیغ محصولاتشان قرارداد بسته و تا به امروز این مسیر را ادامه داده است. همانطور که پیشتر اشاره کرده بودیم، همکاری با نتفلیکس بر سر Stranger Things زندگی او را متحول کرد و در سال ۲۰۱۸ میلادی شرایط را برای ورود او به سینما هموار نمود.

بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا

سالی که توسط دارن آرونوفسکی برگزیده شد تا با ایفای نقش در پروژه واقعیت مجازی ۳ بخشی Spheres: Songs of Spacetime رسماً وارد سینما شود و در این حوزه نیز به عنوان یک بازیگر کم سن و سال، تجربیات بزرگی را رقم بزند. رویکردی که موفقیتی بزرگ برای هنرمندی در چنین سن و سالی به شمار می‌رفت و در نتیجه مجله تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد برگزیده و تاثیرگذار در جهان انتخاب کرد. همچنین برای نخستین‌بار به عنوان جوان‌ترین فردی انتخاب شد که لقب سفیر حسن نیت را از سوی سازمان بین المللی یونیسف دریافت کرده است.

چنین موفقیت و شهرتی تنها به حوزه بازیگری و مدلینگ مربوط نمی‌شد و حتی کمپانی بازی‌سازی EA را مجاب کرد تا شخصیت وی را در عنوان محبوب و پرطرفدار The Sims 4 قرار دهد که به خودی خود دستاوردی بزرگ برای میلی بابی براون به شمار رفته است. هنرمندی که در سال ۲۰۱۹ میلادی به دنیای سینمایی هیولایی لجندری پیوست و ایفای نقش در فیلم پرهزینه و بزرگ Godzilla: King of the Monsters را بر عهده گرفت تا تجربه رویارویی با هیولای نمادینی همچون گودزیلا را داشته باشد. او نقش خود را مجدداً در دنباله این فیلم به نام Godzilla vs. Kong تکرار کرده است.

در همین دوران که میلی بابی براون با شهرت و موفقیتی غیرمنتظره روبرو شده بود و زندگی مجللی را تجربه می‌کرد، توانست تا در سن ۱۵ سالگی خط تولید محصولات زیبایی و آرایشی اختصاصی خود تحت عنوان Florence by Mills را راه‌اندازی نماید که در کشورهایی نظیر بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و کانادا فعالیت داشته و به برندی شناخته شده و پرکاربرد در بین هوادارانش تبدیل شده است. در عین حال نیز همچنان با کمپانی نتفلیکس در حوزه تلویزیون همکاری می‌کرد و فصل‌های جدیدی از سریال Stranger Things را به ارمغان می‌آورد که فصل چهارم آن به یک بمب پرسر و صدا در حوزه تلویزیون تبدیل شده است.

بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا

کمپانی نتفلیکس که تجربه ساخت آثار موفق و پرسودی را با این بازیگر جوان در طی سال‌های گذشته داشته، تصمیم می‌گیرد تا این همکاری گسترش پیدا کرده و به حوزه سینما نیز کشیده شود. در قدم اول روایت متفاوتی از دنیای شرلوک هولمز را در سال ۲۰۲۰ میلادی به نام Enola Holmes ارمغان آورد که میلی بابی براون را در کنار بازیگران تراز اول و شناخته شده‌ای همچون هنری کویل و هلنا بونهام کارتر قرار می‌داد. اثری که در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا بر روی سرویس استریم نتفلیکس قرار گرفت و بازخوردهای بسیار مثبتی را به همراه داشت تا حدی که زمینه را برای ساخت دنباله‌اش یعنی Enola Holmes 2 مهیا کرده است.

پس از همکاری‌های موفق بین کمپانی نتفلیکس و میلی بابی براون با سریال Stranger Things و فیلم‌های Enola Holmes او تبدیل به ستاره مورد علاقه این غول سرویس استریم شده بود و زمینه برای ساخت فیلم جدید و پرهزینه‌ای مهیا گشت که از المان‌های فانتزی و حماسی بهره می‌برد. فیلمی تحت عنوان Damsel که در حال حاضر آخرین اثر سینمایی این بازیگر جوان ۲۰ ساله به شمار رفته و او را در قامت شاهدختی قرار داده که برای بقا مجبور می‌شود تا با اژدهایی مرگبار دست و پنجه نرم نماید. اثری که برخلاف تبلیغات و هزینه‌هایش با نقدهای تند و ضعیفی روبرو شده و استقبال چندانی از آن نشده تا حدی که می‌توان Damsel را نخستین شکست بزرگ کارنامه بازیگری میلی بابی براون به شمار آورد.

میلی بابی براون به عنوان یک بازیگر کودک به عرصه بازیگری قدم گذاشت و موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای که کسب کرد سبب شد تا شایعات و جنجال‌های بسیاری در تمام طول این سال‌ها برایش ایجاد شود که بارها و بارها زندگی شخصی او را تحت تاثیر قرار داده و منجر به این شده تا حد ممکن از شبکه‌های مجازی فاصله بگیرد. بازیگر و مدل جوانی که در سال ۲۰۲۱ میلادی رابطه‌ای عاطفی با جیک بون جووی را آغاز کرد و ۳ سال بعد به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کردند. او همچنین در کنار سپری کردن پروسه تولید فصل پنجم Stranger Things، فیلم جدیدی را نیز برای طرفدارانش تدارک دیده که The Electric State نام داشته و مشغول گذراندن پروسه پس از تولید می‌باشد.

منبع: گیمفا

DARKSIRENboy gamerollie🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉GOD OF WAR 3Bahador

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا
بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بیوگرافی میلی بابی براون | ستاره نتفلیکس - گیمفا