تاد هاوارد: نسخههای اول و دوم Fallout ریمیک نخواهند شد
تاد هاوارد (Todd Howard) اعلام کرده است که بتسدا (Bethesda) برنامهای برای ساخت ریمیک بازیهای Fallout 1 و ۲ ندارد.
هاوارد که تهیهکننده ارشد سری Fallout محسوب میشود، اخیراً مصاحبهای را با کانال یوتیوب MrMattyPlays انجام داده است. در بخشی از این مصاحبه از وی پرسیده شد که آیا موفقیت سریال Fallout منجر به بازسازی دو نسخه ابتدایی این فرنچایز میشود یا خیر. وی در پاسخ گفت تا زمانی که نسخههای اصلی در دسترس باقی میمانند، قابلیت اجرای آنها بر روی سختافزارهای مدرن جزو اولویتهای بتسدا است.
تاد هاوارد در این باره گفت:
ببینید، من این سوال را دوست دارم و با بسیاری از آنچه گفتید موافقم، اما اولویت اصلی ما این است که مطمئن شویم آنها (دو بازی اول سری Fallout) در دسترس هستند. بنابراین روی PC بدیهی است که اطمینان حاصل شود که بازیها روی آن پلتفرم هستند تا مردم بتوانند آن را تجربه کنند و مطمئن شوند که به خوبی اجرا میشوند.
آقای هاوارد همچنین توضیح داد که مدرن کردن Fallout و Fallout 2، که به ترتیب در سالهای ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ منتشر شدند، باعث حذف بخشی از ویژگی این بازیها میشود.
ما میخواهیم این بازیها به خوبی اجرا شوند. فکر میکنم برخی از جذابیتهای بازیهای آن دوران، از جمله دو نسخه ابتدایی Fallout، به خاطر قدیمی بودن و ماهیت آنها است. بنابراین ما هرگز نمیخواهیم با مدرن کردن، برخی از المانها و ویژگیهای اصلی این بازیها را تغییر دهیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یعنی باید طلا گرفت این بخش حرفش رو :
((فکر میکنم برخی از جذابیتهای بازیهای آن دوران، از جمله دو نسخه ابتدایی Fallout، به خاطر قدیمی بودن و ماهیت آنها است. بنابراین ما هرگز نمیخواهیم با مدرن کردن، برخی از المانها و ویژگیهای اصلی این بازیها را تغییر دهیم.))
.
همچنین مهم ایده های نو هست ، ریممیک و ریمستر خوبه ، ولی برای بعضی بازی ها مثل همین رزیدنت اویل ها ، این فالوت و الدر های قدیمی بخاطر همون مکانیک ها و چیزای نوستالژی که دارن دوست داشتنی ان…..
ولی ریمستر میطلبه
صرفا یکم گرافیک بالا بره
ریمستر به هیچ دردی نمیخوره
حداقل یکم گرافیک بره بالا
مکانیک های Morrowind داخل ریمیک اجرا نشدنی هستش. خیلی ساختار شکن هستن. Morrowind انگار اصلا محدودیتی نداره.
Oblivion هم که جدیدا داره با ماد Skyblivion با گیمپلی اسکایریم ریمیک بشه به نظر میرسه خیلی از مکانیک ها و اسکیل های ساختار شکن Oblivion رو نداره همین نشون میده ریمیک کردن این بازی ها طوری که به بازی اصلی وفادار باشن تقریبا غیر ممکنه.
اسپم: عذر میخوام سریع تایپ کردم چند تا اشتباه نوشتاری داشتم 🙏
اینکه Skyblivion بعضی مکانیک های Oblivion رو نداره قبلاً یکی از طرفدار های سری گفته.
گفته بوده اوایل که ماد معرفی شده بود موقعی که از تیم سازنده ماد پرسیده: سیستم جادوی بازی قراره مثل اسکایریم خسته کننده باشه؟ پاسخی دریافت نکرده.
تا الان معلوم نیست تونستن مکانیک های Oblivion رو اضافه کنن یا نه ولی قبلاً مثل اینکه اینطوری نبوده.
داداش برای چندتا کلمه و ایناها که عذرخواهی لازم نیست …
منم مشتاقم ببینم با skyblivion چجوری میشه ، و احتمال میدم مثل خود ابلوین بشه چون این ماد رو طرفدارای اصیل و قدیمی در اصل بازی میکنن ، پس منطقیش اینه که عین نسخه اصلی در بیارن تا طرفدارا راضی باشن….
تا جایی که میتونن المان های Oblivion پیاده میشه ولی بقیه ش قراره شبیه اسکایریم باشه. سیستم جادوی اسکایریم به غیر از اینکه حذف spell crafting بهش ضرر زده از Oblivion فان تره. بخاطر اینکه قابلیت خلق بیلد های بیشتری رو میده. مشکلش اینه که scaling درست حسابی نداره و اگه از alchemy و enchanting استفاده نکنی اواخر گیم دمیج درست حسابی نمیتونی بدی به راحتی
دقیقا مشکلش همینه ولی به نظرم داخل اسکایریم اکثر اسپل ها شبیه هم بودن.
بیلد نکرومنسر هم خیلی محدود شده بود ولی هیچکدوم از این نظر حتی نزدیک Morrowind هم نیستن
دقیقا اگه قرار ریمیک هم بشه فقط گرافیک نه چیزه دیگه، بعضی بازی ها نباید مکانیکشون تغییر کنه
دقیقا.
واقعا بعد از مدت ها به یه حرف هاوارد حال کردم
این حرفو کامل از موضع اون گیمر نردی که فن فالوت بود قدیم زد نه اون بازیساز که میره روی استیج های بزرگ تبلیغ میکنه انگار یه چشمه از چیزی بود که باعث موفقیت بود به همین دلیل خیلی به دل مینشست
این حرف رو نمیتونم قبول کنم. بنظرم تاد هاوارد صرفا بهونه ای آورده برای اینکه سرمون شلوغه و فعلا برنامه های دیگه ای داریم.
وگرنه اگه به قدیمی بودن باشه الان بالدورز گیت ۱ و ۲ تقریبا مال همون زمانه اما لاریان نه تنها بالدورز گیت ۳ رو ساخت و این سری رو مدرن کرد بلکه شاید از اون نسخه ها هم بهترش کرد. بتسدا یا وقت ریمیک نداره یا مهارتشو
خب ریمسترش کن مرد حساب
حیفه خیلیا تجربش نکنن
ریمسترش تقریبا امکان ناپذیره چون Source code های گیم گم شده ن. برای ریمستر کردن ش عملا کلی وقت و هزینه میخواد که با ریمیک کردنش فرق زیادی نداره
وات د هل
مگه تو گیم نیست کداش؟
اگه قرار باشه سورس کد های بازی رو در دسترس عموم بزارن که هرکی خواست میتونه یه فالوت بسازه
ولی خب مخفیش میتونن کنن دیگ
منظورت چیه
داخل گیم مخفیش کنن
یعنی چی میگی
اکثر کدا باید تو گیم باشه خب
هیچ کدی داخل گیم نیست بری تو فایل یه بازی هیچ کدی نمیبینی
برای چی گم شده باشن ؟.
یعنی از همون سال ذخیره نگه نداشتن ؟.
حیف بعد نیوگاس بهترین نسخه سرین ۱و۲
گاد هاوارد 💚
دقیقا به همین دلیل هست که الدر های قدیمی هم ریمیک نمیشن. هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن پس در هر صورت ارزش تجربه دارن و در نتیجه ریمیک کردن این بازی ها معنی نداره. برای همین هنوز هم خیلی ها Fallout 3 رو بهتر از Fallout 4 میدونن یا Oblivion رو بهتر از Skyrim میدونن چون این بازی ها کلا مکانیک هاشون با نسخه بعدیشون فرق داره و نمیشه گفت نسخه بعدی یک پیشرفت همه جانبه هستش.
البته Fallout 1 و Fallout 2 اصلا CRPG بودن و بازی های واقعا دارکی هم محسوب میشن احتمالا ریمیک کردن این بازی ها حذف بسیاری از محتویاتشون رو هم به دنبال داره.
داداش نسخه یک فال اوت رو کجا میتونم پیدا کنم هرچی گشتم هیچی نتونستم پیدا کنم…
فکر کنم یکم دیره ولی
Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game
از استیم
نسخه پیسی فال اوت ۳ خیلی مشکل داره مثل اینکه (واسه ی همین سراغش نرفتم)
این چیزارو حداقل یه ریمستر باید بکنن
حتما که ماد ساز ها نباید زحمتشو بکشن
بتسدا یا کمبود نیرو داره یا ذاتا گشادن
من قبلاً بازی کردم مشکل خاصی ندیدم بیشتر مشکلات بازی داخل نسخه GOTY edition حل شدن. فکر کنم مشکل بازی الان این هست که با سیستم های جدید تطبیق نداره برای همین یک ریمستر میطلبه که بتسدا این کار رو احتمالا انجام نمیده چون مادساز ها همه چیز رو حل میکنن.
یعنی میخوان پورتش کنن رو نسل ۹ (و ۸) و نینتندو سوییچ ؟
حداقل ریمستر کنید
تاد هاوارد بشدت گشاده
یه بازیو ۱۰ سال طول میده بسازه
استارفیلد ۶ ۷ سال
الدر اسکرول ۶ حداقل ۶ ۷ سال
فالوت بعدی حداقل ۱۰ سال
بهترین کار رو کردن. دوتا فالوت خوب هست که اونا هم چون دست بتسدا بهشون نخورده خوبن. پس بهتره همینطوری دست نخورده بمونن.
گیمر ها باید منتظر نسخه ۵ باشند
همانطور که تاکید کردم(فکر میکنم برخی از جذابیتهای بازیهای آن دوران، از جمله دو نسخه ابتدایی Fallout، به خاطر قدیمی بودن و ماهیت آنها است. بنابراین ما هرگز نمیخواهیم با مدرن کردن، برخی از المانها و ویژگیهای اصلی این بازیها را تغییر دهیم)
البته که باید الان منتظر الدر ۶ باشند بعد فال اوت ۵👋
نسخه جدید با مکانیز های جدید جذابیت بیشتری دارد
بسازش دیگه هاوارد جان 🗿
الدر ۶ ک میگن ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ میاد
فالوت ۵ ک احتمالا بره برا نسل بعد و ۲۰۳۲
فکر کنم مخاطب های این سری ایزومتریک( از جمله خودم) دیگه نیازی به ریمیکش نداریم. در حقیقت وستلند هست که با کلی المان و داستان گیم پلی نوین ادم رو سرگرم میکنه ، به نظرم اگه برن یه چی بدن دست ابسیدین یا نیووگاس رو ریمیک کنن خیلی بهتره. و متاسفانه دیگه طرفدار های بازی های ایزومتریک خیلی کمترا
با توجه به میزان فعالیت و سرعتعمل استودیو بتسدا، همان بهتر که در برنامههاشون قصد ریمیک این دو عنوان را ندارند.