Helldivers 2 هیچوقت بخش داستانی دریافت نخواهد کرد
پس از گمانهزنیهای بسیار مدیرعامل استودیوی Arrowhead آب پاکی را روی دست هواداران ریخت. او اعلام کرده که در Helldivers 2 هیچوقت شاهد بخش داستانی نخواهیم بود.
بازی Helldivers 2 که در فوریه ۲۰۲۴ به صورت جهانی منتشر شد، همچنان به عنوان یک بازی موفق شناخته میشود. این عنوان که در ابتدای سال برای کنسول پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC عرضه شد، به سرعت به پدیدهای خاص تبدیل گشت و میلیونها بازیکن را به سمت خود جذب کرد. به لطف بهروزرسانیهای مداوم استودیوی Arrowhead، سازنده بازی، Helldivers 2 به عنوان یک بازی چندنفره فوقالعاده شناخته میشود.
به تازگی، بحث در مورد وجود بخش داستانی در Helldivers 2 دوباره داغ شده است. در حال حاضر این بازی بخش داستانی ندارد و با توجه به آخرین اظهار نظرها، به نظر میرسد اضافه شدن آن در آینده نیز بسیار بعید باشد.
در توییتر، یکی از بازیکنان از مدیرعامل استودیوی Arrowhead پرسید که آیا این تیم میتواند یک بخش داستانی سرشار از لحظات دارماتیک و تراژیک برای بازی بسازد. متأسفانه، برای کسانی که هنوز امیدوار به اضافه شدن داستانی عمیق به Helldivers 2 هستند، مدیرعامل Arrowhead قاطعانه پاسخ داد:
نمیشه. متاسفم رفیق. این کار مثل ساختن یک بازی کاملاً جدید است.
بازی Helldivers 2 را میتوان به صورت تکنفره انجام داد، اما با توجه به سختی بالای بازی و چالشهای آن، در حال حاضر این کار توصیه نمیشود. این بازی مطمئناً برای انجام به صورت گروهی ساخته شده است.
به نظر میرسد شبیه به بخش داستانی، استودیوی Arrowhead هرگز حالت تکنفره اختصاصی را هم برای بازی پیادهسازی نخواهد کرد؛ زیرا این کار نیازمند بازنویسی کامل نحوه عملکرد بازی و مبارزات آن است و مشخص نیست که آیا این سرمایهگذاری ارزشش را دارد یا خیر.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
نیازی به داستان نداره همین lore بازی خودش خیلی خوبه
بازی حسی که باید بده رو میده
بنظرم انتظار مردم اینجا غیر منطقی بود ، دقیقا هم با حرف مدیر عامل موافقم
حیف پتانسیل بالایی داشت🙁
منطقیه (تیکه نمیندازم واقعا منطقیه)
*نمیشه. متاسفم رفیق. این کار مثل ساختن یک بازی کاملاً جدید است.*
خب یه کم سطح توقعاتمون رو به نظرم باید منطقی تر کنیم
بازی به این خوبی ساخته بسه دیگه
بره یه کمپین دوساعته مث کالاف بزاره تو بازی؟😂😂
فکرکن DLC الدن رینگ واسه اینا در حد یه بازی ۷۰ دلاریه
این بازی برای مبارزات گروهی طراحی شده
ولی خیلی دوست داشتم بخش داستانی داشت
شاهکار 🤌
(Eli William) 😂🤣👍😂
پونصد هزار پلیر معذرت😁👍
بازی ای که ذاتش چندنفره هست ، اگه بخش داستانی هم بگیره اصلا لطفی نداره ! دیگه بالاتر از بخش استوری درب و داغون یک بازی شاهکار به نام Battlefield 1 که نداریم .
بازی که داستان نداشته باشه دیگه خودت باید تا اخرش بری دیگه..
اره داش فروتن موافقع
داستان داره کمپین داستانی نداره که هیچ مشکلی نداره حتی اگه داستانم نداشت هیچ مشکلی نداشت کی به این چیزا اهمیت میده بازی کارشو عالی انجام داده
هر بازی داستانش درواقع مهمه وگرنه بدون داستان هیچ نمیتونی با کارکترش ارتباط برقرار کنی حالا هر بازی میخواد باشه! حالا هرچقدرم تو جهت های دیگه عالی باشه یک نقص باش میمونه واسه بعضیا مهمه واسه بعضیا نه دیگه
آخر کامنتتون گفتید برا بعضیا مهمه و درست گفتید واقعا برا بعضیا مهمه ولی چیزی بیشتر از این نیست بجز برا یه سری سبک خاص مدیوم گیم ذاتا راوی نیست یه سری سبکای خاصند که صرفا راویند که خیلی درصد کمیند درکل گیمینگ بر این پایس که داستان توسط اعمال بازیکن روایت میشه عملا پلیر راویه تمام اعمالی که شخص پلیر انجام میده روایتو میسازه نه سازنده گیم بخاطر همین اتفاقا من بشخصه با گیم هایی که خودم میتونم بیشترین تاثیرو تو روند گیم بذارم بیشترین لذتو میبرم و این لزوما ربطی به انتخاب دیالوگو اینا نداره مثلا من از فلان ایتم یا فلان راه یا فلان شیوه استفاده میکنم این یه روایت خاص میسازه بدم میاد سازنده مجبورم کنه فقط از یه روش خاص بدون انعطاف یه کاریو انجام بدم چون منو از بازی دور میکنه مثلا جیل ولنتاین ۳ عادی یا یک با سه ریمیکو مقایسه کن شاید توی ریمیک بیشتر بهش مانور میدن ولی اولا اونچنان احساس نزدیکی بهش نمیکنم چون مثلا نمسیس وقتی تو سه اورجینال میومد جیلو میکشت با اون درجه خلاقیت مورد نیازش واقعا منو جیل باهم همراستا میشدیم تو نسخه جدید جیل یه شخصیت رندومه که برام مهم نیست چه بلایی سرش میاد چون به همراه من روشای مختلفو امتحان نکرده و شکست بخوره صرفا یه سری کاتسین و کوییک تایم ایونت بی روح داشته که اتفاقا خیلی روایت محور و از نظر سینمایی زیباند ولی هیچ حسی ندارند نسخه اورجینالو بجای اینکه سازنده روایت کنه من روایت میکنم و خیلی حس بهتریه
البته مبدونم این مثال خوبی نیست چون رزیدنت ۳ هم داستان داره ولی خب صرفا میخواستم یه مقایسه بکنم که نشون بدم اتفاقا خام بودن میتونه بهتر باشه ت. جاهای خاص خودش بخاطر این انقدر پروتاگونیستای صامت محبوبن بخوام بجز ایناهم مثال بزنم ماینکرفت عملا هیچ داستانی نداره لور داره ولی داستان نداره مثل هلدایورزه ولی تو طول زمان وابستگی که بدست میاری چند برابره چون دیگه یه شخصیت کلیشه ای که نود درصدشون یه مرد میانسال خشن که دراصل قلب مهربونی داره نیستند(اشتباه نشه منم این شخصیتارو دوست دارم ولی دیگه اشباع شده همه شخصیتای گیما کپی پیست شدن) و دراصل اون منم که این روایتو خلق کردم داستان منه ماینکرفت نه داستان اون شخصیت رندوم و این چیزیه که گیم داره و بقیه مدیوما ندارندو باید قدر این قابلیتو بیشتر بدونیم
ایشالله نسخه سوم
از چند نفر شنیدم میگن اینم دد شده.
نه رو استیم همزمان ۳۰ تا ۶۰ هزارتا پلیر و داره