۱۳ دقیقه از گیمپلی Assassin’s Creed Shadows را تماشا کنید
در جریان مراسم Ubisoft Forward 2024، گیمپلی بازی Assassin’s Creed Shadows به نمایش در آمد که اتمسفر را به تصویر میکشد و شامل مبارزات مستقیم و مخفیکاری توسط دو شخصیت اصلی میشود.
ویدیوی منتشر شده را در ادامه مشاهده میکنید:
Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
به نظرم اون تاخیر ۴ ساله بین والهالا و این بازی ارزششو داشته حداقل از روی نمایش ها تغییرات زیادی نسبت به سه گانه آر پی جی آخری داشته که تصمیم خیلی خوبی هم هست. حقیقتا نمیشه قطعی در مورد سری اساسین های جدید نظر داد ولی امیدوارم بازی بتونه کمی از اون رویه کپی پیستی قدیم فاصله بگیره.
به عنوان اولین نسخه کاملا نسل نهمی این سری انتظارم بیشتر بود
گرافیک بازی خیلی خوبه ولی کاش بهتر بشه چون همچنان dna والهالا انگار توش هست
حتی یک سری انیمیشن هاشم برای والهالاعه
اون قسمتی که از اسب پیاده شد و اروم داشت راه می رفت….
دیگه اونقدری والهالا پلی دادم که راحت متوجه بشم🤣
انتظار داشتم سبک مبارزاتش سنگین تر باشه
وقتی با دشمن مبارزه می کنی اینجوری نباشه که انمی انگار هیچ وزنی نداره(یک ذره سنگینی رد دد در نظر داشتم)
گفتن تغییر فصل داره بازی
اگه داینامیک باشه که شاهکار کردن
یعنی اینجوری باشه که تغییر فصل اروم اروم داخل بازی حس بکنی
قسمت مخفی کاریشم جالب بود متنوع ترش کردن
کلی گیمپلی خوبی به نمایش گذاشتن ولی حس نمی کنم یک عنوان نسل نهمی باشه
🟢 به این توجه کن که
یوبیسافت با موسسه فرهنگی و تاریخی قرار داد بسته تا تمام تاریخ ملیتها را در غالب بازی اساسینز بازسازی کنه، برای همین هدفشون بیشتر روی ساخت معماری اصیل هست تا گیمپلی و مبارزات، از همین جهت مجبور هست تا سال به سال اساسینزهای سریع به دور خلاقیت نوین منتشر کنه…
پس در نتیجه نباید توقع چشمگیری از سری اساسینزهای جدید داشته باشیم.
بیشتر هدفش گند کشیدن به تاریخ کشور هاست
خب تو تمام نسخه ها یه شخص معروف از یه کشور کشته میشه
یه سوال دارم الان یکی آلتیمیت این یا هر بازی دیگه رو بخره والان تو آلتیمیت ادیشن اکسپنشنی نباشه بعدا تو آلتیمیت ادبشن دی ال سی بیاد خریدار قدیمی رو هم شامل میشه البته من نمی خوام بخرم برای اطلاع میگم
تو هر نسخه از هر بازی اطلاعاتش هست و مواردی که شامل میشه نوشته شده.
برای این بازی هم عکس زیر رو نگاه کن
https://s8.uupload.ir/files/red_mockup_comparativegrid_1920x1080_en_0n1n.jpg
همیطور که میبینی نسخه گلد هم شامل dlc های آینده میشه.
اخ که یه اساسین بیاد ما در نقش سرباز حسن صباح و قاتل خواجه مظام الملک (اگه اشتباه نکنم) باشیم
حالا چرا اون بدبخت😂
چون همون بدبخت توسط حشاشیون کشته شده
من که هایپ شدم بنظرم قراره گوست آف سوشیما ۲ رو زودتر از چیزی که فکر می کردیم تجربه کنیم:))
اینکه خودش می تونست انتخاب کنه یاسوکه باشه یا دخترک رو خوشم اومد همچین توقعی از یوبی نداشتم تقریبا میشه گفت بازی چیزی بین گوست آف سوشیما و اسپایدرمن(از لحاظ اینکه طناب می نداخت می چسبید سقفو اینا) و یه مقدارهم اساسین با توجه به اینکه تو اون فضا فقط کاخ ها امکان بالارفتن و پارکور داشت و خونه ها همه کوچیک و کلبه ای بود نمی دونم این حرکتشون جواب میده یا نه چون به جز سه گانه آخر که کلش اکشن بود همیشه اکشن و مخفی کاری با هم بود الان عملا دیگه مخفی کاری و اکشن کاملا از هم جدا شدن ولی بنظر می رسید بعد از سالها شاهد یه نوآوری هایی تو اساسین خواهیم بود یه نکته ام بارونش بود نمی دونم بازی که منتشر میشه هم همینطوره یا رفع میشه ولی حالت برفک طور بود زیاد جالب نبود بارونش
۴:۱۲پرتقالا وقتی میوفتن زمین نصفشون زیر زمینه پای یاسوکه هم از وسط پرتقالا رد میشه😂
دقتو نگا
AC Mirage!!
با توجه به استانداردهایی که یوبی برای مدت زمان و وسعت اسسین ها تعیین کرده اون بازی صرفا یک اسپین آفی بود که خود یوبی سافت حتی آن چنان بازاریابی خاصی هم براش انجام نداده بود و فقط یک رفع تکلیف بود برای باز کردن خودش تو دل طرفداران قدیمی سری که آن چنان موفق نشد.
در کل بستگی داره چطوری بهش نگاه کنیم
در چه سطح انتظاری
اگه انتظارمون در حد یوبی و سری AC باشه واقعاً خوب و جذاب بود
اما بخوای نسل نهمی نگاه کنی بهش و با بازی های شاخ مقایسه کنی قطعاً در اون سطحا نیست
بنظر من اصلاً نسل نهمی واقعی نبود
اما در کل راضی کننده اس
بنظر میاد در مقابل تسوشیما هم حرف هایی برای گفتن داره و نقاط مثبت خاص خودش
آره و خوشبختانه امضای خاص خودشون رو داره و به دلیل ستینگ مشابه بازی با سوشیما، وجود تشابهات اجتناب ناپذیره. در فاصله دو سال، هم سکیرو و هم سوشیما عرضه میشن و هر دو به بهترین شکل ممکن تو ژانر خودشون کار میکنن؛ حالا هر بازی ای که عرضه بشه در ژاپن، اگر اکشن ماجراجویی باشه ناخودآگاه با سوشیما قیاس میشه و سولزلایک ها هم با سکیرو.
البته که من هیچ دل خوشی از سه گانه آخری ندارم ولی تا به این لحظه shadows انقدر متفاوت عمل کرده که نیمچه امیدی بهش داشت.
من تازه توی پی سی دارم سوشیما رو بازی میکنم و در مقابل بخوام مقایسه بکنم خداییش گیمپلی اساسین کلن کپی پیست کرده از سوشیما و اینکه اصلا در حدش نیست که میگی حرف هایی برای گفتن داره
یه چیز مسخره ای هم که داره تو وقتی داری نشون میدی بامبو قطع میکنه وسط جنگش بعد دقیقا یهو غیب میشن با کمال تعجب ! خب چرا اصلا میزاری قطع بشه که اینجوری بخوای ناامید بکنی ادمو
تو سوشیما میخوای یکیو از ارتفاع بپری و بکشی به اون زیبایی طرف رو نابود میکنه بعد توی اساسین هنوز نرسیده به یارو میبینی طرف دراز کش شد و یه خونی هم الکی تو هوا پخش میشه ! الان چه نوآوری داری نشون میدی این حرکت رو توی تمام اساسین های قبلی هم بود ولی متاسفانه اصلا تلاش نکردن یکم قشنگ تر و تمیز تر درش بیارن یکم آدم حال کنه از مخفیانه کشتن
فقط تنها نکته مثبتی که دیدم توی همون نبرد سیاهپوسته هست که زره های دشمن شکسته میشه و یکم جذابیت میده به بازی
کجاش خوب بود؟ یه کپی پیست دیگه با پوسته ی ژاپنی. حتی لول دیزاین و نقشه ی محیط هم کاملا کپی اودیسه هست.
.
ان پی سی های شل مغز ریخته توی محیط دقیقا مثل اون قبلی ها و یه گیمپلی خسته کننده و حال بهم زن.
1 دقیقه که گذشت زدم جلو چون حوصله ام سر رفت بعد که رفت روی دختره گفتم ببینم گیمپلی این چجوریه که به ۳۰ ثانیه نکشید حالم بهم خورد ویدیو رو متوقف کردم.
یه آشغال دیگه از یوبی سافت ولی اینبار با طعم ووک
تریلر باحالی بود
به یوبی امیدوار شدم
امیدوارم هایپ الکی نباشه این دفعه
قشنگ بود، ویشرفتاش قابل قبول بودن، ولی ای کاش تمش مثل نسخه ۱ میشد، منظورم تو ژاپن نمی بود تو زمان جنگ های صلیبی میشد
اگه گیمره قدیمی باشی میدونی تریلراش با بازیاش زمین تا آسمون فرقشونه ….
نیاز نیست قدیمی باشی
همون والهالا هم همینجور بود.
من برای این الان هایپم از جی تی ای وی آی هم بیشتر شد ولی فکر نکم یه شاهکار ببینیم احتمالا مثل والهالا یه بازی خوب با نمره ب حول و هوش ۸۵ باشه که البته از لحاظ اینکه می تونی انتخاب کنی مراحل رو مخفی بری یا وحشی شاید یه مقدار تکرار پذیری ش بیشتر بشه
پر از ایراد
کارگردانی کاتسین افتضاح
Npc ایراد دار
گیم پلی تکراری خسته کننده…..
فقط گرافیکش خوبه
در یک کلام مضخرف
با تریلر South of Midnight که دیشب معرفی شد مقایسه کنید
۱۰ کیلومتر عقبتره
چه ربطی به SOM داشت؟
گیم پلی که فقط شمشیر زنی ساده نشون دادن ابیلیتی های خاصشو نشون ندادن .
Npc هم که همون همیشگی بود.
هلبلید هم که نیست انتظارت از کاتسینا بالا باشه.
ربطش خیلی مشخص بود….
شما اگر به پاسخی که به من دادی یکم بیشتر دقت کنی به جواب میرسی
تاکید میکنم که که اصلا کاری به نوشته من نداشته باش پاسخو خودتو دوباره بررسی کن
ربط som به این بازی هم خلاقیت و نوآوری ذوق هنری بود که خرجش کرده بودن که منه طرفدار پلی استیشن و زاویه دار با ایکس باکس دارم ازش تمجید میکنم
اه اه اه اه باز یکی جوگیر شده، عزیز من برادر من تنها چیزی که SOM نشون داد آرت جذابش بود هیچ چیز خاصی نبود که ولی بازم هیچ ربطی به هم ندارن حداقل بیا با سوشیما مقایسه اش کن!!
الان داغی
زوده که بفهمی چی میگم😁
وقت ارزشمندم هم تلف برای بحث کردن نمیکنم
از assassin’s creed shadows لذت ببری عزیز من برادر من 😁
داش من از بلک فلگ به بعد یوبوست رو تحریم کردم ، بحث من رو غیر منطقی بودن مقایسه ت بود
جدی چیرو با چی مقایسه میکنی ؟ مثل اینکه گاد او وار رو با دووم مقایسه کنی همونقدر بی ربط
در نگاه اولیه و سطحی این دوتا بازی که گفتم بهم دیگه ربطی ندارن
چونکه ژانرشون متفاوته ولی اصلا منظور من ژانر نیست
من دارم هسته بازی و قابلیت های فنی بازیو میگم
گیم پلی ،برنامه نویسی npc ،طراحی هنری ،گارگردانی کات سین و اینجور چیزها
در نگاه اولیه این دوتا بازی ربطی بهم ندارن ولی اگر عمیق تر بررسی کنبم میتونیم که مقایسشون کنیم
شماها فقط دارید ظاهر میبینبد
میگید ژاپن و سامورایی چه ربطی به som داره؟؟
من اصلا کاری به ظاهر این بازی ها ندارم
دارم درباره هسته بازی ها صحبت میکنم
از هستش خوشت نمیاد نظر نده
بلدم مثل خودت صحبت کنماااا
مودب باش بچه جون
درباره نظر دادن یا ندادن نیازی به اجازه گرفتن از تو ندارم
دوست عزیز شما سلیقت اینه
خیلی خوب
ما مخالفتی نداریم ولی شما منظورتو اشتباه میرسونی
خلاصش اینه این بازی نسبت به som ضعیفتره و از لحاظ تکسچر و یکسری ریزه کاری ها کم کاری شده و بنده با شما در این مورد موافقم
ولی درکل برای یک اثر یوبیسافتی مناسبه
و آنقدر کوبیدن به نظرم یک مقدار تندرویه
ولی خوب هرکس سلیقه ای داره دیگه
دوست عزیز لطفا یک مقدار در نظر دادن رعایت کنید
دوست عزیز لطفا یک مقدار در نظر دادن رعایت کنید
منکه فقط نظر خودمو نسبت به بازی گفتم
شما که به من تذکر میدی درباره نظر دادن به بازی ها بیشتر رعایت کنم اون وقت چرا نسبت به برخورد تند و بی ادبی های که دوستان نسبت به من انجام دادن سکوت میکنید؟؟؟؟؟
خودتون ببینید تک تکشون چجوری به من پاسخ دادن یکی از کاربر هایی که همیشه سعی میکنه احترام سایر کاربر هارو رعایت کنه من هستم اگر باور ندارید میتونید به لیست کامنت های من مراجعه کنید و تکتشونو بخونید ببینید به کسی بی احترامی کردم یا نه
اون وقت همین چند کاربری که با من نظر مخالف داشتن ببین چقدر زننده برخورد کردن
اون وقت شما انتظار داری من سکوت کنم؟؟؟؟
خیر این کارو انجام نمیدم
اینکه اومدی این دوتا بازی رو بهم ربط دادی بعد به من میگی بچه سطح بالای شمارو میرسونه
به هیچ عنوان صلاحیتی درباره تعیین سطح دیگران نداری
Npc هاش ایراد داشتن؟ وقتی لباس سامورایی داشتی نردم بهت تعضیم میکردن و اکثرا هم لباساشون فرق داشت.
گیم پلی که فقط یه اسب سواری و یه مبارزه با یه سلاح رو نشون دادن که همون هم عالی بود ولی تو چجو میگی بده؟
دقیقا شوتینگ فور هانر به دووم نمیرسه خیلی بده
به قول معروف اوستورماخین نه ربطی وار گولونجا ( البته باید ترک باشید تا بفهمید چی میگم)
در بدترین حالت قراره از والهالا و اودیسی خیلی بهتر بشه و بنظرم در حداقل ترین حالت ممکن نمره اش هم بشه ۸۲ و زیر این نمره نشه .
بیشتر بخش بازی رو تغییر دادن و فقط میمونه طراحی مراحل فرعی که به تکرار میفته یا نه . ( حتی انیمیشن اسب که از اورجینس تا میراژ یکی بود )
درهرصورت یکی از نکتههایی که دوست داشتم اینکه جای اینکه مبارزاتش شبیه سولز لایک باشه بیشتر شبیه اکشن ادونچر شده بود و خب سولز لایک برای بازی مثل اساسین کرید خوب نیست و خیلی خوب شد .
ولی خب بنظرم این نسخه بعد از اساسین کرید ۲ و بردارهود و بلک فلگ تبدیل به بهترین نسخه اساسین کرید بشه و شاید هم در سطح بلک فلک بشه اما خب هایپم رو از این بازی نمیبرم و همون چیزی که انتظار داشتم بود و خب طبق چیزی که دیدیم به شخصه میگم که نمره اش بین ۸۳ و ۸۸ میشه ولی بازم الکی هایپ نمیدم
همچین هم بد نیست انیمیشن اسبش درسته عالی نیست ولی اذیت کننده هم نیست میشه باش کنار اومد
نه منظور میگم حتی تو تمامی نسخه های rpg انیمشن اسب یکی بود اینجا بلاخره تغییرش دادن و خیلی خیلی بهتر و سینماتیک تر شده بود
فکر کنم از قصد اون باگ و گیلیچا رو نشون دادن بگن الکی یه دمو نساختیم خود بازیه 😂
این نسخه به نظرم جای امیدواری زیادی داره و وجود دو شخصیت با گیمپلی کاملا متفاوت به بازی تنوع و جذابیت زیادی میده و خود کشور ژاپن جذابیت و کشش زیادی برای بازی های این مدلی داره از اون طرف هم سیستمی متل تغییر فصول هم عاملیه برای یکنواخت نبودن بازی درکل به نظرم یوبیسافت با آگاهی از ضعف و مشکلات سری قبل این بازیو بهبود داده و با استفاده از پتانسیل کشور ژاپن تونسته ی اساسین امیدوار کننده بسازه . نمایش ها که نوید بازی خوبیو میده حالا باید تا عرضه صبر کرد و دید!
خیلی عالی شده
گرافیگ وفیزیک خوب و به روز
کلا یوبیسافت داره برمیگرده تو مسیر صحیح.
جالب وعالی بهتر از قبل اما خدایی خیلی شبیه به گوست
بهش خیلی امید دارم ولی عمرا به اساسینز کرید های قدیمی نمیرسه
قشنگ بود به نظرم میتونه چیز خوبی بشه😻
فوق العادس !
از هر نظر بگی نسبت به نسخه های قبلی بهتر شده و به وضوح جهش رو میشه متوجه شد گرافیکش که بی نظیر بود تغییر فصل ها عالی بود و گذشت زمان رو میشد حس کرد و جالبه که حتی روی گیم پلی هم تاثیر داره ! بر خلاف گوست که فقط یه شمشیر داشت و اواسط بازی خسته کننده می شد انواع سلاح های ژاپنی رو می تونیم ببینیم و هر کدومشون منحصر به فردند اگه گیم پلی رو نگاه کنید متوجه میشید کاتانا سبک های مختلفی داره و ضربات بر خلاف نسخه های قبلی عمق پیدا کردن فضای ژاپن بی نظیر بود و یوبیسافت عالی ژاپن اون زمان را بازسازی کرده برام خیلی جالب بود که یاسوکه جلب توجه می کرد و هر جا می رفت مردم انگار میشناختنش و بهش احترام میذارن برای هر ماموریت میشه بین نائومی و یاسوکه انتخاب کرد که گیم پلی و سبک مبارزه هر کدومشون به معنای واقعی در گیم پلی متفاوته در گوست اف سوشیما ما یک نفر رو داشتیم که طبیعتا نمیشد هم سامورایی باشه و هم نینجا برای همینه که بازی بیشتر به سمت سامورایی بودن رفته بود اما در assassin’s Creed shadows ما دو نفر داریم با دو تا استایل متفاوت !خیلی جالبه که میشه گروگان گرفت و با استفاده از گروگان فرار کرد.
بازی با توجه به چیز هایی که دیدم از انتظاراتم فراتر رفته و معلومه یوبیسافت بر خلافه اساسین های قبلی روی این نسخه واقعا وقت گذاشته
موسیقی هم که نگم براتون …
آخه هالک،تو مگه گوستو بازی کردی که میگی خسته کنندست؟
یکی از آشناهام ps4 داره با اون انجامش دادم
کامل؟همه استنس هارو گرفتی؟
بازی رو پلات کرده منم هر وقت میرم پیشش بازیش می کنم
گوست رو نمیشه با این مقایسه کرد.
تو گوست می تونی با یک نقشه چینی هزار جور وارد یک قلعه بشی ولی توی اسیسن کرید همون جور که من دیدم طرف صرفا با نوع کاراکتر می تونه یکسری از قابلیت هارو داشته باشه یکسری هارو نه.
اسیسن کرید والاهالا که من بازی کردم بعد رفتن به انگلیس خیلی حوصلم رو سر برد یک جوری بود که احساس نمی کردم اسیسن کرید باشه.
اگر این هم همون حس والاهالا رو بده که صرفا همون ۵ یا ۴ ساعت اول حوصله آدم رو سر می بره.
ولی سری گوست هر کاری هم بکنی از داستانش از پیچش های مرحله که چجوری می تونی بری و یک مرحله رو تموم کنی فرق داره و حتی منظره ولی گوست یک بدی که داره طراحی ان پی سی ها و بعضی کاراکتر هاست مثلا چهره اون خانومه توی بخش اول بازی که سعی می کنه تورو از اون منطقه سامورایی ها فراری بده.
میشه بگی منظورت از تنوع در رد کردم مراحل چیه؟
راستش شاید به خاطر سلیقس اما من دو سه ساعت اول برام جالب بود گیم پلیش اما بعد از یه مدت ازش خسته شدم بر عکس اساسین که والهالا رو حدودا ۴ بار تموم کردم
مگه شدوز رو بازی کردی ؟کی منتشر شد نفهمیدیم البته منم خیلی هایپم و حس میکنم قرار از اوریجینز به بعد بهترین باشه البته از حق نگذریم سه گانه آخر شاید اساسین نبود و مشکلاتی داشت ولی بازیای خوبی بود در واقع اگه توقع شاهکار داشتی باشی ناامید میشی ولی اگه توقع یه بازی خوب و قابل دفاع داشته باشی امیدت ناامید نمیشه
چیزای دیدم که بنظرم باحال و جدید بود مثل خفه کردن خدمتکاره با طناب و خاموش کردن شمع برای تاریک کردن محیط یا چهار دست و پا حرکت کردن کرکتر فیمل بین چمن ها .
همون طور که قبلا گفتم یوبی سافت قطعا میتونه یه رقیب جدی برای گوست بسازه ولی هنوزم کامبت گوست خیلی دقیق تره .
احتمالا مثلا تو جنگا اینطوری باشه که یه بخششو با کرکتر سیاه که تانکه تو جنگ شرکت کنیم در حالی که شینوبی داستان داره به اردوگاه دشمن نفوذ میکنه یا میریم تجهیزاتشون رو میسوزونیم.
بخش نینجاش که تاکید بر مخفی کاری هست رو خیلی بیشتر میپسندم
بدتر از اونی بود که فکر میکردم
ناااااایس.فقط اون کاتانا و زدن سر
تو زمان های قدیم فکر می کنم در ژاپن همون هاراکیری هم همینطوری بود که طرف یک خنجر می زد به شکم خودش و بعد گردنش رو با کاتانا می زدن.
آقای کریمی نظر خودتون درمورد این گیمپلی چیه؟
آقای کریمی لطفا الکی دیس لایک ندین . بهخدا این آیپی اساسین کرید ایپی نیست که سیستم مبارزاتش شبیه سولز لایک باشه . سیستم این مبارزه باید به همین شکل دربیاد . تنوع بالای انیمیشن های تموم کننده و انیمیشن های نسبتا واقع گرانه .
ولی خب بنظرم همین که بجای سبک سولز لایک به سمت اکشن ادونچر اومدن خیلی خیلی خوب شده و مبارزات خسته کننده نسخه های قبل رو به شدت برطرف کرده . مخصوصا اینکه همین چهار سلاحی که دیدیم زمین تا آسمون قابلیت هاشون فرق داشت . درحالی که تو نسخه های قبلی فقط انمیشن های سلاح ها متفاوت بود .
بههرحال این عنوان به عنوان آخرین بازی rpg اساسین کرید قراره بترکونه و بیشتر نقص های نسخه های قبلی رو کاملا برطرف بکنه .
من که خیلی خیلی امیدم به این بازی زیاده چون این نسخه رو یوبیسافت کبک ساخته و همینطور بازی مثل اودیسی که سرجمع دوسال ساختش طول کشید این بازی حداقل ۵ سال ساختش طول کشیده که خب قشنگ تو این زمان میتونن تو تمامی نقش ها کار بکنن ( که بنظرم هم کار کردن ) فقط یه سری باگ دوربین داشت که اونم باید برطرف کنن که الکی نمره بازی پایین نیاد . خلاصه که این همون بازی بود که باید بجای اورجینس عرصه میشد ولی با چندین سال تاخیر قراره عرضه بشه
اقای کریمی الان داره درباره جواب به تو یه طومار می نویسه
آقای کریمی تو گیم اندازه مرجع تقلید تو دین اطلاعات داره ، واسه هر چی یه جوابی تو آستین داره 😉
اینکه بنظر می رسید نمای دورببن یه مقدار نسبت به سه گانه نزدیک تره رو خیلی دوس داشتم تقریبا از این لحاظ نزدیک به گوست بود البته گوست یه مقدار نزدیک تر بود
تنوع بالا؟ وقتی زنه داست هدف رو اساسینت میکرد طرف ۹۰ درجه چرخید تا پشتش برگرده به نائویه بعد تو به این میگی تنوع؟ 😂
اساسین های قدیمی طوری بودن که از هر طرف هدف، چپ، راست، جلو و عقب اساسینیت کنی یه انیمیشن جداگونه داست نه اینکه پشت کنه به شخصیت
گیم پلی بخش نائویی خیلی باحال بود. مخفی کاریش واقعی تر از نسخه های قبلی بود.گرافیکش که در کل خیلی بهتر شده. سیستم تغییر فصل هم که داره. بهش خیلی امید دارم. گیم پلی بازی در کل تنوع خوبی داره.
ببینیم داستان و طراحی مراحلش چیجوریه!!
بازی قشنگیه
ولی اساسینز کرید نیست
یه بازی که فقط میخواد با اسم اساسینز کرید بفروشه
تیکت چرا گرفتن؟
اخر کار دست خودت دادی🤣
البته البته من مخالف نظرت هستم اگه تو ذهنت چیزی س گانه اتزیوعه که دورش تموم شد دیگه فراموش کن
گیمپلی تا اخر ندیدی مگه؟
روش بخش مخفی کاریشم خیلی خوب کار کردن که خوراک مخفی کاری
تیکم خیلی وقته رفته 😂
من تا سیندیکیت به اون بازیا میگم اساسینز کرید
بقیشون بازیای خوبین ولی اساسینز کرید نیستن
فقط از اسم اساسینز کرید استفاده میکنن
اساسینز ها یه فرقه بودن . نه یه وایکینگ یا جنگجوی اسپارتا یا یه مصری دنبال انتقام
من اگه قرار بود به اساسینز کرید ربطش بدم هیچ وقت کاراکترمو سامورایی یا نینجا انتخاب نمیکردم
اساسینز کرید یه هویتی داشت
الان هویتش شده بازیایی که از رو خودش الهام گرفتن
مثل ویچر و گوست اف سوشیما
اساسینیزی که یوبی میسازه هیچ وقت واقعی نبوده و همشون خیالی بوده به هویت اینجور چیزا بود پس چرا به کریتوسی که یکی از اساطیر یونانیه گیر نمیدی که تو نورس داره رحم می کنه؟
من به واقعی بودن کاری ندارم
هویت مهمه
گاد اف وار هویتشو از دست داده؟ نه همیشه همون هویتو داشته (بجز رگناروک البته)
اساسینز کرید یه بار میخواد ویچر بشه . یه بار میخواد گوست اف سوشیما بشه
فازش معلوم نیست
راستش مخفی کاری این نسخه به شدت از تمامی نسخه های قبلی بهتره و حتی قابل مقایسه با بلک فلگ و سه گانه اتزیو نیست . تا اینجا هرچی نشون دادن از نسخه های خفن هم بهتر بود . فقط میمونه یه داستان و شخصیت پردازی و تنوع مراحل فرعی و باگ نداشته باشه که اگر در این ها هم موفق بشه حداقل با بلک فلگ میتونه تو یه سطح باشه
اره مخفی کاری خیلی خفنی داشت
بنظرم بخش نینجاش جذاب تره تا اون یارو، نمیدونم ولی من دوست داشتم کلا مخفی کاری میشد عین همون بخش نینجاییش🫠.
باورم نمیشه دلم نمیخواهد اینو بگم ولی عالی بود . تعامل با آن پی سی ها . راه رفتن . محیط .گرافیک . سیستم مبارزه . مخفی کاری و تکنیک های جدید همه عالی بودن . واقعا خوشم اومد من که به این تریلر ۱۰ میدم
البته انیمیشن سوارکاری هنوز جای کار داره.
یکی دیگه از خوبیاش اینه کاملا نسبت به گوست آف سوشیما متفاوته
بالاخره یه نوآوری هایی داشت اساین بعد از ۷ سال امیدوارم بالاخره یه شاهکار یا حداقل شبه شاهکار ببینیم از بازیای خوب (سه گانه آخر) خسته شدم می خوام ببینم آیا یوبی می تونه یه شاهکار بسازه یا باید تا آخر عمر منتظر اساسین هایی بانمره ی ۸۴ اینا باشیم؟
هوش مصنوعی تو دیواره / عین ماست وایساده تا بکشنش انمی خخخ/ کمبت بازی رو یه بچه ده ساله هم یاد میگیره/گرافیک و موسیقی و مخفی کاری بازی رو دوست داشتم/اما درگیری های رو در رو واقعا هیچ تغییری نداشته/
بچه ده ساله یاد میگیره ولی تو هنوز به سطحی برای درک اساسینز کرید نرسیدی XD
من با اساسین ۱ بزرگ شدم و متال اسلاگ/این دلیل موجهی نیست یه کمپانی به بزرگی یوبی سافت که مدام ادعا بهترین بودن داره بعد این همه سال هوش مصنوعی دشمن هاش اینقد پایین باشه و شما بدون منطق بگی مشکلی نیست یوبی همینه/از یه تایمی به بعد باید خودش رو بروز کنه.عادت دارین زود تر از موعد و پیش داوری همه رو قضاوت کنی بچه طوفانی؟
همه نخسه هاش همینطوری بوده کلا سری اساسینز هوش مصنوعی خوبی نداره.
متاسفانه اون قسمت رو ندیدی که در فاصله نزدیک هم نگهبان مثل گاگول ها فقط اینور و اونور رو نگاه می کرد و اصلا یک ذره هم شک نکرد.😐
اولا که من بشخصه عاشق حال هوای ژاپن باستان و محیطش هستم حس خاصی داره برام خیلی زیبا س این حس از این ویدیو گرفتم البته در گوست اف سوشیما بی نظیر بود این حس مبارزات بازی و تخریب محیط خیلی خوب بود وقتی انمی ضربه میخورد به عقب میرفت پرت میشد زمین مثلا دیدیم خورد به سبد میوه و همش ریخت زمین یا به ابجکت های صحنه هر چیزی تو محیط هست تمرکز اون سیاه پوست سامورایی خوب بخاطر فیزیکش سامورایی بودنش در فایت تن به تن هست الحق هم ضربات داخل بافت های بدن صدای طبیعی داشت فینیشنگ هم که سر قطع میگنه مکانیک مبارزات و بازی گوست اف سوشیما هست.تمرکز دختر نینجا شینوبی رو مبارزات مخفی کاری و سرعت بالا هست ترورهت لورد ها یا انمی توسط نینجا شینوبی همین دختر انجام میشه قابلیت سوییچ رو کاراکتر قبل شروع ماموریت این اجازه رو به گیمر میده که ماموریت نیار به سرعت داره یا قدرت بیشتر انتخاب کنی کاراکترتو و خیلی جالب تکنیک محفی کاری جالبی داره خاموش کردن فانوس ها برای استتار فروع کردن شمشیر از پشت در به بدن انمی ها مثل گوست اف توشیما با سرعت بالا رو داره مبارزات سرعتی جالبی بر پایه ساختار کلی اساسینز کرید که مخفی کاری و ترور های جذاب رو با سرعت نینجا شینوبی ها شکل میگیره خیلی جالب یه نینجا یه سامورایی که البته از نظر قدرت فیزیکی بالاس مبارزات جذابی با سلاح سنگینش گیمر داره ضربه به صورتش با اون گرز خیلی خفن خوراک باس های گنده مونده هست بزنی با گرز بترکونی شون دمیج بگیری .
احتمالا تمام مکانیزم های بازی که جدیدن مطمئنا نشون داده شدن و جز اینا چیز جدیدی نداره در کل برای هیچ بازی یوبی کنونی هایپ نشید که بدجور تو ذوقتون میخوره
خدایی گیم خوبی به نظر میاد
خیلی امید دارم بهش
محیطش خوب بود ولی انیمیشن هاش چقدر کند و غیر روون بود. خداوکیلی ghost of tsushima با چهار سال اختلاف ازش خیلی بهتره
گوست با تموم ایراداتش بازی خوبی بود و توش روح هنری و خلاقیت دیده می شد اصلا تصور همچین چیزایی رو توی بازی های یوبیسافت نداشته باش.
انیمیشن در چرا احساس می کردم اصلا دستی تکون نمیخورد انگاری با قدرت ورد میگه در باز شو.🗿
گوست از نظر داستانی و نقشه چینی برای ورود به یک خیمه نظامی و … فرق داره تنها بدیش هم تو طراحی npc یا کاراکتر های زنه که اونو میشه کلا در نظر نگرفت.
جالب بودبعد کلی نظر منفی که گرفت نمیدونم چراولی خوشم اومد ازش
نمیدونم چی بگم با وجود اینکه نمیشه امید زیادی بست ولی واقعا خوشم اومد من از هیچکدوم از سه گانه ار پی جی خوشم نیومد ولی این ظاهرا تفاوتای زیادی داره و کاملا واضح میشه گفت الهام های زیادی از ghost of tsushima داشته به خصوص برای من که تازه بازی رو تموم کردم خیلی شبیه بود و بدم نیومد اما همونطور که اول تریلر گفت work in progress هست و باید منتظر موند و دستپخت نهایی رو دید اما تو یه کلام میتونم بگم حس خوبی داشت ظاهر هم زیبا بود امیدوارم گیم پلی و داستان هم در همین حد باشه
یادمه اون زمان واچ داگزو معرفی کرده بود یوبیسافت پشمایه همه ریخته بود از تریلرو گیم پلی بازی و همه میگفتن اوففف قاتله جی تی ای اومد تا اینکه خوده بازی عرضه شدو زمین تا آسمون فرق داشت و پشم جی تی ای هم نبود دو سه نسله هنوزم ک هنوزه داستان همونه تریلر در حده هالیوود بازی در حد سریال اب دوغ خیاری ایرانی من به همه سلیقه ها احترام میزارم اما این کاره یوبیسافت گیر اوردنه گیمر هاست هایپه الکی میده و در اخر ضدحال میزنه هو پول میچاپه و تنفر دارم ازین کارش ….
برادر آخرین باری که یوبیسافت اینکارو کرد برمیگرده به زمان واچ داگز ۱ و بعدش اینکار رو نکرد . این گیم پلی هم کاملا از یه بخشی از بازی برداشته شده بود بطوریکه حتی در چند مورد باگ هم دیدیم .
درثانی اولین گیم پلی والهالا و اودیسی و اورجینس هم هیچ تفاوتی با گیم اصلی نداشتن و خب طبیعتا اینم نداره .
ناسلامتی چندین ساله دارن میسازنش دیگه قرار نبود بعد اینهمه سال یه کپی از والهالا با نقشه جدید ببینیم .
بازم میگم این بازی در بدترین حالت ممکن از والهالا و اودیسی و اورجینس خیلی خیلی بهتر خواهد بود حتی اگر نمره اش دوروبره ۸۸ نباشه بازم زیر ۸۲ نمیاد . اگر تنوع مراحل هم مانند تنوع این دو شخصیت صورت بگیره دیگه موفقیتش تضمین شده است و چیزی نمیمونه
خدا بکنه ک همینجوری باشه من کدب شخصه از خدامه این شرکت بازم برگرده به اوجه خودش
یکی میتونه بیاد منو قانع کنه ک چی دیده تو این تریلر ک این همه تعریف تمجید ازش دارن میکنن
یعنی بزور تا دقیقه ۷ تحملش کردم
این اساسین شادو هست الان ؟ اصلا این اساسین هست ک اسمشو این گذاشتن . باو این حتی نزدیک به گوست هم نیست
باو دهن سرویسا شما ۲۴ والهالا هیت میدادید ک به این برسین ؟
تنها دلیلتون هم این بود ک اساسین نبود حالا چطور این شده محبوب و ازش تعریف میکنید ؟
یکی میتونه به من بگه تو چ زمینه ای این بازی از والهالا بهتره ؟
چیزی ک من دیدم حتی تو بخش گیم پلی یه عقب گرد کامل داره بازی نسبت به والهالا .و گیم پلی بازی خیلی خشک بنظر میرسه
مابقی بخش های بازی هم کپی سه گانه اساسین جدید بود بدون هیچ نوآوری ای
از داستان بازی و ماموریت هاشم از همین الان با توجه به سابقه یوبی سافت مطمعنم چیز دندون گیری نیست .
از اینا بگذریم
بزرگترین مشکل من با این بازی اینه ک واقعا نمیتونم یه شخصیت سیاه پوست رو به عنوان یه سامورایی قبول کنم اصلا اون چیزی ک در ذهن من راجب سامورایی نقش بسته و قبول داره به هیچ عنوان نمیتونه این باشه
مطمعنم ک من یکی بازیو شروع کنم ذهنم با این قضیه کنار نخواهد اومد اصلا یه جوری میشم واقعا واقعا نمیتونم بپذیرم ، حتی در حین دیدن تریلر داشتم خودمو میخوردم
از من میشنوین
فنای سونی برید سمت گوست پولتونو حروم این بازی نکنید
فن های ایکس باکسم دوباره والهالا رو بازی کنید .
تو فرض کن اساسین نیست بعد نظرتو بده چون دیگه چیزی به عنوان اساسین کرید وجود ندارد کاملا مشخصه که دیگه بازیهایی که با نام اساسین میان فقط یه اسمه و ربطی به داستان ها و فرقه شون نداره ولی اگه بخش اساسین بودنشو بزاریم کنار بنظر بازی خوبی بود حداقل ۸۳ اینا میگیره ولی شاهکار بودنش ونمرهی بالای ۸۸ خیلی بعیده
یوبیسافت به جایی رسیده که از دیدن تریلراش هم خوابم می گیره دیگه چه برسه به خود بازی
اسپم
آقا آقا تایید شده که شخصیت اصلی بازی که سیاهپوسته لگبته
چندتا کانال معتبر توییتر و یوتیوب تایید کردن مثل ورد آف فکت
و اینکه …….. خواستم بگم دهنتو ….. ونگارد همش تقصیر توعه
کانال معتبر ورد آف فکت خخخخخخ
بجز اون
چندتا کانال دیگه توییتری تائید کردن
نمیدونم چ اصراریه یوبیسافت از این سیستم کامبت مسخره نمیکشه بیرون
خدایی کامبت یونیتی مگه چش بود که از اوریجینز به اینور گند زدن توش
عالی بود خوشم اومد
نسل نهیم ولی چرا کمبتش از سندیکا نسل هشت و اسسینس نسل ۷ضعیف تره خدا داند. حداقل همونارو کپی میکردن با توجه به چنین موتور گرافیکی قوی یه چیز خیلی بهتری از آب در میومد.(یه کپی به شدت با کیفیت و ارتقا یافته) میشد تقریبان.
این یکی رو برای اولین بار میخرم.واقعا به دلم نشست مخصوصا بخش دختره اونجاش که یهو بارون اومد اصلا یه حالی بود فضاسازیش. خیلی خوشم اومد بعد از مدتها که هیچکدوم به دلم نمی چسبید این یکی چسبید
اینو که دیدم تازه پی بردم که ساکر پانچ چه شاهکاری ساخته بود…بازی یک ذره هم حس نداره…جفت کاراکترا زوری تو بازی چپونده شدن
چقدر مبارزات با شمشیرش بی حس و مصنوعی هست
یکم عجیبخ که داشمون با اون زره سنگین و گرز ابول اش چطوری میخواد مخفی کاری کنه
احتمالا مخفی کاری نمیکنه، تا الان هرچی دیدیم ازش تو همون حالت نبرد رو در رو بوده برا همین نقش نینجا رو اضافه کردن تا زیاد از هویت اساسینز کرید خارج نشن
میره داد میزنه میگه بیاید بیرون …
پ.ن: به جا “…” هرچی دوست داشتی میتونی بزاری;)
چیزای خوبی به ذهنم میرسه
درواقع دوتا بازی یه گوسته یه اساسین
نمیدونم
اما منو یاد گوست اف سوشیما انداخت
چه عجیب چطور به این نتیجه رسیدی؟
خیلی شبیش بود
بنظرم یوبیسافت کلا از نمادهایی که هویت اساسینز های اوریجینال رو شکل دادن به شکل مسخره ای برای ساخت این بازی استغاده کرده
چند بار توی تریلراش شخصیتای اصلی هی میگن (working in the shadows and serve the light)
یا یک سری جمله های همینطوری که قدیما عالی بودن ولی الان بیش از حد ازشون استفاده میشه
گیمپلی هم بنظرم فرق زیادی نکرده فقط بجای اینکه با الکسیوس یا بایک یا ایور هم اساسینیت کنی و هم کامبت الان با دو نفر جدا اینکارا رو انجام میدی. اضافه کردن یه grappling hook و یه انمیشن دار زدن بجای بلید هم تغییر خاصی نیست بنظرم و سیستم کامبت هم ممکنه جدید بنظر برسه ولی فقط بخاطر سلاح های جدید ژاپنیه نه چیز دیگه ای.
انمیشناش هم بشدت میلنگه من یادم نمیاد اوریجینز و اودیسه و والهالا اینطور باشن اونا روون تر بودن.
ولی در کل بازی قراره مثل ۳ تا اساسینای جهانباز دیگه باشه. عالی نیست ولی بازی متوسط خوب و سرگرم کننده ایه.
واقعا دلم برای کسایی که به این بازی امید دارن میسوزه..واقعا ترحم برانگیزن
نگو من خودمم امید دارم ولی می دونم تهش یه بازیی مثل والهالاست
ممنون ولی من خشم اومد اوج ترحم اونجا که برای اولین بار میخوام یه بازی بخرم اونم اینه فقط بخاطر محیط ژاپن و او حس نینجایی که بهم داد یا شینوبی افتادم یه مقدار ، حال کردم
یه آشغال کپی پیست شده ی دیگه از یوبی سافت ولی اینبار با طعم وووک
واقعا دو ساله که یوبیسافت برگشته
AC Shadows عالی بود.این بازی میترکونه.واقعا بعد از سه گانه RPG مزخرف به این بازی نیاز داشتیم
مبارزات حس دار و عالی
دنیاسازی فوق العاده
گیم پلی عالی
مکانیزم های جالب و رها شدن از سیستم مزخرف بالارفتن از در و دیوار سه گانه آر پی جی
فقط دوتا نکته که بازی ۳۰ فریم بود(امیدوارم نسخه کنسولی ۶۰ فریم داشته باشه).اگر ۳۰ فریم باشه ضد حاله.اسب بازی هنوز همونه منتها دوربین رو آوردن جلوتر ، باعث میشه از انیمیشن اسبه ضد حال نخوریم و این خیلی خوبه
چنگی به دل نمیزنه متأسفانه 😔😥
فقط اونجا زنه که زنجیر تو دستش میچرخوند جالب بود
اینطوری که حاجیمون با وزن بدن و زره و سلاحش پرید قطعا باید تو مسابقات دو میدانی شرکت کنه که مطمئنا براشون مدال میاره
کامبتش که … گوست آو سوشیما رو ترجیح میدم . اما استفاده از المان های اسپلینترسل برای استلث گیم ایده بدی نیست . جالب بود . اسم یوییسافت که میاد ادم میترسه بگه خوشش اومد . حتی وقتی ایده خوبی دارن اکثرا اجرا داغونه . در حد کانسپت گیمپلی قابل قبوله واسم . به داستانش هیچ امیدی ندارم .
بازی دارای جزییات خیلی خوبی هست ولی دوست دارم نظرات کاربران خوب این سایت رو در مورد سیستم مبارزه ای این بازی بشنوم ولی خوب حالا بنظر من بازی با جزییات و چیز های خوبی ساخته شده
مبارزات رو در روی یاسوکه خیلی سنگین و ساده بود اصلا قابل مقایسه با ghost نبود
مخفی کاریش ولی خوب کار شده بود
حرکت NPC هام مثلا اون سربازه که اومده بود تو اتاق خیلی مصنوعی بود
من شدیدا از بازی حس و حال اودیسه رو گرفتم
اصلا لحظه اول که پلی شد گفتم این خییلی آشناست برام
و این اصلا نکته مثبتی نیست،اونم برای بازی نسل نهمی
همون اودیسه با تم ژاپنه
حالا این هیچی،اما اون زمان کدوم آفریقایی تونسته بره ژاپن که این سامورایی نیگائه
بابا ولمون کنید تورو خدا،سیندرلا و سفیدبرفی سیاه پوست کم داشتیم اینارو تو بازیاهم ریختید
سبک مبارزات بازی ها بچه گونه شده… شبیه فیلم های چینی و ابیلیتی های تخیلی…
بنظرم سبک مبارزات برگرده به قبل یونیتی یعنی تا بلک فلگ ….
فک کنم نضف بیشتر مشکلات این بازی حل میشه اون موقع ها انگار یه اساسین واقعی بودی….
اومدن مبارزاتو سخت کنن خراب کردن کلا حالت دفاع ضد حمله رو برداشتن….
یادش بخیر یه جاخالی میدادی یه حرکت اکشن و خفن و سریع میزدی طرف کله پا میشد … الان باید دوساعت بزنی طرف خونش کم شه….