توسعهدهندگان Phantom Blade Zero اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کردند
استودیوی سازنده در جلسهی پرسش و پاسخی که در دیسکورد بازی برگزار شد، به چند سوال مهم در مورد Phantom Blade Zero پاسخ داد.
یکی از سورپرایزهای بزرگ در رویداد اخیر پلیاستیشن، رونمایی از بازی Phantom Blade Zero ساختهی استودیوی S-Game بود. این استودیو حالا اطلاعات بیشتری راجع به بازی مانند مدت زمان گیمپلی، اینکه آیا صحنههایی که دیدیم بخشهایی از گیمپلی بازی بودهاند یا نه و موارد دیگر را ارائه کرده است.
اکنون میدانیم که برای تکمیل بخش داستانی بازی Phantom Blade Zero، گیمرها باید حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت زمان صرف کنند. همچنین حالت چندنفره نیز تایید شده است.
سوال ۱: آیا قیمت بازی تعیین شده؟
پاسخ: هنوز نه، ما زمانی که بخش اعظم بازی به اتمام برسد، در این مورد با شرکای خود صحبت خواهیم کرد.
سوال ۲: توضیح دهید آیا مبارزاتی که دیدیم مبارزهی واقعی بودند و اینکه مبارزه روی کنترلرهای مختلف چگونه کار میکند؟
پاسخ: بله، تمام صحنههای مبارزه با انجین بازی ضبط شدهاند و واقعی هستند. اما ما برای ضبط تریلر بازی از یک دوربین سینماییتر استفاده کردیم، برخی از زوایا به طور خاص تنظیم شدهاند. در بازی واقعی، دوربین ثابتی با نمای دید بزرگتر وجود خواهد داشت. مبارزات بسیار واضحتر به نظر میرسند، اما تاثیرگذاری کمتری نسبت به تریلر خواهند داشت. زنجیرهی کمبو سیستمی است که ما به مدت ۱۰ سال، بیشتر برای بازیهای موبایلی، توسعه دادهایم، اما متوجه شدیم که روی انواع کنترلرها به خوبی کار میکند. بازیکنان میتوانند دستور مهارتهای خود را در ۲ زنجیره ویرایش کنند و به سادگی دو دکمه را فشار دهند تا کمبوهای فوقالعاده پیچیده و سریعی را اجرا کنند. این باعث میشود که گیمپلی شبیه به بازیهای Devil May Cry یا Ninja Gaiden به نظر برسد.
سوال ۳: بازی چقدر طولانی است؟
پاسخ: تنها بخش داستانی بازی حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول میکشد و انبوهی از ماموریتهای فرعی برای بازی کردن وجود دارد. پس از تکمیل بخش داستانی، بازیکنان با محتوای پس از پایان، شامل ماموریتهای چندنفره مختلف، باسها، ماموریتهای rogue-like و موارد دیگر روبهرو خواهند شد.
سوال ۴: بازی Phantom Blade Zero را چگونه تعریف میکنید؟ آیا شبیه به Ninja Gaiden / DMC یا Sekiro خواهد بود؟
ترکیبی از هر دو، نقشهی ماجراجویی، مسیرهای مختلفی برای پیشروی دارد و مبارزات شبیه به Ninja Gaiden است. شما میتوانید آن را به عنوان یک بازی Hack & Slash سنتی با نقشهی نیمهباز تصور کنید.
سوال ۵: در مورد زمان عرضهی بازی چطور؟ و بازی چقدر در حال توسعه بوده است؟
ما هنوز نمیتوانیم به سوال زمان عرضه پاسخ دهیم. طراحی و شکل دهی به مفهوم اولیهی بازی از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است، اما محدود به ۲ تا ۳ عضو اصلی تیم بود. توسعهی واقعی بازی در اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شد.
سوال ۶: آیا بازی قراداد انحصاری خواهد داشت یا اینکه همزمان روی پلتفرمهای دیگر نیز عرضه خواهد شد؟
پاسخ: در حال حاضر هیچ انحصاری روی هیچ پلتفرمی نداریم.
سوال ۷: آیا بازی جهان باز است؟
پاسخ: خیر، آن نوع جهان باز وسیع که برای رفتن از نقطهی A به نقطهی B به اسب نیاز داشته باشید، نیست. اما مسیرهای مختلف و برخی عناصر جهان باز دارد.
سوال ۸: میخواستم بدانم که آیا قبل از تجربهی عرضهی جهانی بازی، بازیهای موبایل را پیشنهاد میکنید؟ یا اینکه این کار داستان را لو میدهد؟
پاسخ: بازی موبایل Phantom Blade: Executioners پیشدرآمدی بر شخصیتهای بازی خواهد بود.
بازی Phantom Blade Zero برای PC و PS5 در دست ساخت قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
سوال ۲ و جوابش قابل تامل است
قرارداد انحصاری وجود ندارن
قراردادی برای نیومدن گیم روی ایکس باکس وجود دارد🗿
اینا با هم فرق دارن
توی اون گیم پلی طولانی که ازش دیدم چند تا نقطه ضعف دیدم که حتما باید رفع کنن و اگر رفع کنن بازی خفنی میشه :
۱. همش حس میکردم هوش مصنوعی دشمنا مشکل داره و علاقه ای به تهاجم ندارن
۲. به نظر میومد بازی زیادی آسونه و دشمنا با هر ضربه جونشون زیادی کم میشد (حتی باس فایت ها) => باس ها باید چالش داشته باشن که موندگار و جذاب باشن
۳. بعضی انیمیشن ها مشکل داشتن (همون اول میخواد از روی تنه درخت بپره)
یه بازی موفق بامتا بالا مطمئنم
تا وقتی گیم خوب باشه متا بی ارزش ترین چیز حساب میشه
معمولا این سبک بازیا ازون دسته بازیایی هستن که برام متاشون زیاد مهم نیس و دوس دارم تجربه ش کنم حالا چه هک اند اسلش چه سولز بورن …یاد متال گیر رایزینگ بخیر
آخر ما نفهمیدیم بازی انحصاری ps هست یا نه