ابزار رسمی مادسازی بازی Baldur’s Gate 3 در سپتامبر منتشر خواهند شد
طبق گفته استودیوی لاریان (Larian Studios)، ابزار رسمی مادسازی بازی Baldur’s Gate 3 با بهروزرسانی جدید وارد آلفای خصوصی شده و نسخه کامل آن تابستان امسال منتشر خواهد شد.
با وجود مقدار محتوای بسیار زیاد بازی Baldur’s Gate 3، استودیوی لاریان همچنان قصد دارد با بهروزرسانیها، محتوای جدید به این اثر اضافه کند. این استودیو پیشتر خبر از عرضه ابزار رسمی مادسازی داده بود و اکنون اطلاعات بیشتری درباره انتشار آن ارائه شده است.
آپدیت شماره هفت بازی Baldur’s Gate 3 در ماه سپتامبر (شهریور یا مهر) منتشر خواهد شد. به همراه این آپدیت، ابزار مادسازی و یک پایان جدید به بازی خواهند آمد. استودیوی لاریان قصد دارد طی دو مرحله، این ابزار را تست کند. آلفای خصوصی این ابزار امروز آغاز شد و یک بتای خصوصی نیز برای ماه جولای در نظر گرفته شده است. استودیوی لاریان در اطلاعیه مربوط چنین گفته است:
طی تابستان پیشرو، با کمک نظرات شما میخواهیم بهروزرسانی شماره هفت را برای عرضه در سپتامبر آماده کنیم. تا آن موقع، برنامههای زیادی برای Baldur’s Gate 3 در نظر داریم، از جمله سالگرد انتشار بازی. همچنین کار بر ویژگیهایی مانند حالت Photo Mode و کراسپلی ادامه دارد.
به گفته استودیوی لاریان، ساختن ماد برای بازی تنها در رایانههای شخصی ممکن است. سازندگان مادها میتوانند در هنگام توسعه، خودشان پلتفرمهای مقصد را تعیین کنند.
در رایانههای شخصی، پیش از انتشار هر ماد مواردی مانند قوانین سرویس (Terms of Service) و بهینه بودن ماد بررسی خواهد شد. در صورت انتشار ماد برای کنسولها، یک پروسه برای تایید کراسپلی برای مادهای مدنظر نیز انجام میشود. همه مادهای رایانههای شخصی برای نسخههای کنسولی بازی منتشر نخواهند شد، اما ما راهنماهایی برای قوانین انتشار ماد و محتوا ارائه خواهیم کرد تا پشتیبانی از کامیونیتی ماد به خوبی پیش برود.
بازی Baldur’s Gate 3 در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چیز هایی به ذهنم میاد که از گفتنشان ترس دارم
واقعا باید رو مادا کنترل شه
جالب و در عین حال عجیبه که بعضی بازیا به صورت کامل رو کنسول ها از ماد و ابزار مادسازی پشتیبانی می کنن ولی بعضی دیگه به طور کامل از این قابلیت محبوب بیبهرهاند مثل ویچر ۳