پارت سوم Final Fantasy 7 Remake آزادی بیشتری در مبارزات ارائه خواهد داد
قبلا اعلام شده بود که کار روی ساخت قسمت سوم Final Fantasy 7 Remake از ابتدای امسال آغاز شده است و حالا سازندگان از اهداف خود میگویند.
با وجود تحسین جهانی منتقدان، Final Fantasy 7 Rebirth در زمینه فروش و سودآوری به اهداف Square Enix دست پیدا نکرد. با این حال، کار روی آخرین قسمت از سهگانهی ریمیک همچنان ادامه دارد و اگرچه هنوز تا عرضهی آن راه زیادی در پیش است، اما جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر شده است.
اعضای تیم توسعهی Final Fantasy 7 Rebirth طی صحبتهای خود در قسمت جدیدی از برنامهی Inside Square Enix که به تازگی آپلود شده، به آنچه که امیدوار بودند با دنبالهی این بازی ارائه دهند، اشاره کردند. نکتهی جالب این است که برای تروکی اندو (Teruki Endo)، کارگردان سیستم مبارزات، هدف این است که آزادی بیشتری را برای بازیکنان در مبارزه و همچنین در کل لوپ گیمپلی بازی فراهم کند، هرچند او به طور دقیق به این موضوع که آزادی مذکور به چه شکلی خواهد بود، اشاره نکرد.
در همین حال، نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان بازی نیز به این موضوع اشاره کرد که تیم توسعه امیدوار است که آخرین قسمت از سهگانه، تجربهای متفاوت از گیمپلی Final Fantasy 7 Remake و Rebirth ارائه دهد و تیم امیدوار است که توسعهی بازی را در اسرع وقت به پایان برساند.
یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیهکنندهی بازی در اوایل سال جاری اعلام کرد که برنامهی آنها این است که توسعه را در سه سال به پایان برسانند، بنابراین، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ممکن است در مقطعی از سال ۲۰۲۷ شاهد عرضهی آخرین بازی در سهگانهی Final Fantasy 7 Remake باشیم.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
من طرفدار فاینال فانتزی نیستم ولی xvi ش واقعا جالب بود هر چند فک می کنم زیاد شباهتی به فاینال فانتزی های قبلی نداشت اما به عنوان یه بازی واقعا خوب بود
ریبرث رو در حال حاضر دارم میرم ماموریت های فرعی خیلی نسبت به پارت قبل بهتر شده و دیگه تکراری نیستن بازی به شدت طولانیه ولی خسته کننده نیست تنها مشکلش هم مود پرفورمنس افتضاح بازیه که گرافیکو از پارت قبل هم پایین تر میاره من مجبور شدم رو مود ۳۰ فریم پلی بدم
من برام فانیال فانتیزی ۱۵ خیلی قشنگتر از ۷ بود مخصوصا آهنگ هاش که خداس اون آهنگ زمان مبارزه
اسپم در مورد هل بلید ۲
به جان خودم قسم میخورم اگر این بازی ایندی یا برای سونی بود چه از منتقدهای جهانی چه از سایت های ایرانی مخصوصا گیمفا نمرش ۷۰ زیر ۷۰ میشد امان از دسته چک پولدار بی استعداد و فن بویی بعضی سایت ها دوست عزیزی که میخوای بگه این بازی رو یوتیوب بازی کردم و… اولا به جان خودم روی پی سی زدم. دوما فکر نمیکنم یک بازی ۴ ساعته شبیه ساز پیاده روی و کات سین اینقدر ارزش داشته باشه که مثل تو دروغگو باشم و بیام جان خودم رو قسم بخورم و بکوبمش بازی قشنگ قشنگه چه انحصاری جعبه باشه چه نباشه. مثلا گیرز ۵ مشکل هوش مصنوعی داشت ولی من بهش ۸۵ میدم خیلی هم حال داد ولی به این بازی ۶۰ هم نمیدم گرافیکشم اینقدر بالا نیست که فکر میکنید. محیط بازی هیچ حزئیاتی نداره . کل بازی مثلا یک مسیره خطی هستش با صخره ( منظورم بیشتر بازی ) و هیچ تعاملی بین کاراکتر و زمین و اطراف نیست. هیچ فیزیک خاصی تو بازی نیست که کاراکتر مثلا راه بره و گیاه های اطراف عکس العمل نشون بدن یا صخره ای منفجر کنید و … من که بازی رو بعد از ۲ ۳ ساعت پاک کردم خداشاهده خیلی بورینگ بود. اول بازی فقط ۲۰ دقیقه راه میرید تا برسید به اولین دشمن که بکشیدش . حتی روی هارد هم آسونه میگید من دروغ میگم؟ تشریف ببرید یوتی وب و بزنید hellblade 2 walktrhough شما برای اینکه اسپویل هم نشی بزن ۳۰ دقیقه اول بازی رو تماشا کنید چیز مهمی هم نداره ببینید من راست میگم یا دروغ هرچی هم کامنت میدم که سایت به این بازی نمره بالا داده تائید نمیشه خب دیگه شما نباید از نبود آزادی بیان صحبت کنید بابا. به خاطر نمره یک بازی که هیچ منفعتی تو زندگی من و شما نداره دارید سانسور میکنید بعد توقع آزادی بیان دارید؟ درضمن یا کامنت منو تائید نکنید یا میکنید سریع بکنید دو نفر بحث کنیم صحبت کنیم ۲۴ ساعت بعد تائید کنی کسی نبینه که خاصیتی نداره خب اینقدر از کامنت های من فشاری میشید بزنید منو بن کنید ولی امثال هالک و دختر گیمر و سامان و رضا جباری رو نگه دارید چون اینا صبح تا شب ضد سونی کامنت های چرت وپرت مبزارن و شماها حال میکنید ( چون حعبه فنی هستید ) اونارو نگه دارید مخصوصا برای وجه سایت خیلی خوبن
خیلی تاثیر گذار بود.
معلومه سنت به عدد ۲۰ نرسیده هیچ آدم عاقلی نمیگه ۱۵ بهتر بوده. با اختلاف از نظر خودم نسخه ۶ و ۷ بهترین های این فرانچایز هستن. نسخه های ۱ تا ۵ که کلا باید به نظرم برید اون ریمستر رو بازی کنید حتی یادمه سازنده نسخه ریمیک هفت گفته بود واسه ریمیک قسمت ۶ شما باید ۲۰ سال زمان صرف بکنی.
واقعا اکشن همین ۲ نسخه هم خیلی خوب بود
ولی خب باید پیشرفت کنن خب
گیم تینیجری و انیمه ای و بچگانه
بدرد جنس مذکر نمیخوره تنها در صورتی که اون شخص تینیجر باشه، بعد با خودشون تصور کردن فروش خوبی هم میکنه؟! یکم بیشتر پسراشو شکل دختر میکردی قطعا فروش بهتری میکرد.
سخنان یه بچه ۱۳ ساله :
@DKzero
برادر Barret سیاه پوست قطور سلام دارن خدمتتون از سری final fantasy vii
مشخصه از ۱۰ کیلومتری بازی رد هم نشدی! این یک بازی با داستان بشدت پیچیده و فلسفیه یه تین ایج مخش به این چیزا نمیکشه.
من این گیمو بصورت اجاره ای نصبش کردم رو کنسول بعداز نیم ساعت تجربه کاملا دیلیت کردم اکانتشو
از طراحی شخصیت بگیر تا موزیک و طراحی مرحله مخصوص دخترها ساخته شده و با روحیه ی دخترانه سازگاره، و همونطور که گفتم پسرهای نوجوون بهتر میتونن ارتباط بگیرن مثلا از ۱۶ سال به پایین تا ۹ الی ۱۰ سال
حالا اینکه از نظره شما داستان و دیالوگ های گیم فلسفی و علمیه چیزه چندان سودمندی نیست
چون درنهایت یه بازی انیمه ایه
پسوند خودتو به کسی نبند، بچه سال تو هنو بو شیر میدی، باید بوست کرد
موندم چرا یه شخص زوالعقلی مثل این تیک داشته باشه😐
آبروی کامیونیتی سولز رو بردی با این کامنت هات
حالا کاری ب اون ندارم اما چ ربطی ب سولز داشت الان
چون دوست عزیزمون ادعای سولز پلیر بودن داره و عکس شوالیه ارتوریاس که با ابهت ترین و یکی غم انگیز ترین باس هاس رو روی پروفایلش قرار داده.
دوست عزیز وقتی یک اثر رو تجربه نکردی لطفا راجبش نظر نده
میدونم که انجام نمیدی.اما SMT series.berserk.DMC. رو به سرچی بکن.اینا هم همون ارت استایل به قول شما زنونه رو دارن ولی محتوا و داستان چیز (مردونه ای) مثل GOW و COD رو با سر زمین میزنن از خوبیشون
ببخشید پلو پلیر عزیز دفعه بعدی میگیم طبق سلیقه تو درست کنن. پسوند بازی هم بزارن مخصوص dkzero پلو پلیر
Joooooonnn
نسل فینگلیش نویسا منقرض نشده؟
من از همون نسلی هستم که قراره نسل های سوسول رو منقرض کنه..
نکشیمون سامورایی
تو فینگیلیش تایپ نکن
نمیخواد نسل منقرض کنی 🤣
خخخخ تو قراره نسل های سوسول و منقرض کنی؟ خودت که توسط گیمفا منقرض شدی 😂
😂😂😂😂
داداش به نظرم از نقطه ای چیزی استفاده کن
یه وقت خدای نکرده بن میشی
دادا فهمیدیم تو پلو پلیری و این بازی ها در حد تو نیست .به والله ما مهم تمام بازی های فرام سافتور رو بازی کردیم( بعضی ها رو پلات کردم) ولی اینقدر سیس نمی گیریم به مولا .
هالک ایرانی ۲ از جنس فرامسافتور
خودشو به ک.ص.خ.ل.ی. نمیزنه .ک.ص.خ.ل هستش😂😂
گاد پوری نترس از احتمال خطر بن 😳
(کریمی در کمین است )
داری علنا به بازی سال یه عده توهین میکنی( سلیقه ام هست ولی دیگه توهین نداریم توی سایت)
بعد انتظار داری بیان به به چه چه کنن واست؟ بگن فرامسافتور بهترین استودیو تاریخه و الدن رینگ بهترین بازی تاریخ و شاهکار فرابشری؟
چی میخوای؟ نه تو بگو چی میخوای؟ برم به استودیو ها بگم!
شما بفرما رو ی باس ۳۰ ساعت گیر کن؛پلوپلیر
البته این یه عیب بزرگه که کلا تو انیمه ها شخصیت های انیمه ای دارن به یه سمتی میرن که زن و مرد رو نمیشه تشخیص داد اما نمیشه به این بازی نسبت داد
یه گیمر واقعی به گیمای دیگه توهین نمیکنه مگه اینکه اون بازی بازیای یوبیسافت باشه(just4fun)
همین که به این بازی گفتی تین ایجر یعنی شما هنوز به تین ایجر نرسیدی و یا بلوغ فکری نرسیدی که به سلیقه دیگران توهین نکنی.
معلومه وقتی بازی محدود به یک پلتفرم می کنن به سود دهی نمی رسد اون بازی
اسکوئر انیکس توقع سوددهی بازی مولتی پلتفرم رو از یک بازی انحصاری که فقط واسه ps5 که ۴ سال به بازار اومده و عملا نصف عمرش رفته رو داره
در صورتی که بایستی بازی هم زمان بر روی هر سه پلتفرم اصلی منتشر بشه و حتی اگه کنسول بعدی نینتندو سخت افزار قابل قبولی داشته باشه می تونن چهار بازار رو مد نظر بگیرن که سوددهی خیلی خوبی براشون به همراه داره
هرچند خود اسکوئر انیکس گزارش داد قصد تغییر روند بازاریابی خودش رو داره و به سمت مولتی پلتفرم شدن بازی هاش می ره که کار عاقلانه ای هست به خصوص برای ناشر به نسبت ضعیف تر نسبت به رقبای دیگر مثل اسکوئر انیکس
همین الان بازی رو پس از ۱۴۰ ساعت تموم کردم. به طور کلی نسخه ریمیک داستان جذاب تری داشت و صحنه های به یاد ماندنی زیادی داشت چیزی که تو این نسخه خیلی ندیدم. بازی به شدت طولانیه و به یه بازی تقریبا جهانباز تبدیل شده بازی دلت بخواد مینی گیم داره که خیلی هم جذابن ولی خب من همیشه تجربه متمرکز رو بیشتر دوست دارم
نسخه سوم هم یعنی انحصاریه با توجه به این استراتژی جدید ؟!
تازه همین دو تای اول هم بعید نیست رو سوییچ ۲ و ایکس باکس تا آیندهای نه چندان دور منتشر بشه !
پس یه تغییراتی میدن که خوبه.
طرفدارها میگن نره این میگه بدوش!
بابا طرفدار میگه چون به ریشه های مبارزات اصلی پایبند نبودی باهات قهر کردیم بعد شما میخوای بیشتر غربی پسندش کنی؟ مگه سر ۱۶ که برای غربی ها خوش رقصی کردید چی شد؟ غربی ها برای بازی صف کشیدن؟
ربطی به غربی شدن نداشت مردم از این ناراضی ان تو این وضع اقتصادی اینا اومدن هر بخش از داستان بازی رو کاملا کشش دادن تا پارت های بیشتر از یه نسخه بازی بسازن و خب این سیاست کثیفشون باعث شد مردم نرن سراغش
هر شرکتی که مخاطب جدیدو به مخاطب هسته ای قدیمیش ترجیح داد شکست خورد سیاستای اسکوئرانیکسو نمیفهمم انگار از قصد میخواد هویت فرانچزاشو خراب کنه به قیمت معروف شدن بین فنای جدید با اینکه ۱۵ و ۱۶ هیچکدومشون بیشتر از یه بازی صرفا خوب نبودند (۱۵حتی خوبم نبود) بشخصه به عنوان یه هک اند اسلش فن جوری نبود که بگم واو چه گیم هک اند اسلش خوبی بود برم فن ff بشم عوضش حدود ۶-۷تا نسخه های قدیمیو بازی کردم و لذت بردم به عنوان یه jrpg البته این مشکلو سری ریمیک ff7 نداره و هویت فاینال فانتزی داشت من بشخصه ریبرثو بازی نکردم فقط داستانشو دیدم ولی ریمیک اول از نظر گیم پلی هویت داشت یکم داستانش کند بود و کشش نداشت که همونم تو ریبرث جبران کردند انقدر داستانش جالبه و گیم پلیم کاملا یه سیستم مدرنه که از دل ریشهرهای سری اومده پس بنظرم این دوتا خوب بودن ولی از اونور ۱۵ و ۱۶ که مثلا شماره اصلیند واقعا خرابند بعد اینا بیشتر میخواند به اون سمت برند آقا اگه میخواید تغییر سبک بدید باید گیمتون استثنایی و شاهکار باشه مثل رزیدنت اویل ۴ که سبک این مجموعه رو عوض کرد ولی کسی نگفت چرا چون شاهکار بود ولی من هک اند اسلش پلیر بشخصه بنظر ff16 یه گیم صرفا اوکی بود اگه به عنوان یه اسپین آف میومد میگفتم خوبه بازم این کارو کردند تیم نینجا مثلا ff ساخته و زیادم خوب نبودن ولی کسی اونچنان چیزی نگفت چون اسپین آفه ff16 نباید به عنوان بازی اصلی سری میومد چون وقتی داری با همچین عنوان سنگینی میای و سبک میخوای عوض کنی باید شاهکار و انقلابی باشی نه صرفا یه هک اند اسلش استاندارد خوب
من دارم ریمیک اولیه رو تجربه میکنم به نظرتون تمرکزم و بذارم رو داستان اصلی و ساید کوئستارو بگیرم به یورم ؟
گیمرای الان دقیقا دنبال چین خدا میدونه
هربازیی جلوشون میزاری ایراد میگیرن . فنای قدیمیش انتظار داشتن بعد این همه سال بیاد همون سیستم مبارزه ی له و لورده ی نوبتی رو بزاره تو بازی ؟؟؟ یا انتظار داشتن مثلا بازی صداگذاری نشه گرافیکشم بالا نره 😑😑😑
کلا اینایی که فاز نوستالژی میگیرن دارن آفت جون صنعت گیم میشن نمونش همین سایلنت هیل دو
نسخه اورجینال پیکسلیه صداگذاری نداره دوربین ثابته اصن یچیز داغون بعد میان میگن فلان کاراکتر توی نسخه اورجینال بهتر بود
بعدم بازیو نمیخرن شرکتام دیگه رو بازیای سینگل پلیر کار نمیکنن و همون پلیرا میان میگن چرا بازیه خوب نمیاد😑
نوستالژی میتونه یه سم باشه
تازه یه سری نظرای سمیم خوندم که میگن ما هنوز اویل چهار اورجینالو به ریمیک ترجیح میدیم تو ببین دیگه چقد تباهن ملت😑
اونو که صد درصد ترجیح میدیم مثال بهتری نمی تونستی بزنی!!
گرافیکو ببرن بالا عالیه صداگذاریم کنند عالیه ولی مبارزات نوبتی دقیقا چه مشکلی داره؟ البته ff7 ریمیک خوبه المان های مبارزات نوبتیو داره ولی ff16 خوب نیست سبک بازیو عوض کردن که یه هک اند اسلش صرفا خوب بسازن هیچ ربطیم به قدیمی شدن نداره همین الان پرسونا ۵ یا سری لایک ا دراگون بشدت سیستم مبارزاتشون جذاب و فانه درعین حال که مدرنه باید استراتژی بچینی همین فاینال فانتزیم ریمیک ۷م خوب بود مبارزاتش مشخصه از چه ریشه ای میاد دلیل عدم موفقیتش اینه که بازی برا نینتندو سوییچ نیومده که خب نشون میده اسکوئرانیکس کامیونیتیشو نمیشناسه که بیشتر کجا فعالن مگرنه حداقل بازی اولو که من بازی کردم گیم خوبی بود ولی از اونور ۱۵ و ۱۶ سبک یه فرنچایز بشدت محبوبو عوض کردند که یه هک اند اسلش خوب ۷ از ۱۰ بیارند جاش این چه کاریه تنها درصورتی این کارشون توجیح داشت که بازی یه هک اند اسلش شاهکار باشه ولی عمق مبارزات dmc3 از این بیشتره البته اشتباه نشه عمقش خوبه ها ولی درحد یه بازی خوب معمولی نه به عنوان “بازی که قراره تو یه فرانچز قدیمی محبوب انقلاب کنه” درحد یه اسپین آف میتونست خوب باشه نه شماره اصلی منتهی وقتی داری سبک همچین فرانچزیو عوض میکنی یا باید وفادار بمونی یا باید حرف جدیدی برا گفتن داشته باشی ماریو ۶۴ سبک ماریورو عوض کرد موفق شد چون حرف جدیدی برا عرضه داشت re4 موفق شد چون حرف جدیدی برا عرضه داشت متروید پرایم شد چون حرف جدیدی برا عرضه داشت (هرچند دوسش ندارم پرایمو کنار درد یا سوپرمترو) متالگیرسالید موفق شد چون حرف جدید داشت و خیلی فرانچزای دیگه که اینکارو درست انجام دادند ولی ff16 و ۱۵ چیز جدیدی از نظر گیم پلی ندارند مثل سونیک که وقتی سه بعدی شد حرف جدیدی برا گفتن نداشت به مرور زمان فرسایشی شد اینم اگه به دادش نرسن همون بلا سرش میاد و طول زمان کم کم رقابتو به اتلوس و سری smt مخصوصا پرسوناها میبازه و دیگه به عنوان محبوب ترین jrpg حساب نمیشه هم بخاطر اینکه دیگه jrpg نیست هم بخاطر اینکه پهلوی هک اند اسلشای خوب شانسی برای مقابله نداره هم اینکه برا نینتندو سوییچ که پلتفرم اصلی jrpgهاست نمیاد بهونه اینکه گرافیکشو نمیکشه قابل قبول نیست جوری باید تنظیم کنند که بکشه چون مخاطب واقعیشون اونجاست الان من خودم پی سی دارم ۱۶ رو هم رو پلی استیشن یکی از دوستام انجام دادم ولی ترجیح میدم فاینال فانتزی رو پی سی که پلتفرم اصلی منه نیاد ولی رو سوییچ بیاد
اشکالی نداره ولی وقتی میخوای پلیر جدید جذب کنی باید یه سری چیزا رو تغییر بدی و چه بخوای چه نخوای مبارزات نوبتی دیگه طرفدار نداره تو دوره زمونه اکشنای مدرن امروزی
در مورد فاینال ۱۶ هم کاملا باهات موافقم بازی صرفا فقط اسمش فاینال فانتزی بود
آخه داداش مسئله اینه که داره همین پرسونا ۳ ریمیکش تو یه هفته یه میلیون نسخه فروش داشت تازه این به ریمیکه نسخه ۵ با همه مختلفاتش حدود ۱۰ میلیون فروش داشت خودش تکی حدود ۷ میلیون نسخس و ff15م فروشش رو ۱۰ میلیون کپی بوده تازه اینم باید در نظر بگیریم که پرسونا هیچوقت محبوبیت فاینال فانتزیو نداشت و آمار فروشش نزدیک دراومد حتی ریمیک هغتم حدود ۷ میلیون نسخه فروخته و از اون جالب تر ff14 که اصلا mmorpgه و کامبتش حتی کمتر اکشنه ۲۴ میلیون نسخه فروخته یا حتی پوکیمون ها همیشه پرفروشند اوناهم کامبت اکشن ندارند و هرکدوم بالای ۲۰میلیون نسخه میفروشند و بهترین بازی هک اند اسلش ده سال اخیر dmc5 رو هم رفته ۸میلیون شاید فروخته باشه پس سبک کم فروش نیست اتفاقا از نظر فروش از هک اند اسلش ها موفق تره تنها فرانچز هک اند اسلشی که همیشه میفروشه گاد آف واره اونم دلیلش اینه که هیچوقت هک اند اسلش خالصی نبوده بخاطر اکشن ادونجر بدنش بیشتر فروش میره و اصلا قابل مقایسه نیست با یه سری هایی مثل dmc که هک اند اسلش خالصن مخصوصا تو مورد اسکوئرانیکس زمانی توی ff15 سبک بازیشو عوض کرد پرسودترین بازی تاریخش ff14رو قبلش ساخته بود که هنوزم که هنوزه دارن ازش پول درمیارن به هیچ عنوان اکشن نیست پس قضیه فروش نیست قضیه سرمایه گذاری و سیاست های اشتباهه مخصوصا با هزینه ای که برا بازیاشون میکنند طبیعتا هزینه یه پرسونایی که اتلوس میسازه کمتر از هزینه بازیای اخیر اسکوئرانیکسه و فروششون تقریبا مشابهه پس عملا اتلوسه که داره واقعا سود میکنه تازه بازیاشم بهتره و بیشتر jrpg فنای قدیمی دارند میرند سراغ پرسونا و smt و این ارزش مالیشم تو بلند مدت بیشتره چون بازار ژاپن خیلی پیچیده تر از بازار بقیه دنیاس صرفا به فروختن بازی خلاصه نمیشه مرچ میفروشند انیمه میسازند اکشن فیگور میفروشند و هرکدوم اونا بازار جدای خودشونو دارند و هرچی مخاطب هسته ای jrpg راضی تر باشه سود اون بازارا بیشتره همین موضوع باعث این شده که اتلوس انقدر پیشرفت کنه چون مخاطب واقعی این نوع بازیا تشنه محتوای جدید از هر نوعی از سری smt و پرسونانند و تا قبل از تغییر سبک این فاینال فانتزی بود که شاه این بازارا بود الان دارند الکی با بی توجهی به مخاطب اصلیشون تو ژاپن سریو تو سایه میبرند درکل فکر نکنید بازار کوچیکی دارند اتفاقا خیلی میشه ازش سود کرد فقط تو ژاپن بقیه دنیا بماند
بعد همونا یجوری به ما طرفدارای انلاین فحش میدن و بحث میکنن انگار ارث باباشون رو خوردیم
اتفاقا گیم انلاین به نظرم هیجان بسیار بیشتری نسبت به سینگل پلیر داره . خودم البته با توجه به اینکه پیرمرد شدم دیگه وقت ندارم انلاین بزنم😁
ولی یادمه چند سال پیش که کالاف کولد وار و یا سالها قبل دوتا الستار بازی میکردم هیجانشون غیرقابل مقایسس با بازیای داستانی
اینایی که دیس میدن رو ول. کن فاز پیرمردارو گرفتن با بازی داستانی😂
گیمش خیلی خوبه برای دختران ۱۴ ساله مو ابی