ویدیو: بازی Star Wars Outlaws از DLSS 3.5 پشتیبانی خواهد کرد
شرکت NVIDIA در رویداد Computex تایید کرد که بازی Star Wars Outlaws از فناوری DLSS 3.5 به همراه Ray Reconstruction، ری تریسینگ و Reflex پشتیبانی خواهد کرد. از سوی دیگر، عنوان Marvel Rivals شرکت NetEase شامل فناوریهای DLSS 3 و Reflex خواهد شد که باعث میشود تجربهای روانتر به ارمغان آید.
بازی Star Wars Outlaws، در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. عنوان Marvel Rivals در حال حاضر تاریخ عرضۀ دقیقی ندارد.
پر بحثترینها
- شایعه: سازنده Black Myth: Wukong پیشنهاد همکاری با Sweet Baby را رد کرده است
- Xbox Series X پس از Xbox Showcase، جهشی چشمگیر در فروش تجربه میکند
- Elden Ring Shadow of the Erdtree اکنون بهترین عنوان سال در متاکریتیک است
- هماکنون بیش از ۷۴۵ هزار نفر برای کسب درآمد روی موز کلیک میکنند
- ویدیوی کوتاه Indiana Jones and the Great Circle گیمپلی مخفیکاری را نمایش میدهد
- چرا مصر میتواند پایانی منطقی برای God of War و کریتوس باشد؟
- بازی GTA 6 در نهایت نمیتواند همه را راضی کند
- نقد و بررسی بستهالحاقی Elden Ring Shadow of the Erdtree
- بازی Xbox در صدر فهرست بیشترین بازیهای دانلود شده پلی استیشن در ماه مه ۲۰۲۴
- بلوپوینت گیمز: بازیهای AAA خود را با وسعت و مقیاس نابود میکنند
نظرات
به به گیمینگ روز به روز پیشرفت میکنه
و پر خرج تر
پیشرفت خرج داره
من همش فکر میکردم غیرعادی هستم که فرق ارتی ایکس روشن یا خاموش یا مثلا دی ال اس اس چمیدونم شصت فریم با صد بیست فریم رو روون تشخیص نمیدم الان میبینم ار تی ایکس روشن ببخشید یه چوسه خط کشیده گفته بیا اینم فرق روشن خاموش سه تا لامپ مثلا نورش بیشتر یکم اون یتیکه
برو ویدیو های سایبرپانک با Path racing و RTX ببین اون وقت فرقشو متوجه میشی
فرق دارن انصافا مخصوصا اگه. Path raytracing روشن باشه
۱-روشن بودن ری تریسینگ خیلی مشهوده بهتره یه مقایسه از ری تریسینگ خاموش و روشن ببینی (تو یوتیوب سرچ کن )
۲-اینکه تفاوت dlss نفهمی خیلی خوب هم هست چون تکنولوژِ های dlss و fsr باعث افت کیفیت و رزولوشن میشن و اگه مانیتور ۱۰۸۰ داشته باشی تو ذوق میزنه (رو مانیتور های ۱۴۴۰ و ۴k میشه گفت فرقی متوجه نمیشی چون رزولوشن بالاست )
۳-تشخیص ۶۰ فریم و ۱۲۰ فریم رو متوجه نمیشی چون ویدیویی که داری میبینی ۱۲۰ فریم نیست و حتی اگه خوده ویدیو ۱۲۰ فریم باشه باید یه صفحه با قابلیت ۱۲۰ هرتز هم باید داشته باشی ..پس عملا ویدیویی که گیمفا اینجا اپلود میکنه طبیعی که شما اصلا متوجه ۶۰ و ۱۲۰ فریم نشی
تکنولوژی dlss یا fsr تو ویدیوها مشخص نیستن و اصولا باید خودت تستش کنی که اکثر مواقع افت کیفیت رو متوجه میشی
مانیتور من ۲Kهست دی ال اس اس هم همیشه خاموش میکنم .
وقتی نمیتونی تفاوتشون رو تشخیص بدی پس dlss رو روشن کن چون به سخت افزارت کمتر فشار وارد میشه.
من خودم همیشه خاموش میکنم چون کیفیت میاد پایین و تشخیص میدم و تو ذوغم میزنه ولی تو که برات فرقی نداره همیشه روشن بذار
سطح🗿
Marvel rivals چی میگه اون اخر؟؟ لطفا ادیت کنید
دوست عزیز فکرکنم شما فقط تیتر و پارگراف دوم رو خوندی و متوجه نشدی که تو پاراگراف اول راجع به Marvel Rivals هم صحبت شده
🙏
برای alan wake 2 بهینه نیست زیاد من با ۳۲ ram .
i7 13th .
۴۰۸۰ با Dlss روشن
وقتی پث و ری جفتشون روشن باشن تو صحنه های مبارزه تا زیر۳۵ افت پیدا میکنه رو حالت اولترا با ۴۰۸۰ سوپر یکم اوضاع بهتره
اما کسایی که میگن تفاوتی نداره سایبرپانک رو اولترا نزدید ببینید . تو سایبر اوضاع کمی بهتره و تو صحنه های شلوغ با همون شرایط ۷۰ یا ۸۰ رو حالت اولترا میده . خیلی ری تریسینگ و پث این بازی خارقالعاده هست
داداش حالا یه تلاشی میکردی dlss 3.5 رو میکردی.۳.۷