محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

علی محمدپناه
۱۶:۰۰ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا

چه این کاراکترها با دنیای سینمایی مارول محبوب شدند و چه از همان کمیک‌ها شناخته شده بودند، همه محبوب‌ترین کاراکترهای مارول را می‌شناسند.

مارول از نظر فروش ناشر شماره یک کمیک به شمار می‌رود و هر ماه نیز کمیک‌های پرفروشی را خلق می‌کند. به لطف دنیای سینمایی مارول، این ناشر همچنان بزرگترین نام در فرهنگ عامه به شمار می‌رود و همین نیز محبوبیت این برند را بیشتر کرده است.

کاراکترهای مارول همیشه نام‌های شناخته شده‌ای بودند و دنیای سینمایی مارول نیز تعداد بیشتری از آن‌ها را برجسته‌تر کرده است. محبوب‌ترین قهرمانان و شروران مارول بزرگترین شخصیت‌های فرهنگ عامه هستند. برخی از آن‌ها برای دهه‌ها است که محبوبیت دارند اما برخی از آن‌ها به تازگی به محبوبیت رسیدند.

با اینکه مارول در چند سال اخیر آن روند برجسته و داغ خودش را نداشته اما این موضوع این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که بسیاری از شخصیت‌های آن نام آشنا و برجسته هستند. دنیای سینمایی مارول شاید برجسته‌ترین دنیای سینمایی نباشد اما اخیراً موفقیت‌های بزرگی به دست آورده و هایپ برای فیلم‌های جدید آن زیاد است. این در حالی است که مارول اخیراً چندین کمیک عالی نیز عرضه کرده و سعی دارد تا خودش را در صدر دنیای ابرقهرمانی نگه دارد.

۲۰. شخصیت سایکلاپس

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

شخصیت سایکلاپس از جمله شخصیت‌های برجسته ایکس من به شمار می‌رود. او شخصیتی رهبر و پیشاهنگ شماره یک تیم است. این نحوه‌ای است که او در فرهنگ عامه به تصویر کشیده شده و بعد از رویدادها و پیامدهای کمیک House Of M بود که سایکلاپس به شخصیت ظریف‌تری تبدیل شد. سایکلاپس به یکی از جالب‌ترین اعضای گروه مردان ایکس تبدیل شده و قرار است در کمیک جدید ایکس من یعنی ریبوت From The Ashes حضور داشته باشد. با این حال، منبع واقعی محبوبیت اخیر این شخصیت انیمیشن سریالی X-Men ’97 است.

انیمیشن سریالی «ایکس من ۹۷» به طرفداران یادآوری کرد که چرا مردان ایکس بسیار شگفت‌انگیز هستند و این انیمیشن سریالی نیز با قرار دادن سایکلاپس به‌عنوان رهبر مردان ایکس، او را در کانون توجه به نمایش گذاشت. سایکلاپس برخی از بهترین دیالوگ‌ها و لحظات در انیمیشن سریالی را داشت و طرفداران نیز متوجه این موضوع شدند. سایکلاپس بیش از هر زمان دیگری محبوب است و بسیاری از طرفداران نگاهی متفاوت نسبت به این شخصیت در کمیک‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها دارند.

۱۹. روگ

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

شخصیت روگ مدت‌ها است که یکی از محبوب‌ترین اعضای ایکس من به شمار می‌رود. او در دهه ۱۹۸۰ میلادی در کمیک‌ها به شهرت رسید و در دهه ۱۹۹۰ میلادی به اوج خودش رسید و این در حالی است که قدرت‌های غیر قابل کنترل او که باعث می‌شوند او نتواند کسی را لمس کند، او را به یک شخصیت فوق‌العاده تراژدیک تبدیل کرده‌اند. شخصیت روگ تاریخچه‌ای غنی داشته، عاشق گامبیت و مگنیتو بوده، رهبری تیم ایکس من و انتقام‌جویان را در دست داشته، یاد گرفته تا قدرت‌هایش را کنترل کند و همچنین با گامبیت ازدواج کرده است. شخصیت روگ همچنین قرار است نقش بسیار مهمی در کمیک ریبوت From The Ashes داشته باشد.

شخصیت روگ همچنین شخصیتی برجسته در انیمیشن سریالی X-Men: The Animated Series، سه‌گانه اورجینال ایکس من از استودیو فاکس و همچنین دیگر اقتباس‌ها از ایکس من بود. به لطف فصل اول انیمیشن سریالی «ایکس من ۹۷» محبوبیت این شخصیت افزایش داشته است. او شخصیتی کلیدی در داستان بود و با احساساتش نسبت به گامبیت و مگنیتو دست و پنجه نرم می‌کرد، شاهد از دست دادن جنوشا بود، گامبیت را از دست دارد، سعی کرد تا انتقام بگیرد و حتی سقوط خودش را نیز داشته است. روگ بار دیگر شخصیتی برجسته است و جایگاه شایسته‌ای در میان محبوب‌ترین کاراکترهای مارول دارد.

۱۸. دکتر استرنج

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

دکتر استرنج اولین بار در کمیک Silver Age حضور پیدا کرد و یکی از ستاره‌های دسته بی مارول به شمار می‌رود. با این حال، در دهه‌های شصت، هفتاد و هشتاد، این شخصیت همیشه محبوبیت متوسطی داشته اما در دهه ۱۹۹۰ میلادی به شدت کاهش داشته است. با این حال، او با کمیک‌هایی همچون New Avengers و New Avengers: The Illuminati در دهه ۲۰۰۰ میلادی بار دیگر به شهرت رسید و تا زمانی که اعلام شد بخشی از دنیای سینمایی خواهد بود، کمیک مخصوص خودش را نداشت. حضور در دنیای سینمایی مارول مسیر محبوبیت این شخصیت را بسیار هموار کرد.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج کار فوق‌العاده‌ای انجام داد و اولین فیلم از این شخصیت هم مورد استقبال طرف‌داران و هم تا حدی منتقدان قرار گرفت. نقش کلیدی او در فیلم Avengers: Infinity War به او کمک کرد تا محبوبیت بسیار بیشتری به دست بیاورد و فیلم دنباله وی یعنی فیلم Doctor Strange And The Multiverse Of Madness نیز در گیشه بیش از نیم میلیارد دلار فروخت. دکتر استرنج یکی از معدود شخصیت‌های برجسته دنیای سینمایی مارول است که از The Infinity Saga باقی مانده و همین نیز باعث شده از محبوبیت بسیار بالایی در بین مخاطبان دنیای سینمایی مارول داشته باشد.

۱۷. مایلز مورالز

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

مجموعه Ultimate Marvel Universe در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی بسیار بزرگ و مهم بود اما رفته رفته از جذابیت آن کاسته شد. از همین رو نیاز به تغیر و تحول بزرگی داشت و مرگ شخصیت Ultimate Spider-Man آن تغییر بزرگ بود. با این حال، همیشه باید مرد عنکبوتی‌ای وجود داشته باشد و به‌خاطر همین نیز شخصیت مایلز مورالز معرفی شد. مایلز مورالز نقطه برجسته Ultimate Universe بود و به دنیای ۶۱۶ Marvel Universe آورده شد و پس از کمیک Secret Wars در سال ۲۰۱۵، کمیک مخصوصی برای این شخصیت منتشر شد. از آن زمان به طور مداوم کمیک‌های مایلز مورالز منتشر می‌شوند اما محبوبیت بزرگ این شخصیت تا سال ۲۰۱۸ رخ نداد.

انیمیشن سینمایی Spider-Man: Into The Spider-Verse مایلز مورالز را به یک شخصیت سرشناس تبدیل کرد و نسل جدیدی از مخاطبان را به خودش اختصاص داد. بازی Spider-Man: Miles Morales برای این شخصیت نیز توسط سونی ساخته شده است و در بازی Spider-Man 2 نیز حضور خواهد داشت. از شخصیت مایلز مورالز برای همه جور کالایی الهام گرفته شده و او بخشی از انیمیشن سریالی Spidey And His Amazing Friends برای شبکه Disney Junior است. مایلز مورالز بخشی دوست‌داشتنی از دنیای مارول است و همین نیز ثابت می‌کند که در قلب طرفداران جایی برای دوست داشتن بیش از یک مرد عنکبوتی وجود دارد.

۱۶. میس مارول

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

شخصیت میس مارول نامی پر افتخار در تاریخ مارول است و کارول دنورز توانسته مسیری را برای بسیاری از قهرمانان زن که بعد از او آمدند، هموار کند. شخصیت کارول دنورز برای مدتی محبوبیت خودش را از دست داد اما مارول تصمیم گرفت تا این موضوع را تغییر بدهد و نام او را به کاپیتان مارول تغییر داد. با این حال، همیشه جایی برای میس مارول وجود داشت و همین نیز سبب شد تا شخصیت کامالا خان شکل بگیرد. کامالا خان ملقب به میس مارول موفقیت بسیار زیادی برای مارول بود و در کنار مایلز مورالز به شخصیت‎‌های برجسته جدید مارول تبدیل شدند. او کمیک‌های اختصاصی خودش را داشت و یک انتقام‌جو شد. با این حال، محبوبیت او برای مدتی کم شد و باعث شد تا او به شخصیتی در پس‌زمینه تبدیل شود.

با این وجود، اعلام شد که او قرار است سریال اخصاصی خودش در سرویس آنلاین دیزنی پلاس را داشته باشد و استودیو مارول نیز ایمان ولانی را برای ایفای این نقش به خدمت گرفت و این در حالی بود که این شخصیت در بازی ویدیویی The Avengers و همچنین انیمیشن سریالی Spidey And His Amazing Friends حضور داشت. شاید سریال Ms. Marvel سروصدای زیادی به پا نکرده باشد اما بسیاری از افراد از نقش‌آفرینی ایمان ولانی در این نقش لذت بردند. دنیای سینمایی مارول او را به‌عنوان یک جهش‌یافته معرفی کرد و کمیک‌ها نیز از این روند پیروی کردند. با اینکه این شخصیت جزوی از فیلم شکست خورده The Marvels بود اما همه نقش‌آفرینی ایمان ولانی در نقش میس مارول را دوست داشتند.

۱۵. هاکای

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

شخصیت کلینت بارتون نام‌های ابرقهرمانی بسیار زیادی داشته اما شناخته‌شده‌ترین آن‌ها نام هاکای است. او در ابتدا کار خودش را به‌عنوان یک شخصیت شرور شروع کرد و در ادامه در کنار دیگر شرورهای سابق همچون کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ، به انتقام‌جویان ملحق شد و به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول تبدیل شد. حس شوخ طبعی هاکای، لباس‌های عالی و همچنین سبک مبارزه نوآورانه سبب شده تا او شخصیت محبوبی باشد.

محبوبیت شخصیت هاکای به دو دلیل افزایش یافت که یکی دنیای سینمایی مارول و دیگری مجموعه کمیکی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ به نویسندگی مت فراکشن و هنرمندی دیوید آجا، خاویر پولیدو، فرانچسکو فرانکوویلا و آنی وو است. از آن زمان این شخصیت جایگاه پایین‌تری در کمیک‌ها داشته و کیت بیشاپ بیشتر جای او را گرفت. با این حال، شخصیت کلینت بارتون در چندین پروژه دنیای سینمایی مارول حضور داشته که شامل سریال خودش در سرویس آنلاین دیزنی پلاس می‌شود که در آن شخصیت کیت بیشاپ نیز معرفی شد.

۱۴. بلک ویدو

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

دنیای سینمایی مارول ثابت کرد که بلک ویدو یا بیوه سیاه یک زن مقتدر و برجسته است، چیزی که طرفداران کمیک‌های مارول برای سال‌ها می‌دانستند. شخصیت بلک ویدو یکی از شخصیت‌های لیست بی مارول است و قبل از اینکه به قهرمان تبدیل شود، یک شخصیت شرور بوده و در ادامه به گروه Champions، انتقام‌جویان و شیلد پیوست. این شخصیت در کمیک‌های «انتقام‌جویان» بسیار برجسته شد اما حضورش در دنیای سینمایی مارول سبب شد تا جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول باشد.

شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون از زمان حضورش در فیلم Iron Man 2 رشد بسیار خوبی داشته و توانسته مجموعه کمیک خودش را داشته باشد. مرگ بحث‌انگیز این شخصیت و همچنین فیلم اختصاصی نه چندان درخشانش باعث نشد تا از عشق طرفداران نسبت به این شخصیت کاسته شود. در واقع، باعث رشد محبوبیت این شخصیت شد چراکه همه موافق بودند که این سرنوشت لایق این شخصیت نبوده است.

۱۳. دردویل

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

شخصیت دردویل فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته اما همچنان جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول است. این شخصیت نابینا برای اولین بار در کمیک‌های Silver Age شروع به کار کرد و بیشتر شبیه شخصیت مرد عنکبوتی بدون بینایی بود تا اینکه نویسنده و هنرمند فرانک میلر عهده‌دار داستان این شخصیت شد. این نویسنده شخصیت دردویل را به یک افسانه در کمیک‌های مارول تبدیل کرد.

دهه نود میلادی همراه با کاهش محبوبیت شخصیت دردویل بود تا اینکه در سال ۱۹۹۸ میلادی، کارگردان کوین اسمیت به همراه جو کوئسدا و جیمی جیمی پالمیوتی برای عرضه مجدد کمیک دردویل همکاری کردند. سریال «دردویل» محصول سرویس آنلاین نتفلیکس نیز به محبوبیت آن بسیار کمک کرد و اولین حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول در سریال She-Hulk ثابت کرد که طرفداران تا چه اندازه او را دوست دارند. او همچنین سریال اختصاصی خودش را در دنیای سینمایی مارول به دست آورده که Daredevil: Born Again نام دارد و ادامه اتفاقات سریال اصلی خواهد بود.

۱۲. استورم

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

شخصیت استورم یکی از شخصیت‌های بزرگ مارول به شمار می‌رود که تاریخچه‌ای طولانی دارد. زمانی بود که ایکس من محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول بودند و استورم نیز در خط مقدم قرار داشت. در حالی که محبوبیت دیگر شخصیت‌ها کاهش داشته، استورم توانست محبوبیت خودش را بیشتر و بیشتر کند. در فیلم‌های ایکس من استودیو فاکس این شخصیت را هلی بری به تصویر کشیده بود و این بازیگر نقش‌آفرینی موفقی داشت. استورم همچنان محبوب‌ترین شخصیت زن در گروه ایکس من است و چیزی که مردم در مورد استورم خیلی دوست دارند این است که او نه تنها یک شخصیت قدرتمند مارول است بلکه نویسندگان روی شخصیت او نیز کار کردند. استورم همچنین بهترین لباس را در بازی‌های دنیای مارول دارد.

۱۱. بلک پنتر یا پلنگ سیاه

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

پلنگ سیاه سال‌ها جزو شخصیت‌های کمتر شناخته شده و پس‌زمینه‌ای مارول بود. در حالی که موقعیت او به‌عنوان رهبر واکادا او را در دنیای مارول بسیار مهم کرده بود اما او فقط در بین طرف‌داران سرسخت مارول محبوبیت داشت. چندین مجموعه کمیک تحسین شده از این شخصیت ساخته شده و مارول نیز سعی کرد تا کاری کند تا او با شخصیت استورم ازدواج کند و این دو در گروه Fantastic Four قرار بگیرند تا محبوبیت این شخصیت بیشتر شود.

با این حال، این شخصیت تا زمان حضور در دنیای سینمایی مارول نتوانست به آن سطح بالا از محبوبیت دست پیدا کند. چادویک بوزمن بازیگری بی‌نقص برای این نقش بود و توانست نقش‌آفرینی بسیار درخشانی ارائه کند. شخصیت پلنگ سیاه به سرعت توانست به محبوبیت زیادی در بین طرفداران دست پیدا کند اما فوت غم‌انگیز چادویک بوزمن بر اثر سرطان باعث شد تا راه او در دنیای سینمایی مارول نیمه کاره بماند.

۱۰. اسکارلت ویچ

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

اسکارلت ویچ کارهای جبران ناپذیر زیادی انجام داده است اما او برای مدتی طولانی است که محبوبیت دارد. او در اوج محبوبیتش به انتقام‌جویان پیوست و بخشی مهم از تیم بود. وضعیت او به‌عنوان یک جهش‌یافته و فرزند مگنتو تفاوت زیادی در محبوبیت او ایجاد کرد اما کاهش محبوبیت انتقام‌جویان در دهه ۹۰ میلادی در محبوبیت او نیز تأثیرگذار بود.

در قرن بیست و یکم میلادی، اسکارلت ویچ به بخش بزرگی از دنیای مارول تبدیل شد اما سال ۲۰۱۵ بزرگترین افزایش در محبوبیت او را رقم زد، زمانی که او برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کرد. در حالی که کمیک اختصاصی این شخصیت شکست خورد اما واندا ماکسیموف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود و صحبت‌ها درباره این شخصیت در بین طرفداران دنیای سینمایی مارول سبب شد تا کتاب کمیک جدید وی بسیار موفق باشد.

۹. مگنیتو

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

ایکس من برای چندین دهه محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول بودند و همه اعضای اصلی آن پیشرفت‌های زیادی داشتند. با این حال، به‌خاطر دنیای سینمایی مارول بیشتر این محبوبیت‌ها از بین رفت اما همچنان برخی از این جهش‌یافته‌ها در بین طرفداران محبوب هستند. مگنیتو یکی از همین شخصیت‌ها است که برای دهه‌ها محبوب‌‎ترین شخصیت شرور مارول بوده و در چندین فیلم و انیمیشن حضور داشته است.

حتی با وجود دنیای سینمایی مارول، محبوبیت شخصیت مگنیتو تقریباً ثابت باقی مانده و بخش قابل توجهی از آن نیز به‌خاطر نقش‌آفرینی مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو است. در حالی که بسیاری از فیلم‌های جدید ایکس من محبوب نبودند اما این شخصیت برجسته و محبوب بود. شخصیت مگنیتو برای سال‌ها است که در رأس کتاب‌های کمیک ایکس من قرار دارد و به نظر می‌رسد که این موضوع به این زودی‌ها تغییر نکند.

۸. ددپول

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

ددپول به‌خاطر ارتباط با ایکس من به شهرت رسید اما تا اواخر دهه ۲۰۰۰ میلادی به اوج محبوبیت واقعی خودش نرسید. او پس از سال‌ها اولین مجموعه کمیک خودش را به دست آورد و در ادامه، استقبال بسیار زیاد طرفداران از کالاهای مربوط به این شخصیت سبب شد محبوبیت آن افزایش پیدا کند. در ادامه فیلم سینمایی این شخصیت ساخته شد.

شخصیت ددپول همیشه در کمیک‌ها به نوعی محبوب بود اما در دنیای خارج از کمیک‌ها، او توانست محبوبیت بسیار بیشتری کسب کند و موفق باشد. فیلم‌های او به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کردند و حالا سومین فیلم او با حضور دوباره هیو جکمن در نقش ولورین قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی پخش شود، فیلمی که جزوی از دنیای سینمایی مارول است.

۷. کاپیتان آمریکا

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

در عصر طلایی مارول، کاپیتان آمریکا محبوب‌ترین شخصیت محسوب می‌شد. در دهه ۵۰ میلادی این شخصیت محو شد اما بازگشت او در Silver Age باعث شد تا در رأس دنیای مارول قرار بگیرد. زمانی که ایکس من برجسته شدند، این شخصیت کمتر مورد توجه قرار گرفت. کمیک Heroes Reborn شکست خورد اما کمیک Heroes Return به مردم یادآوری کرد که چرا کاپیتان آمریکا را دوست دارند.

کاپیتان آمریکا بدون شک قهرمانی الهام‌بخش و رهبر قهرمانان مارول است اما محبوبیت این شخصیت در دهه ۲۰۰۰ میلادی چندان برجسته نبود. با این حال، جایگاه او در دنیای سینمایی مارول باعث شد تا محبوبیت او افزایش پیدا کند. در هر صورت، طرفداران امروزه با اشتیاق بسیار زیادی شخصیت استیو راجرز را دوست دارند.

۶. لوکی

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

لوکی همیشه شرور بزرگی در دنیای مارول بوده است. استدلالی وجود دارد که می‌توان گفت لوکی مهم‌ترین شرور مارول در Silver Age است. این شخصیت دشمن ثور بود اما او کسی است که انتقام‌جویان را گرد هم آورد. با این حال، سال‎‌های پس از آن شاهد سقوط محبوبیت این شخصیت بود.

حضور شخصیت لوکی در دنیای سینمایی مارول با نقش‌آفرینی درخشان تام هیدلستون سبب شد تا محبوبیت این شخصیت بسیار افزایش پیدا کند. در کمیک‌ها، این شخصیت نیز افزایش محبوبیت بسیار زیادی را تجربه کرد و مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفت. با اینکه لوکی در خارج از کمیک‌ها بسیار محبوب‌تر است اما همچنان در بین خواننده‌های کمیک محبوب محسوب می‌شود.

۵. مرد آهنی

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

مرد آهنی قهرمانی شگفت‌انگیز است و شایسته تقدیر است. او برای مدتی طولانی یکی از اعضای اصلی دنیای مارول است و یکی از اعضای اصلی گروه انتقام‌جویان به شمار می‌رود که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. با اینکه شخصیت مرد آهنی بهترین مجموعه کمیک‌های تاریخ را نداشته و نویسنده‌های شگفت‌انگیزی روی داستان او کار نکردند اما با این وجود، او توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

دهه ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ میلادی مرد آهنی توانست نقش بزرگتری در دنیای مارول داشته باشد، آن هم پس از اینکه محبوبیتش را در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی از دست داده بود. فیلم Iron Man محصول سال ۲۰۰۸ این شخصیت را به ستاره بزرگی تبدیل کرد و مارول سعی کرد تا از این موضوع در کمیک‌ها نیز استفاده کند. با اینکه این کار موفقیت‌آمیز نبود اما محبوبیت مرد آهنی در بین مخاطبان انکارنشدنی است.

۴. تانوس

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

مارول شخصیت‌های شرور بسیار محبوبی خلق کرده است اما تعداد اندکی از آن‌ها در سال‌های اخیر با تانوس برابری می‌کنند. در کمیک‌ها، او شخصیت شرور درجه بی محسوب می‌شد تا اینکه کمیک Infinity Gauntlet در سال ۱۹۹۱ میلادی توانست این شخصیت را بسیار برجسته کند. از آن زمان، این شخصیت فراز و نشیب‌هایی داشته است اما در دنیای سینمایی مارول توانست به شهرت برسد.

جایگاه تانوس به‌عنوان شخصیت شرور بزرگ The Infinity Saga دنیای سینمایی مارول او را به شخصیت برجسته و بسیار بزرگی تبدیل کرد. او در کتاب‌های کمیک مختلف رویدادی و کمیک‌های اختصاصی خودش حضور داشته است و پای ثابت دنیای مارول بوده است. تانوس به همان اندازه که در بین مخاطبان عامه محبوب است، در بین طرفداران کمیک‎ها نیز محبوبیت دارد.

۳. هالک

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

هالک یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها است و برای مدتی طولانی است که در بین مخاطبان محبوبیت دارد. کمیک‌های هالک برای چندین دهه به طور مداوم منتشر می‌شوند و در کمیک‌های مختلفی نیز حضور داشته است. او شهرت زیادی دارد و وقتی سریال The Incredible Hulk پخش شد نیز محبوبیت آن افزایش بسیار زیادی داشت.

در دهه ۹۰ میلادی، زمانی که کمیک‌های مارول اغلب عملکرد خوبی نداشتند، کمیک‌های هالک همچنان فروش خوبی داشتند. برخلاف بسیاری از شخصیت‌های دیگر، دنیای سینمایی مارول اصلاً هیچ کمکی به محبوبیت هالک نکرد چراکه محبوبیت این شخصیت برای شش دهه تقریباً ثابت باقی مانده است.

۲. ولورین

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

ولورین همیشه یکی از شخصیت‌های برجسته بوده و کمیک‌های او نیز همیشه پرفروش بودند. شاید اولین کمیک او برجسته‌ترین کمیک نباشد اما حضور او در کنار ایکس من سبب شد تا او محبوبیت بیشتری کسب کند. ولورین به سرعت به یکی از محبوب‌ترین اعضای گروه ایکس من تبدیل شد و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

همچنان با گذشت این همه سال، ولورین از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و حتی در دوران سلطه دنیای سینمایی مارول، ولورین توانسته حتی از برخی از کاراکترهای دنیای سینمایی مارول نیز محبوب‌تر باشد. او از هر نظر پرطرفدار است و کمیک‌های او همیشه در میان پرفروش‌ترین کمیک‌های مارول قرار دارند. مطمئناً طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت این شخصیت با حضور هیو جکمن در دنیای سینمایی مارول هستند.

۱. مرد عنکبوتی

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول

مرد عنکبوتی مدت‌ها است که ستاره مارول بوده است. عصر نقره‌ای مارول به سرعت توجه‌ها را به خودش جلب کرد اما زمانی که اولین بار مرد عنکبوتی در کمیک‌ها معرفی شد، نقطه عطفی برای مارول بود. از آن زمان، مرد عنکبوتی اساساً محبوب‌ترین شخصیت مارول بوده و کمیک‌های آن بسیار پرفروش بوده و توانسته مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد.

مرد عنکبوتی برای دهه‌ها است که در رسانه‌های مختلفی همچون کارتون‌ها، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌ها مورد توجه قرار گرفته است و توانسته تحسین بسیار زیادی را از سوی مخاطبان دریافت کند. حتی زمانی که طرفداران از روند داستانی مارول برای این شخصیت راضی نیستند نیز کمیک‌های این شخصیت همچنان جزو پرفروش‌ترین کمیک‌های مارول هستند.


منبع: CBR

رهگذرCopy NinjaHaj_Hosseinboy gamerFidoآقای پر مشکل ( در انتضار بولی 2 ).AEOعرشیاARSHIAAAAMOONLORDDARKSIRENKY000000AmscMoonFinal seyedA.M.E021Nima𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا
محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

محبوب‌ترین کاراکترهای مارول - گیمفا