اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا

اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد

امیر فتحی
۰۰:۵۶ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا

در تیزر Call of Duty Black Ops 6 که در قالب VHS عرضه شده، اطلاعات جدیدی ارائه شده است. همچنین چندین تصویر از بخش Zombies این عنوان افشا شده‌اند که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شرکت Activision روز گذشته سازندگان محتوا سری Call of Duty را غافل‌گیر کرد. این شرکت برای آن‌ها یک تلویزیون قدیمی به همراه یک نوار VHS فرستاد. روی کاور این نوار، چنین جمله‌ای نوشته شده بود:

سرزمین آزادی؛ خانه‌ای برای شستشوی مغزی شده‌ها

روی نوار VHS مذکور ویدیویی قرار گرفته بود که در این نشانی می‌توانید آن را تماشا کنید. در کنار تلویزیون و نوار، یک نامه نیز فرستاده شده بود که به شرح زیر است:

بالاترین رتبه‌ها و سطوح دولت فاسد شده‌اند. به هیچ‌کس جز خودت اعتماد نکن و مراقب خودت باش. این نوار را تماشا کن و به بقیه نیز اطلاع بده.

وقت آن رسیده که چشم‌هایشان را باز کنیم.

ویدیوی VHS مذکور، بسیار مرموز است و تصاویر متعددی از وقایع تاریخی و شخصیت‌های تاریخی نشان می‌دهد.

در ابتدای ویدیو، برای لحظه کوتاهی یک اخطارنامه مربوط به سازمان FBI نمایش داده می‌شود. در ادامه، تصاویری از یک انفجار پخش شده که احتمالا اشاره به نقشه و حالت Nuke Town دارند. کمی بعد در گوشه پایین تلویزیون، تاریخ ۱۹۹۱ درج شده که این نوشته در کنار اطلاعات دامنه بازی، تاریخ رخدادهای این بازی را مشخص می‌کنند. در ادامه نیز نوشته‌ای جدید در پایین صفحه نمایش داده می‌شود که اعلام می‌کند سازمان CIA نرخ استخدام‌ها را افزایش داده است.

چندین شخصیت سیاسی در این ویدیو دیده می‌شوند. بیل کلینتون (Bill Clinton)، جرج اچ. دابلیو. بوش (George H. W. Bush)، ال گور (Al Gore)، دن کویل (Dan Quayle) و صدام حسین، سیاستمداران وقت ایالات متحده و عراق در دهه ۹۰ میلادی بودند که در این ویدیو می‌توان آن‌ها را دید.

اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا

در ادامه ویدیو، نام فرانک وودز (Frank Woods)، شخصیت محبوب سری Black Ops نمایش داده می‌شود که این اتفاق، احتمال حضور او در Black Ops 6 را افزایش می‌دهد. البته شایان ذکر است که پس از پایان اتفاقات سال ۱۹۸۶ بازی Black Ops 2، وودز از تمام وظایف نظامی‌اش معاف می‌شود. همچنین حضور الکس میسون (Alex Mason) و جیسون هادسون (Jason Hudson) در Black Ops 6 بسیار بعید است.

پس از آن، تصاویری از سخنرانی‌های روئسای جمهور وقت ایالات متحده پخش می‌شود و شخصی در پس‌زمینه با مخاطب صحبت می‌کند. این شخص مرموز، می‌گوید که به دروغ‌های این افراد اعتماد نکنید و به دنبال حقیقت باشید. ویدیو در نهایت با نشان دادن تصاویری عجیب به پایان می‌رسد.

تریلر لایواکشن Call of Duty Black Ops 6 فردا ۲۸ مه (۸ خرداد)، ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود. رونمایی کامل از این بازی نیز پس از اتمام شوکیس بازی‌های ایکس باکس انجام می‌شود. شوکیس بازی‌های ایکس باکس در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. این اثر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

گیمر سادهGidora人Acker益man人𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥boy gamerخواهان ردد3Benyaminامیرحسین رهنوردHesamAIهیربدꕥCyrus94Black SwordsmanHaj_HosseinBahadorSoheilCambyses The ThirdtintinArthur MorganDARKSIRENGamer Godzillamore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • برعکس خیلی از بچها ک شخصیت محبوبشون تو سری کالاف گوست هستش ولی فرانک وودز برای من تو سری کلاف ی چیز دیگست ، بهترین همراهی ک تو این سری تجربه کردم چ مدرن ها و اوپس ها عالی این بشر

    ArashRezaboy gamerخواهان ردد3BenyaminHesamAIBlack SwordsmanHaj_HosseinCambyses The Thirdامیر رضاmore
  • بنظرم قراره موفق بشه و بهتر از چند نسخه اخیر ظاهر بشه

    Arashboy gamerخواهان ردد3Benyaminببعی بازیگوشBlack SwordsmanHaj_HosseinSaman_hkبهبود فریباCambyses The Thirdmore
  • NXP game گفت:

    امیدوارم سریع کرک شود و مثل modern warfare 3 خراب نکنند و مثل cod های نسل ۷‌ لذت بخش باشند آن زمان همه چی عالی بود

    mahdi.ir { مارکو روییس ucl میبره} { نبرد sad }بهبود فریباboy gamerخواهان ردد3Benyamin
    • Benyamin گفت:

      نظرتو میپسندم ولی خوب شما حتما برو گیم پلی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفار ۲ جدید ماله سال ۲۰۲۲ رو ببین دارای ۸ ساعت بخش کمپین داستانی بازی داشت یعنی کمپین یعنی بخش داستانی بازی ۸ ساعت بود شما برو ببین فوق العاده بود چه فروش میلیاردی ای اکتیویژن با انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفار ۲ ماله سال ۲۰۲۲ داشت چقدر عالی بود ۸ ساعت کمپین بازی بود عالی بود اکثرا که نظرات رو خواندم گفتند عالی بود اصلا اکتیویژن دوباره به دوران اوج خودش برگشت با انتشار مدرن وارفار ۲ جدید در سال ۲۰۲۲

      ⃤‎ PARTiSANBenyaminNXP game
      • NXP game گفت:

        اگر از بازی های قدیمی اش یاد بگیرد خوب میشود ولی modern warfare 2 2022 متوسط بود به نظرم تا قبل از modern warfare 1 remack همه چی خوب بود

        Benyamin
        • Benyamin گفت:

          نه دوست عزیز اصلا این چنین نیست این نظر شماست اتفاقا اکثرا حتی سایت مجرب خوب زومجی که همیشه حقایق رو میگه در برسی بازی مدرن وارفار ۲ ماله سال ۲۰۲۲ جفت که اصلا اکتیویژن برایش سنگ تمام گذاشت و اکتیویژن با انتشار نسخه جدید مدرن وارفار ۲ در سال ۲۰۲۲ و داشتن ۸ ساعت کمپین بخش داستانی حسابی فروش میلیاردی ازش داشت ولی خوب مدرن وارفار ۳ به دلیل این اینطوری شد چون تازه توسط مایکروسافت خریده شده بودند استودیو شون و بعد اینکه میخواستند هر چه سریعتر قرار داد خودشون رو با سونی فسخ بکنند ولی واقعا بزرگترین اشتباه اکتیویژن این بود که رفت با مایکروسافت روزی قطعا فرا خواهد رسید که دقیقا سرنوشت شرکت یوبیسافت رو پیدا می‌کنه بعدش اون موقع می‌ره باز سمت سونی مایکروسافت خدای خراب کننده صنعت گیم هست اینو من نمیگم اینو اکثرا کاربران در مقالات قبلی سایت خوب گیمفا گفته بودند مایکروسافت اینم بتواند ۴ سری کالاف دیوتی خوب پشتیبانی بکنه بعدش دیگه هیچ ولی خوب کلا اکثرا کاربران بیشتر خیلی امید دارند به سری کالاف دیوتی چون کم سری ای نیست خراب کردنش هم در سری های بعدی الکی نیست و بعید میدانم خراب بکنند چون همه اکثر کاربران از بلک اپس ۶ الان خیلی خیلی راضی هستند چون ۴ سال فقط توسط اکتیویژن تست شده تازه از الان دارند مدرن وارفار ۴ رو برای سال ۲۰۲۵ می‌سازند یا شایدم به احتمال زیاد مدرن وارفار ۴ بسیار پیشرفته از قبل در سال ۲۰۲۶ عرضه میشه

          • NXP game گفت:

            نمیدونم تو هم به این فکر کردی یا نه چرا مایکروسافت میخواهد چندتا از انحصاری هاش رو برای کنسول دیگر عرضه کند ولی به نظر من میخواد ps فن هارا به بازی های خودش جذب کنند و بعد اینکه ۲ تا انحصاری هاش رو هر سال برای کنسول های دیگر تا شروع نسل ۱۰ عرضه کند بعد برگرده به روال قبل و تمام بازی ها انحصاری شوند بعدش ps فن ها هم مجبور میشوند یا کامپیوتر بخرند یا ایکس باکس و آن موقع در کنار ps هم یک xbox دارند و کم کم یک مقدار رقابت ها شاید کم شود ولی چون فن هستند به احتمال زیاد کامپیوتر میخرند نه ایکس باکس و الان به خاطر همین اکتیویژن رو خریداری کرد تا در آینده شاید در نسل ۱۰ یا ۱۱ بازی هایش را انحصاری کند یک مقاله خونده بودم که بعضی از cod ها قراره برای ۱ سال انحصاری ایکس باکس باشند

  • Arman گفت:

    اینکه بالاخره یک کالاف دیوتی که توش کمی از واقعیت دنیا میگه نه از فانتزی ها،البته کلا سری بلک اپس از گفتن حقیقت ترسی نداشته ولی خب بازم تا یک جایی اختیار دارند حقایق رو بگن،یعنی با همین جمله سرزمین آزادی محلی برای شستشو شده های مغزی مو به تنم سیخ کرد که یعنی آیا واقعا تابو شکنی رو در این بازی میبینیم ؟اینکه هیچکس خوب نیست و همه دنبال منافع هستند فقط؟

    ⃤‎ PARTiSANخواهان ردد3BenyaminهیربدꕥBlack SwordsmanHaj_HosseinSaman_hkبهبود فریباCambyses The ThirdMamadmore
  • شایعه شده بعدا برا سوییچ ۲ هم بیاد. اصلا خود مایکروسافت قبل خرید اکتیویژن گفت از اهدافش آوردن کالاف های آینده رو نینتندو سوییچ و استیم هست. بعید هم نیست سوییچ ۲ رو حالت دستی قدرت یه ps4 fat و تو حالت داک یا تلویزیون قدرت یه ps4 pro رو داره.
    خیلی دوست دارم ریمستر‌ کالاف های قبلی رو رو سوییچ ۲ ببینم

    • Reza گفت:

      بیاد به سرنوشت مورتال کمبت یک دچار میشه مورتال دیدی بهینه سازی وحشتناک بود

      • شما هاگوارتز لگسی رو دیدی؟ ویچر سه رو دیدی؟ کلی بازی خوب اون استودیو پورت کرده(ویچر رو نمیدونم کی پورت کرده) ولی همون استودیویی که مورتال رو پورت کرد هاگوارتز رو هم پورت کرد. هاگوارتز عالی شد مورتال نه.

        در ضمن قدرت این سوییچ رو نمیشه با سوییچ بعدی مقایسه کرد. وقتی برای نسل هشت میاد اگه *پورت خوب* و درست بشه. اجرا میشه

        • Reza گفت:

          ن دادا کلن سویچ بهینه سازی وقت گیری میخاد سازندها کم کاری میکنن سر سری اس ام بازی مترو رو سری خیلی فاجعه بود

          • سازنده های معمولن میدن به استودیو های ویژه تا پورت کنن. اون استودیو سر مورتال کم کاری کرده سر هاگوارتز خوب کار کرده.
            جی‌تی‌ای وی هم رو سوییچ راحت میاد چرا نیاد. اگه دقیق و فنی به اون ویدیو نگاه کنی میفهمی که بخاطر ضعف نیست بخاطر بهینه نبودنه‌. یسری جاها اف‌پی‌اس ۴۰ میشد. وقتی گوشیش رو باز می‌کرد یا آدم میکشت لگ می‌خورد. این یعنی بهینه نیست

  • ویدیو نوار رو در کدوم نشانی تماشا کنیم ؟
    لینک نذاشتید که

  • به به چی میشه اگه واقعا بیاد حرف بزنه از اینکه آمریکا قهرمان نیست و به فکر خودشه فقط
    حزب بعث با کمک کامل آمریکا به مسند قدرت نشست حتی اسنادی هست که برخی از رقبای سیاسی صدام توسط CIA ترور میشدن و دلیل حمله ی آمریکا هم سرپیچی های صدام بود چون از یه جایی به بعد طبق دستورات اونا کار نمی‌کرد. امیدوارم به این موضوعات اشاراتی بشه

    ویتو اسکارلتااسوالد ایوری
اطلاعات جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر شد - گیمفا