تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا

تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا

مجموعه تلویزیونی ۳Body Problem با روایتی جاه‌طلبانه و دیوانه‌وار موفقیت بزرگی برای کمپانی نتفلیکس به همراه داشته و برای فصل دوم تمدید شده است.

کمپانی نتفلیکس هر ساله محصولات سینمایی و تلویزیونی جذابی را برای مخاطبینش به ارمغان می‌آورد که در ژانرهای گوناگونی جریان داشته است. یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و مورد انتظارترین ساخته‌های این غول سرویس استریم به اقتباس تلویزیونی از رمان لیو سیشین به نام ۳Body Problem (مسئله ۳ جسم) مربوط می‌شود که توسط دیوید بنیاف، دی. بی. وایس و الکساندر وو به ارمغان آورده شده است. روایتی در ژانر علمی تخیلی که با بودجه هنگفتی تولید شده است.

فصل نخست این مجموعه تلویزیونی با استقبال قابل قبولی از سوی بینندگان روبرو شد تا حدی که نه تنها به مدت ۳ هفته در صدر لیست پربیننده‌ترین محصولات تلویزیونی نتفیلیکس جای گرفت، بلکه به مدت ۷ هفته نیز در بین ۱۰ سریال برتر این سرویس قرار داشت تا ثابت نماید که روایت دیوانه‌وار و عجیب و غریبش باب میل مخاطبین ظاهر شده است. موفقیتی که واکنش کمپانی نتفلیکس را در پی داشت و طی بیانیه گیج‌کننده‌ای اعلام کردند که مسئله ۳ جسم با “قسمت‌های اضافی” باز خواهد گشت تا داستانش را به پایان برساند. اعلامیه‌ای که طرفداران این مجموعه را گمراه نمود و مشخص نیست که برنامه دقیق این کمپانی چه بوده است.

انتقادات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اعلامیه سبب گشته تا شوارنرهای این سریال در مصاحبه با هالیوود ریپورتر واکنش نشان داده و به طرفداران اطمینان دهند که برنامه ریزی گسترده و از پیش تعیین شده‌ای مهیا گشته تا همه چیز به خوبی و خوشی پیش برود. آن‌ها همچنین اعلام کردند که برنامه‌شان برای گسترش دنیای این مجموعه تنها به قسمت‌های محدود و یا یک فصل محدود نشده و برای چندین و چند فصل برنامه ریزی کرده‌اند.

زمانی که کار بر روی این مجموعه آغاز شد، می‌دانستیم که به ساعت‌های بسیاری نیاز داشته و باید باقی داستان را روایت کنیم. به همین منظور نیز یک نقشه راه تعیین کردیم ک تا پایان مسیر را مشخص کرده و موارد مورد نیاز برای به پایان رساندن چیزی که آغاز کردیم را داریم.

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که تولید فصل نخست ۳Body Problem چیزی حدود ۴ سال زمان برده و فاز بعدی می‌بایست در عرض ۳ آینده به تصویر کشیده شود. دیوید بنیاف توضیح می‌دهد که در پایان مسیر مدت زمانی معادل ۷ سال را برای نمایش اقتباس لیو سیشین اختصاص داده‌اند و آن‌ها در حال حاضر در جایگاهی قرار دارند که به لطف برخورداری از زمان کافی می‌توانند باقی داستان را همانگونه که در نظر دارند، روایت نمایند.

در حال حاضر تاریخ پخشی برای فصل دوم ۳Body Problem اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

⃤‎ PARTiSANBADMANپروفسور بی سوادAhmad_bk

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا
تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🟢 پس خوب شد فصل اول رو ندیدم، تا کامل بشه…

  • کلا هر چی موفق شه براش فصل میسازن مهم نیست چی باشه

    ⃤‎ PARTiSAN
  • Zabi گفت:

    چرا آخه؟
    چرا باید منابع و وقت رو روی این سریال نچسب حروم کنن؟
    ضمنا ۳Body Problem مساله غیر قابل درک یا لاینحلی نیست و کافی شرح و راه حلشو در یوتوب سرچ کنید.

    ⃤‎ PARTiSANAB.HannaAhmad_bkesmaaiel_63
    • esmaaiel_63 گفت:

      اتفاقاً این سریال در ژانر Sci-fi جزء آثاره خوبی هست که برای علاقمندان به علمی-تخیلی واقعی ساخته شده و در زیر-ژانر “تهاجم” (Invasion) مثل باقی آثاره این سبک کلیشه ایی نیست.

      درباره “مسئله سه جسم” هم باید بگم که این قضیه بستگی به جرم سه تا جسم داره. اگه سه جسم، دارای جرم خیلی متفاوت باشن (مثل خورشید، زمین، ماه) میشه راه حلّی برای پیش-بینی حرکتشون ارائه داد. ولی اگه سه جسم، جرمهاشون تقریباً یکسان و مثل هم باشن دیگه نمیشه حرکاتشون رو پیش بینی کرد. در سریال هم مشکل اینجاست که سیاره نژاد بیگانه داستان در منظومه ایی سه خورشیدی قرار گرفته و مدار حرکتش تحت تاثیره نیروی گرانش سه ستاره بزرگ به طرز غیرقابل پیش-بینی ایی تغییر میکنه. امّا چرا در سیستم‌های سه‌ستاره‌ای وضعیت چرخش سیارات ناپایدار میشه؟
      به‌گفته‌ی اخترفیزیکدانی به‌نام چارلز جی. هوروویتز، جواب را باید در قانون پایستگی انرژی جست‌وجو کرد؛ همان قانون معروفی که می‌گوید انرژی در یک سیستم بسته هرگز از بین نمی‌رود و به وجود نمی‌آید، بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. پایستگی انرژی به این معنی است که سیاره‌ها همواره به دور ستاره‌ای می‌چرخند و هرگز نمی‌توانند از مدار خارج شده و به عمق فضای بی‌پایان پرتاب شوند. به‌عبارت دیگر، همین‌که سیاره‌ای داخل میدان گرانشی یک ستاره گیر بیفتد، دیگر نمی‌تواند انرژی اضافی برای بیرون آمدن از این میدان را ایجاد کند. اما همین‌ که در سیستمی، سه جرم بخواهند دور همدیگر بچرخند، مسیرهای آشفته و پرهرج‌ومرجی ایجاد می‌شود؛ اگر هم بین آن‌ها سیاره‌ای گیر بیفتد، در اثر برخورد یکی از ستاره‌ها، کاملاً نابود خواهد شد. بااین‌اوصاف، آیا واقعاً می‌توان سه جسم گرانشی را در یک سیستم پایدار کرد یا جهت و سرعت چرخش آن‌ها در مدار را پیش‌بینی کرد؟
      دانشمندان تا قرن‌ها نمی‌دانستند از چه زاویه‌ای به این معما نگاه کنند؛ اما در چند دهه‌ی اخیر، به‌لطف الگوریتم‌های محاسباتی و صدها روش دیگر، دست‌کم روی کاغذ به جواب نزدیک‌تر شده‌اند. مشکل اینجا است که پیاده‌سازی اکثر این راه‌حل‌ها در دنیای واقعی تقریباً غیرممکن است و معلوم نیست بتوانند بیرون از قلمروی تئوری به این خوبی جواب دهند. اما همه‌ی این‌ حرف‌ها به کنار؛ در جهان هستی هنوز هیچ سیستمی با سه ستاره‌ی غول‌پیکر که بتوانند حتی به‌طور نامنظم دور هم بچرخند، کشف نشده است. از این بعید‌تر این است که بخواهیم جرم چهارمی، مثلاً یک سیاره را به این سیستم سه‌ستاره‌ای اضافه کنیم و انتظار داشته باشیم حتی برای یک دوره، گردش منظمی دور سه ستاره داشته باشد و تمدنی روی آن شکل بگیرد. درواقع موقعیتی که در کتاب و سریال با آن روبه‌رو هستیم، «مسئله‌ی چهار جسم» است، اما احتمالاً به‌خاطر هماهنگی با فرضیه‌ی علمی، همان مسئله‌ی سه جسم نامیده شده است.

      ⃤‎ PARTiSANحق گوی همه جانبه گیمفا( Klaus سابق)AB.HannaAhmad_bk
  • امیدوارم با همین فرمون پیش بره و خرابش نکنن

  • سرعت پوشش دهی عالیه!!!
    (این خبر رو همه جا یک هفته پیش منتشر کردن)

    ⃤‎ PARTiSAN
  • Pooya گفت:

    خدا بخیر کنه اولی چهارسال طول کشید ، فصل دوم میخواد چند سال طول بکشه ، مدت زمان ساخت فیلم و سریال ها هم داره مثل بازی ها طولانی میشه .

تمدید سریال علمی تخیلی ۳Body Problem برای فصل دوم - گیمفا