مراحل ضبط و فیلمبرداری بازی Death Stranding 2 به پایان رسید
پس از پایان مراحل فیلمبرداری، کوجیما اعلام کرد که بازی Death Stranding 2: On the Beach به فاز اصلاحی توسعه راه یافته است.
هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) تریلر بازی Death Stranding 2 را چند ماه پیش منتشر کرد. حالا در تازهترین پادکست اختصاصیاش، اعلام کرد که مراحل ضبط و فیلمبرداری بازی با حضور بازیگران، پایان یافته است. در ادامه گفت که بازی وارد فاز اصلاحی شده و ممکن است تا یک سال آینده به طول بینجامد.
این موضوع نشان میدهد که بازی در تابستان یا پاییز سال آینده منتشر خواهد شد. کوجیما همچنین مشخص نکرد که مراحل ضبط و فیلمبرداری برای بازیگران انگلیسی یا ژاپنی (یا هر دو) به پایان رسیده است. ممکن است در آینده نزدیک شاهد تریلر گیمپلی جدیدی از بازی باشیم و انتظار میرود آن را در شوکیس PlayStation در ماه جاری مشاهده کنیم.
بازی Death Stranding: On the Beach در سال ۲۰۲۵ به طور انحصاری برای کنسول پلی اسیتشن ۵ منتشر میشود. داستان این بار، در قاره کاملا متفاوتی نسبت به بازی اول روایت خواهد شد و سم بریجز (Sam Bridges)، شخصیت اصلی، وظیفه تاسیس شبکه Chiral را بر عهده دارد. منتظر بهروزرسانیهای بیشتر در آینده باشید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
یعنی یکی از چیزایی که برای این قسمت هایپم میکنه ، همون عروسک آویزون بهمونه ، همچنین بازیگرای بیشتری اضافه شدن ، گیمپلیش اگه یکم هیجانی تر بشه و بشه مبارزات بیشتری انجام بدیم عملا این قسمت از بازی میتونه بی نقص ظاهر بشه ، کل کامنتم شده ((بشه))….
امیدوارم زمان لانچ بازی با gta یکی نشه ، وگرنه اوضاع فروشش با توجه به همه پسند نبودنش ، وخیم میشه…
.
ولی کاش کوجیما پروداکشنز با همکاری سونی بتونن آیپی متال کر رو از کونامی حریصِ پول پرست بخرن ، حیفه آیپی به اون طلایی و کمیابی کنار سایلنت هیل از دست برن..😞
گیم پلیش رو بروز بشه مخصوصا کامبت و اکشن بازی میتونه خیلی قویتر ظاهر بشه.
دقیقا .
عروسکه رسما فیلم ترسناک و شاید جای بچه است
نه مرسی لازم نیست متلالم انحصاری شه
محض اطلاعات به غیر از نسخه آخر تمامی متال گیر ها انحصار کنسول سونی بود.
پس موقع الدر انحصاری کسی بدش نیاد
تمام نسخه های متال بجز فنتوم پین و گرند زیرو انحصارین
پس سر الدر نیاید بگید این مولتی بوده
الدر که ۲ نسخش مولتی بوده
یه نسخش انحصاری xbox
بقیش انحصاری pc
خب رو پی سیم میاد😂
متالم۲ تا مولتی داره که گفتیشون که داره میشه سه تا
متال ها همشون زمان عرضه انحصاری بودن مگه اینکه کالکشن برای نسل بعد عرضه شده باشن
متلگیر سالید ۳ تا ۶ سال انحصاری بود
همون وی و گرند و دلتا
یه شایعه هایی اومده بود که متال ۱ ریمیک انحصاریه
فقط بگو الدر مهم تره یا متال ریمیک؟
کالاف مهم تره با متال ریمیک۳
سونی فقط داره به خودش صدمه میزنه
کالاف در هر صورت پورت میشه
الدرم با این وضع xbox معلوم نیست انحصاری باشه یانه
الدر تقریبا رسمی شده
و کالافم ده سال اونم فقط با اسم کالاف
الدرو کی رسمی کرد؟ تمام اون بازیایی که پورت شدن رسمی انحصاری بودن
حالا کو تا الدر که نسل بعد میاد
هیچ کاری نمیتونه با کالاف بکنه چون بیشتر در امدشو داره از ps و pc به دست میاره
بله اون ۷۲ درصدو یادم نبود
همون طور که سازنده ها پرینس صورتی گفتن منو بکشیدم عمرا گیمم رو همزمان با هیدیس ۲ ریلیز کنم xD اونا هم چشم و گوششون بازه.
واقعا باورم نمیشه استاد این قدر سرعت عمل داره واقعا دمش گرم به شدت منتظریم
دیگه از کوجیما بت نسازید خواهشا
خیلی اورریتده بنده خدا
هایپ بالاس براش🔥
همچین ایده ای یعنی نابودی ماهیت این بازی… دث استرندینگ هیچ نیازی به اکشن و مبارزات بیشتر نداره چون اصلا هدفش همچین چیزی نیست… مگه آنچارتده؟ طرفداری واقعی دث هیچ وقت همچین درخواستی ندارن چون درک هنری این بازی یعنی مفهوم گرایی یعنی پیدا کردن امید تو تاریکی، پیدا کردن معنا تو پوچی. این هدف کوجیما از این بازی بوده با قرار دادن ما تو نقش یه کارکتر دل شکسته و ناامید تو دنیایی که به تباهی کشیده شده و تو خط داستانیش به بهترین شکل این احساسات ناب رو به مخاطب منتقل میکنه. امیدوارم بازی دومی هم مثل اولی یه تجربه یونیک باشه و همچین رویه فست فودی و عامه پسند پیدا نکنه…
سال ۲۰۲۵ چه سالی بشه ، عرضه جی تی ای شیش ، اومدن شاهکار جدید کوجیما یعنی دث استرندینگ ۲ ، رزدینت ایول ۹ و اومدن بازی های زیاد جذاب دیگه که حضور ذهن ندارم .
متاسفانه دیگه کلمه شاهکار رو خز کردین حتی به بازی ای که هنوز نیومده هم میگی شاهکار
داداش به استلار بلید یه عده گفتن شاهکاری که حقش خورده شد ….
من هنوز نفهمیدم کجای اون شاهکاره ..
ولی دث استرندینگ در حوزه ای که خودش توش قرار داره تنها شاهکاره فک کنم ، بازی دیدی همش پیاده روی گرافیک تا خر خره بالا ، و جذاب باشه .(البته شاید اینا ملاک حساب نشه)..
اونایی که گفتن استلاربلید شاهکاره منظورشون خود گیم نبود شخصیتش بود :دی
شکی نیست دث استرندینگ بازی با کیفیتیه ولی شاهکار بازیایی مثل بایوشاک و رددد و ویچر ۳ و الدن رینگ شاهکار هستن که تعدادشون هم زیاد نیست دث نهایتا ی بازی خوب و با کیفیته
بله ، دقیقا حرفتون درسته ، اگه ما به دث بگیم شاهکار به اونا کم لطفی کردیم…
.
وقتی نصفیا بخاطر اسکین این شخصیت بازی رو خریدن بعد دیدن نیست ، دقیقا منظورشون شخصیت بازی بوده😂.
استلار حتی سازندش که گفت راضیم
دث استرندینگ بازی نکردم اما جدیدا واقعا به هر بازی میگن شاهکار. شاهکار میشه بازی که نقاط قوتش اینقدر زیاد باشن که اصلا نقاط ضعف بازی به چشم نیان چون هیچ بازی وجود نداره که نقطه ضعف نداشته باشه. با همچین تعریفی شاید در کل نسل نهم ما فقط چهار یا پنج تا بازی شاهکار داشتیم. نمیشه به هر بازی گفت شاهکار اما در گیمینگ امروزی اینقدر بازی ها افت کردن که به هر بازی صرفا خوبی میگن شاهکار. (گفتم دث استرندینگ بازی نکردم این مربوط به کل ویدیو گیمه)
بله ، شما کلی گفتین .
و درست هم گفتین ، به هر بازی متوسط رو به بالایی یا خوب الان شاهکار گفته میشه ، و جالب تر اینکه به اسم بازی هم نگاه میکنن و ناشرش ، مثلا مال سونیه پس بی برو برگرد شاهکاره یا مثلا مال یه استودیو خاص …
قشنگ داری میگی چون ناشرش و سازندش اینها هست چشممون بسته کنیم و هر چی بسازند بگیم شاهکاره ؟ این حرف اشتباه هستش ,
من دارم میگم همین نوع طرز فکر اشتباهه .
شمایی که منطقت با مفت باشه کوفت باشه خلاصه میشه نیاز نیس از این جهته چشم بسته بنالین
کوجیما ثابت شدس
“هیچ بازی وجود نداره که نقطه ضعف نداشته باشه”
چرا هس، چند تا بازی هستن ک من بارها تجربه کردم و ب عمد دنبال نکته منفی گشتم توشون ولی هیچی ندیدم، مثل Mass Effect 2 یا MGS 3 یا Half-Life 2
پ.ن: اگ کسی نکته منفی ای(منطقی باشه) تو این بازیا دیده بهم بگه بی زحمت(خدایی خودم هیچی ندیدم، با کجنکاوی گشتم دنبال نکته منفی، هنوزم کنجکاوم نکته منفی پیدا کنم، پس ممنون میشم اگ چیزی دیدین بهم بگین🙏)
یه چیزی رو باید قبول کنیم سر بازی های ژاپنی همیشه همچین اختلاف نظری بوده و سر بازی ها غربی خیلی کم بوده اکثرا با همون نمره که دادن قانع شدن ,
میگی MGS3 ولی سر MGS5 بوده ,
الان حرفایی ک من زدم چ ربطی ب بازیای ژاپنی و غربی داره؟؟
به امید خدا بعد ها بعد تجربه مس افکت ۲ اگه دیدم میگم بهتون
👍👌
ابوالفضل جان نمیدونم تو هم با من هم نظری یا نه ولی بنظرم رزیدنت ایول چهار ریمیک هم هیچ نقصی نداشت
حقیقتا تجربش نکردم ولی نسخه اوریجینالو ۵ بار بازی کردم. بازی شاهکار بود ولی بینقص نبود
مثلا یکی از نقصاش هوش مصنوعی اشلی بود🗿😂
بیشتر از روی علاقه زیاد به اون بازیه که اینجوری میگن مثلاً برای فنای ایکس باکس هلبلید شاهکار برای فنای پلیاستیشن دث استرندینگ
که جفتش نیست
شاهکار نبود از لحاظ داستان؟ شاید تو گیم پلی ضعف داشت ولی از لحاظ داستان شاهکار بود
منطق سونی فن بازی متای ۸۲ چون انحصاری پلی استیشن شاهکار هستش , ولی اگر همین نمره یه ناشر دیگه مثل یوبی سافت بزنه میشه آشغال هست !!!
حالا بماند این بازی فقط داستان و گرافیک داره و هیچ چیزی دیگه نداره و الکی بهش نمره دادن
من تازه یادم امد به بازی قبلی کوجیما هم همینطور الکی نمره دادن داد گیمرا در امد بود داستان بازی ناقص تموم شد , اگر ناشر دیگه بازی میزد داستانش مثل MGS5 بود بازم همین نمره بهش میدادن ,
حرف حرف حساب هستش حالا میخوای دیسلاک کن
مرد حسابی پلی بدین بعد بشینید پیش خودتون دو دو تا تا چهار تا کنید از گیم پلی و داستان و محیط پردازی و اتمسفر بازی بعد بیایید منصفانه نظر بدین چرا مغرضانه پیش میرید یک مقدار سعی کنید بزرگ بشید خودت داری میگی این بازی فقط داستان و گرافیک داره خب این دو تا مقوله های مهمی در ساخت یک اثر به یاد موندنی هستن نه داداش اثر کوجیما چیزی فراتر از این حرفها هستش که یک درک بالاتری میخواد شاید به سلیقه بعضی ها نخوره اما خیلی حرفها برای گفتن داره
بعضی از دوستان حتی تو هیت دادنم خوب نیستن
از کدوم گیمپلی حرف میزنی ، همش پیاده روی بوده ، و کاملا خسته کننده هست ، تمام گیمرا این رو گفتن بعد میایی تعریف میکنی ، جالبه سر متال گیر هم همچین حالتی بود ، داستان ناقص تموم شد ، چرا هیچ کس سر بازی ها غربی داد نمیزنه نمره الکی دادن ، ولی می بینم سر کوجیما اکثرا همین میگن ، سلیقه هم بهانه کردین ،
وقتی میگم پلی ندادی بیخود نظر میدی حداقل برو تحقیق کن از تعداد اسلحه ها و موتور و ماشین های که میشد ساخت و جاده سازی و غیره و بعد ترکیب اینها برای استفاده در روند گیم
اتفاقا تحقیق هم کردم هزاران والکرو توی یوتوپ هست دارم می بینیم , تمام گیمپلی بازی این هست از یه نقطه بری نقطه دیگه , بازی هیچ تنوع نداره جالبه تمام کسانی هم بازی کردن همچین حرفی زدن ,
یوتیوب، یعنی شبکه نمایش تو. یوتوپ چیه؟
عزیز من چی میگی برا خودت؟
تعداد اسلحه اصلا n تا
بازی و قوانینش اجازه نمیده استفاده کنی و تازه انواع اسلحه هم لازم نیست چون انمی خاصی نداره
موتور و ماشین هم انواع خاصی نداره
گیم پلی اصلی راه رفتنه
تو فکر کن ۶۰ دلار پول بدی که بری تو بازی راه بری
ب جاش این بازیو میشه تو یوتیوب دید ۶۰ دلار ذخیره کرد و تو پارک قدم زد
گیم پلی عمیق تر پیاده روی هست ولی خب جو رسانه ای که دور بازی هست اجازه نمیده خیلیا بفهمن. وقتی بازی رو روی درجه سختی آخر میذاری و تصمیم میگیری به پلیر های دیگه کمک کنی میفهمی چقدر کار باید انجام بدی.
اون دغدغه ساخت جهان بازی از دوباره، ساختن کلی جاده اونم با چه سختی، ده ها بار دزدی از میول ها برای منابع و رقابت با بقیه پورتر ها ،برای بالا بردن لول و اومدن توی لیست بهترین پورتر ها، ساخت وسایل مختلف « برج دیده بانی، کمپ های کوچک و هزار تا چی دیگه »همه این ها رو تضمین میکنم آدم کشفش کنه مثل من بالای شصت ساعت میتونه سرگرم شه
پلی استیشن فن یعنی همین:پیاده روی توی استار فیلد خسته کننده هست ولی پیاده توی بازیهای خودشون شاهکاره.
یه مثل بسیار زیبایی هست که میگه خر چه داند قیمت نقل ونبات
عالی
نسخه اول برای من یکی از لذت بخشترین بازیهای که تجربه کردم
عکسپروفایلم هم به عشق این بازی گذاشتم
دلم میخواد کوجیما غافلگیرمون کنه.
واقعا زیبا بود بازیش مخصوصا وقتی وسایلتو ارتقا میدادی
سوال اصلی اینه که بالاخره میشه بچه رو خورد یا نه
تو چرا همش دنبال آدم خوری هستی؟🤨🤦♂️😂
من کنجکاوم
شاید وقتی بالاخره این بچه هه رو بخوری یه بافی بهت بده
به به صبر کردن براش سخته ، از اولین متال گیر تا اخرین بازی که کوجیما ساخته همه یونیک و بی مثال ، اثرهای ماندگار که فقط خود کوجیما میتونه خلق کنه .
به به بسلامتی، ولی اگر بتونن گیم پلی رو اکشن تر کنن که بنظرم حتما روش کار کردن عامه پسند تر میشه. با اینکه با همین گیم پلی ب قول بچه ها همش پیاده روی واقعا عالی بود ولی بنظرم کلمه شاهکار رو نمیشه گذاشت براش . شما رو نمیدونم ولی من بعضی موقع ها موقع حمل و نقل کالا ها استرس میگرفتم😂
فنهای جی تی ای و دیدین چه قدر برای اومدنش هایپن؟ دوبرابرش کنید میشه هایپ من برای این بازی 😍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Death stranding و horizon دو تا عنوانی بودن که دوست داشتم استودیو های سازندشون به جای ساخت نسخه دوم اینا برن با همین موتور بازی سازی و همین گرافیک و کیفیت یه IP جدید بسازن و دیگه حداقل بعدش برن سراغ نسخه دوم ولی متاسفانه هر دو ضایعم کردن
البته با احترام به فن های هر دو بازی
بهبه بسلامتی، بنظرم اگه بتونن گیم پلی رو اکشن تر کنن قطعا عامه پسند تر میشه. ولی با همین گیم پلی که ب قول بچه ها همش پیاده روی هست بازم عالیییی بود.
من که تریلر اینو بیشتر از GTA دوست داشتم واقعا کم لطفی شده به این بازی
نسخه اول شاهکار بود …
به خصوص داستان و صحنه های سینماتیک فوق العاده بودن…
نورمن رایدس ببینم چه کردی
به به
پس ممکنه تا بهار ۲۰۲۵ بیاد 🤩
منتظرم
ای کاش زیرنویس فارسی هم بذاره . بازی های کوجیما خصوصا این عنوان از عمق و پیچیده گی زیادی برخورداره که شاید فهم زبانش تا حدی از این مشکل کم کنه .
دث استرندینگ رو هنوز بازی نکردم ولی چندتا گیم پلی ازش دیدم بنظر خیلی خسته کننده می یومد هیچ فایت خاصی توش ندیدم دشمناش خیلی مسخره بنظر می رسید فقط یکسره از اینور نقشه می رفت اونور نقشه و برمیگشت