باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا

باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد

علی محمدپناه
۱۴:۱۴ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
فیلم if

فیلم IF با هنرنمایی رایان رینولدز در اولین هفته اکرانش توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم IF جدیدترین اثر به کارگردانی جان کرازینسکی به شمار می‌رود که در آن، رایان رینولدز نیز هنرنمایی می‌کند. این اثر سینمایی در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد و به فروش ۳۵ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند.

این اثر سینمایی تازه که اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها را تجربه می‌کند،‌ در اکران خودش در گیشه‌های بین‌المللی توانست مبلغ ۲۴ میلیون دلار را به دست بیاورد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی در اولین هفته اکرانش توانست به فروش ۵۹ میلیون دلاری دست پیدا کند.

فیلم kingdom of the planet of the apes
فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes که هفته گذشته در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها به فروش ۲۶ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این اثر تاکنون فروش داخلی کلی ۱۰۱٫۲ میلیون دلاری را از آن خودش کرده است.

فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» در فروش این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی توانست مبلغ ۴۰٫۶ میلیون دلار را به دست بیاورد و فروش بین‌المللی کلی‌اش را به رقم ۱۳۶٫۳ میلیون دلار افزایش بدهد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی تا به امروز به فروش ۲۳۷٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

فیلم The Strangers: Chapter 1 این هفته در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست فروش ۱۲ میلیون دلاری را در گیشه‌های داخل آمریکا تجربه کند و جایگاه سوم جدول باکس آفیس را از آن خودش کند. این اثر سینمایی که محصولی از کمپانی لاینزگیت به شمار می‌رود در گیشه‌های بین‌المللی اکران نشده است.

بهترین فیلم‌های عاشقانه و کمدی پنج سال اخیر
فیلم The Fall Guy

فیلم The Fall Guy که سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها را سپری می‌کند، این هفته به فروش ۸٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این اثر سینمایی تا به امروز نزدیک به ۶۳ میلیون دلار در گیشه‌های داخل آمریکا فروخته است.

فیلم «فال گای» ساخته دیوید لیچ در این هفته اکرانش در گیشه‌های بین‌المللی موفق شد تا مبلغ ۷٫۲ میلیون دلار را کسب کند و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۶۴٫۵ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون بیش از ۱۲۷٫۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است.

فیلم challengers
فیلم Challengers

فیلم Challengers در چهارمین هفته حضورش روی پرده سینماها به فروش ۲٫۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این اثر سینمایی تا به امروز ۴۳٫۵ میلیون دلار در داخل آمریکا فروخته است و اثری موفق برای کمپانی فوکوس پیکچرز به شمار می‌رود.

این اثر سینمایی با هنرنمایی زندایا در گیشه‌های بین‌المللی این هفته موفق به کسب فروش ۲٫۶ میلیون دلار شد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۳۵٫۲ میلیون دلار افزایش داد. با احتساب فروش بین‌المللی و داخلی، این اثر تا به امروز ۷۸٫۷ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است.

فیلم Back to Black یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته به شمار می‌رود که توانسته فروش ۲٫۸ میلیون دلاری را تجربه کند و در جایگاه ششم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم در گیشه‌های بین‌المللی تا به امروز ۳۶٫۵ میلیون دلار فروخته تا فروش جهانی‌اش از مرز ۳۹٫۳ میلیون دلار عبور کند.

فیلم The Blue Angels نیز یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته محسوب می‌شود که در جایگاه نهم قرار گرفته و این هفته فروش ۱٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا داشته است. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفتهفروش جهانیتعداد هفته اکران
۱IF۳۵۵۹۱
۲Kingdom of the Planet of the Apes۲۶۲۳۷٫۵۲
۳The Strangers: Chapter 1۱۲۱۲۱
۴The Fall Guy۸٫۵۱۲۷٫۵۳
۵Challengers۲٫۹۷۸٫۷۴
۶Back to Black۲٫۸۳۹٫۳۱
۷Tarot۲۲۹٫۹۳
۸Godzilla x Kong: The New Empire۱٫۷۵۶۱۸
۹The Blue Angels۱٫۳۱٫۳۱
۱۰Unsung Hero۱۱۹۴

منبع: deadline – boxofficemojo

DARKSIRENMr.Doorno oneپروفسور بی سوادBADMAN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا
باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

باکس آفیس | فیلم IF صدرنشین شد - گیمفا