نقدها و نمرات بازی Animal Well منتشر شدند [بهروزرسانی شد]
نقدها و نمرات بازی Animal Well منتشر شدند. با ما همراه باشید.
در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسیهای منتشر شده از وبسایتهای معتبر را مطالعه میکنید:
Destructoid 10/10
Animal Well بیش از هر بازی دیگری فعالیت برای انجام دادن و رمز و راز برای پیدا کردن دارد.
DualShockers 9.2/10
Animal Well یک شاهکار در طراحی پازل است و شامل جهانی زیبا و پلتفرمینگ مطلوب میشود. بازی وقتی میخواهد یک مترویدوانیا باشد، در ضعیفترین حالت خود قرار دارد. در حقیقت، بازی زمانی کیفیت و نبوغ خود را به رخ میکشد که از دنیای خود برای ارائۀ برخی از بهترین و در هم تنیدهترین پازلهای تاریخ گیمینگ بهره میبرد.
Gamespot 9/10
در این بازی شاهد غافلگیریهای بسیاری هستیم؛ از طراحی بصری ویژۀ و اتمسفر عجیب و غریب آن گرفته تا دنیای نئونی و سیستم آیتمهای آن. Animal Well در اولین نگاه شاید آشنا به نظر برسد، اما با پیشروی و تجربۀ آن متوجه میشوید که چقدر غیرقابل پیشبینی و منحصر به فرد است.
Checkpoint Gaming 8.5/10
رمز و رازها را کشف کنید، خطرات را دور بزنید و در Animal Well یک سفر بینظیر را تجربه کنید. بیلی باسو یک دنیای نئونی زیبا و گیمپلی پر انژی و جذاب را خلق کرده است که مشابهای ندارد. پازلهای رمزآلود و رمزگذاری شدۀ بازی برای همه خوشایند نخواهند بود، اما کسانی که از چالش و یک پلتفرمر خوب لذت میبرند، پاداش خود را دریافت خواهند کرد.
PCGamesN 8/10
با وجود سیستم سفر سریع (Fast Travel) گیجکننده و عملکرد نه چندان مناسب Yo-Yo، بازی Animal Well یک ماجراجویی نئونی بینظیر است که پازلهایش کاراکتر آن را شکل میدهند و شامل پلتفرمینگ درگیرکننده و حیوانات بامزه که قصد کشتن شما را دارند، میشود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
چی هست اصلا اسمشم نشنیدم
چطوری این متارو گرفت
مگر قراره فقط کال آف دیوتی و … که معروفن نمره خوب بگیرن؟
چون حتی تریلر
طراحی هنری پیکسلآرت بازی بسیار دقیق و جذاب است و جلوه بصری ویژهای به بازی میبخشد.
بازی کلا فک کنم ۳۲ مگابایته حجمش
تو لیستم گذاشتم حتما تجربه کنم🙂
یا خدا😳😳😳
عالی شده
بازی های ایندی دارن میترکونن
ماشالا💪
این چه وضعی خداوکیلی این بازیا باید ۹۱ بگیرن اخه کدوم سمت داره میره مگه دوران بچگی ماس با میکرو اتاری
شرمنده دیگه یه بازی که سازندش ۷ سال به تنهایی تمام وجودشو توش گذاشته تا یه مترویدوانیا نوآورانه بسازه ازش قدردانی میشه ولی بازی های نسل نهمی و مخصوص بزرگسالان بی روح و بدون خلاقیت که برای زدن جیب مخاطب ساخته شدن شکست می خورن.
تا تجربش نکردی نمیفهمی وقتی بازی کنی میفهمی تازه کمم بهش دادن
رفیق مشکلی نیست قرار نیست حتمی کلی جحم داشته باشه و پر گرافیک چه بسا کلی گیم با هیاهو زیاد آمدن و فراموش شدن ولی همین گیم با این حجم کمش قرار کلی خاطر برای خیلی ها بسازه
مثل اینه بگی:(( ههههه نگه کن نینتندو بازیایش واس بچه کوچول موچولاس باو. نینتندو پول میده به منتقدا؛ آخه گرافیک نگاه کن!ههه با نینتندو بازی میکنی خجالت نمی کشی؟)) یعنی چی برادر من؟ مگه همه بازی ها باید گرافیک های آنچارتدی و لست او اسی و هلبلیدی داشته باشن؟ مگه باید مکانیکای پیچیده گیم پلی و ۵۰۰ نوع شمشیر و تبرو و نیزه و قمه و چاقو داشته باشن؟ مگه باید حتما یه ۵۰۰۰ تا ساید کوئست و رندوم کوئست داشته باشن؟مگه همه ی بازی ها باید دویست سیصد میلیون دلار پول برای ساختشون رفته باشه که آخرم ۲۰۰ ساعت ساید کوئست تکراری از آب دربیاد؟
البته منظورم رو اشتباه گرفتید من خودم طرفدار اثار مستقل هستم اما اینکه از اونور بوم بیوفتن و بازی هاس سینمایی و گرافیک بالا دیگه بخاطر متا و نرسیدن به فروش مناسب از بین برن خو دیگه اون ویدیو گیم میشع همون دوره ما که بازی ها کژوال پیکسلی بدون دمو کات سین اینجوری هم خوب نیست دوست من تعادلی باشه من میگم خودم قبول دارم بازی های بزرگ و طمع ناشرها رو ولی از این طرف اصل موضوع و صورت مسئله رو نباید پاک کرد اگه سایبرپانک جی تی ای کال اف گاد اف وار رددد لست هیلو نباشه یا اصلا نبود کسی جدی میگرفت و صنعت امروز رو داشتیم؟یا هنرپیشه ها بزرگ بیان داخل گیمها و ال پاچینو بیاد رو صحنه گیم اواردز خوب من منظورم اینه ترسم اینه دیگه بازی های به قول شما گرافیکی و سینمایی ساخته نشن من میگم از اونور نیوفتیم منتقدا همش دارن به بازی ها نیتندو یا سبک ارت پیکسلی نمره بالا میدن از اونور بازی های سینمایی گرافیک محور که خودش به تنهایی هایپ گیمرا هست نمره و فروش پایین خدایی اینجوری انگار برگشتی به دوران کودکی ما با اتاری و میکرو درسته شیرین بود ولی تکنولوژی فناوری باعث جذابیت و اینهمه مخاطب امروز ویدیو گیم شده شما خودت ببین زمان پلی دو رو میگم تو پنج سال ده میلیون دستگاه فروخت پلی وان که نسل قبلش بود این رقم رو تو ده سال فروخت سگا میکرو که هیچی تو ده سال اگه سه چهار میلیون دستگاه فروخته بودن ولی هر چی جلوتر اومدیم دنیا گیم بزرگتر بود چیا بزرگش کردن اویل دویل می کرای کال اف گاد اف وار هیلو فورزا گیرز اف وار کرایسیس بتل فیلد و کلی شاهکار بزرگ دیگه رشد سخت افزار انروز پلی استیشن فایو تو سه سال پنجاه نه میلیون دستگاه میفروشه خوب این یعنی چی ؟ایا اون سبک بازی ها اگه میموندن اصلا ویدیو گیمی داشتیم تا حالا؟منظور من همینه میگم همه چی سرجاش باشه هیچی جای چیز دیگه رو نگیره والا بازی های مستقل کوچکتر دلیل بر بد بودن که نیست برعکس خلاقیت تو خیلی شون هست دد سلز لیمبو اینساید مگه کم بازی هایی هستن بازی های بزرگ هم ازشون تمجید کردن ولی منظور من این موجی که انگار قصد نابودی بازی ها بزرگ داره حتی حتی ترسم نابودی بازی های AAهست
برو به این ناشر ها و استودیوهای AAA بگو چرا نمیتونید بازی در حد همین استدیوهای ایندی کوچولو بسازید ، الان استدیو ایندی گناه کرده بازی خوب ساخته ؟ بازی خوب ساختن پولشونم در میارن داخل این نسلم که بازیای نام گنده فوق العاده کم نداشتیم مثل الدن رینگ و یاکوزا و پرسونا و کلی از عناوین انحصاری پلی استیشن و نینتندو که همشون اسمای گنده بودن ولی ترکوندن
این دیگه دست ناشرها رو میبوسه که به استدیوهاشون آزادی و خلاقیت در حد بازیای AAA بدن نه اینکه به فکر پر کردن جیب مبارک از راه دروغ و توهین به مخاطب باشن بهترین مثال های فای راش یا ماریو واندر که میگفتن هرچقدر وقت و بودجه که میخواستن در اختیار داشتن و بازیای بینظیری بودن
خب برادر من وقتی به یه بازی پیکسل آرتی نمره بالا میده و به یک تریپل A نمره کمتر یعنی تو ذهن اون منتقد فلان بازی ی پیکس آرتی بهتره
مثلا:
منتقد A به بازی ۱ که AAA هست نمره ۸ رو میده ولی به بازی ایندی و پیکسل آرتیه نمره ۹ رو میده !
منتقد B به بازی AAA نمره ۸ و به بازی ایندی ۷.۵ رو میده!
این برمیگرده به خود منتقد
مثلا یادمه سر ریلیز DMC5 یک رسانه که از قضا خیلیم معتبر نبود نمره ۷۰ رو بهش داد!
راجب اون بخش از نظرتون که میگفتین هر چیز به جای خود،یعنی مثلا یک بازی ایندی نمی تونه GOTY برنده بشه و همیشه جایزه بهترین بازی سال(مثلا) باید برای یک تایتل AAA باشه؟
برو رگ پسه کله کریتوسو نگا کن عشق کن. همون حده فهمت از ارزش هنری یه اثر
بازی های ایندی و کوچیک عجیب دارن میترکونن
یکی از بهترین آثاری که امثال تجربه کردم. واقعاً عشق به بازیها در این اثر دیده میشه.
گویا این بازی فقط توسط یک نفر ساخته شده که اون فرد قبلا از برنامهنویسای NetherRealms بوده.
انگار بازی خوبیه
و همچنان ایندی هایی که با کیفیت و نمره بالا قدرت نمایی میکنن🔥
این بازی یک شاهکار از نظر گرافیکی و طراحی معماها و صداگذاری هستش
اتمسفر بینظیرش مو به تن آدم سیخ میکنه و طراحی دنیای مترویدوانیاییش به بهترین شکل انجام شده
من سه روز پیش تمومش کردم.واقعاً تو روند بازی بارها شگفت زده م کرد؛ هم از نظر خلاقیت سازنده و هم کیفیتی که با حجم کمش ارائه میده.
به طرفدارای بازیای دو بعدی و معمایی توصیه میکنم حتما تجربه ش کنن
ینی خلاقیت سرتاسر این بازی موج میزنه. یه مترویدوینیای شاهکار. یه دنیای فوق العاده قشنگ و پازل هایی که اوج خلاقیتن. من با دسته پی اس فایو بازیو رو پی سی تجربه کردم و جالبه که هر آیتمی که استفاده میکنی رنگ نور دسته به رنگ همون آیتم درمیاد. و اینکه بازی جایی دستتو نمیگیره ممکنه برا بعضیا اذیت کننده باشه ولی وقتی کم کم اون تجهیزات کامل میشه میفهمین باید چیکار کنین. و جالبیش اینه که کلن پنجاه مگ حجم داره.
پیشنهاد شدید میکنم این شاهکارو تجربه کنید که پشیمون نمیشید
پوزش بابت اسپم: به نظرتون وارنر باید بازیای دی سی رو به کدوم استودیو برون سپاری کنه؟