مدیر عامل Take-Two: ما دو استودیوی Roll7 و Intercept Games را تعطیل نکردیم
بهدنبال گزارشاتی مبنی بر تعطیل شدن دو استودیوی Roll7 و Intercept Games، توسط کمپانی مادر یعنی Take-Two، اشتراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل شرکت، در پاسخ به سوالاتی پیرامون بسته شدن دو استودیوی مذکور گفت که واضحا آنها استودیویی را تعطیل نکردهاند.
اخبار بسته شدن دو استودیوی Roll7 و Intercept Games، توسط Bloomberg و جیسون شرایر (Jason Schreier) منتشر شد و مدعی بودند این دو استودیو توسط کمپانی Take-Two تعطیل خواهند شد.
کارمندان هر دو استودیو خبر تعطیلی را تایید میکردند چرا که بعد از این جریان به دنبال کار میگشتند. حالا در مصاحبهای با IGN، زلنیک، از کلمات دقیقتری پیرامون تعطیلی استودیوها استفاده کرده است:
واضح است که ما این استودیوها را نبستهایم و همیشه برنامه تمام استودیوهایمان را بررسی میکنیم تا مطمئن شویم همه چیز منطقی است. بنابراین در حال حاضر بسیار محتاطانه عمل میکنیم چرا که در میانه برنامه کاهش هزینه قرار داریم و تصمیمی که قبلا تایید شده بود را به طور کامل اجرا کردهایم.
ما اعلام کردیم که ۱۶۵ میلیون دلار از هزینههای حال حاضر و آینده کاهش میدهیم ولی هیچ استودیویی را تعطیل نکردیم.
دوباره از زلنیک پرسیده شد که آیا در حال تکذیب بسته شدن این استودیوهاست یا خیر اما به گزارش IGN، نماینده روابط عمومی شرکت Take-Two به دنبال آن اضافه کرد:
آنچه گفتیم به این صورت است. در پرونده ۸-K پیرامون برنامه کاهش هزینه صحبت کردیم که با کاهش تقریبا ۵ درصدی نیروی کارمندان در سرتاسر شعبهها همراه بود. با این حال، به تجزیه و تحلیل دقیق نپرداختیم که این موضوع چگونه اجرا میشود.
مدتی پس از آن که IGN اظهارات زلنیک را مبنی بر تعطیل نشدن استودیوها منتشر کرد، شرایر با انتشار پستی در توییتر، جزئیاتی را پیرامون این جریان با رضایت منبع خود به اشتراک گذاشت. در این پست آمده است:
سال گذشته، در تلاش برای بهبود کارایی، بودجه خود را برای نمونههای اولیه بازیها کاهش دادیم. متاسفانه چندین بازی داشتیم که عرضه کردیم ولی به موفقیت مورد انتظار نرسیدیم.
این اتفاق در بازاری رخ داد که بازیهای مستقل با کیفیت بالا به سختی متمایز میشدند و فشار بیشتری بر کسبوکار و رسیدن به سودآوری وارد میکردند. در نتیجه ما در حال بررسی بستن استودیوی Roll7 هستیم.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
نه اون من نبودم
اون فتوشاپ بود
لزوما هر حرف یا توییت جیسون شرایر و جف گراب و … رو نباید واقعا به عنوان خبر موثق قبول کرد مخصوصا تو سال های اخیر که سوتی زیاد دادن !
#جیسون شروریان(دروغگو پست)
بقول امیر گیم شو جیسون شریریان
😄
والا حرف های این دوستان حتی اگه موثق هم باشه بازم نمی ارزه
مثه جف گراب …استودیوی تانگو تعطیل شده تازه برداشته میگه «بازی های کوچک و با خلاقیت بسازید که نمیدونم جایزه بگیره و از این مزخرفات» چرا زیر و رو میکشی مومن چرا لابی می کنی مسلمان چرا چرت میگی جف گراب 😒
هر خبری دیدید که از بلومبرگ اومد بیرون اعتماد نکنید و اگر جیسون شرایر گفته بود که اصلا اعتماد نکنید
دوستان قبلا هم گفتم الآنم میگم
اگه جیسون شرایر چیزی گفت به هیچ عنوان باور نکنین مگر اینکه به طور رسمی اعلام بشه
اگه شرایر بگه پلیاستیشن از ایکسباکس بیشتر فروخته من میگم دروغ میگه و ایکسباکس از پلیاستیشن بیشتر فروخته
حالم از این آدم بهم میخوره
کلا تیک تو و راکستار بازیاشون مزخرفه
بنازم فیل اسپنسر هم باید می یومد اینجوری جواب بده نه اینکه محو بشه
مدیر تیک تو ❌ شیر دوش ✅
جدی میفرمایید؟
باز جیسون شرو ور اخبار دروغ کار کرد