پروسه ساخت بازی Hellblade 2 از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
علیرغم اینکه تریلر معرفی Senua’s Saga: Hellblade 2 در اواخر سال ۲۰۱۹ و در جریان رویداد The Game Awards منتشر شد، اما توسعهی این بازی از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.
دام متیوز (Dom Matthews)، رئیس استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory)، در مصاحبهای با پادکست Kinda Funny Games فاش کرد زمانی که Senua’s Saga: Hellblade 2 برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، این استودیو چیزی به جز یک تریلر برای بازی آماده نکرده بود.
رییس نینجا تئوری در پاسخ به این سوال که روند ساخت بازی چگونه پیش رفت، اظهار داشت که استودیو توسعهی کامل Hellblade 2 را پس از آن که عنوان Bleeding Edge در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شد، آغاز کرد.
وی در این باره گفت:
۷ سال از انتشار Hellblade 1 میگذرد، اما برای ساخت نسخهی دوم مدت زمان کمتری کار کردیم. هنگامی که Hellblade 2 را در سال ۲۰۱۹ معرفی کردیم، تنها یک تریلر معرفی از آن وجود داشت و این تمام چیزی بود که در بازی داشتیم و چیز بیشتری فراتر از آن توسعه نیافته بود. ما برای انجام این کار تلاش کردیم و در مورد ایده خلاقانهای که در مورد آن داشتیم هیجان زده بودیم.
چیزی که من هر روز صبح که از خواب بیدار میشوم و به آن فکر میکنم این است که چگونه میتوانیم یک بازی عالی بسازیم و چگونه میتوانم به افراد فوقالعاده در اینجا کمک کنم تا بازی آنها تا حد امکان توسط افراد بیشتری تجربه شوند.
آقای متیوز در ادامهی این مصاحبه پیرامون جنبههای مختلف Senua’s Saga: Hellblade 2 از جمله پشتیبانی از ویژگیهای نسخهی PC و پیشرفتهای صوتی نسبت به نسخه اول بازی صحبت کرد.
بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه بر روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من همین الان گذاشتمش دانلود ش
آقایونی که می اومدین سر از خود ی فنگی مینداختین،میگفتین اینا ۷سال چه کردن!!! ها!!! اینا سالی یک ساعت ساختن!؟؟🤦♂️
تحویل بگیرین،این گیم ۴ سال بیشتر در دست ساخت نبوده و گیم پلیش هم ۹ ساعته! اونم برا گیمی که اصل کارش داستانش هست!
الان این بده؟!! من اصلا نمیخوام از هلبلید دفاع کنم!
ولی اصلا دلم هم نمیخواد زحمات چندین ساله ی استودیو،توسط چند آدم زیر سوال بره!
اولا اپوزوسیون ۷ ساعته دوما از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ در مرحله پری پروداکشن بوده پس اونم جزو مراحل ساخته
قشنگ معلومه داری از فشار میمیری بیچاره ندید بدید
خدا وکیلی چقدر تاکسیسید شما
از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ در حال ساخت بلیدینگ اج و واقعیت مجازی هلبلید ۱ بوده
اول متنو بخون بعد نظرات مهندسی بده
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
اصلا این بحث زمان مسخرس البته که مقصرش جعبه فنا هم هستن که بعضی وقت ها میان راجب بازیای سونی را میندازن
ولی در کل مهم کیفیت گیمه که به نظر یه بازی خیلی خوب در متای ۸۰ تا ۸۵ میاد
در بدترین حالت این گیم باید ۹۹.۵بشه
اون برا جی تی ای ۶ و ردد ۳ هستش و تمام. این بازی گرافیک غولی داره و معلومه تنها رقیبه گرافیکی ردده ولی خب نقطه ضعف سنگینی داره که همون داستان کوتاهشه
دقیقا خورد تو برجک خیلیا
عذر بدتر از گناه؟
مایکروسافت اومده یه تریلر تقلبی نشونت داده سرت شیره مالیده یک سال بعدش تازه توسعه ی گیم شروع شده.
البته از این شیره ها زیاد سر شما مالیده شده و شما هم خوشحال که چه شیره ی خوش مزه ای!
(Aquarius) اون شیره ای که مالیده رو خودمون درست میکنیم.
بعدم اون تریلری که ۲۰۱۹نشون دادن خود گیم بود و اون موقع فقط تا اونجا ساخته شده بود،و همون جایی که ساخته شده بود رو نشون دادن،این مشکلش چیه؟
ما نفهمیدیم ۲۰۱۹ ساختش شروع شده یا ۲۰۲۰
عزیز تریلر ۲۰۱۹ ، یک تریلر CG بود🙂
تازه تو گیم آواردز ۲۰۲۳ گرافیک خود بازی رو نشون دادند (In game footage)
(Reyam) والله نمیدونم،هر روز میخوابیم صبح بلند میشیم،ی چیز میگن!🤦♂️
حرف شما درست.
خب حالا از نظر شما همون CG گرافیکش بهتر بود یا تریلر ۲۰۲۳؟!😂
جالبیش اینجاست جزع محدود گیم هایی هست که خود گیم ،گرافیکش بهتر از CG!😂
امیدوارم بترکونه،ما که از هرچیزش انتقاد داشته باشیم،حاضرم برا اون گرافیک،اتمسفر،داستان راحت ۴۰ گیگ دان کنم!
من نمیدونم الان مشکل این که یک سال بعد انتشار تریلر شروع به ساخت کرده چیه؟
اگه گیمو نساخته بودن میشد ایراد گرفت و بگیم شیره مالیده. ولی وقتی قراره تا چند روز دیگه لانچ بشه جایه بحث نمیمونه.
الان سونی شما هارو میکشونه یه گیم بخرین اونم با خیال اینکه فلان اسکینو داره و اینا بعد شما ندید بدید ها میرین میخرین اسکینو پاک میکنه (استلار بلید)شیره نیست این شیرست؟البته هر بلایی سر شما ندیدبدیا بیاد حقتونه
من PC گیمر هستم ولی کنسول رو برای انحصاری میخرم که این نسل دیگه نیاز نیست.
فکر کردی همه مثل تو ۱۲ سالشونه که برای چندتا نخ گیم میخرن؟
ندیدبدید یعنی چی؟
آره ندید بدید نیستین که تا اون نخا حذف شد همه اعتراض کردین )دی
تنها کلمه ای که در وصف افرادی مثل شما میتونم بگم ندید بدید و چشم و دل تنگه تمام
همیشه به این وضع استودیو های مایکروسافت اعتراض دارم که قبل از اینکه بازیو بسازن ، تریلر نشون میدن.برعکس بقیه که وقتی بازی حداقل نصفش جلو رفت تریلر نشون میدن
دادش اصلا برام مهم نیست چقدر تو دست ساخت بوده باشه
مدت زمان طولانی هم اونقدر برای گیمرها سخت هست برای سازندگان هم سخته و دیرتر به درامد می رسن و از همه مهم تر ریسک کار به مرور زمان و با انتشار بازی های مدرن بیشتر می شه
الان تنها چیز برای ما گیمرها مهمه اینکه یک بازی خوب شسته رفته و تمیز بدن بیرون
گیم ۷ ساعت باشه ولی ناب باشه
دلم لک زده برای بازی های داستان محور خطی که مارو دنبال نخود سیاه تو یک مپ بزرگ این طرف و اون طرف نمی فرستن
وقت طلاست و بازی های چکیده ، شسته رفته خیلی ارزش دارن
اونایی که می تونن بازی جهان بازی غنی بسازن واقعا قابل تحسینه ولی اینکه هر شرکتی دوست داره جهان باز کنه بازیهاش رو جای تامل و تاسف داره
مگه کیا دارن ازش ایراد میگیرن، یه سری فن بوی متعصبن، همین و بس
این بازی مورد تایید ما نیست و نخواهد بود
فاقد اهمیت🗿
چطور بگیم بی ارزشیم بدون اینکه بگیم
اهمیت بالایی دارید جناب🗿 دیبی
لطفا تایید کنید بدون مهر تاییدیه شما نمیشه
پیشبینیم برای متا بین ۸۴ تا ۸۷ هست
امیدوارم موفق بشه ایکس باکس جون بگیره که به نفع ps هم هست
بنظرم نمره ارزشی نداره ، خیلی از بازیا لیاقتشون بیشتر از نمره ای هست که دارن و بعضیا کمتر از حقشون ….
.
البته نمره بهتر بگیره جو منفی دور ایکس باکس کمتر میشه ، و دهن خیلی ها بسته ولی میگم روی تجربه شخص بنظرم اثر نمیزاره .
بله درسته، ولی خب سازنده ها به متا خیلی اهمیت میدن، نمونش سونی که دیزگان رو بخاطر همین موضوع کنار گذاشت (البته فعلا)
مثلا گوست واقعا متای ۸۳ کمشه، یا دیزگان و …
بخدا من باورمنمیشه چطور متای سوشیما ۸۳ شد ، اصلا نمیتونم هضم کنم
یکی از فامیلامون داره بازی میکنه، میگه عالیه، به امید خدا نصیب ما هم بشه
گوست واقعا کمشه ، دیزگان و سازنده هاشون واقعا مورد ظلم سونی قرار گرفتن ….
متا تقریبا آفته تو صنعت گیم….
ولی به نظرم برای ایرانیا که بودجه محدودی داره متا مهمه
اینجا بنظرم سرویسی مث ps plus و xgmaepass ارزشمندتره تا نمره متا مگه اینکه طرف بخواد تو سال نهایت دوتا دیسک یا سه تا بگیره یا یک دیجیتالی که براش متا ارزش داشته باشه که اونم بخاطر کم بازی کردن در یک سال نمیارزه……
بله مثل من
به نظرتون پلاس ارزش خرید داره؟ اگه داره کدوم سطحش؟
عزیز من رو pc ام نمیتونم راهنمایی کامل و جامع بکنم….
ولی خب ، اسنشیال بنظرم نمیارزه ، ولی اکسترا هم گرونه …
ببین بستگی به شرایط داره ، بنظرم اگه بازیا مث این ماه عالی بودن ارزش داره سطح پرمیوم یا اکسترا بگیری برادر (قیمتش یکم بیش از بالاس 😑😑)….
(Brainiac) آفت نیست ولی متأسفانه تبدیل به ی استاندارد شده!
طوری شده که هرکس بخواد ببینه اون گیم در چه سطحی هست،به متا مراجعه میکنه!
من خودم علاقه ای بهش ندارم،و گیمی که به سلیقم بخوره میرم برا خرید!
ولی اکثرا اینطور نیستن! مخصوصا با این قیمت گیم ها،خیلی ها وسواس بیشتری به خرج میدن تو این کارا!
درسته .
به به ببین کی برگشته،خوش برگشتی دادا
خیلی ممنون ❤
عزیزان گیمفایی هنوز مارو یادشونه ..
برینیاک خوش برگشتی😍
قربونت برادر ❤
کاملا حرف درستی زدید یادمه وقتی دیترویت رو بازی میکردم با خودم میگفتم این بازی چقدر خوبه متاش حتما بالای ۹۰ ولی وقتی نمره متاشو دیدم شوکه شدم ۷۸ اصلا در حد دیترویت نبود
دیترویت هم دقیقا از همون بازی هایی بود که بهش کم لطفی شد …
به نظرم کمتر میشه نزدیکای ۷۰
نه نزدیکای ۷۰ دیگه خیلی بعید و کمه
خیلی پایین بشه زیر ۸۰ نمیره به نظرم
داداش این بجز گرافیک چه برتری نسبت به قسمت اولش داشته که فکر میکنی بیشتر از ۸۰ میشه؟
چه برتری نسبت به order 1886 داره؟ تازه اوردر گیمپلی محور تر یود
از گیم پلی که چیزی نشون ندادن، شاید گیم پلیش بهتر باشه که به احتمال زیاد هست
همون چیزیه که نشون دادن
حتی گفتن 1v1 هست
🤷♂️🤷♂️🤷♂️
خب پس نهایت چهارسال تو ساخت بوده ، جریان ۷ ساعت کاتسین سالی ۱ ساعت ساخت جمع شد ، ببینیم دیگه دوستان چه ایرادی غیر گیمپلی میتونن قبل منتشر شدن بازی ازش بگیرن…..
.
خودم براش حقیقتا زیاد هایپ نیست( موقع شوکیس تریلرش که منتشر شد گفتم مبارزاتش خشکه ولی از لحاظ واقع گرایانه بودنش صد درصد عالیه ) ولی تجربه قسمت اول واقعا رو ps4 عالی بود …
.
یک نکته ای هست اونم اینه که خداروشکر این بازی جو منفی دورش اندازه استارفیلد نیست بنظرم تو پست منتشر شدن نمرات میتونیم یه نفس عمیق بکشیم و راحت باشم ؛ نمرات استارفیلد که منتشر شد یه عده اون روی خودشونو نشون دادن و پرده از شخصیت هیتر و واقعیشون برداشتن ……
یه جوری میفرمایید ایراد جز گیم پلی انگار داریم در مورد فیلم صحبت میکنیم
بازیه اصل همون گیم پلیه 🙂
انقد نگید گیم پلی که یکی مثل بالدرزگیت گوتی شد اونم با چرت ترین گیم پلی😂
اینو من خودمم باهات موافقم ، فقط یه عده تو این سایت گرافیک مولایی رو به گیمپلی ترجیح میدن ..
یاد اون جمله طلایی تاد هاوارد افتادم که گفت : ما بازی میسازیم نه فیلم سینمایی……
ایکاش بازی ساختنشم مثل جملش طلایی بود D:
متاسفانه نه گیم پلی درست و حسابی بازیاش دارن نه داستان نه پالیش و گرافیک
دوتا مشکل دارم با این خبر:
1- از ۲۰۱۷ که نسخه اول اومد تا ۲۰۲۰ داشتن هم دیگه رو نگاه میکردن تو استودیو؟! یعنی چی که ساخت بازی از ۲۰۲۰ شروع شده؟
2- ساخت بازی از ۲۰۲۰ شروع شده، ۲۰۱۹ براش تریلر این انجین ساختین؟ اونم وقتی انجینش آنریل بود؟ خوب اون تریلر معنیش چی بود
حتما Bleeding Edge خود به خود روی هوا ساخته شده !!! میاد میگه Bleeding Edge داشتن میساختن
بازی افتضاحی به نام Bleeding Edge رو توسعه میدادن + دو بازی VR و نسخه واقعیت مجازی HELLBLADE 1. همچنین استودیوی بسیار کوچکی هستند نسبت به آثاری که تولید میکنن.
آقای کریمی، Bleeding Edge اصلا عرضه شده؟ چون تا حالا اسمشو نشنیدم
بازی چندنفره شبه سرویس محوری بود که بعد از مدت کوتاهی از صحنه روزگار محو و سرورهاش بسته شد. فکر نکنم حتی داخل استورها باشه.
اوه خیلی ممنون🙏🏻
میگم اصلا تا حالا خبری ازش نشنیده بودم
ممنون
بنظر شما آقای کریمی برای قسمت دوم هم نسخه واقعیت مجازی معرفی و منتشر میشه در سال های آینده ؟.
البته دیگه برای پورت pc این اتفاق میوفته چون ایکس باکس فاقد واقعیت مجازیه …..
فکر نکنم. چون تیم کوچکیه احتمالا مستقیماً متمرکز بشه روی Project Mara و بازیهای مهمتر بعدی که برای مایکروسافت سودآوری کنن.
خیلی ممنون 🙏
اینکه این کامنت ۳۰ تا لایک میگیره
یعنی خیلیا فقط تیتر رو میخونن 😑
تایم بازی از اولش هم معقول بود مثل خیلی بازیای دیگه ، حداقل این خبر باعث شه حرف «سالی یه ساعت» از دهن یسریا گرفته شه که چیزی برای گیر دادن پیدا نکرده بودن جز اینکه زمان توسعه زیاد بوده تایم بازی به نسبت اون کم ! 😅
اونا از جاهای دیگه هم بهانه میکشن بیرون ، برای رایز او رونین میگفتی گرافیک پایینه ، میگفتن نه گیمپلی خداست ، بعد واسه استارفیلد همه چی عالی بود به غیر باگ و افت فریم ، بعد همین دوستان سایت رو گرفتن دو شقه کردن از بس گفتن آشغاله و بدرد نمیخوره……
از بعد متاهای اخیر انحصاریای اخیرشون که دکل متا ریخت
از بعد آپدیت ۶۰ فریم استارفیلد هم دکل فریمش ریخت
الانم دکل زمان کوتاه به نسبت زمان توسعه این ریخت
بزار ببینیم دیگه چه چیزایی پیدا میکنن . به حرفاشون توجه نکن فقط دنبال بهانن
دقیقا راست میگی.
دمت گرم🤙
کلا اینا در حال دکل نوردی و ایراد از بازی های ایکس باکسن
من نمیدونم کی وقت میکنن بازی کنن اینا
چیه؟ نکنه ۶۰ فریمم کمه باید ۱۲۰ تا بشه؟
اینه که میگن به بچه ها اینقد چیزای مقوی نخورونید. ۱۲ سالشه ریش درآورده😂
داره سی و چهل فریم اجرا میشه و ۶۰ فریم فقط روی کاغذه عکس رو باز کردی اصلا :))
اولا حواشی درسته نه هواشی😂😂 پروفسور
بعدم حدود نصف سال میلادی گذشته و انحصاری های سونی همشون متا هشتادی شدن (که متای خیلی خوبیه ) ولی خودتون میگفتید زیر متا ۹۰ رو اصلا قبول نداریم ، سونی هر چی بده بالا متا نوده
از دکل فاینال ۷ هم نرو بالا که فرست پارتی نیست و سازندش بدجور از فروشش ناراضیه و دیر یا زود رو پلتفرم های دیگه هم عرضه میشه .
کویر بودن ایکس باکس هم ببینم نیمه دوم سال بازم میتونی از این بیت های شعر بگی یا نه
انحصاریای سونی داری میگی بعد میگی فاینال ربطی به سونی نداره؟
نمیدونستم فاینال مولتی پلتفرم شده بعدم از کویر بودن بهتره این همه بازیا همشون از لحاظ تجاری و رضایت گینرا موفق بودن درصد رضایت رایز و استلرببلید بالاترین های امسالن ولی استارفیلد درصد رضایت ۵۰ با پلیر های کمتر از اسکایریم داره فلاپ بودنشو به رخ میکشه اون پچ ۶۰ فریمم الکی بود بازی تا ۴۰ فریم بزور میده و به گفته دیجیتال فاندری بدترین پچ های تاریخه و اینکه سری اس همون ۳۰ فریم مونده با دراپ فراوان
اون پلتفرن های دیگه منظورش ایکس باکس نیست سوئیچ دو و پیسی چون ایکس باکس داره ناشر میشه
بزودی همه بازیای ایکس باکس راهی پی اس میشن
ولی در اصل شما درگیر حواشی هستید
و دلبستی به عرضه انحصاری های ایکس باکس رو ps
یدونه سی اف تیوز داد استور سونی رو ترکوند
در ضمن املا هم بیشتر تمرین کن 😂
داداش من با این جنگ کنسولی کاری ندارم، خودم عمدتا رو pc گیم میزنم ولی جدی واسه استارفیلد همه چی عالی نبود.
من خودم بتسدا رو خیلی دوست دارم و از استارفیلد هم اونقدر بدم نیومد، ولی استارفیلد واقعاً مشکلاتش خیلی بیشتر از باگ و افت فریمه. این گیم حتی به عنوان یه بازی با سبک بتسدا هم با بازی های سطح بالای خودشون فاصله داشت.
یوتیوبر nakeyjakey یه video essay کامل و جامع رو شیوه بازیسازی بتسدا ساخته و بازی رو با ساخته های قبلی خود بتسدا هم مقایسه کرده. ویدیو رو پیشنهاد میکنم ببینی.
منم مثل خودت روpc ام عزیز ..
حتما اون ویدیو رو میبینم .
اون حرف سالی یه ساعت فقط از دهن اونایی درمیومد که
تو خوابم دستشون به بازی نمیرسید .
البته نگران نباش بازم یه ایراد بنی اس.رائیلی پیدا میکنن
این جماعت
موقعی که حرف از ایراد بنی اسرائلی میزنی و همچنین اونجا که گفتی این حرف فقط از دهن اونایی در نیاد که تو خوابم دستشپن ب این بازی نمیرسه. ی نگاه به کامنت های بنداز. بعدش بلغور تفت بده و فاز روشنفکری بردار.
خودتم یه نگاه به کامنتای قبلیت بندازی بد نیستا
سر هر پست ایکس باکس مشغول بودی
من زیر پست های ایکسباکس مشغولم اره. ولی بدون ادعا
من کامنتامو دیدم ، تو هیچ کدوم بازی های سونی رو نکوبیدم ولی فن بوی هاشو چرا
حالا خودت یه نگاه به کامنتات بندازی بد نیست …
(ایکس باکس گیمر) اونایی که تو میگی الان تو فکر اینن هیلو،فورزا کی پورت میشن،کجای کاری!؟😂😂🤦♂️🤣
امیدوارم این بازی خیلی موفق ظاهر بشه و اون روی سکه هم برای ایکس باکس نشون بده.
فقط یه سوال زمانی که اگه اشتب نکنم ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ این بازی معرفی شد ، چطور فیل اسپنسر گفت این بازی واسه اون سال قابل بازی هست و تجربه کرده؟
احیانا موقع رونمایی فیل نگفت در مراحل اولیه ساخته؟ :/
ما که اینو شنیدیم …
خب الان دیگه ۳ سال در دست توسعه بوده
دوستانی که دستشون به بازی نمیرسه راضی هستید ؟
دیگه ببخشید همین ۳ سال هم خوردن خوابیدن این
علاف های بی عُرضه 😂
خودش داره میگه از ۲۰۲۰ که میشه ۴ سال
2020-۲۰۲۴=۴ عزیزم
اینجا مدیریت افتضاح ایکس باکس بیشتر مشخص میشه که بازی که به قول شخص اول استدیو تو سال ۲۰۱۹ هنوز شروع به کار هم نکردن رو تو شوکیس معرفی ایکس باکس نسل جدید معرفی کردن
بعد یه سری میان ماله بدست میگن خوب خدا رو شکر بازی ۴ ساله فقط در حال ساخته اونم یه بازی ۷ساعته 🤔
از تریلر سی جی سه ثانیه ای ولورین چندساله میگذره ؟ 😂
کی عرضه میشه ؟
هیس باش
از تریلر اون ۳ سال گذشته نه ۵ سال
استودیوش تو این مدت یه بازی بزرگ داده
امسال dlc شو میده
سال دیگه نسخه جانبی ونومو میده
۲ سال دیگه ولورین
فرقشو فهمیدی؟
چه رویی دارین شما خود رو میزنی به اون راه یا واقعا گمشدی؟
مرد مومن اینسومنیاک تو یه شوکیس ۲ تا بازی معرفی کرد ولورین و اسپایدر من ۲ که از قضا نسخه کامل و نسل نهمی بازی بود نه به قول شما دی ال سی 😁
اسپایدرمن رو که داد و شد یکی از بهترین بازی های ابر قهرمانی تاریخ با متای بالای ۹۰ و ولورین هم ۲۰۲۵ میادش ولی نینجا تئوری( که به شخصه براشون احترام خاصی قائل ام و دوست دارم بازیش بترکونه که فیل دیوانه اینو هم تعطیل نکنه)ولی از حقیقت که نمیشه گذشت میشه؟
قبل از هلبلید ۲ یه بازی به معنای کلمه آشغال به اسم بلدین ایج دادن بیرون از اون به بعد هم فقط روی این بازی کار کردن
داداش من ، سال رو که مثل سیب نمیشمارن
۲۰۲۴ مگه تکمیل شده که بشه چهار سال ؟
معمولا یکی دو ماه قبل عرضه گیم ها بازی امادست یعنی رو هلبلید ۲ ، ۳ سال و ۳ ماه یا ۴ ماه کار شده
که تقریبی حساب کنیم میشه ۳ سال
با یه تیم ۸۰ نفره
و این چیزی هم که شما میگید ۴ سال یعنی تا اخر ۲۰۲۴ تو ساخت بوده .
و الان تو سه ماهه اوله ۲۰۲۴ که داره منتشر میشه یعنی ۳ سال و نهایت دو ماه تو ساخت بوده که با یه تیم ۸۰ نفره انجام شده
کلا مایکروسافت استراتژی که از دسامبر ۲۰۱۹ تا ژوئن سال آینده اش پیش گرفت معرفی زودهنگام همه چیز بود؛ از کنسول گرفته تا بازی هایی که فقط در مرحله ایده پردازی بودن. این که چقدر این تصمیم کار درستی بوده رو میشه بعد از عرضه بازی ها تعیین کرد. طبیعتا انتظار گیمرها از بازی هایی که زمان طولانی پروسه ساختشون طول کشیده بالا هست و سازنده باید بتونه در حد انتظارات ظاهر شه.
در مورد هلبلید هم برداشته شدن امبارگو یک ساعت قبل از عرضه بازی تصمیم خیلی عجیبیه و امیدوارم صرفا همون دلیلی که خودشون ذکر کردن باشه و فقط برای جلوگیری از اسپویل ها باشه. به امید موفقیت بازی.
هیچ امیدی بهش نیست مخصوصا با قیمت گذاری ۵۰ دلاری و پلی تایم کم و اینکه یک ساعت قبل از عرضه ایمبارگو برداشته میشه، متاش رو هم جایی بین ۷۲ تا ۷۸ پیش بینی می کنم
اگه از نظر داستانش خیلی بترکونه تا ۷۵ میاد
بیشتر فکر نکنم
بجز گرافیک هیچ پیشرفتی نداشته
حتی پس رفت هم کرده تو یه بخشایی
۶۷ تا ۷۵
خب پس خودتون هم گفتین اول تریلر ساختین بعد بازی رو
ساخت اسپایدرمن ۲ هم تقریبا ۴ سال طول کشید اونوقت یه سری میان اینسومنیاک رو با نینجا تئوری مقایسه میکنن، خودتون بازی ها رو با هم مقایسه کنید من چیزی نمیگم
دث استرندینگ تو ۴ سال ساخته شد
لست ۲ تو ۴ سال
گوست اف سوشیما تو ۴ سال
TLOU 2 و Ghost of Tsushima شش سال در دست ساخت بودن. البته نیمی تیم ناتی داگ روی Uncharted 4 کار میکرد برای دو سال اول و بعد منتقل شدن به پروژه tlou 2.
گوس اف سوشیما رو اخرای ۲۰۱۷ گفتن ۳ سال در حال ساخت بوده
دو سالم تا عرضه بشه تقریبا ۵ سال
لست ۲ رو هم تو مستند گراوندد نیل دراکمن میگه میخواستیم بریم سراغ لست ۲ که گفتن تیم انچارتد به مشکل خورده و من فقط یه تریلر ازش ساختم تا سال ۲۰۱۶
TLOU 2 از ۲۰۱۴ استارت خورده فقط تیم کوچک تری نسبت به UNCHARTED 4 روی بازی کار میکردن. احتمالا همون تیم کوچک اندازه کل نینجا تئوری بودن. اتفاقا طبق مستند بازی از ۲۰۱۴ در دست ساخت بوده. سوشیما هم همه جا استارت ساختش از ۲۰۱۴ ثبت شده.
خیر.پروسه ساخت لست ۲ تا ساخت کامل بازی Uncharted 4 متوقف شد.تا اون موقع هم فقط یه سری کارهای اولیه رو انجام داده بودند و با شروع پروژه آنچارتد ۴ ، تمام تمرکز روی Uncharted 4 قرار گرفت.اونی که شما میگی که یه تیم کوچکی روی لست ۲ کار میکردن ، مربوط به زمانیه که میخواستن آنچارتد لاست لگسی رو منتشر کنن.بنابراین اکثر نیروها رفتن روی پروژه لاست لگسی.
آره اون مربوط به بازی لاست لگسی بود
لست ۲ تمام کارهای اولیش قبل از ساخت آنچارتد ۴ انجام شده بود.بعد از ساخت آنچارتد ۴ ، ساخت لست ۲ شروع شد. وسطش نیمی از نیروها به پروژه Uncharted Lost Legacy منتقل شدند و بعد از اینکه اون تموم شد ، برگشتند به پروژه لست ۲
فکر نکنم کسی اینسامنیاک اوپن ورد ساز رو نینجا تئوری خطی ساز مقایسه کرده باشه بیشتر میشنیدم آبسیدین رو اوایل مقایسه میکردن باهاش توی تعداد بازی که منتشر میکنه ، تنها چیزی که میگفتن بخش شخصیت پردازی و طبیعی بودن سنوعا بود که اگه اشتباه نکنم خودشون اعلام کردن میخوان در حد نینجا تئوری برسن
پ.ن : و برای ساخت مارول اسپایدرمن ۲ است های آماده نسخه های قبلی رو در دسترس داشتن و استفاده کردن که روند توسعه رو کوتاه تر کرد وگرنه روند توسعه طولانی تر میشد ، این بازی تمامش از اول موشن کپچر و ساخته شده به نسبت نسخه قبل حتی بازیگرش چندسال رفته و مبارزه یاد گرفته تا طبیعی تر موشن کپچر انجام شه . اما بازم چیزی برای مقایسه بینشون نیست نه سبک استودیوها بهم میخورن نه بازیاشون که مقایسه بشن
پس معرفی اولش با cg بود
فیل اسپنسر سرشو داده بود بالا داشت با گرافیک cg کنسول نسل بعدشو معرفی میکرد🤣
یاد اون زمان میوفتم که فیل اسپنسر میگفت : In game footage captured on Xbox Series X
😑😑😑
این بشر خیلی خالی بنده
از ۲۰۲۰ تا الان اون وقت ۸ تا ۱۲ ساعت گیمبلی ؟
گرافیک زیبایی داره ایشالا تا اومد کرک بشه بتونیم بازی کنیم
اینجور که پیداس
اینام اشتباه سیدی پراجکت سر سایبرپانکو تکرار کردن