فروش بازی Helldivers 2 به ۱۲ میلیون نسخه رسید + فروش ۵۹ میلیون واحدی پلی استیشن ۵
سونی بهتازگی اعلام کرده است که بازی Helldivers 2، سریعترین فروش عناوین پلی استیشن از زمان عرضه را تجربه کرده و طی ۱۲ هفته، ۱۲ میلیون نسخه روی پلی استیشن ۵ و PC فروخته است.
این بازی، اوایل امسال منتشر شد و از فروش ۱۱ میلیون نسخهای God of War Ragnarok طی ده هفته در سال قبل، فراتر رفت. در گزارشات مالی سونی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۴، بخش بازی دوباره رکوردشکنی کرده است. هر چند، فروش پلی استینش ۵، بیش از ۴ میلیون واحد کمتر از میزانی است که پیشبینی شده بود.
سونی در طی این سال مالی، حدود ۲۰.۸ میلیون کنسول پلی استیشن ۵ را روانه بازر کرد که کل میزان واحدهای عرضه شده را به ۵۹.۳ میلیون رساند. هدف اصلی این شرکت، فروش ۲۵ میلیون دستگاه بود اما این میزان در ماه فوریه به ۲۱ میلیون واحد کاهش یافت.
میزان فروش کلی نسبت به سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است و به ۴.۲۶ تریلیون ین رسید، افزایشی که شرکت آن را به عناوین غیر فرستپارتی، از جمله محتوای add-on و تاثیرات ارزهای خارجی نسبت میدهد. همچنین به طور خاص، به عملکرد مثبت Helldivers 2 اشاره شده است.
سونی پیشبینی میکند که در طی سال مالی جاری، منتهی به مارس ۲۰۲۵، به دلیل کاهش فروش کنسولها (که ۱۸ میلیون واحد پیشبینی شده است)، از فروش بازیها نیز کاسته شود. پیش از این، سونی اعلام کرده بود که هیچ برنامهای پیرامون عناوین مهم و فرستپارتی خود طی این ۱۲ ماه ندارد.
هر چند، این شرکت مجددا اشاره کرد که در سال جاری، بازی شوتر اولشخص آنلاین Concord را منتشر میکند. این بازی توسط یکی از استودیوهای فرستپارتی سونی، مستقر در UK با نام Firesprite توسعه یافته است.
درآمد مربوط به بخش Network سونی (که شامل PS Plus و تبلیعات میشود)، به بالاترین حد خود از زمان تغییرات اساسی این سرویس در سال ۲۰۲۲ رسیده است و ۵۴۵.۵ میلیارد ین برآورد شد. درآمد این بخش در سال گذشته ۴۶۴.۵ میلیارد ین بود.
تعداد کاربران فعال ماهانه در شبکه پلی استیشن نسبت به سال قبل با ۱۰ میلیون افزایش به ۱۱۸ میلیون رسید. اگرچه، نسبت به آمار سه ماه قبل که ۱۲۳ میلیون بود، با کاهش همراه شده است. تعریف سونی از کاربران فعال، حسابهایی است که در آخرین ماه از سه ماهه، از خدمات یا بازیها استفاده کردهاند.
برای هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و ۵، فروش نرمافزار به ۲۸۶.۴ میلیون واحد رسید که نسبت به سال گذشته، ۲۲.۲ میلیون افزایش را نشان میدهد. بازیها، ۷۰ درصد از فروش سالانه نرمافزار را تشکیل میدهند و نسبت به سال گذشته که ۶۷ درصد بود، افزایش یافته است.
قبل از انتشار آمار مالی، بخش سرگرمی تعاملی سونی، هرمن هولست (Hermen Hulst) و هیداکی نیشینو (Hideaki Nishino) را به عنوان مدیران عامل جدید پلی استیشن معرفی کرد و از ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) جانشین جیم رایان (Jim Ryan) خواهند شد. هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، مدیرعامل موقت، از برنامههای خود برای افزایش حاشیه سود گفت که عمدتا شامل عرضه بازیها روی رایانه شخصی میشد.
اوایل سال جاری، بخش بازی برای تعدیل نیروی کار خود، حدود ۸ درصد (۹۰۰ نفر) از کارمندان را اخراج کرد و شامل تعطیلی استودیوی قدیمیاش در لندن میشد. در آن زمان، هارمن هولست، رئیس استودیوهای پلی استیشن، اظهار داشت که پلتفرم در حال ارزیابی مجدد عملکرد است و اخراجها منجر به لغو چندین پروژه بازی شدهاند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
ای ژان من
با این اوضاع فروشش ب ps3 هم نمیرسه
چجوری حساب کردی؟😂
من در تعجب هستم یه عده فقط چیبز میگن که گفته باشن داداش ps3 تو کل عمرش ۸۰ تا فروخته ps5 تو سه سال خورده ای ۶۰ میل فروخته؟اصلا می خونی متن یا فقط عداد نگاه می کنی ؟قطعا تو ۸ سال بیشتر از ۱۰۰ میل میفروشه
👏
زیاد اهل بازی انلاین نیستم ولی هل دایورز و سی اف تیوز فوق العاده جذاب بودن فقط یه مشکل اونم مکافات کانکت شدن به سی اف تیوز که فیلتره
من سی اف سیوز رو استیم دارم و اخرین بار فیلتر نبوده
عجیبه که رو ps فیلتره
باید وی پی ان شیر بدی حتما
فیلتر نیست که من چند ماه پیش رفتم البته روی ایکس باکس
داش اینجا ایرانه خود همه کاره مملکت صبح جمعه بلند میشه میفهمه تو چه دردسری افتاده
🗿
داداش مطمئنی فیلتره؟!
چون منم میخوام بخرمش اگر فیلتره که قیدش رو بزنم :((
والا بدون وی پی ان که من نمیتونم کانکت شم چند بار هم تست کردم ولی تا وی پی ان شیر میدم در جا بدون مشکل بالا میاد
روزی ۴ الی ۷ ساعات پلی میدم اصلا متوجه گذر زمان نمیشی واقعا بازی خوش ساختی هست فقط ۲ تا مشکل داره یکی اینکه تیر دوستان و لوازمی که برای دفاع میزاری با شما برخورد میکنه و دوم مشکل خشاب کذاری هست تو بازی حتما باید تا اخرین گلوله خالی کنی بعد خشاب گذاری کنی باین حال بهترین بازی انلاینی بود که تا بحال بازی کردم
البته اینایی که گفتی مشکل نیست و تصمیم بازی سازان بوده که اینطوری باشه. خشاب که برای تاکتیکی تر کردن مبارزاته که همینجوری بزن پر کن نباشه، برخورد گلوله هم برای افزایش لحظات خنده دار و فان انتخاب شده
عزیز یه سوال هم تیمی حتما باید از فرندها باشه یا خودش برا ادم پلیر پیدا میکنه؟؟
هردو حالت میشه
اگه فرند نداری خوده بازی برات یار پیدا میکنه
مرسی عزیز
سونی ثابت کرد اگه بخواد میتونه توبخش سرویس محور هم بتروکنه. دمش گرم
سونی فقط نیازمند یک بازی خوب سرویس محور بود که دیگه بیوفته تو سرازیری. هلدایورز آغاز این ماجراجویی بود👏
جااان به ۶۰ میلیون کنسول رسیدیم 🩵
*درآمد مربوط به بخش Network سونی (که شامل PS Plus و تبلیعات میشود)، به بالاترین حد خود از زمان تغییرات اساسی این سرویس در سال ۲۰۲۲ رسیده است و ۵۴۵.۵ میلیارد ین برآورد شد. درآمد این بخش در سال گذشته ۴۶۴.۵ میلیارد ین بود.*
آقا بنازم بازم پرقدرت مثل همیشه
بازم سر بلند شدیم🩵
رسیدیم؟ پولی بت رسید؟
تو یه سهام دار واقعی هستی xD
مگه تو جیب تو میره سربلند شدی عجیبه واقعا برام
مگر طرافداری از تیم فوتبال هم چیزی به کسی می رسه؟
😂😂😂😂دهنت سرویس حاجی
خوشم اومد دمت گرم😂😂😂😂
رسیدیم ؟؟چند درصد سهام داری؟
۳۲
دروغ نگو ۳۱درصده ۵۱درصدم مال اسپارتانه
پس تو ک میدونی سهم من چقدره چرا میپرسی؟ 😐
😂😂😂😂
“هر چند، این شرکت مجددا اشاره کرد که در سال جاری، بازی شوتر اولشخص آنلاین Concord را منتشر میکند. این بازی توسط یکی از استودیوهای فرستپارتی سونی، مستقر در UK با نام Firesprite توسعه یافته است.”
کنکورد توسط firewalk که مستقر در واشینگتن هست ساخته میشه
راسی تو نبودی میگفتی helldivers 2 با ۱۸ میلیون نسخه فروش تازه اونم فقط توی استیم palworld رو گذاشته تو جیبش؟ =)
تازه فاز منطقی بودنم میگیره lol
من نگفتم بالای ۱۸ میلیون فروخته گفتم از لحاظ درآمدی از پالورلد بیشتر بوده منم به استیم اعتنا کردم که ۱۴.۷ میلیون واحد بوده و با جمع فروش رو پلی استیشن بیشترم میشه البته از کسی انتظار کمتری ندارم
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۴۰۵۱۴_۱۶۲۲۳۲_gallery_hmu3.jpg
” من نگفتم بالای ۱۸ میلیون فروخته ”
در همین حین :
https://s8.uupload.ir/files/img_20240514_182729_3ag7.jpg
درضمن اخر کامنتت باید میگفتی ” انتظار بیشتری ندارم ” نه کمتر lol
بنظرم برو دیگه پیدات نشه تا بیشتر ازین آبروی نداشتت نرفته =)
چقدرخدازده ای که درگیر کامنتامی اسکرین گرفتی حرف من نقصی نداشته زمانی که ۱۴.۷ میلیون رو استیم فروخته من حدس زدم مجموعا رو پلی استیشن استور با استیم بالای ۱۸ میل فروخته پس خودتو درگیر نکن کوچولو بازی از لحاظ سودآوری هم بیشتر از پالورلد بوده و پالورلد هم ربطی به مایکروسافت نداره
این بچه رو کشتی
من که باورم نمیشه
هنوز از رو نرفته =)
این یه گونه ی نادره بین ترولا هایی که تاحالا دیدم
مثل اینکه یه نوع جهش ژنتیکی داشته …
اینو خدا زده که ادا در میاره نیاز نبود تو هم بزنی:)
نه ببین این امار دروغن اسپارتان تو هیئت مدیره سونیه از امار خبر داره
یه دونه لایو سرویس داد این سونی ، محشر شد که البته بدون شک شانسی نبوده و می بایست با دید کیفی سونی همخوان بوده ولی خود استودیو هم طبیعتا مستعد بوده از همه مهمتر نقش پنهان اما در عین حال کلیدی “بانجی” رو هم اصلا نباید دست کم گرفت
به نظرم درست نبود که هلدایورز رو با رگناروک مقایسه کنید
چون هلدایورز روز عرضه رو استیم ۱۲ میلیون نسخه فروخت
رگناروک صرفا رو پلی استیشن ۱۱ میلیون نسخه فروخت
امیدوارم هلدایورز با پشتیبانی خوب این موقعیت رو حفظ کنه
خب رگناروک رو ps4 هم بوده
البته درست نیست که بازی داستانیو با مولتی پلیر مقایسه کنیم
و اینکه هلدایورز ۴۰ دلاره و رگناروک ۷۰ دلار بازم هردو فراتر از انتظارات بودن
هلدایورز تو دو پلتفرم به ۱۲ میلیون فروش رسید نه فقط استیم.
منم دارم همینو میگم دیگه
ولی رگناروک فقط رو ps به این عدد رسید
(هلدایورز روز عرضه رو استیم ۱۲ میلیون فروخت رگناروک صرفا رو پلی استیشن ۱۱ میل فروخت)
البته بگذریم از این که گفتی هلدایورز روز عرضه ۱۲ میلیون فروخت xD
منظور اینه رو عرضه رو استیم بوده ۱۲ میلیون نسخه فروخته
حالا شما بد متوجه شدی
شما انگار خیلی سختته که بگی اشتباه کردی:)
چی رو اشتباه کردم؟
درک مطلب ضعیف شما رو من باید پاسخگو باشم؟
(هلدایورز دوازده میلیون روز عرضه فروخت)
آره باید درکم بره بالا تا بفهمم که کامنتی که کلا اشتباست شما یه منظور دیگه ای ازش داشتی:d
حالا چرا جمله رو تحریف میکنی؟
استیم شو قورت دادی
این همه ادم فهمیدن منظور چیه، حالا اشتباه تایپی شده شما انقدر پیگیری
یا از رو فشاره یا از روی درک مطلب ضعیف
شما هرچی دوس داری از اون کامنت برداشت کن
همه وقتی یه اشتباهی هر چند کوچیک می کنن میگن آره ببخشید اشتباه شد نه که مثل شما رو اشتباهشان پا فشاری هم می کنن از بقیه طلبکارم میشن.
توی متن نوشته شده پلی استینش😂 ادیت کنید لطفا
حالا ببینConcord چ شاهکاریه ک سونی کلا استودیوشو خرید
تا وقتی گیم پلی ندن مشخص نیست
خود هلدایور هم گیم پلی که دادن زیاد ازش استقبال نشد ولی وقتی اومد ترکوند.
البته نمیگم که این قضیه سر کونکورد و بازی هیون استودیو (اسمشو یادم نی ) میاد ولی خب بازی های سرویس محور بگیر نگیر دارن با اطمینان نمیشه چیزی گفت
Ps5 تا اخر امسال فکر کنم تا ۷۵ میلیون بفروشه
هلدایورزم که ترکونده
https://gamefa.com/941068/playstations-newest-studio-has-revealed-sci-fi-multiplayer-fps-concord/
امسال کونکورد هم داریم
بهترین انتخاب جیم رایان همین سرمایه گذاری رو بخش سرویس محور ps بود
مطمئنا هیچکسی چنین انتظاری از این بازی نداشت واقعا ترکونده ، میتونه لقب بهترین لایو سرویس این نسل رو از آن خودش کنه، فروش سخت افزارم که مثل همیشه عالی بوده
در مرحله اول آرامشتون رو حفظ کنین، در برابرتون کوه بلندی که می بینین کانتر ۲ نام داره که بیشتر از ده برابر این بازی پلیر داره، زوده که به هل دایورز چنین القاب بزرگی رو بدید
فکر کن اون بیچاره باشی که از دکل بازی ضعیفی مثل کانتر ۲ بالا بری :))
آخه کانتر ۲ ؟
کانتر ۲ اگه کوه بود اون همه افت پلیر به نسبت نسخه یکش نداشت و خشم پلیرا قدیمیاشو در نمیاورد همین الان هم با اون همه چیتر اعصاب و روان همه رو به هم ریخته به اندازه کافی
ماشالله فنبوی های استیم و هیتر های سونی روز به روز دارن تچه های جدیدی تو چرند گفتن فتح میکنن
باشه ما وایسادیم کنار شما سونی پرستا چرندیاتتون رو تنها بگین ولی کانتر ۲ کلا ۵۰ درصد ریزش پلیر داشته تو یه سال ولی هل دایورز ۷۰ درصد، قبل گیر دادن به غول های این صنعت چک کن فکت ها رو
مضخرف نگو دیگه اون افته به خاطر قضیه اکانت بود
اول اینکه اون مزخرفه نه مضخرف و در ثانی هل دایورز از زمان اکانت ها چندان افت پلیر نداشته، ولی قبل از اون از میانگین ۴۵۰ هزار پلیر در روز به حدود ۱۰۰-۱۵۰ هزار پلیر رسیده که خب یه افت ۷۰ درصدیه
پس اوکیه
بهترین تو این نسل نه بهترین تو همه نسلا و همچنین سی اف تتیوز
کانتر دو ؟
سازنده Concord استودیو Firewalk هستش نه Firesprite اشتباه نوشتین
مایکروسافت تمام بخش هاش مثبت بوده غیر از فروش کنسول بعد میگن نابود شده سونی هم دقیق مثل مایکروسافت تمام بخش هاش مثبت بوده غیر از کنسول هاش بعد میگن شاهکار کرده این تناقض واقعا جالبه
البته یه تفاوت دیگه مایکروسافت با سونی داره سونی درامد بیشتری کسب کرده اما مایکروسافت سود بیشتری به نسبت درامد کمتر و این واقعا شاهکاره البته مایکروسافت با توجه اینکه سودهای کلانی از بخش های مختلف داره همچین انتظاری هم از بخش گیمینگ داره برای همین هم هست راضی نیستن از روند فعلی
اکانت جدید سیروسه؟
وقتی یکی کلا ۳۰ میلیون کنسول هم نفروخته و فروش کنسول هاش کم میشه فاجعه ست چون تا ته نسل ۵۰ میلیون هم بفروشه باید کلاهشو بندازه هوا و تازه این آمار با سری اس ای که ۳۰۰ دلاره حساب میشه
ولی یکی ۶۰ میلیون فروخته فروش کم بشه فاجعه نیست چون بازم تضمینیه تا آخر نسل ۱۰۰ میلیون رو رد میکنه و جزو پرفروشترین کنسول های تاریخ میشه اونم با قیمت ۵۰۰ دلاری
تناقض نیست واقعیته
بازار همیشه پلی استیشن رو (به حق)ترجیح داده ولو با قیمت بالاتر و این نسل هم استثنا نیست و نسل های بعدی و… همین روند تکرار خواهد شد
ولی چیزی که نمیدونی همه چیز که کنسول نیست مهم سود خالص که از درامد هم مهمتره و اینجا با وجود درامد کمتر و فروش کنسول کمتر مایکروسافت سود خالص بیشتری داره و این دقیقا مهمترین هدف و خولسته هر شرکتی هستش بعدش هم خیلی تفاوت شرکتی که تمام بازی هاش انحصاری کامل کنسول خودش و یکی هم همه جا بازی هاش رو پورت میکنه خب مشخصه فروش ایکس باکس کمتر میشه در ضمن الان پلیستیشن حتی ۱۲۰ میلیون هم بفروشه تازه میشه نسل هشتم و اگه کمتر بفروشه که میشه شکست بد
“مهم سود خالص که از درامد هم مهمتره”
اتفاقا اونم مهم نیست مهم اینه ازون درآمد چه بازی ای در میاد که از مایکروسافت تقریباً هیچی در نیومد D:
“اینجا با وجود درامد کمتر و فروش کنسول کمتر مایکروسافت سود خالص بیشتری داره”
سود خالص بیشتر برای “مایکروسافت” نه بخش ایکس باکس به تنهایی.
ایکس باکس استودیوز که دیدیم چه گلی کاشتن تازه با کمک اکتیویژن و بتسدا و عرضه رو پی سی و کلاود و هزارتا کار دیگه تازه میگی سودش بیشتر از پلی استیشنی شد که کلا تو کار انحصاریه
“مشخصه فروش ایکس باکس کمتر میشه”
ایکس باکس تو نسل هفت با کلی انحصاری کردن بازم تهش ۸۵ میلیون فروخت
در بهترین حالت ایکس باکس همون قدر بفروشه چه انحصاری کنه چه نکنه بازم کیلومتر ها از سونی و نینتندو عقبه
“ضمن الان پلیستیشن حتی ۱۲۰ میلیون هم بفروشه تازه میشه نسل هشتم و اگه کمتر بفروشه که میشه شکست بد”
اوه شکست بدو شما تعیین میکنی؟ لول
۱۲۰ میلیون میشه شکست بد؟ اگه اون طوریه مایکروسافت کلا تو شکست بد غوطه وره چون هیچوقت به ۸۵ میلیون فروش ایکس باکس ۳۶۰ که خودش عدد بزرگی هم به حساب نمیاد نرسیده 🙂
عاشق فنهای مایکروسافتم یعنی
تنها چیزی که دارن اینه که سود شرکت مورد علاقشون یکم بیشتره
اینکه با این سود صرفا میاد استودیو میخره تعطیل میکنه و گند میزنه تو مدیریتشون براشون مهم نیست
اون تانگو ارزشش از کل ایکس باکس استودیوز بیشتر بود زدن بستنش بجاش اکتیویژن گرفتن 🙂
بزار داداش برات توضیح بدم قطعا سونی بهتر هستش اما اگه ایکس باکس براش سود نداشت تابحال جمع شده بود مهم نیست چقدر کنسول ها فروش میره چون عملا خود سخت افزار سود آور نیست بلکه گاها دیدیم با ضرر هم فروخته میشه … این صنعت یک بازی برد به برد هستش یعنی یک سمت برند واستاده یک سمت طرفدارهاش .. سونی عملا داره سود میکنه برد . طرفداراش هم دارن لذت میبرن .. ایکس باکس هم داره سود میکنه . طرفداراش هم دارن لذت میبرن ) هیچکدوم عقبتر از اون یکی نیست هردوتا دارن سودهای عظیمی میکنن و گرنه از الان به فکر ساخت کنسول های جدید نبودن که عملا از فروش اون سخت افزار تنها سود نمیبرن بلکه گاهی با ضرر میفروشن .. بله سونی واقعا عملکرد عالیه طرفداراش راضین ایکس باکس هم با همون جامعه کوچیک که شما میگین ۵۰ میلیون میتونه با ساخت بازی خاص خودش به سودآوری گاها بیشتر از سونی بدست بیاره میبینیم این روزا هستن کسانی که پول های هنگفت خرج میکنن برای حتی یک اسکین یا باکس ها فروشش بازی های مثل کالاف و FC اینها که خودتون میبینید ….
من اصلا فن برندی نیستم میخوام بگم کل ن به موضوعات چه راجب گیم باشه چه راجب زندگیتون چه راجب هرچیزی اول فکر کنید کمی مطالعه کنید کمی تحقیق کنید اطلاعات خودتون بالاتر ببرید بعد راجب اون مسئله اظهار نظر کنید اینطوری خیلی پیشرفت میکنن نه صرفا برای بازی تو زندگیتون هم همین طوری باشین قبل حرف زدن نظر دادن فکر کنید مطالعه کنید..
شما یکم تحقیق کنی اتفاقاً بهتره
اینکه سود باشه یا نباشه تاثیری نداره یه شرکت بیاد سخت افزار رو متوقف کنه یا نه
مثال در مورد خود سونی:
بخش گوشی های اکسپریا مدتهاست سودی نداره یک درصد بازار گوشی هم دستش نیست ولی سونی بازم میسازه
چرا؟ چون بخاطر تولیدش وام میگیرن
چون سخت افزار های دیگشون رو امتحان میکنن روش و چون نرم افزار هاشون رو تنظیم میکنن باهاش
مایکروسافت به واسطه اینکه ایکس باکس سود ده هست کنسول نمیسازه
سود دهی ایکس باکس چه کنسول باشه چه نباشه بازم هست تولید کنسول بیشتر به اون دلایل بالایی که گفتم رخ میده و قطعا مایکروسافت بین سه تا شرکت اولین شرکتیه که تولید کنسول رو متوقف خواهد کرد
در ضمن طرفداران ایکس باکس اگه از عملکرد ایکس باکس راضی باشن(که خیلیاشون نیستن) یعنی قطعا مشکل شناختی دارن
همین چند روز پیش بود ایکس باکس سه تا استودیو تعطیل کرد و اتفاقا خیلی از طرفدارانش ناراضی بودن
فیلم سینمایی hellblade 2 و ز.باله ای به اسم استارفیلد، مدیریت بد بخش آنلاین هیلو اینفینیت، گند زدن ردفال مولتی پلتفرم شدن چندین بازی فرست پارتی و…
که هر کدومش کلی واکنش منفی داشت اتفاقا نشون میده طرفدارای ایکس باکس خیلیم راضی نیستن
اگه راضی باشن احتمالا استاندارد هاشون برای رضایت خیلی پایینه D:
🔥عالی 🔥
این استدیو رو سونی قطعا باید بخره.
باید از اول اینکارو میکرد ک چند تا استدیو مث همین و پانجی و … که بازی های لایو سرویس میسازن میخرید و ب بقیه استدیو های داستانی سازش کار نداشت. اینجوری قطعا بیشتر موفق میشد
خیلی موفق بوده و باید به اروهد و سونی تبریک گفت.
اینجا بعضی دوستان ادعا می کردن این بازی ۱۵ میلیون و ۱۸ میلیون رو رد کرده که من گفته بودم بعیده بهم می گفتن تو فن بویی چشم دیدن موفقیت «ما» رو نداری
یه جوری میگی ۱۵ ۱۸ میلیون نبوده حالا انگار ۱ میلیون فروخته 😂
همین الان کل فروشش رکورد فروش مشابه گاد رگناروک رو زده تو بلند مدت و آخر سال هم قطعا بازم میفروشه و اون میزانی که میگی رو هم رد میکنه
شما فعلا به نظرم جای فشار خوردن برو یه نفسی بکش انقدر ریپ زدی تو این پست جدی نگرانتم :)))
شما سهامت امروز تو ضرره می فهمم ذهنت درگیره، ولی من همون جا هم گفتم احتمالا حدود ۱۲ ۱۰ میلیون باشه
من سهامی ندارم به وقتش انتقاداتمم میکنم فقط نمیدونم این وسط چرا شما ها از سونی فن ها طلب کارید
چون سونی عملکردش خوب بوده باید بیایم الکی مثل شما هیترا بکوبیمش ؟!
اون ۱۲ میلیون هم برای سه ماه قبله فعلا که باز تو لیسته و همینجوری داره میفروشه قطعا فروشش به اون مقدار هم میرسه
من مشکلم این نیست که عدد واقعی چقدره، مشکلم اینه که سونی فنا مثل کالت عمل می کنن، آدما رو دوست و دشمن می بینن، به خاطر یه کامنت به نظرم ۱۵ میل نیست ۱۲ میل هست بیست تا ریپلای میزنن
اینو درباره پی سی فن ها و ایکس باکس فن ها میشه گفت !
خصوصا پی سی فن ها که از فنبیسشون رسما نژاد برتر ساختن !
تعداد ریپلای هایی هم که شما تو این پست یا پست های دیگه سونی زدی خیلی بیشتر از سونی فن ها بوده تا الان !
توجه توجه: جعبه فنا توجه کنید مشق امشب. از روی این خط چهار صفحه بنویسید: فروش ۵۹ میلیون واحدی پلی استیشن ۵ . ایکس باکس سری اس و ایکس با هم تا آذر ماه چهارصد و دو .۲۷ میل …
دوستان ایشون این چند روز اگه یه مقدار اعصابش خراب بود ببخشین، سهام سونی این چند روز تو ضرر بوده دوستان سهام دار از جمله ایشون ناراحت بودن
واسه همینه سونی می خواست گند بزنه به فروش و امتیازات بازی و البته زحمتای شرکت سازنده. جای اینکه تجربه این بازی را تسهیل کنه سنگ اندازی می کنه.
بنازم سونی اگه بازیهاشو تو ۳ الی ۶ ماه با تبلیغات درست رو استیم عرضه کنه بنظرم فروش کهکشانی خواهند داشت.
پلی استیشن ۵ نسبت به سال گذشته افت فروش ۳۰ درصدی داشته و سونی انتظار داره فروشش امسال کمتر هم بشه
ببینیم نظر اونایی که افت فروش اکس باکس رو مسخره میکردن راجب این چیه
واقعیت این هست که بازار کنسول ها با وجود پیسی و کلاد گیمینگ هر روز کمتر خواهان داره و کنسول فیزیکی در آینده کنار میره
وقتی کم میاری در مورد کلاود حرف میزنی؟
فروش بالای ۱۴۰ میلیونی نینتندو سوییچ اثبات میکنه تحلیل شما از اساس فاقد هرگونه اهمیت، ارزش و اعتباریست
جالبه مایکروسافت فن ها همه دو نسله دارن میگن کنسولا منقرض میشن:)
یعنی عقب افتادن مایکروسافت اینقدر براشون دردناکه که دوست دارن بساط کنسول زودتر جمع بشه مایکروسافتی که تو کنسول سازی به جایی نرسید لااقل تو کلاود و ناشر بودن حرفی برای گفتن داشته باشه
زهی خیال باطل
جانم بسیار عالى
قدم به قدم هلدایورس ۲ تا نزدیک گاد رگناروگ میرسه
سال ۲۰۲۵ به لطف بازیهای انحصاری فروش ps5 خیلی زیاد میشه.
امیدوارم این بازیو کراس پلی کنه و به ایکس باکسم بده ک همه باهم بشینیم بازیش کنیم عشق کنیم دوره هم چون خیلی بازیه خوبیه
نداشتن بازی AAA و فرست پارتی بزرگ برخلاف دو سه سال گذشته که خیلی به فروش و مارکتینگ پی اس فایو کمک کردن مشخصا داره به فروش و سوددهی این کنسول امسال ضربه میزنه
احتمال میدم برگ های برنده شونو مثل گوست آو سوشیمای ۲ و بازی ونوم و ولورین رو برای پی اس فایو پرو نگه داشتن تا بتونن یه جهش بزرگ تو فروش رو تجربه کنن.حتی GTA VI هم به نظر من برگ برنده هست و چه بسا سیستم سلر حتی با وجود مولتی پلتفرم بودن .پ .ن : این کامنت نقل قول میباشد
Helldivers2 واقعا یک بازی فوق العاده شاهکار هستش از هر لحاظ و هر نظر فوق العاده هستش باید هم همینقدر فروش داشته باشه و من واقعا به سونی یک تبریک فوق العاده با افتخار عرض میکنم که واقعا همیشه بازی های شاهکار میسازه هر روز تعداد فروش Helldivers2 داره بیشتر و بیشتر میشه بازی از لحاظ گرافیک اسکین گیم پلی FPS مپ ها دشمن ها جزییات همه چیزی که فکرشو بکنید فوق العاده هستش اما بنظر من بازی مپ های فوق العاده زیادی داره اما باید خیلی بیشتر و بیشتر بزارن مپ براش درسته مپ هایش زیاد و خوب هست اما باید بیشتر بشه اما در کل حقش بود و هست و خواهد بود که اینقدر فروش داشته باشه
کنترل کیفی سونی خیلی با احتیاط عمل میکنه مثلا همین لغو پروژه انلاین ناتی داگ الکی چراغ سبز نمی ده قشنگ بانجی برد بالاسر کار خوب به هر حال با امید شروع کرده بودن که منتشر بشه ولی به هر دلیلی قبل از اینکه اتفاقی بیوفته ضرر مالی هنگفتی بشه کنترل کیفی جلوشو میگیره تمام پروژه ها اینطور هست بعد معمولا پروژه هایی رو سرمایه گذاری میکنه که تیم با استعداد اصلا بزرگی کوچیکی مهم نیست فقط یه چیزی از خلاقیت درونشون باید ببینه انجام داده باشه همین بازی جدید استودیو کره ای .خوب سرمایه گذاری که کرد استودیو معروف بزرگی نبود اما قطعا از فیلتر کنترل کیفی پلی استیشن گذشته بوده میدونسته اینا استعداد رو دارن فقط نیاز به حمایت دارن بتونه رشد بده یه قرار داد برد برد هست . الان روی استودیوهای چینی و کره ای داره سرمایه گذاری میکنه اینجور میتونی استعداد هارو کشف کنی ریسک بززگی نکردی چون کسی توقعی از استودیو کوچیک نداره ولی کارش بگیره همه تحسین میکنن اسمش کلی توقع نمیاره که وای باید یه چیز غول بسازه استراتژی خرید ناشرهای بزرگ درست خوب در نگاه اول کلی پول به جیبدمیزنم ازش باشه ولی مرور زمان شکافها مشکلات سختی ها فشار طرفداران قدیمی یه وقتا اصلاخراب میکنه بازی باید از جیب هزینه کنه پشتیبان ضرر های بازی ها و ناشرها بزرگ هم انقدر رقم سنگینه که میگی قید سودشو بزنم مثلاد سوساید اسکواد چه ضرری زد به راکستدی از اونور گاتهام نایت ولی الان هلدایورز اگرم خراب میکرد باز اونجور نبود که ضربه خیلی بزرگ باشه یه کال اف دیوتی خراب کنه یه بتلفیلد خراب کنه اساسینز کرید چه ضربه بزرگی به اکتیویژن یوبی سافت ایی ای میزنه
عشق سونی نسل ۹ لذت خالص بود