شایعه: اطلاعاتی از Call of Duty 2026 و ۲۰۲۷ فاش شدند
اخیراً دو دیتاماینر در توییتر جزئیاتی از پروژههای آیندهی سری Call of Duty شامل نسخههای ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ را فاش کردهاند.
طبق ادعای این دو منبع، Call of Duty 2026 که با نام Project Devilwood در دست توسعه است، یک بازی در دورهی زمانی نسخهی Ghosts خواهد بود که توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) ساخته میشود. همچنین گفته شده است Call of Duty 2027 که با نام Project Anvil شناخته میشود و استودیوی Sledgehammer Games وظیفهی توسعهی آن را برعهده دارد، دنبالهای بر نسخهی Advanced Warfare خواهد بود.
اگر این اطلاعات درست باشند، به این معنی است که دستکم تا سال ۲۰۲۸ شاهد انتشار بازی احتمالی Modern Warfare 4 نخواهیم بود. با وجود آن که Modern Warfare 3 از نظر تجاری و فروش عملکرد خوبی را برجای گذاشت، اما منتقدین استقبال خوبی از آن نداشتند. یکی از ایرادات بزرگ این بازی بخش داستانی کوتاه بود که انتقادات زیادی را برانگیخت. با این حال، سازندگان میتوانند این مشکلات را در بازی بعدی برطرف کرده و یک اثر بهتر را عرضه کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
عالیه ghost 2
خیلی زوده برا باور کردنش
ای کاش داستان مدرنو تو نسخه سوم تموم میکردن، الان تا ۲۰۲۸ وایستیم برای مدرن ۴ خدایی ظلمه
دوره زمانی نسخه ghosts 😻
این نسخه خیلی خفن بود ، فک کن نسخه دومش باشه
ولی اینکه دارن سالی یدونه کال اف میدن برا کیفیتش نگرانم میکنه
موافقم چون یک سال زمان کمی برای ساخت یه بازیه این سبکیه و ممکنه باعث مشکلاتی در بازی مثل کوتاه بودن یا شتاب زدگی در بازی بشه
چه بخای نخای کوتاه هست همین دوساعت گیم پلی ۲۰۰ میلیون دلار هزینه دار ۱۶ ماه پروسه اگه منظورت ۱۰.۱۵ ساعت گیم پلی حدقل ۳ سال وقت میخاد که هیچ وقت سازندش اینکار نمیکنه رقیب پیداشه واسش
دقیقا با اون پایانش باید ادامشو بسازن.
برگامممم ادامشو نخونده بودم که دارن دنباله ادونس وارفرم میسازن 🤩🤩🤩
علیرغم انتقاداتی که هم به نسخه گوستس و هم ادونس وارفر وارد بود ولی من از هردو نسخه لذت بردم و طبیعتا از نساخت نسخه جدید هردو استقبال می کنم
ولی معمولی بود خیلی
ادونس که واقعاً عالی بود، تنها کالافی بود که اینده رو اینقدر زیبا نشون میداد چندتا نسخه بعدش خیلی دیگه تخیلی بودن، البته داستان اینفینیتم خوب بود
فقط Advanced Warfare
یکی از بهترین نسخه های کال اف دیوتیه که خیلی کم بهش توجه میشه
خدا وکیلی داداش یکی کالاف دیوتی های که دشمن اصلی بازی ن روسیه ن المان خیلی بازی باحالی
رایگانم هست انگار
Ghosts به نظرم جزو تاپ ۵ بود تو سری کال اف دیوتی و با پایان باز نسخه اول مشخص بود دیر یا زود برمیگردن میسازن دنبالشو👌😊
گوست و آدونس وارفر از اندرریت ترین بازی های تاریخ هستن .
معمولا مردم از گوستز این انتظارو داشتن که بشه با گوست بازی کرد.ولی این اتفاق نیفتاد و انتقادات شدیدی در موردش صورت گرفت.ادونسد وارم که خوب و اینده نگرانه بود.ولی انتظاراتو برآوره نکرد.
ن حاج آقا گوست بخاطر شخصیت گوست مدرن ساختن واسه پول هیچی نداشت داستان ابکی الان بگن اسم دوتا شخصیتش بگو هیچکس نمیدونه ادونس بود که کالاف برد به اینده دقت کرد باشی بلک اپس ۳ اینفینتی بلک اپس ۴ از اون الگو گرفتن فقط نتونستن پیاده کنن قشنگ بازی یادمه به ادونس میگفتن کالاف استخونی لنتی چه گرافیکی داشت نسل ۷ یادمه یه روز رفتم گیم نت ۷ ساعت بازیش کردم
از نظر من ادونسد وار فقط توی مولتی خوب بوده و توی طراحی.نظر بقیه رو نمیدونم
بلاخره گوست۲😃
مایکروسافت نواخت
گم کم داره تاثیرات خرید مشخص میشه
دنباله ghost و advanced warfare چیزی بود که پلیر ها سال ها میخواستن
قبل از خریده شدن ABK توسط مایکرو این شایعه ها بود چطوری بعد خریده شدن تاثیرشو گذاشته؟
اوه جنگ های مدرن نسخه ی خیلی خوبی بود هرچند شوتینگش خوب نبود زیاد که احتمالا تو نسخه دوم بسیار بهتر میشه و داستان بازی زیبا پیاده شد از عصر مدرن و تجهیزات جنگی پیشرفته چیز چرت و بی مفهومی رو ندیدیم و با عقل جور درمیومد و همین باعث الهام ساخت همچین سلاح های در واقعیت میشه البته اون لباس های رباتیک که میپوشیدن بهشون میگن exo skellton و واقعا ساخته شدن البته برای استفاده ی نظامیشو نمیدونم ولی صنعتیش تولید شده . . . .
دنباله ghost و aw
فوقالعادهس
هروقت کالاف سوم شخص شد میخرمش😂
هروقت دشمنای کالاف از روسی کشیدش بیرون میشه گفت بهش بازی 😂
ماکاروف=اصل دشمن روسی.این بشر از صدتا شپرد بدتره.
خب حاجی روس دیگه فرقی ندار منظورم اینه چرا یه بار دشمن فرانسوی نیست هندی نیست چرا همش روس
اونا اصلا نقشی توی بازی ندارن چرا باید توی بازی باشن؟
تازه از خیلی قدیم اکتیویژن بر علیه روسیه کالاف میساخته.اصلا اتفاق تازه ای نیست.از زمان مدرن وارفر ۲ به بعد اکتیویژن چندین بازی ساخته که دشمنا همشون روسی بودن.
این حرفارو جای نزن مسخرت میکنن مگه کالاف بلک اپس ۲ دشمن اصلی آمریکا جنوبی بود یا ادونس اینفینتی فرق داشت فروش نکرد تازه بهترین بازی سال شدن یا تازه شدی گیمر یا سن ات زیر ۹ سال این حرف زدی 😂😑😐
ولی خب رضا تفکرات گلوبالیستی زیادی توی این بازی دیده میشه که ترجیحشون قهرمان جلوخ دادن غرب هست و عقب موندگی شرق تا حدودی
حق گفتی دادا من نمیگم دشمن روس نباش ن میگم تنوع بد نیست الان فارکرای ببین مپ بازی قبلی میگیرن چنتا روش ساختمون اضافه میکنن میشه بازی جدید
با اینکه call of duty GHOSTمتا خوبی نگرفت اما من در زمان عرضه گرفتم وپلیش دادم وبرام نو اورانه بود مخصوصامرحله ای که روناو بودیم وکالت ادونسدوارفار هم در عالی ومدرن بودمخصوصا اون مکانیک ولباس رباتیک که پوشیدیم پرشهای هیجانی وبازی سینماتیک بود امیدوارم وقتی میان متا خوبی بگیرن امیدوارم دوش متا خوبی بگیره اما من اصلا به متا اعتقاد ندارم یادم متا بازیRAGE2کم اومدودوستام میگفتن نگیر ومتاش کمه وایحرفا اما وقتی زدمش دیدم پوف چه گیم پلی داره بازی دیوانه وار عالی بود وحض کردم واز اون به بعد اصلا به متا توجه نمیکنم
اینا انگار از عرضه سالانه دست نکشیدن
گوستز ۲ بیشترین چیزیه که گیمرا میخواستن.ولی تکذیب شد.
مگه دارین فیفا و NBA میسازیم که هرساله یه کالاف مشخص دارین
بس کنین دیگه مثل آدم حداقل ۲ سال یه بار بازی بدین یعنی واقعا عبرتی نکرفتین سر افت بازی؟
من هم اوایل نظرم این بود کا نباید هرسال یک بازی بده که خراب کنه ….
ولی بنظرم اگر بازی های ضعیف درست شد مثل مدرن وارفر۳ باعث و بانی کسی نیست جز اکتیویژن که ناشر چون با سپردن یک نسخه بازی به یک استودیوی دیگه و اسرار بر سریع درست کردن بازی و …. باعث این مشکلات بود .، از اونجا که استودیوهای سازنده کالاف سه ،چهارتای اصلی هستن هر استودیو به نوبت میتونه بازی بسازه یعنی هر چهارسال یا سه سال یکبار که این فرصت برای ساخت هر نسخه کافی .، فقط مدیریت درستی اکتیویژن روی این استودیوها نداشت که امیدوارم قدر این فرنچایز رو که هر گیمری باهاش خاطره داره رو بدونن و دوباره به اوج برگرده