شایعه: Zelda پروتاگونیست بازی بعدی فرنچایز The Legend of Zelda خواهد بود
یوتیوبری با نام PapaGenos، به نحوی اشاره کرده که بازی بعدی این فرنچایز در دست توسعه است و شخصیت اصلی آن Zelda خواهد بود.
برای دههها، Link به عنوان شخصیت اصلی فرنچایز The Legend of Zelda شناخته شده است. اگر چه پرنسس این بازی، یعنی Zelda، بیشتر از او درگیر جنگهای مختلف شد، اما تنها در بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity کنترل او را در دست میگیریم. با این حال، یوتیوبر PapaGenos باور دارد که این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد.
این یوتیوبر در توییتی که اخیرا منتشر کرد، اظهار داشت:
Tears of the kingdom طراحی فوقالعادهای از Zelda را ارائه داد و فکر میکنم برای ساخت عنوانی که شخصیت اصلی آن باشد به اندازه کافی دیر شده است. طرفداران مشتاق یک ماجراجویی در Hyrule بدین شکل هستند. اکنون زمان آن فرا رسیده است.
در این توییت حروف اول کلمات مختلفی به صورت بزرگ نوشته شدهاند و وقتی آنها را کنار هم بچینیم، به عبارت “This is a hint” میرسیم. میتوان برداشت کرد که بازی جدید این فرنچایز، با حضور شخصیت Zelda به عنوان پروتاگونیست، در دست توسعه است.
طبیعتا، هنوز مشخص نیست که این بازی ورودی اصلی یا اسپینآف این فرنچایز باشد. احتمال گسترشدهنده بازی Tears of the kingdom نیز رد میشود چرا که نینتندو پیش از این اعلام کرده بود هیچگونه بستهالحاقی برای بازی مذکور منتشر نخواهد شد.
یوتیوبر PapaGenos تاریخچه خوبی در افشای اطلاعاتی از این دست دارد. پیش از این، انتشار غیرمنتظره ریمستر بازی Metroid Prime را طی رویداد Nintendo Direct گزارش داده بود. با این وجود، عاقلانه است تا انتشار اخبار رسمی صبر کنیم.
ایجی آنوما (Eiji Aonuma)، تهیهکننده فرنچایز، در دسامبر گذشته به احتمال ساخت چنین اثری در آینده اشاره کرده بود. رویداد Nintendo Direct بعدی برای ماه ژوئن برنامهریزی شده است و بهتر است تا آن زمان منتظر ماند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
با شناختی که از این فرنچایز دارم شاید داخل یک اسپین اف این اتفاق بیوفته ولی عمرا داخل یک نسخه اصلی این اتفاق بیوفته
بعید میدونم بازی بعدی فرنچایز زلدا جزو نسخه های اصلی باشه شاید دوباره یکی از نسخه های قدیمی ریمیک بشه یا برن سراغ یک اسپین اف که شاید اونجا این اتفاق به نحوی بیوفته
داخل این فرنچایز علاوه بر هایرول واریورز ها و کراس اوری که با crypt of the necrodancer داخل نسخه spirit tracks هم در کنار لینک کنترل زلدا رو داشتیم که طراحی مراحل به گونه ای بود که حسابی بهمون کمک میکرد به نظرم اگر دوباره چیزی مشابه این تجربه کنیم میتونه خیلی جذاب باشه
این وسطا تولد یک سالگی تیرز اف د کینگدام هم مبارک 🥳💛
دوس دارم A Link to the Past رو ریمیک کنن. البته بازی همین الانشم بری سراغش خیلی راحت ساعت ها آدمو سرگرم میکنه! ولی خیلی دوسدارم ریمیک شه🙂
نزدیک ترین بازی ای خواهد بود اگر بخوان ریمیکی بدن ولی خب خودم دوست داشتم اوکرینا ریمیک میشد 🥲
بنظرم از اونجایی کهOotخط زمانی سری رو به سه قسمت تقسیم کرد و یکی از مهم ترین نسخه ها بحساب میاد گزینه محتملی برای بازسازیه به خصوص با وجود گرافیک و مکانیک منسوخ شده که تا حد زیادی تجربش رو برای گیمرای جدید آزاردهنده میکنه
ریمیک a link to the past + a link between worlds خیلی رویایی میشه!
کاشکی تو این فاصله که ما زلدا جدیدی نداریم این دو عنوان فوق العاده رو ریمیک کنن قطعا ارزشش رو داره . البته همون طور که خوتون اشاره کردید a link to the past هنوز جذابه، آرت پیکسلی عالی در کنار موسیقی فوق العاده یکی از جذاب ترین زلدا های دو بعدی به حساب میاد.
از معدود نسخه های زلدا که بعد از گذشت این همه سال(حدود ۲۰ سال) از انتشارش میتونم بدون گله کردن از مکانیک و محیط کلیش بازی کنم و واقعا ازش لذت ببرم نسخه minish capعه اگه تجربه نکردی پیشنهاد میشه.
حتی طراحی هنریش هنوزم قشنگه
من بجز BotW و TotK همه زلدا هارو بازی کردم عزیز(قطعا رو شبیه ساز😂 چون نینتندو ک ندارم، همیشه دوس داشتم کنار پیسی یا کنسولی ک دارم ی نینتندو هم داشته باشم ولی خب نمیشه و خود اون کنسول یاپیسی رو بزور میتونم بگیرمش، چ برسه ب نینتندو😄😂 )
بله متاسفانه وضعیت جوریه که من کنسول پلیرهم توانایی تهیه پلتفرم پیسی برای تهیه عناوین مختلف ندارم….انشاالله که یروز بخری🙏🌹
خیلی ممنون همچنین🙏
خیلی عجیبه که هنوز نرفتی سراغ دوتا نسخه آخر . به نظرم کسایی که به شدت به بازی های جهان باز علاقه دارن و دوست دارن که توی دنیای بازی خیلی آزاد باشن به خودشون ظلم کردن با تجربه نکردن دوتا نسخه اخر . من باهاش زندگی کردم و حتماً پیشنهاد میکنم تجربشون کنی
بازی زلدا a link to the past مال حدود ۳۳ سال پیشه ( انتشار ۱۹۹۱ )
بعد از این همه مدت هنوز آرت پیکسلی و موسیقی فوق العاده ای داره
معما و پازل هاش هم خیلی جالبه
بله اونم نسبت به سال انتشارش همچنان اثر زیبا و سرگرم کننده ایه با تنوع آیتم های و پازل های عالی،به شخصه یکی از سخت ترین تجربه هام از این سری بود قشنگ دهنمو سرویس کرد😂
البته توی یکی از بدترینای سری قابل بازی بوده
تبریکت بابت یک سالگی تیرز اف د کینگدام خیلی بهم چسبید چون با این اثر زندگی کردم و واقعا لذت بردم از تجربش . ممنون 🙂
بینظیر بود 👌
قطعا یکی از بهترین بازی های تاریخ و قطعا جز بهترین ساخته های نینتندو بود.
واقعا نینتندو برای نسل سوییچ سنگ تموم گذاشت
با اینکه در همه زلدا ها ما کارکتر لینک رو هدایت میکردیم اما روند کلی داستان بر پایه شخصیت زلدا بود و نقش مهمی توی داستان داشته و واقعا دلیل داره چرا اسم این سری افسانه “زلدا” نام گذاری شده
اینکه کنترول زلدا رو ما دست بگیرم شاید فلسفه داستانی بازی زلدا رو تغییر بده البته نینتندو نشون داده اگه بتونه مکانیزم های گیم پلی خوبی رو درست کنه دست به تغییر میزنه.
چرا میگم فلسفه زلدا خراب میشه؟ چون در بازی زلدا قصد سازنده ها اینکه کاری کنن گیمر خودش رو لینک تصور کنه و کار های خود بازیکن به لینک معنا بده اسم گذاری لینک هم بخاطر این بود که لینک گیمر رو به دنیای بازی پیوند میده و در واقع لینک از خودش خیلی شخصیت مستقلی نداره و لینک شخصیت خودشو تا حدودی از گیمر میگیره .( در بازی های کلاسیک زلدا میشد اسم لینک رو پاک کرد و اسم خودمون رو بزاریم )
اما خب کارکتر زلدا اینطوری نیست، زلدا ها همگی شخصیت ها مستقل و درگیری های خودشون رو داشتن و این قضیه اونا رو به شخصیت های جذابی تبدیل میکرد . توی یه عنوان بازی اکشن ماجراجوی زلدا بنظرم خوبه که همچنان کارکتر لینک کارکتری باشه که گیمر هدایت میکنه و کنترول زلدا بهتره محدود بشه به بازی های فرعی مثل Hyrule Warriors.
اشتباه میکنی عزیز لینک اصلا فلسفلش این نیست لینک واسه این لینک نام گذاری شد که توی طول زمان مداوم هستش و هیچ زمانی بدون لینک زمانه اش نمیمونه (بجز تو تایم لاین wind waker که خدایان فکر کردن کار لینک تمومه و قرار نیست هیچوقت برگرده و به این خاطر جهان رو از هم پاشوندن تا دست ganon نیفته (که اشتباه میکردن) )
اول از همه اشتباهی وجود نداره
لینک معنی های مختلفی توی بازی پیدا کرده از همونی که خودت گفتی تا اینکه لینک مردم رو بهم پیوند میده. همه اینا هست
این فکتی که شما اوردید دلیل نام گذاری اسم لینک رو از دیدگاه بازی نشون میده، من از دیدگاه سازنده ها گفتم که جفتشون درستن.
اینکه لینک گیمر رو به دنیای بازی هم پیوند میده اشتباه نیست. شما توی بازی های قدیمی زلدا هم می تونید اسم لینک رو بردارید و اسم خودتون رو جاش بزارید تا بقیه شما رو با اسم خودتون صدا بزنن نه لینک. پس عملا دیگه با این کار اصلا لینکی وجود نداره و الان لینک شما هستید.
خیلی دیره اگر یک یا دو دهه بیش بود شاید اتفاق میفتاد اما الان خیلی دیر هست تیم زلدا سر شلوغی رو داره نمیتونه برای یک ایده خیلی وقت بزاره!
این شایعه سر هر نسخه از بازی نمیاد؟ :/
احتمالا باید یه بازی فرعی از سری اصلی باشه که در اون صورت مشکلی نداره مثل بازی جدید شاهدخت هلو که خیلیم خوش ساخت و سرگرم کنندس
فمینیسم:
قبلا مرد ها میرفتن زن ها و پرنسس ها رو نجات میدادن
الان زن ها میرن مرد ها رو نجات میدن
حالا بری تاریخ رو بخونی میبینی زنان جنگجو یا مبارز کلا ۰.۰۰۰۰۵ درصد هم نبودن ولی الان اکثر بازی ها شخصیت اصلیشون یک زن مبارزه
تو کل تاریخ تمام اتفاق ها و اختراع و پیشرفت های علمی رو مردها انجام دادن چیزی که مدیای صنعت گیم و هالیوود میخواد جور دیگه ای نشون بده
چند نمونه خیلی کم، کمتر از انگشت دست توی تاریخ داریم زن تاثیر گذار در جنگ یا سیاست که با کنار هم گذاشتن چند منبع به سادگی میشه فهمید همون چند مورد هم تاریخ سازی هستن و دروغ و فقط هالیوده که این دروغارو میاره بالا
کاری به فمنیسم ندارم
ولی یک مرد وقتی پا کذاشتن خودش و حتی فرزندانش رو مدیون یک زن هست ، چطور انقدر مسخرش میکنه و هیتش میکنه ؟
خدابیامرز توپاک با اون مرد بودنش احترام خاصی به زن ها داشت ولی اینجا سیغما ده ساله جور دیگه ای فکر میکنه 🤡
حالا که ما میدونیم پست این اکانت یک چنگیز با یک کیلو ریش نشسته ولی بر فرض خوبه خودتون هم میدونید تنها خاصیتتون تولید مثل هست که سوسک هم انجام میده و هنر دیگه ای ندارین و فقط بدرد اینکار میخورین
ادمی که مادر خودشو مثل سوسک میبینه دیگه ادم نیست که باهاش بحث کرد
هلبلیدم شخصیت اصلیش یه زنه هیکلی هستش که شمشیر دست میگیره و هزارتا مردو پاره میکنه پس کمپانی مورد علاقت داره یه آشغال فمینیستی منتشر میکنه
به کوری دلقکی مثل تو هم پرنسس زلدا از آغاز صنعت گیم جزو مهم ترین کاراکترهای تاریخ ویدیو گیم بوده و خواهد بود
با دیدن چهارتا پست سیغما هم داخل اینستاگرام فاز نگیر نمیدونم چند سالته ولی سن عقلیت بیشتر از ۹ سال نیست خسته کردی کاربرای سایتو هرجا میرسی یه دری وری میزاری
شخصیت اصلی Hellblade فقط با توهمات داخل ذهن خودش مبارزه میکنه نه مردان واقعی
جوابی برای آدمی که مادر و خواهرشو به چشم سوسک میبینه ندارم شرمنده وقتمو با ریپلای زدن روت هدر دادم
داریم راجب زلدا حرف می زنیم.یه بازی یه داستان، یه افسانه! نیاز نداره پیرو واقعیت باشه و قرار هم نیست اینطور باشه
خود زلدا بار ها توی بازی های مختلف لینک رو نجات داد بار ها خود زلدا سرزمین داخل بازی( هایرول ) رو نجات داد و کار های افسانه ای انجام داد اصلا دقت کردی چرا اسم سری the legend of zelda اسم گذاری شده؟ چون زلدا یک کارکتر اصلی و یکی کارکتر برگزیدست نه فقط یه پرنسس ساده
اینکه حالا به یه کارکتر مونث قدرت بدیم فکر نکنم اینقدر نیاز به شکایت داشته باشه :-\
راستی نینتندو اولین کارکتر قهرمان زن توی ویدوگیم رو ساخت توی سال ۱۹۸۶!
کارکتر Samus Aran از سری بازی های metroid یک زن قدرتمند
🙂
قدرت دادن به کارکتر زن هیچ ایرادی نداره و حتا خوبه اینکه بعضی ها از فمنیسم افراطی( ضد مرد بودن ) استفاده میکنن مشکل داره و قرار نیست این مشکل پایه همه نوشته بشه.
اکثر آثار انیمه های میازاکی کارکتر ها مونث نقش اول داستان بودن و بهشون قدرت داده میشد این آثار میازاکی جنبه درست استفاده از قدرت دادن به زن رو نشون میده و با فمنیسم افراطی امروزی یکی نیستن. زلدا هم همین بوده با داستان زلدا آشنا باشی زلدا شخصیت قدرتمندی هست که از طرف الهه بازی برگزیده شده و برای از بین بردن بدخواهی بازی به وجود زلدا نیازمنده
حق گفتی جناب shadow
اره دیگه ولی منطقی نیست که اسم بازی لجند اف زلدا باشه بعد کنترل خود زلدا رو نتونیم دست بگیریم😂
اتفاق خود منطقه و فلسفه بازی زلدا با اینکه نتونیم زلدا رو کنترول کنیم تناقضی نداره
اسم بازی افسانه زلدا هست چون زلدا کار های افسانه ای انجام میده و شخصیت خودشو داره و مختار رفتار های خودشه.
ولی باید بشه باهاش بازی کرد یا نه؟در اصل اسم بازی رو باید میذاشتن د لجند اف لینک😂چون لینک شخصیتیه که کنترلش میکنیم و موثر ترین کاراکتر توی داستان بازیه
نه حرف شما درست نیست
اگه جزییات داستانی بازی زلدا می دونستید متوجه می شیید نام گذاری بازی بسیار درسته . اصلا لازم نیست زلدا قابل بازی بشه
لینک از خودش شخصیت خیلی مستقلی نداره و وجود و شخصیت لینک دست گیمر هست . پس نمیشه اسم بازی رو افسانه لینک نام گذاری کرد .تازه توی بازی های کلاسیک زلدا میشد اسم لینک رو حذف کرد و اسم خودمون رو جای لینک بزاریم کل کارکتر های بازی هم ما رو به اسم خودمون صدا میزند و دیگه عملا لینکی وجود نداشت که اسم بازی رو افسانه لینک بزاریم . لینک در واقعه یه رابطه ، کسی که گیمر رو به دنیای بازی پیوند میده اسم گذاری لینک هم به همین دلیل بوده
زلدا اما کسیه که یک چرخه داستانی دور خودش داره و شخصیت مستقلی داره
هاااااا ؟ a.off چی داری میگی ؟
اسم بازی لجند اف زلدا هست چون زلدا روح خدای hylia هست که وظیفش نگهبانی از زمین و موجوداتشه
خب حرف من چیز اشتباهی نیست، اینکه روح الهه هیلیا رو داره متناقض با حرف من نیست که کار های افسانه گونه انجام میده.
الان من نمی خوام داستان یا فکت اینجا تعریف کنم، برای کسی که بازی زلدا رو بازی نکرده و چیزی از داستان نمیدونه بگم که زلدا روح هیلیا رو داره شاید براش حس خاصی نداشته باشه راحت تر بود بگم زلدا یک شخصیت مستقله و کار های افسانه ای انجام میده که حرفم اشتباه نیست داستان بازی ها هم اکثرن روی محور کارکتر زلدا میچرخه . من خودم همه این حرفایی که میزنی رو میدونم
اگه یه نسخه فرعی مثل princess peach showtime باشه آره ولی برای روند اصلی اصلا جالب از آب در نمیاد.
دوستان من در اینجا میبینم یک سری کاملا دارن لور اصلی بازی رو عوض میکنن (ندانسته ) واسه همین لور کلی بازی رو مینویسم :
در اول ۳ تا خدای طلایی وجود داشتن به اسم های دین (که زمین رو خلق میکنه ) – نایرو (که علم خرد و جادو رو خلق میکنه ) – و فارور (که شجاعت و زندگی رو خلق میکنه ) بعد از اتمام کارشون با دنیا قبل از رفتن تری فورس رو خلق میکنن (۳ تا مثلث طلایی ) نمادی از اینکه زمانی اونها اینجا بودن (قدرت زیادی دارن این ۳ مثلت ) برای محافظت از فانی ها و تری فورس خدایان یک الاهه خلق میکنن به نام هیلیا( در اینجا خدایان فقط خوبی رو کاشتن ولی پایه و اساس دنیا بر تعادله پس خود به خود دیمایس خدای شیاطین هم وارد دنیا میشه و جنگ به شدت بزرگی شروعه میشه واسه قرن ها ادامه داره در آخر هیلیا و دیمایز با هم میجنگن هیلیا دیمایز رو در طول زمان زندانی میکنه (اینجاش کلا مجهوله بعضیا میگن تو یه معبد زمان بعضیا میگن تو طول زمان ) خود هیلیا هم به شدت مجروح میشه پس برای محافظت از زمین نقشه میکشه که شخصی در طول زمان ظهور کنه قهرمانی که در مقابل شیطان به ایسته خودشم از حالت خدا گانه در میاد و روحش رو برای تولد دوباره تو بدن یک انسان آزاد میکنه به این ترتیب تایم لاین اول با بازی skyward sword شروع میشه (در طول جریان بازی ) زلدا متوجه میشه که حمل کننده روح هایلیا هست و لینک رو به عنوان قهرمان خودش انتخاب میکنه با دیمایز که آزاد شده میجنگن شکستش میدن ولی قبل از مردن دیمایز نفرینی میکنه که هرکسی که شبیهه به لینک و زلدا هست در هر زمانی توسط نفرتش تسخیر شن (یعنی همیشه به یک شکلی جلوی دیمایز قرار بگیرن ) به این ترتیب در هر شاخه از زمان همیشه روح دیمیاز به افرادی مثله ganon وارد میشه و در هر زمان یک شاهزاده با روح هیلیا و یک قهرمان با خون لینک زاده میشه چرخه برای همیشه تا ابد ادامه داره
در بعضی زمان ها هیلیا خاطراتش باهاشه و میدونه باید لینک رو آماده کنه در بعضی زمان ها کلا هم رو نمیشناسن