سرویس محور شدن Suicide Squad: Kill the Justice League تصمیم استودیوی راکستدی بوده است
به گزارش رسانه Forbes، لایوسرویس بودن عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League اجبار شرکت Warner Bros نبوده و خود استودیوی Rocksteady تصمیم به این کار گرفته است.
بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نتوانست رضایت بازیکنان و منتقدین را جلب کند و بخش بزرگ مشکلات آن، مربوط به المانها و سیاستهای سرویس محوری میشدند که پیش از عرضه بازی نیز مورد انتقاد قرار گرفته بودند. بسیاری این اتفاق را حاصل اجبار Warner Bros میدانستند، اما گزارش اخیر رسانه معتبر Forbes، خلاف آن را اعلام میکند. این رسانه گفته که سیاستهای سرویس محور بازی Suicide Squad، با تایید استودیوی سازنده یعنی Rocksteady در بازی قرار داده شدند.
اخیرا آقای دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیر عامل مجموعه Warner Bros Discovery، در طی یک جلسه توجیهای مالی به شکست عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League اشاره کرده و آن را علت عملکرد پایین مالی سه ماهه گذشته میداند.
با وجود شکست اولین قدم Warner در ساخت بازیهای سرویس محور، این شرکت قصد دارد به سرمایهگذاری در این آثار ادامه دهد.
بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تک نفره بود خب بدترم میشد
الان حداقل داستان بد کمتر تو چشه
و چند نفره بازی کردن کمی حس بدشو میگیره
ایناهم از یوبیسافت یاد گرفتن.
تنها دفاع ما گیمرها شرکت های زیر نظر سونی هستش،حداقل فعلاً به بازی های داستانی و آفلاین اعتقاد دارن،امیدوارم سونی از این ها یاد نگیره که همه ما بدبخت میشیم،مخصوصاً از یوبیسافت.
سونی . کپکام . اسکوئر . Cd . لارین . فرامسافتور. راک استار. استودیو هایی که به بازی های داستانی وفادارن زیادن
یوبیسافت هم سینگل پلیر داره هم سرویس محور
که من از اواتار د کرو ۳ میراج پرینس او پرشیا لذت بردم و برای من محبوب هست
فکر میکنم سرویس محور شدنش برای پوشش قیمت زیاد و پس از اون قیمت زیاد بتل پسش باشه که به خیلی ها فشار میاد که یه بازی ۷۰ دلاری بتل پسم داشته باشه
درسته
برخلاف چیزی که اینجا فکر میکنن هر تصمیمی که راکستدی گرفته با خودش بوده و ربطی به وارنر نداره
اون شایعه بازی تکنفره بتمن یا سوپرمن که قبل از این توسط راکستدی در دست ساخت بوده هم جیسون شرایر هم تکذیب کرد و شایعه ای بیش نبود
از لحاظ تصمیمات داستانی هم نویسنده های داستان این بازی همون نویسنده های سابق راکستدی و سری آرکام یعنی Sefton Hill و Ian Ball بودن و ربطی به سوییت بیبی نداره
روحت شاد پینوکیو
دروغ میگه
دروغ میگه
حتما وانر بهشون گفته گردن بگیرین وگرنه در استودیو رو تخته می کنیم و شما هم میرین پِی کارتون !
نمیشه که راکستدی تصمیم گرفته باشه و بعد وارنر جلسه بگیره که بازیهای آینده سرویس محور میشن
نمیدونم دروغ میگه یا نه
ولی انتخاب هرکی بوده باید چوب بکنن تو استینش🪵
تنها راه نجات این گیم:
بتمن از خواب بیدار شه و بفهمه خواب دیده😐
دیگه هیج جور نمیشه جمش کرد
آره گوش ما ام درازه.
سفتون هیل و…هم وقتی فهمیدن گند زدن خود جوش لفت دادن از استودیو!!
کسایی که یه همچین ۳ گانه ایی ساختن و خط مشی شرکت کاملا مشخص بود،محاله همچین تصوری.
وارنر و سیاست هاشو همه این چند ساله دیدن.
نهایت تلاش وارنر براز برای جمع کردن گند کاریش
احتمالا قضیه اینطوره که مدیران بالا دستی انتظار درآمدهای ماورائی از استدیو داشتن،اونا هم دیدن هر کاری بکنن نمیتونن این انتظارات رو برآورده کنن و از طرفی هم دیدن بازی های لایوسرویس درآمد خوبی دارن با خودشون گفتن اگه یه بازی سرویسمحور بسازیم میتونیم پول خوبی کسب کنیم که هم مدیران راضی باشن،هم آینده استدیو رو تضمین میکنیم در حالی که نمیدونستن کار هر بز نیست خرمن کوفتن،گاو نر میخواهد و مرد کهن، در نتیجه موجبات ساخت ملغمهای از تجربیات استدیو در کالبد عنوانی لایوسرویس که بیشتر به هیولای فرانکشتاین شباهت دارد نه دستسازهای خوش ساخت،فراهم گشت که نه تنها به هیچ کدام از اهداف مدنظر دست نیافت بلکه خود تبدیل به دلیلی برای ابراز پشیمانی و ندامت سازندگان گردید
استاد اخیرا ادبیات پاس کردین؟
وقتی بعد امتحان فارسی میای سایت :
نا امید شدم از راکستدی
لعنتی جزو تاپ فایو های استودیو های برتر عمرم بودی
وارنر اول مجبورش کرد سرویس محور بسازه حالا که بازی خراب کرده به استودیو گفته خودت گردن بگیرش
ببین این استودیو زیر دسته این شیطان به کجا رسید
کار خود وارنر بروسه اگه یادتون باشه چند ماه پیش تو همین گیمفا مطلب گذاشته بودن که وارنر میخواد بازی های سرویس محور بیشتری بسازه و از سینگل پلیر ها دوری کنه
حالا تقصیر هر کس بود میراث بتمن رسما به چوخ رفت
آقا مغلطه کردن تو همین متن بخونین نوشته که با تایید راک استدی این کار انجام شده. یعنی پیشنهاد رو وارنر داده و راک استدی هم گفته باشه. نه اینکه از بیخ و بن خود راک استدی بیاد بگه به وارنر میخام یه بازی سرویس محور بسازم تایید میکنی یا نه (:
دروغ محض هست باور نکنین مدیر مارکتینگ راک استدی چندسال قبل کامل توضیح داد فیلمش هم هست گفت هر کاری که انجام میدادیم باید حضوری میرفتم وارنر آمریکا و همه چیو منتقل میکردم و نظرات رو دریافت میکردم و به تیم گزارش میدادم.
دوست داشتم بازیش کنم بازی به نظرم بد نمیاد فقط الان سلقیه ها اینو نمیکشه
اگه تو خطری تند تند پلک بزن😂
صنعت گیم با ظرافت و طراری داره رسما نابود میشه
من بازی های جدید وارنر بازی نکردم ولی از اونجایی که یادمه موقع گاتهام نایت هم خیلی جو منفی برای این لایو سرویس و آنلاین بودن وجود داشت
برای همین خالقین استودیو راک استیدی وسط پروژه Suicide Squad تصمیم به جدایی از گروه گرفتند؟!