سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا

سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند

امین رحیمی
۲۱:۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا

در ابتدای نسل، Sony با فشار قابل توجهی از سوی Microsoft رو‌به‌رو شد و از آن انتظار می‌رفت، تا بازی‌های فرست پارتی خود را روز عرضه بر روی سرویس اشتراکی‌اش قرار دهد. گذشت زمان، مشخص کرده که شاید ژاپنی‌ها با عدم پیروی از چنین رویه‌ای، تصمیم عاقلانه‌ای گرفته باشند.

شرکت Sony، سرویس PS Plus خود را گسترش داده، اما مشخصا با اینکه بازی‌های فرست پارتی را همانند Microsoft، در روز عرضه روی سرویس اشتراکی قرار دهد، مخالف است. به نظر می‌رسد که تعطیلی دو استودیوی Tango Gameworks و Arkane Austin، موضع سونی را تایید می‌کند.

در آوریل گذشته، مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیلگر گروه آماری Circana، اعلام کرد که هزینه بازیکنان در آمریکا، برای اشتراک‌های بازی‌های ویدیویی در پلتفرم‌هایی غیر از موبایل، با کاهش روبه‌رو شده است و تنها افزایشی ۲ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. این روند همچنان ادامه دارد و هزینه‌های مربوط به سرویس اشتراکی غیر موبایلی در ماه مارس سال جاری، تنها افزایشی یک درصدی را نسبت به آوریل ۲۰۲۳ نشان می‌دهد.

در واقع، دو سرویس اشتراکی PS Plus و Xbox Game Pass، تحولی که پیش‌بینی می‌شد را در این صنعت ایجاد نکرده‌اند. درست است که درآمدی را برای دو کمپانی فراهم می‌کنند، ولی برای اینکه در آینده صنعت بازی‌های ویدیویی تاثیرگذار باشند، باید شاهد رشد بسیار بیشتری باشیم.

در گذشته، توجه بازیکنانی که مشتاق به تجربه چندین بازی‌ جدید در هر ماه بودند، به سرویس‌های اشتراکی جلب شده بود. هر چند، بیشتر خریداران مایل به خرید سالانه یک یا دو بازی و پایندی به بازی‌های رایگان مورد علاقه خود، همانند Fortnite یا Genshin Impact هستند. با توجه به اینکه انجام بازی‌ها، نسبت به تماشای سریال تلویزیونی یا گوش دادن به موسیقی، زمان بیشتری را می‌طلبد، تعجب‌آور نیست که شاهد رکود بازار سرویس‌های اشتراکی، در صنعت بازی‌های ویدیویی باشیم.

ollie人Acker益man人هیربدꕥboy gamerDARKSIRENnobodyShark GamerThe World EnderSeraخواهان ردد3پروفسور بی سوادAlan WakeKurosKILLER OF GODSامیرحسین رهنوردS Ghost of Spartaجان قماربازRoyalknightshabah73حصینmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Reza گفت:

    خداروشکر. این سرویسا مثل سمن برا گیمینگ

    boy gamerHamedDARKSIRENSeraپروفسور بی سوادhalkersiavasharminKurosR_minmore
  • King گفت:

    اینجا هر کی بخواد هیت بده نمیتونه. چون اسم هر دو سرویس خودشم اوردن😂

    محمدحسینboy gamerwaylanderFaridLove GameThunderDoomSeraپروفسور بی سواد🌍G🎮P🔐B(کجایی Ezio ؟ )Kurosmore
  • سیاست گیم پس شکست خورد ؟!
    واقعا اگه کالاف رو بخوان روز عرضه بیارن رو گیم پس ، در جمله بالا متاسفانه باید به جای دو کلمه اول فقط یک واژه گذاشت اونم چیزی نیست جز Xbox !!

    boy gamerSeraپروفسور بی سواد🌍G🎮P🔐B(کجایی Ezio ؟ )King∞o0ashil0oA0seyed0AمصطفیSpider-Manmore
  • Homayoun گفت:

    سرویس پلاس بالای ۵۳ میلیون کاربر داره عملا گیم پس مقابلش عددی نیست اونایی که میخوان بگن بخاطر بازی های انلاینه باید بگم برای گیمپس هم برای آنلاین نیاز به گداپس دارین و اون دلقکایی که میخوان بگن این تعداد مجموع ۳ سطح پلاسه برای گیمپس که اعضای گیمپس core و…هم حساب شده که شده ۳۰ میلیون همونطور که قبلا هم گفتم با سیاست دی وان نمیتونه مقابل سونی کاری به پیش ببره فعلا که نتیجه گیمپس تعطیلی ۵ تا استودیو و اخراج هزاران نفر بخاطر مایکروسافت بود
    https://s8.uupload.ir/files/img_20240507_232438_035_fiiy.jpg
    کامنت یکی از کاربران در سال ۲۰۲۲

    “شما بالاخره کال آف دیوتی رو در گیمپس خواهید داشت ؛ اما این به قیمت بی کار و بی خانمان شدن هزاران نفر خواهد بود”

    محمدحسینHomayounمامور غیر رسمی ۰۰۷KingMinecrosoنیون اکانت بسازRoyalknight
  • Saman117 گفت:

    گیم پس رو بعد کالاف باید دید که چطور رکورد میزنه وقتی بزرگترین و محبوب ترین بازی تاریخ صنعت ویدیو گیم بیاد روی گیم پس اون زمان هست که ارزش گیم پس مشخص میشه
    برنامه ای که مایکروسافت داره انقدر بزرگ هست که امثال سونی گدا یا نینتندو رو اصلا حتی به چشم رقیب هم نگاه نمیکنه اون پایین میذاره یه صدای بدن درحالی که با برنامه های بزرگش مثل دنیا سیستم عامل ها صنعت ویدیو گیم رو هم به تصرف کامل خودش در میاره

    gigachad_assaissnSaeedمامور غیر رسمی ۰۰۷KingLove GameRoyalknightNima
  • HTrembler گفت:

    با اینکه سرویس سونی گرون تر از چیزیه که باید باشه و در نتیجه غیرقابل دفاع، ولی از طرفیم این پست نشون میده که سرویسی مثل گیم پس مناسب صنعت گیم نیست. مگر اینکه سونی و استیم و نینتندو نباشن و اکثر کاربرا برن گیم پس تا اون هزینه و سود جبران بشه که اگه این اتفاق هم بیافته ضرری که صنعت گیم و پلیرها میبینن بیشتر از اون چند دلار کمتریه که بابت بازیا پرداخت میکنن

    boy gamerمامور غیر رسمی ۰۰۷RoyalknightSeraپروفسور بی سوادKurosS Ghost of SpartaWalleR MaN∞A.Offmore
  • AVALON گفت:

    قبلا هم گفتم یه جا استاپ میخورن چون گیمر عادت داره مالک اون بازی باشه سرویس های اشتراکی اسما میگن توش ۲۰۰۰ بازی هست اما کی پیدا میشه ۲۰۰۰ تا بازیو انجام بده ملت همونیو بازی میکنن که اسمش پر رنگ تره همونم میخرن تا رو سرویس اجراش کنن

    هیربدꕥ
  • با این رشد کم مایکروسافت نباید فرست پارتی هاشو روز عرضه بیاره رو گیم پس طی شیش یا یک سال بعد عرضش بیاره بهتره تا گیم فروششو بکنه اینطوری بخواد پیش بره و هر ماه یه گیم aaa بیاره یا فرست پارتیاشو روز عرضه بیاره رو گیم پس خب معلومه سود زیادی نمیکنه و مجبور به تعطیل استودیو هاش میشه

    هیربدꕥRoyalknight
  • Siren گفت:

    فعلا طبیعی هست اما بزودی با اعلام اومدن کالاف ها روی گیمپس تو شوکیس آینده ورق برمیگرده
    همین رو بدونید که کالاف ماهیانه حداقل ۱۰۰ میلیون کاربر داره که با اومدنش روز عرضه روی سرویس و برعهده گرفتن تبلیغات و تورنومنت های کالاف با اکس باکس ده ها میلیون کاربر جدید بهش اضافه میشه

    همون طور که تحلیلگر های معروف و معتبر مثل مایکل پچر که داخل بورس کار میکنن گفتن گیمپس در آینده به ۱۰۰ میلیون کاربر هم خواهد رسید

    ALNOSaeedKingRoyalknightNima
    • Saeed گفت:

      ایندفعه مجبورم چیزی نگم چون کامنتم تایید نمیشه.
      ببین عزیزم دلم قیمت گیمپس میخواد بره تو ابرا و همچنین کالافم میگن قرار نیست بیاد گیمپس.واقعا این طرز برخورد صحیح با تو نیست.باید با تو تند تر از اینا رفتار کرد چون واقعیتو قبول نمیکنی

  • Old Gamer گفت:

    جمع کنید این سرویس ها رو ما بازی هایی مثل بالدرزگیت ۳ و ویچر ۳ میخواییم. این سرویس ها هیچ سنخیتی با این نوع بازیها ندارن. اینا بیشتر به درد بازیهای ایندی میخورن همین.

    ALNOboy gamerSaeedKieblackSeraپروفسور بی سوادhalkersiavash🌍G🎮P🔐B(کجایی Ezio ؟ )lul-bookmore
  • خودم به شخصه از پلاس خیلی لذت میبرم تا الان که ۱.۵ سال شده دارم
    تاحالا نشده سرگرم نشده باشم تنوع بازی زیاد هست

    boy gamerپروفسور بی سوادHomayounگیمری عادیollie🌍G🎮P🔐B(کجایی Ezio ؟ )والتر سفیدهS Ghost of SpartalostSpider-Manmore
  • AMIR 007 گفت:

    الان حواشی زیادی سمت مایکرو هست به خاطر بستن دو استودیو خلاق مخصوصا تانگو که با اویل ویتینش خاطره داریم .
    الان حتی مایکرو الدن رینگ رو هم بیاره گیم پس به نظر من هنوز هم گند زده ، تنها چیزی که می‌تونه مایکرو از این حواشی دور کنه ، یکی مراسمی که تو خرداد برگزار میشه که فرصت خوبیه یا اینکه این هلبلید دو گند نزنه که باز هم بعید نیست که هلبلید زیر ۸۵ متاش بشه ( بچه ها می دونم متا زیاد چیزی رو درباره بازی تعیین نمیکنه و همه چیز به طبق سلیقه خودمونه ولی متا برای مایکرو مهمه تا اعتماد سابق رو بدست بیاره )

    محمدحسینboy gamerپروفسور بی سوادگیمری عادی🌍G🎮P🔐B(کجایی Ezio ؟ )S Ghost of SpartaMinecrosoنیون اکانت بسازXbox loverA0seyed0A
  • Siren گفت:

    فوری:
    فردی با ادعای اینکه قبلا کارمند ایکس‌باکس بوده و به تازگی اخراج شده، عناوین Xbox Games Showcase رو لو داد.

    ▪︎شروع شوکیس با گیم‌پلی بازی Perfect Dark ئه و آخرش یه تاریخ ۲۰۲۵ میخوره.
    ▪︎نمایش بعد گیم‌پلی کامل Fable است و تاریخ انتشار فصل بهار ۲۰۲۵ میخوره.
    ▪︎سپس یک تریلر کوتاه از Avowed پخش میشه که اعلام میکنن بازی توی ماه نوامبر امسال عرضه میشه.
    ▪︎بعد هم یک تریلر کوتاه از Indiana Jones که تاریخ انتشار دسامبر امسال میگیره.
    ▪︎بعد هم تریلر DLC استارفیلد که قراره نزدیکای سالگرد یکسالگیش توی ماه سپتامبر عرضه بشه.
    ▪︎بعد تریلر معرفی Fallout 3 Remaster پخش میشه و تاریخ انتشار پاییز ۲۰۲۴ (امسال) میگیره.
    ▪︎بعد هم تریلر بازی South of Midnight پخش میشه که یه تریلر شدیدا منزجر کننده و تاریخ عرضه ۲۰۲۵ میگیره.
    ▪︎دومین تریلر بازی OverDose کوجیما پخش میشه که Kyle MacLachlan محبوب توی اون حضور داره و تاریخ عرضه ۲۰۲۵ میگیره.
    ▪︎بانجو کزویی (کدنیم Banjo) جدید به عنوان سورپرایز مراسم معرفی میشه که استودیو Toys for Bob داره اونو میسازه ولی هیچ تاریخ انتشاری نداره.
    ▪︎ریمستر بازی Lost Odyssey معرفی میشه ولی هیچ تاریخ انتشاری نمیگیره.
    ▪︎با یه تیزر کوتاه ریمستر سه‌گانه Gears of War معرفی میشه ولی خبری از Gears 6 نخواهد بود.
    ▪︎در آخر مراسم یه تیزر خیلی عجیب و محو از کنسول نسل بعدی و کنسول دستی ایکس‌باکس نشون میدن ولی هیج توضیحی درموردش داده نمیشه.
    ▪︎همچنین جای خالی چند بازی دیگه در این رویداد حضور داره که هنوز مشخص نیست قراره با چی پر بشه. (ممکنه بازی مولتی‌پلتفرم باشه)

    همون طور که گفتم قراره مایکروسافت تو شوکیس بعدی جوری غوغا به پا کنه که همه اخبار بد بسته شدن استودیو ها رو بشوره ببره و همه فراموشش کنن🔥🔥🔥🔥

    ALNOSaeedRoyalknight
  • Nion گفت:

    برعکس گیم پس مناسب که چه عرض کنم، بهشت گیمرها هست اگر از دید مصرف کننده بهش نگاه کنیم … اینکه مایکروسافت سود می کنه یا نمی کنه به خودش ربط داره …

    علت تعطیلی استودیو Arkane Austin هم اصلا گیم پس نیست، تازه این آشغال (Redfall) به لطف گیم پس کمی پلیر پیدا کرد مگر نه کی حاضر بود براش پول بده ، با دو تا پچ هم درست نمی شد چون از ریشه مشکل داشت … تو نمی تونی چهار سال بشینی یک آشغال هم از لحاظ فروش هم از لحاظ نقدها تولید کنی و انتظار حمایت داشته باشی …

    برای تعطیلی Tango تاسف خوردم اما همین الان فروش Hi-fi Rush افتضاحه حتی با وجود مولتی پلتفرم شدنش اما در استیم با تعداد انگشتان دست بازیش می کنند … از اون طرف میکامی علاوه بر خودش تمام افراد تاثیر گذار در Tangoرو برد به استودیو جدیدش …

    Curator حرف جالبی میزنه ، میگه اگر خیلی به استودیوهای Xbox اهمیت می دهید ( منظورش جامعه گیمرهاست) بازیهایش رو بخرید ، وقتی بازی آن را نمی‌خرید از تعطیلی شکایت نکنید چون آنها با خرید شما حمایت می شوند …

    نمونه اون هم استارفیلد بدون مولتی پلتفرم شدن فروخت ، Hi-fi Rush در تمامی پلتفرم ها مینیموم پلیر رو در اختیار گرفت ، خب شرکتها که در راه رضای خدا نمی تونن بازی بسازن .

    اصلا این گند Redfall مال قبل از تصاحبه و تازه مایکروسافت کلی حمایت مالی و زمانی کرد و حتی اسپنسر تا پای کنسل کردن بازی هم پیش رفت ، خود استارفیلد کلی زمان انتشار رو عقب انداختن … شما خروجی این چند استودیو رو از زمان تصاحب تا الان ببینید.

    Redfall با گیم پس و بدون گیم پس شکست میخورد …

    محمدحسینboy gamernobodyCorvo AttanoMinecrosoنیون اکانت بسازThunderDoomSeraZeUbermenschپروفسور بی سوادhalkermore
    • hamed53 گفت:

      Curator حرف جالبی میزنه ، میگه اگر خیلی به استودیوهای Xbox اهمیت می دهید ( منظورش جامعه گیمرهاست) بازیهایش رو بخرید ، وقتی بازی آن را نمی‌خرید از تعطیلی شکایت نکنید چون آنها با خرید شما حمایت می شوند
      این بند تایید میکنه که سرویس های اشتراکی باعث نابودی سازنده یا حداقل بی کیفیت شدن گیما میشه

      محمدحسینboy gamerRoyalknight
  • MADMAX گفت:

    چیزی بارم نیست هرچی نظر بالاییا باشه خودشون صلاح بدونن انجام میدن
    ولی بیخییییییییال شما جدی فکر نمیکنید که سهام دار کنسولایید
    این سرویسا نباشن که بیچاره‌ایم
    نمیدونم شما چقدر ثروتمندید ولی اکثریت مارو میدونم که نمیتونیم هر سری واسه یه بازی یه میلیون دو میلیون حداقل پول بدیم
    یه سرویس میخریم سالانه(قیمتش برابر با یه بازی) توش ده ها بازی خفن پیدا میشن
    دیگه حداقل نور امید ما تو این وضع همینه و الا که باید کنسولارو بفروشیم
    بعد کاربر فلانی میگه باید سرویسارو جمع کنن چون سود خوبی نمیدن به استودیو ها
    لا اله اله الللللللللللللله

    هیربدꕥمحمدحسینRoyalknight
  • موضوع اینه شما نخای هم باید بخری چون راه انلاین بازی کردن داشتن حداقل سطح یعنی اسنشیال هست

    boy gamerMinecrosoنیون اکانت بسازRoyalknightپروفسور بی سوادollieA0seyed0A
  • Dastan گفت:

    مسئله اینجاست این سرویس ها باعث میشن سلیقه گیمرا تغییر کنه و تنوع پسند تر بشن , این پیشرفت نیست پس چیه؟
    میگی گیمرا سالی دو بازی میخرند , که این گیمر مجبور هست ریسک نکنه فقط بازی ها بزرگ بخره ولی عمرا سراغ بازی های اینده بره
    جالبه توی چند سال اخیر می بینیم بازی ها اینده فروش وحشتناک بالایی داشت این لطف گیمپس بوده که تاثیر توی سلیقه ها گزاشته کم بوده ولی بازم تاثیر گزار بوده

    محمدحسینPooyaHamedKingRoyalknightNima
  • chook_gamer گفت:

    تمام امیدا به کالافه واقعا حالم بهم میخوره الان همه چند ساله منتظر کالافن نمی‌دونم فقط منم که برام خیلی اهمیت نداره یا کسی مثل منم این بین هست😂
    پوینت مثبت داره ها سرورا پر میشه مثل قبل نسخه های نوستالژیکارو دوباره میریم پلی میدیم ولی من آدم میشناسم از روزی که خبر خرید اکتی اومده گیمپس خریده که کالاف بیاد بازی کنه (وی عاشق کالاف است ولی نمیخاد هزینه کنه)
    اونورم پلاس می یاد بازی های انحصاریشو مثل هورایزون زیرو داون کیلزون و اسپایدرمن حذف می‌کنه لیست خروجی هاش از ورودی هاش بهتره مثلا این ماه میخاد کل سری فاینال و دارم سایدر و کل گیمای thq رو حذف کنه

  • Perfect گفت:

    اگه قراره جعمش کنن تا می تونین دانلود کنید.

    Minecrosoنیون اکانت بسازپروفسور بی سوادDANTERoyalknight
  • Dastan گفت:

    سونی راحت ۱۷۷ کشور رو تحریم کرد , اینها مبنای پیشرفت رو فقط اون ۶۹ کشور می بینید اینکه این ۱۷۷ کشور گیمر بیشتر داشته باشه اصلا براشون مهم نیست, پیشرفت حساب نمیشه
    اینها همشون هزینه بازی براشون مهمه

    محمدحسینSaeedHamedRoyalknightNima
  • lost گفت:

    تا وقتی استارفیلد نیومده بود سونی ب تکاپو افتادن بود بعد از شکست استارفیلد خیالش از نسل نه راحت شد و گند زد

    محمدحسین
  • Mahdi Sam گفت:

    صاف و پوست کنده بگم، پلاس ارزش خریدن نداره، Xbox ارزش حمایت کردن نداره.
    پلاس هر شش ماه یه ماه خوب داره بعد دوباره میره تو خواب زمستانی
    گیم پس محتوای ترد پارتیش خوبه مشکل اینه که Xbox قابل اعتماد نیست و دستش هم خالیه، از قرار معلوم کار از دست اسپنسر هم خارج شده و سیاست‌هایی که یه مسیر رو رشد می ساخت رو آب برده، فقط دوست دارم بدونم مدیرایی که این تصمیمات رو گرفتن اصلا بلندمدت رو هم در نظر داشتن یا نه؟

  • AB.Hanna گفت:

    چیزی که از روز اول هم گفتیم که گیمینگ هیچ ربطی به نتفلیکس نداره. شاید اولش هیجان داشت که اینهمه بازی ببینی اما سریعا جذابیت سرویس جای خودش رو به مصرف زدگی و از بین رفتن علاقه به بازی می داد، که اتفاق افتاد. به صورت متوسط هر گیمری در ۵ یا ۶ بازی بزرگ در سال بازی می کنه و مابقی سال به درس، تفریحات متنوع دیگه، ورزش و کار اختصاص پیدا می کنه. گیمینگ، آفیس ۳۶۰ میست که مصرف روزانه داشته باشه و بشه براش اجاره گرفت.

    Royalknight
  • Tom گفت:

    اینارو میگفتن اینده صنعت گیم؟

    Saeed
  • Richman گفت:

    باید قبول کرد که مبحث گیم هم درست مثل خیلی چیزهای دیگه کاملا سلیقه ایی و تجربه ی هر فرد منحصر به فرده .
    وجود این سرویس ها صرف نظر از نوع استراتژیشون خیلی هم خوبه اما به نظرم هدفش تصاحب کل بازار نیست و بیشتر این فرصت رو به بازی های مستقل و گیمرهای جوان تر میده که قادرن یا تمایل دارن چند بازی رو همزمان انجام بدن .
    فکر میکنم همه یه جایی به این نقطه برسن که میفهمن برای چه کتابی ، چه سریالی و چه گیمی بر مبنای سلیقه و نوع تجربشون هزینه کنن و وقت بذارن .

    Saeed
  • BATMAN گفت:

    نمی‌دونم چرا انقد از این سرویسا بدم میاد؟
    البته برای بعضیا خوبه ولی واقعا با این نتی که داریم جوابگو نیست(جدا از نت کلا خوشم نمیاد)

  • Saeed گفت:

    گیمپس گیمپس که میکردین همین بود😂؟قبول دارم پلاس هم افت کرده ولی گیمپس که وضعیتش داغونه.اینقد که فنای تعصبی ایکس باکس فن رو گیمپس مانور میدن سونی فنا رو پلاسشون نمیدن

    محمدحسین
سرویس‌های اشتراکی PS Plus و Game Pass هیچ نشانه‌ای از رشد نشان نمی‌دهند - گیمفا