بهروزرسانی بزرگ و جدید Starfield مورد پسند بازیکنان قرار گرفته است
بازی Starfield بالاخره به پتانسیل واقعیش رسیده است.
دیدن وضعیت کنونی Starfield، بیشک خوشحالکننده تلقی میشود. برای طرفدارانی که همیشه از تجربه این بازی لذت میبردند، دیدن اینکه بالاخره خود را در مباحثی جدالمیز ثابت کرده، لذت بخش است. قاعدتا، این بازی با نقصهایی همراه بود و توسعهدهندگان به سختی برای اصلاح آن تلاش کردهاند، با این حال، Starfield بازیای با جاهطلبی عظیمی است.
وارد شدن به یک منظومه ستارهای و ندانستن اینکه چه چیزی در انتظار خواهد بود، این بازی را جذاب کرده و همین ماجراجویی معمولا به هیجانانگیزترین مراحل بازی منتهی میشود. بسیاری از بازیکنان به دلایلی قابل درک، پس از مدتی تجربه بازی را کنار گذاشتند و باور داشتند که از لحاظ غوطهوری ضعیف عمل میکند.
پیدا کردن مسیر در شهرها تقریبا غیرممکن بود. دکوراسیون داخلی سفینه ثابت بود و شخصیسازی نمیشد. بازیکنان به اجبار با پای پیاده در اکثر بخشهای متروک سیارات حرکت میکردند. حالا به نظر میرسد همه این مشکلات تمام شدهاند و اگر اخبار Starfield را دنبال کرده باشید، در جریانید که فصل رستگاری این بازی آغاز شده است.
بهروزرسانی ۱.۱۱.۳۳ هماکنون برای کاربران Steam beta منتشر شده و در ۱۵ ماه می، برای کاربران پلتفرم PC و ایکس باکس، با در بر داشتن بسیاری از ویژگیهایی که بازیکنان خواهان آن بودند، منتشر خواهد شد.
احتمالا کارآمدترین آنها، نقشه شهرها یا نقشه سطوح باشد که اینطور به آنها اشاره شده بود:
ما بازخورد شما را شنیدیم و اصلاحاتی بزرگ را در نقشه سطوح ایجاد کردیم. بنابراین، حالا میدانید که کجا بروید یا در مسیر خود به محل زندگی والدین گم نشوید. (هرچند که آنها این بهانهتراشیها را قبول نمیکنند، باید واقعا به دیدنشان بروید.)
بازیکنان Starfield هماکنون میتوانند دکوراسیون داخلی سفینه را به دلخواه تغییر دهند، از تنظمات جدید گیمپلی بازی بهرهمند شوند، جنسیت و ظاهر خود را پس از ورود به Unity تغییر دهند، دوربین گفتوگو را بهتر کنترل کنند و تنظیمات مربوط به تصویر را در ایکس باکس سری ایکس به دلخواه تنظیم کنند.
حالت پایه ۳۰ فریم بر ثانیه این بازی، حالا به ۴۰ فریم بر ثانیه افزایش یافته است. به علاوه، حالت ۶۰ فریم بر ثانیه نیز در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس، قرار دارد. هر چند، این قابلیت برای ایکس باکس سری اس معرفی نشده است.
این بهروزرسانی علاوه بر این موارد، اشکالات مختلفی را اصلاح میکند. همچنین به دنبال یک آپدیت ویدیویی، نگاهی گذرا به وسایل حمل و نقل زمینی داشتیم که به نظر میرسد با بهروزرسانی آینده، در دسترس قرار بگیرند.
به صورت کلی، طرفداران Starfield از اصلاحات و تغییرات جدید، به ویژه نقشه شهرها و شخصیسازی سفینه، بسیار هیجانزده هستند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اما بنظر میرسه مورد پسند هیترهای ایکس باکس که تو خواب هم توان پلی دادنش رو ندارن هیچ وقت قرار نیست بگیره
وای گیمرها دوباره هجوم بیارن سمت این بازی البته الان هم خیلی خوبه قیافه همایون خیلی جالب خواهد بود
کلا اینطوریه که ، وقتی ینفر یک چیزی رو با اختیار خودش خریده و دوستش داره ازش راضیه ، بجز هیترهای گرامی
پس هیتر های استیم که بازی رو خریدن و رضایت زیر ۵۰ درصد دارن چی
خوبه اصلا خوندن هم بلد نیستین
«وقتی ینفر یک چیزی رو با اختیار خودش خریده و دوستش داره ازش راضیه»
خب سوال منم مربوط به کامنت توهست که نفهمیدی و توهین میکنی. چرا خریدارای استیم ناراضی هستن؟
هی تو به سواد من توهین کردی چون یه سوال پرسیدم ولی جواب هم ندادی
من خودم با اینکه از استارفیلد خوشم نمیومد ولی با آپدیتی که قراره بیاد دوباره برگشتم به بازی و دارم پلی میدم و میخوام فوت و فناشو یاد بگیرم تا با آپدیت جدید مثل یک پرو پلیر وارد بازی بشم 😎
خدا کنه هرچه زودترم این وسیله نقلیه رو به بازی اضافه کنن تا اوج لذت رو ببریم 😍
همایون نیست، متاسفانه عمو سعید دنبالشه، دیشب نرفته برای جلسات قرآنی برای همین اسمش رو عوض میکنه دم به دقیقه. عکس پروفایلش هم از اینترنت دانلود کرده.
یک سوال از گیمر های واقعی بنظرتون با تمام رفع ایرادات بازی این دفعه هیترها چه دکلی رو انتخاب میکنن برای هیت دادن به این بازی لطفا یک نفر جواب منو بده
آقا هیتر کیلویی چنده، ولشون کن، اینشالله آپدیت وسایل نقلیه منتشر کنن وقتشه برگردیم به دنیای بی نهایت استارفیلد
هر وقت تمام ایراداتش رفع شد به جوابت برسی شاید
همون موقع هم گیم خوبی بود چه برسه یه dlc خوب بگیره و ایراداتش رفع بشه
رفع تمام ایرادات حرف بزرگیه که بتسدا نزدیکشم نشده
من موقع لانچ، بیست ساعت استارفیلد رو پلی دادم و بعدش بخاطر اینکه حوصله ام سر رفت ولش کردم.( اگه بیای بگی بازی بعد از ۵۰ ساعت خوب میشه خیلی دلقکی) بیشتر مشکلات استارفیلد مشکلاتی نیستن که با پچ حل بشن. بلکه مشکلات موتور، المان های rpg گیم و نویسندگی بازین.
بعدشم به همون نقشه وقتی آپدیت برای همه عرضه شد نگاه کن مثلا برو به neon و نقشه رو باز کن. چی رو احساس می کنی؟ اینکه این شهر خیلی کوچیک تر از چیزیه که فکرش رو می کردی. یا برو به یه سیاره رندوم. وقتی دوباره نقشه رو باز می کنی میبینی این سیاره چقد خالیه و چیز جالبی برای اینکه تو توش گشت و گذار کنی وجود نداره. یعنی کلا همون حس گشت و گذار رو که یه بازی جهان باز بر اساسش هست رو ازت میگیره. اون زمان سوالی که برات پیش میاد اینه که خب برای چی همون اول کار این نقشه رو اضافه نکردن؟ چون نشون میده که جهان استارفیلد گشت و گذار دروغین داره. تو هزار و خرده ای سیاره داری و بیشتر این سیارات خالین و دلیلی برای گشت و گذار توشون نداری و نقشه اپدیت شده این حقیقت رو عینا بهت نشون میده.
بعدش المان های rpg و نویسندگی بازی به اندازه عنوان های قدیمی این استدیو خوب نیستن. سیستم دیالوگ ها خیلی خسته کننده ان. اینا رو که نمیشه با آپدیت و پچ حل کرد. یک دونه دیالوگ جالب از استارفیلد یادم نمیاد ولی ده ها دیالوگ معرکه از fallout new vegas رو بخاطر میارم. با اینکه fonv از نظر بصری خیلی تو نسل نه افتضاحه ولی انقدر بازی جذابه که میخوای سرتاسر mojave desert رو بگردی و همه ساید کوئست هارو بری. ولی استارفیلد خسته کننده است. شخصیت پردازی همراه های بازی(companions) جالب نیست. مثلا همراه های بالدرزگیت۳ رو یا نیو وگاس رو با استارفیلد مقایسه کن. در مقابل اونا شخصیت های استارفیلد خشک و بد نوشته شده هستن. مشکلات ai و طراحی صورت و لودینگ اسکرین ها رو هم برات نگم.
منقطی بود منم خیلی منتظر بودم بیاد به خاطر تجربه اسکایریم و فال اوت که از بتسدا داشتم . اما این اصلا به نظرم منطقی نمیومد نه جهان نه داستان هی میگفتم خوب که چی . رسالت این بازی چیه . و دراپش کردم شاید بعدا باز برم سراغش
تموم شد
خیلی تأثیر گذار بود
من که اینو نخوندم کلا تا خط ۴ ۵ ، ولی در حدی نیستی که بخوایی از کارگردانی و نویسندگی یکی از بزرگترین کمپانی های این صنعت ایراد بگیری به همون لودینگا گیر بده فعلا تا ببینیم چی میشه
خنده دار بود. بتزدا مایه خجالته دیگه هیچ افتخاری نداشته. به استودیو مورد علاقم که زیر دستش بود (آرکین) گند زد. ببینم تانگو رو هم به فاگ میده یا نه
منم به خاطر دووم به سمتشم اگه به اونم گند زد مببینمت
چـیزی که شما میگی صحیح. بازی واقعا پتانسیل rpg بودنش رو واضح نشون نمیده(باید توی عمق بازی باشی که در ادامه میگم.)
ولی بتزدا از اولش گفته بود که این بازی ناسا پانک هست. یعنی چه تکنولوژی چه تمدن چه ارتباطات هنوز در سطح خیلی بالایی نیست. در زاویه دید دیگ ناسا پانک میتونه به ساختار سیارات هم اشاره داشته باشه. شما توی منظومه ما چند تا سیاره با جو قابل تنفس میشناسی؟ چند تا سیاهره میشناسی که حیات داشته باشه؟ اصن منظومه خودمون هیچ. منظومه های مجاور امون چی؟ تا ده ها منظومه اون طرف تر چی؟
استارفیلد داستانش فقط توی چند تا منظومه خاص روایت میشه و بس. وگرنه تنها رسالت سیارات رسوندن معنای نسا پانک هست. اینکه نمونه بگیری از یه سیاره تا اکس پی فارم کنی منابع جمع کنی و . . .
از طرفی توی حوزه rpg گیم شاید به اندازه سخته های قبلی استدیو قوی نباشه ولی بازم یه تجربه تکرار نشدنیه. اینکه بگردی دلیل وجود یه آفت تو همه سیاره ها رو بفهمی یا اینکه بری هومه شهر نیو اتلانتیس تا فقط پا درمیونی کنی برا فروشنده ها با اینکه یهو به خودت بیای ببینی تبدیل شدی به یه خبرنگار میان منظومه ای برای مجله نیواتلانتیس.
اگر استارفیلد بد شده تنها دلیل اش تنبلی بتزدا نیست بلکه هایپ طرفدار ها و اصرار زیادشون برای عرضه بازی هست.
اسم بازی
اینکه بازی چون مال ایکس باکسه مضخرفه(منطق هیترا)
وسیله نقلیه تا حد زیادی خالی بودن سیارات فرعی رو می پوشونه
دمشون گرم بازی رو ۶۰ فریم کردن ولی انتخاب هنری تاد هاوارد که گفته بود استارفیلد باید حتما ۳۰ فریم باشه و یه تصمیم کارگردانی خلاقانه و هنری بوده چی میشه؟
تکلیف اونایی که میگفتن اینقدر این بازی شدیدا سنگین هست و بخاطر محدودیت CPU امکان نداره بشه ۶۰ فریم اجراش کرد و ساندویچ ها و سیب زمینی ها تو سفینه سیو میشن و فیزیک بازی خیلی پیچیدست وی میشه؟
نقشه اش خیلی خوشگله
سه بعدیه فک کنم
CPU های کنسول های نسل نهم ضعیف هستن و باعث گلوگاه میشن برای همین استارفیلد به هیچ وجه نمیشد ۶۰ فریم باشه🤡
احتمالا یک سال بعد اینکه Hellblade 2 اومد آپدیت ۶۰ فریم واسه اونم هم بدن
لودینگ هاش هم کمتر کنن که دیگه عالی میشه!
آفرین بتسدا آفرین👏
با اومدن اپدیت ها و دی ال سی ها و پشتیبانی رسمی از ماد این بازی به رستگاری میرسه
ایول🔥
*اسپویل
مخاطب اولینباری که با Unity آشنا میشه نمیدونه بعدا بهشون میپیونده و در نوع خودش اسپویل بزرگی محسوب میشه، لطفا قبلاز جملۀ اشاره به Unity یه هشدار بذارین که مشکلی برای کسایی که میخوان بعدا پلی بدن پیش نیاد🙏🏻
من حس میکنم ایکس باکس برا اینکه زنده بمونه این بازی رو تاخیر نزد تا ۲۰۲۴ وگرنه اگه امسال میومد خیلی فوق العاده تر میشد
واقعا تغییرات عالی داره صورت میگیره و به احتمال زیاد در آپدیت های بعدی، بازی تغییرات حتی بزرگ تر رو به خودش میبینه اما جز این تغییرات منتظر یک دی ال سی هستم که نویسنده های بتسدا بهترین و غیر منتظره ترین ایده هاشون رو داخلش اجرا کنن. نه در حد دی ال سی shivering isles آبلیوین ولی حداقل در حدی باشه که ده تا بیست ساعت رول پلی غنی و داستان خوب ارائه بده.
کلا آبلیووین اوج بتسدا بود چه اوج بازی اصلی، چه اوج دیالسی ارزشمند، چه اوج دیالسی پول پرستانه
به عنوان کسی که گیم های دهه نود میلادی رو هم تجربه کرده بسیار خرسندم که طرفداران استارفیلد بالاخره قابلیت استفاده از فناوری پیشرفته و پیشتاز نقشه را بدست آورده اند
چرا کتابی و شاعری حرف میزنی😐😂
اگه امسال منتشر میشد خیلی بهتر بود، چوب معرفی زودشو خورد.
باید عکس خندان اون زنه رو به عنوان پوستر خبر میزاشتین
بنظرم بازی امسال همین ماه معرفی میشد با این آپدیت ها میومد قطعا بازی سال و بی نظیری میشد
اینکه مشکلاتش وسط ۲۰۲۴ درست شد و تازه تبدیل ب ی بازی استاندارد شده ینی این بازی سه سال باید تاخیر میخورد و چقدر زود معرفی و عرضه شده
الان دیگ یک گیم خوب به حساب میاد.
پشتیبانی های ماد رو دست کم نگیریم بتسدا بازی هاش به قابلیت گسترده از ماد معروفن نمونش اسکایریم البته پشتیبانی خود سازنده هم بی تاثیر نبوده به امید اینکه بتسدا موتور بازی هاش رو بهبود بده هنوز موتورش خاک خوردهن.
جااااااااااااااان🔥🔥(با لحن آیسان اسلامی)
این که شد مثل سایبرپانک
امیدوارم شرکت های دیگه تصمیم نگیرن که بازی ناقص عرضه کنن بعد با آپدیت درستش کنند
کم کم دارم وسوسه میشم برم سراغ تجربه استارفیلد