Bethesda تلاش میکند تا در مدت زمان کوتاهتر بازیهای بیشتری عرضه کند
تاد هاوارد (Todd Howard)، رئیس Bethesda Studios، اعلام کرده است که این استودیو در حال کار روی راه حلهایی برای کاهش فاصله زمانی بین انتشار بازیهای خود است.
استودیوی بازیسازی بتسدا پس از انتشار بازی Starfield در سال گذشته، تمرکز خود را به The Elder Scrolls 6 معطوف کرده. این بدان معنی است که به احتمال زیاد ساخت دنباله بازی Fallout 4 که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، سالهای زیادی طول خواهد کشید.
هاوارد طی مصاحبهای در روز دوشنبه، پیرامون انتظار طولانی بین بازیهای جدید بتسدا صحبت کرد:
فکر میکنم یکی از آن چیزهایی باید روی آن تمرکز کنیم این است که ساخت این بازیها زمان زیادی میبرد. بدیهی است که باید اطمینان حاصل کنیم آنها از بالاترین کیفیت برخوردار باشند اما همچنین باید به دنبال راههایی برای افزایش خروجی خود نیز باشیم زیرا ما نمیخواهیم مدت زمان زیادی برای انتشار بازی صبر کنیم. درست است؟ این هرگز برنامه ما نیست. هر چند که میخواهیم مطمئن شویم همه چیز را به درستی انجام میدهیم.
پس از انتشار موفق سریال تلویزیونی Fallout آمازون، به نظر میرسد این فرنچایز محبوبتر از همیشه شده. از هاوارد پرسیده شد که آیا این امر باعث شده است که بتسدا به فکر همکاری با توسعهدهندگان خارجی بیفتد؟ مثلاً، برای ساخت عناوین فرعی غیرشمارهدار مانند Fallout: New Vegas از Obsidian، کمک بگیرد. او در پاسخ گفت:
میتوانم بگویم که ما همیشه چنین گفتوگوهایی داشتهایم. ما کارهای زیادی برای مجموعه Fallout انجام دادیم. شاید به نظر برسد که بازی جدید بزرگی منتشر نشده است اما ما محتوای جدیدی را برای Fallout 76 به مناسبت پخش سریال Fallout ساختیم. Fallout 76 تابستان امسال با Skyline Valley، یک نقشه گسترده و واقعاً عالی خواهد داشت.
بنابراین، ما به آنچه که با فرنچایز انجام میدهیم نگاه میکنیم و میگوییم آیا هنوز نسبت به مسیر پیش روی خود برای فرنچایز Fallout احساس خوبی داریم؟ فصل ۲ کِی اتفاق میافتد؟ ما روی موبایل چه کار باید بکنیم؟ با Fallout 76 چه کنیم؟ اینها را کی منتشر کنیم؟
و دوباره میگویم، اگر میتوانستم با یک بشکن همه آنها را آماده کنم، این کار را انجام میدادم اما نکته اصلی این است که چگونه آنها را با سطح بالای کیفیت ارائه کنیم که همیشه این مسئله مهمترین چیز است.
طبق گزارشها، پس از انتشار New Vegas، بتسدا چندین پیشنهاد از Obsidian برای توسعه بازیهای بیشتر سری Fallout و همچنین اسپینآفهای The Elder Scrolls را رد کرده است. این موضوع را کریس آولون (Chris Avellone)، یکی از بنیانگذاران استودیو و مدیر ارشد سابق بخش خلاقیت، بیان کرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
کاش میدادن یه ورژن فرعی ساخته بشه توسط آبسیدین
من هنوز معتقدم بتسدا باید انجین قدیمی اش و بزاره کنار و از آنریل انجین ۵ استفاده کنه خصوصا الان که آپدیت ۵.۴ آنریل اومده
و ای کاش سریال اش و زمانی پخش می کرد که یه ریمیک یا ریمستر از نسخه های قبلی fallout برای انتشار میداشت
باید ایکس باکس خوب هزینه کنه برای بتسدا! چون بالاخره استودیو
فرست پارتیشه! و واقعا ۸,۹ سال برای کامل کردن پروژه ها خیلی زمان زیادیه!
بای بای اپدیت انجین
راه حلش اینکه یه چندتا کارگردان حداقل یکی و کنارش استخدام افراد دیگ میتونه خیلی کمکشون کنه تو این زمینه ک بتونن بازیها مدنظرشونو هرچه سریعتر پروسه ساختشونو تموم کنن
ولی بتسدا خودشم میدونه فن هاش دنبال اثر باکیفیت میگردن ن عرضه هرچه سریعتر اون بازی ک احتمال داره به کیفیت نهایی بازی لطمه بزنه
البته جدیدا چندتا نیرو تو زمینه دیزاینر و هوش مصنوعی استخدام کردن . بنظرمن بتسدا کمش باید بالای ۸۰۰ تا نیرو داشته باشه چون بازیهاشون واقعا بزرگه و یکی از دلایل طولانی شدن پروسه ساخت هم همین هست سیصد چهارصد نفر واقعا واسه این نوع بازیها خیلی کمه
بتسدا دیگه اون روح خلاقیت و اراده بهتر بودن رو نداره. شده یه دایناسور عظیم با کله کوچیک.
آقای پینوکیو شما اول بیا گند کاری آپدیت های جدیدت درست کن
بعد دنبال ساخت هرچه سریعتر باگ های جدید باش
ناراحت نشی ها ولی افتخارات همون پینوکیو از تمام کارگردان حال حاضر سونی بیشتره 🙂
چه افتخاراتی؟
کیو میگی سونی ؟
جنگ… جنگ هیچوقت عوض نمیشه
ولی احمقا روز به روز احمق تر می شن
اگه نفهمیدی منظورم کیه که عجیبم نیست خودتی
هر وقت ناتی داگ و اون آشغال سانتامونیکا تونستن آشغال های بی کیفیتشون رو درست کنن اینم میتونه
بامنی؟XD
تصمیم درستیه اگه از فاز “اپن ورلدای بزرگ خالی” دربیارن و دوباره مثل قدیم آر پی جیای بزرگ و خوب بسازن. راستش این فرمول فقط تو اسکایریم جواب داد چون بازی جدیدی بود و دیگه از بعدش بازی خوب نساختن فقط یه عالمه وقت طلف میکردن که تاد هاوارد بیاد و ملتو هایپشون کنه تهش همون همیشگی ولی ورژن افت کردشو بهشون بده اگه بتونن به سبک بازیای قدیمترشون برگردند و فناشونو راضی کنند و سریع بازی بدن شاید بتونن این تصویر وبلن طوری که ازشون ساخته شده رو پاک کنن
فقط با کیفیت باشه
اگه یادتون باشه در گذشته مخصوصا نسل شش بازی ها تایمه کم تری نیاز داشتن برایه تموم کردنشون و مپ هایه بازی ها اونقدر بزرگ نبود اما بازی ها بقدری روشون فکر میشد ک شما تو همون یک مقدار مپ و همون چند ساعته کوتا بالاترین لذت رو از گیم میبردین و یک خوبی دیگه داشت ک تن تن بازی ها عرضع میشد اما الان بازی سازان میخوان مپ هایه بزرگی درست کنن ک توش ی عالمه مراحل باشه اما همین کار در اکثره موارد باعث میشه بازیا یک نواختو تکراری بشن چون گیم پلی طولانیو مپه خیلی بزرگ ساختن کاره هرکسی نیست و همین کار به ضرره خودشونم هست خیلی باید هزینه کنن خیلی وقت بزارن چون واقعا سخته مپه بزرگ ساختن (البته راکستار همیشه میتونه بخوبی درست کنه اما خب) کاش بشه مثله قبل بازی سازا تند تند بازی بدن کمیتو گنار بزار به فکره کیفیت باشن مثله قبل ی مپه متوسط درست کنن ساعته گیم پلی رو کم کنن اما واقعا رو همون چند ساعت مفید کار کنن لذت بخش تره بنظرم
بازیای انحصاری ایکس باکس بدرد نخوره مهم نیست چه استودیویی میسازه چه بتسدا بسازه چه اکتیویژن یا حتی شاید روزی خدایی نکرده راکستار
بگو برام مهم نیست چه گیمی میسازه، هرچی بسازه هیت میدم.
داش تو چرا زیر همه کامنتای من به دنبال دشمنی هستی
داداش دشمنی نداریم صرفا بحثِ گیمینگه، اگه ناراحت شدی عذر میخوام.
عشق منی
نتیجه=باگ های بیشتر
بابا فعلا همون قبلیا رو رو کنسول ها پورت کنین تا دسترسی بهشون زیاد بشه ، نسخه ۳ و نیو وگاس و حتی نسخه های پیش از این دو
نمیخواد داداش یه دستی به موتور بکش
اگر کیفیت حفظ بشه چرا که نه،البته بعد استارفیلد حس میکنم به جای جاه طلبانه بودن پروژه ها بیشتر باید روی عملکرد گیم و مجذوب کردن پلیر کار کنند ،حتی فال اوت ۴ هم در حد فال اوت ۳ یا نیو وگاس نبود ،یعنی یک مشکلی هست که باید پس درست بشه این وسط
بتسدا نمیخواد اینکارو کنه. اونا سابقه کاریشون مشخصه. از اون جایی که رفته زیر نظر ماکروسافت مجبوره به ساز اونا برقصه. قطعا این چیزی که گفته حرف خودش نیست. دستور از بالا بش رسیده. ذوق هم نکنید این خبر خوب نیست خیلی هم بده. بازی های خوب پروسه ساخت طولانی دارن
خبر خوبی باشه یا نباشه به تو چیزی نمیرسه
چرا به من جیزی نمیرسه وقتی در کنار پی اس ۵ یه پی سی خوبی هم دارم؟ دی
امیدوارم منجر به این نشه که شاهد تکرار ردفال و مشکلات استارفیلد باشیم
جای اینکه بخوان زود زود گیم بدن وقت بزارن یه رسیدگی ای به اون انجین و رفع مشکلات فنی بکنن بهتره
ممنون میشم بتسدای عزیز! خیلی مسخره ست که من عاشق یکی از بازی هات میشم تو ۱۲-۱۳ سالگی و الان ۲۴ سالمه و هنوز نسخه بعدیش رو ندادی!! (Elder Scrolls) بعد اون هم دیس انرد ها رو میدی بیشتر عاشقت میشم اون یکی بازی ت هم که Fallout 4 بود عاشق اونم شدم و اون ۷۶ مسخره رو دادی حتی اونم ۵شو بیرون ندادی! پری که خوب بود ولی استارفیلد رو هم که اونجوری بعد اون همه سال خراب کردی! همه فن راکستار بودن من فن شما بودم! الان واقعا روم نمیشه بگم فنتونم
اول باید به انجینش برسه