ریمیک Max Payne بهزودی وارد مرحله توسعه میشود + اطلاعاتی از پروسه ساخت Control 2
در گزارش مالی جدید، شرکت رمدی (Remedy) رسماً اعلام کرد که انتظار دارد در سه ماهۀ دوم سال مالی ۲۰۲۴ (تابستان) ریمیک دو بازی اول Max Payne و پروژۀ Condor (عنوان چندنفرۀ آنلاین از دنیای Control) وارد مرحله ساخت شوند. در همین بازۀ زمانی، Control 2 وارد مرحلۀ Production Readiness یا پیشتولید خواهد شد. پروژۀ Kestrel نیز همچنان در فاز ایدهپردزای قرار دارد.
Remedy در گزارش مالی قبلی اعلام کرده بود ریمیک دو نسخۀ اول Max Payne بودجهای در حد و اندازههای Alan Wake 2 دارد که طبق بررسی برخی تحلیلگران، این میزان باید ۷۰ میلیون یورو باشد. این بودجه به طور تمام و کمال توسط شرکت Rockstar تامین میشود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
کاش خود راکستار میساخت
اما رمدی هم قابل اطمینانه 👌
یادمه مکس پین ۲ رو ساخته بودن
😐
حرفتو بزن عزیزم
داداش بنده خدا با سکوتش کلی حرف زد دیگه چی بگه آخه
درود دوست عزیزم
اگه کسی حرفی داره باید با دلیل و ادله بیان کنه، اموجیشم بده
با یه ایموجی و کار های از این قبیل که بخوای مثلا یکیو تو دلت تحقیر کرده باشی… بچگانهست. موفق باشید
عزیز رمدی و سم لیک خالق مکس پین هستن!
هیچ کس بهتر از خودشون مکس پین نمیسازه.
راکستار مکس پین ۳ رو ساخت. شاهکارم بود واقعا👌
ولی هیچ کس بهتر از رمدی و سم لیک مکس پین نمیسازه🙌
دوست عزیزم، بر اساس تیم توسعه دهندهی مکس پین ۲ گفتم.
..
مکس پین ۱ رو راکستار و رمدی مشترکاً توسعه دادن. ۲۰۰۱
مکس پین ۲ رو “فقط رمدی”. ۲۰۰۳
و مکس پین ۳ رو راکستار. ۲۰۱۲
..
و از این نظر نگاه کن ۲۰ سال از آخرین مکس پینی که رمدی ساخته میگذره ! و آخرین گیمایی که تو کارنامه دارن شامل دو گیم متوسط: control متا هفتادی و کوانتم بریک متا هشتادی و یه گیم خوب: الن ویک ۲ متا ۸۹ (متاسفانه با بهینه سازی افتضاح رو PC و نسبتاً بد کنسول که به نرخ ۲۰ فریم بر ثانیه افت میکرد).
پس الان راکستار تو پوزیشنی که منطق میگه خیالم ازش راحت و جم تره قرار داره
و در آخر یادآوری میکنم که گفتم: “اما رمدی هم قابل اطمینانه 👌”
“آخرین گیمایی که تو کارنامه دارن شامل دو گیم متوسط: control متا هفتادی و کوانتم بریک متا هشتادی و یه گیم خوب: الن ویک ۲ متا ۸۹ (متاسفانه با بهینه سازی افتضاح رو PC و نسبتاً بد کنسول که به نرخ ۲۰ فریم بر ثانیه افت میکرد).”
عزیز، اصا کنترل و کوانتوم بریک ب کنار، الن ویک ۲ صرفا ی گیم خوبه؟؟؟؟😐
متاشم ۸۹ نیس، ۹۰ هس، همیشه بالاترین متای ثبت شده رو متای بازی در نظر میگیرن
خیلی جالبه که به حاشیه پرداختی نه اصل موضوع (max payne) !
بهرحال، کی گفته و طبق کدوم منطق بالاترین متای ثبت شده در نظر گرفته میشه ؟
https://s8.uupload.ir/files/img_20240429_210333_kj37.jpg
چرا باید یه متا بر اساس “۱۷” نقد رو به دو متا(۸۹) که بر اساس “۷۵” و “۵۵” نقد هست ترجیح داده شه ؟
و درمورد alan wake 2، به عنوان یه PC گیمر(قانونی)، اگه مسئله بهینه سازی نبود تو دسته “عالی” قرار میگرفت
…
و درکل باعث تعجبم بود که کلی صحبت کردیم و فقط به یه تیکش که نامربوط بود پرداخته شد. اگه اینطوره که بهتره ادامه ندیم. موضوع متا و.. نبود
البته من نه شما رو نمیشناسم و نه سنت رو میدونم و با این اوصافی هم که دیدم همون بهتره این بحث رو ادامه ندیم
موفق باشی
عزیز ب حاشیه چی پرداختم؟ کامنتتونو ک خوندم فهمیدم ک نباید بحث کنم. وقتی شما بر اساس متا داری قضاوت میکنی من دیگه بحث نکنم سنگین تره. اینکه متای بازیای اخیر رمدی بالا نبوده یعنی دیگه نمیتونه ی بازی از فرنچایزی ک خالقش خودشه بسازه؟ اون داستان اتمسفر و چیزایی ک ما ب عنوان مکس پین میشناسیم رو قبلا رمدی دوبار ساخته ب بهترین نحو، حالا هم میتونه دوباره همونکارو انجام بده، هیچ ربطی هم ب گیمای اخیرش نداره. فرمول مکس پین رو رمدی بهتر از همه بلده، راکستارم سر مکس پین ۳ فوقالعاده عمل کرد ولی بازم ب ۱ و ۲ نمیرسه. دو نسخه اول رو هم خود رمدی ساخته، راکستار فقط ناشرش بوده، نسخه سوم رو راسکتار ساخته. من بحثو ادامه ندادم چون میدونستم ادامه دادنش الکیه، نمیخواستم اصا دیگه چیزی بگم ولی بخش دوم کامنتتون نیاز بود جواب داده بشه.
خودم تعداد نقداشو دیدم. اولش ۹۴ بود، بعدش شد ۹۰. از قدیم تا الان بالاترین متای ی بازیرو ب عنوان متاش درنظر میگیرن، این دیگه بحثی نداره ک.
اون دیگه برمیگرده ب معیارای شما، ولی الن ویک ۲ صرفا ی بازی خوب نیس! حالا درسته بهینه سازیش خوب نیس ولی دلیل نمیشه کل گیم رو زیر سوال ببرین
عزیز من ۲۰ سالمه، چیز غیرمنطقی هم نگفتم. اگ حرف غیر منطفقی ای دیدی تو کامنتم بگو تا بدونم🤷♂️
یبار کامنت خودتو بخون، کامنت منم بخون بی زحمت، بعد خودت ببین چخبره
کنترل متاش ۸۲ یا ۸۵ بود فکر کنم کوانتوم برریک ۷۷
درود
درسته.
بنده طبق عدد دهگان عرض کردم
Max Payne 1 و Max Payne 2 هر دو توسط رمدی ساخته شدن. راکستار ناشر بازی دوم بوده و نسخه اول هم برای کنسول پورت کرد. راکستار نقشی در توسعه دو بازی اول نداشته. Control هم بازی متوسطی نیست. کاندید بهترین بازی سال ۲۰۱۹ بود، برای چندین جایزه نامزد شد و برنده بهترین کارگردانی هنری. البته اگر متاکریتیک و جوایز اهمیتی داشته باشن، اگر نداشته باشن از نظر فنی هم فکر نمیکنم بازی هیچجوره متوسط به حساب بیاد.
درود آقای کریمی
اجازه بدید بنده دلایلم رو بابت “متوسط” خواندن گیم رو خدمتتون عرض کنم
بزارید از اول شروع کنم..
10 ساعت اول.. شروع هیجان انگیز که باعث شد بیشتر بخوام! شخصیت اصلی، داستان، اتمسفر و تجربه منحصر به فرد پرتاب میز به سمت انمی ها و.. همگی به تجربه گیم پلی واقعا لذت بخش، کمک کردن؛ با این حال، با گذشت ساعت ها بازی شروع به از دست دادن جذابیت اولیهش کرد.
پازل های این گیم مثل درد گردن هستن! بخوایم رو راست باشیم، نیمی از اوقات، شما باید راه حل ها رو آنلاین را سرچ کنید و اینطور نیست که بعد انجام این کار به خودتون بگید: “my bad، من گیم IQ خوبی ندارم”.. نه، یجورایی بیشتر شبیه “!?!Really” هست. پازل های punch card puzzle یک مثال پرفکت برای رسوندن منظورم هستن.
مبارزه به شدت تکراری هست. کلا ۴ نوع انمی وجود داره: سربازا، انفجار ها، چیزایی که به سمتت پرت میشن و چیزای نامرئی. بازی وانمود می کنه که تعداد بیشتری وجود داره، اما تنها فرقشون ممکنه یک تفنگ متفاوت باشه و بعضیاشون پرواز می کنن، بعضیاشون نه.
موارد بعدی
1: انمی هایی که Re-spawn میشن و ۲: مپ useless .. اگه فقط یکی از این دو مورد وجود داشت، کاملا اوکی بود. ولی وقتی جفتش هستن میشه یه کابوس برا گیمر؛ بخاطراینکه گیم طوریه که گیمر ممکنه خیلی تو مپ گم شه و وقتی داره تلاش میکنه بتونه راه رو پیدا کنه، تو هر مکانی که دوباره بازدید میکنی ، انمی ها شروع به Re-spawn شدن می کنن و شما باید تو یه مبارزه خسته کننده شرکت کنین..
بعضی موارد رو هم نگفتم و عَرضم به خدمتتون که این دلایل بنده بود.
…
درمورد max payne 1 هم بله حق با شماست، الان که تحقیق کردم متوجه شدم راکستار صرفا کار پورتش رو انجام داده، البته از حق نگذریم که قطعا تاثیر و نظارت هم تو روند پروژه داشته
با خوندن این متن مخصوصا بخش پازل انقدر سرمو کوبیدم دیوار خون اومد
چند سالته شما…
واقعا این چه سطح ادبیاتیه !
تیک آبی !!
لطفا دیگه رو بنده در هیچ پستی ریپلای نکنید..
به چند بخش تقسیم میکنم. اما قبلش باید بگم که اعتقاد ندارم Control یک بازی ۱۰/۱۰ هست، اما فکر نمیکنم متوسطه. نمره ای که بهش میدم ۸ یا ۸.۵/۱۰.
۱- بازی Control چندان پازل محور نیست، تا اواسط بازی یه سری پازل داره بعد به سمت اکشن گرایش مطلق پیدا میکنه. اما نفی نمیکنم که همون پازلهای محدود چندان راضیکننده نیستن و به عبارتی وقتی حلشون میکنی احساس نبوغ نمیکنی و بیشتر احساس خلاصی داره اما چون تعداد این پازل ها زیاد نیست و بازی اصلا پازل محور نیست و حتی طولانی هم نیستن همین پازل های محدود ایراد بزرگی نمیدونم برای اثر.
2- بازی بیشتر از ۴ نوع دشمن داره و مخصوصاً معرفی هوشمندانهای برای هرکدوم داره و در نقشه های متناسب معرفی میکنه، این که پرواز میکنه یا نه رو متوجه نمیشم، چطور باید تمییز بدن بین دشمنان؟ بازی به نظرم تنوع نه زیاد نه کم و به اندازهای از دشمن ها برای کانتکست خودش ارائه میده و تازه چندین باس فایت هم داره. سیستم مبارزات فکر نمیکنم به هیچ عنوان تکراری باشه. هم به دلیل قدرتهای متنوعی که شخصیت اصلی در درخت مهارتها دریافت میکنه هم به خاطر شوتینگ و رضایتبخش بودن کشتن دشمنان. میتونم تصور کنم مخاطبی که صرفاً روی شوتینگ تمرکز کرده باشه و از ابزاری که بازی در اختیارش میذاره استفاده نکنه بازی رو یکنواخت ببینه اما کسی که از skillها، سلاحهای مختلف و شوتینگ شانه به شانه استفاده کنه برای مدت زمان محدود گیمپلی مناسبه. من پلیرهایی سراغ دارم حتی نمیدونن control سلاح دیگه ای داره. بیش از خود گیمپلی، اگر بخوام ایرادی به بازی بگیرم به بخش آموزشی هست.
+ بازی به خاطر ساختار و فضاسازی سنگینی که داره برای این که از تکرار دوری کنه، حتی سناریوهایی مثل Maze رو در خودش جای داده و چندین جا پلیر عملاً با سناریویی جدید روبهرو میشه که از تکراری شدنش جلوگیری میکنن.
۳- از Control pointها مشخصه بازی الهامی بسیار کمرنگ از سولز داره و ریسپاون دشمنها با ذات بازی همگام شده. اما نقشه نیاز نداره Useful یا خاص باشه، ساختار بازی سندباکس ارائه میشه ولی در اکثر پلی ترو، بازی خطیطور تجربه میشه. نقشه کلاً یک بار مصرفه و هر محیط ماموریتش اینه که محیطی برای تیراندازی باشه. بنابراین معلومه استفادۀ دیگری نداره، اکثر بازی هایی که روی پیشروی خطی تمرکز دارن محیط ها رو کارا ارائه نمیدن. Control یه ظاهر سندباکس طور داره به خاطر ماموریت های فرعی ولی مثل یک بازی سندباکس تجربه نمیشه به هیچ وجه.
4- اما نقشه بازی در حکم «راهنما» مشکل داره. مسیرها با جزئیات روی نقشه طراحی نشدن و یه راهرو به شدت کلی ارائه شده این مشکل کاملاً وجود داره.
5- بازی مشکل شخصیت پردازی و نیاز به نسخه دوم داره.
در کل، به نظر من Control از Alan Wake 2 هم «بازی» بهتریه. در حالی که Alan Wake 2 بیشتر شبیه یک ایدۀ مفهومی و «تجربه» هست تا یک بازی خوب در ژانر خودش. Alan Wake 2 از نظر ساختاری کلی مشکل داره و کلی فداکاری انجام میده تا بتونه متفاوت باشه اما control بیشتر در چهارچوب یک بازی ویدیویی ساخته شده و سعی میکنه از الگوها پیروی کنه.
درود مجدد آقای کریمی
نقدی که کردید کاملا به جا و کامل بود، نقاط قوت و ضعف ها رو کامل و درست بیان کردید
فقط تو چند مسئله جزئی باهاتون هم نظر نیستم که فکرکنم برمیگرده به تفاوت دیدگاه گیمر با گیمر
در مورد Alan wake 2 هم دقیقا باهاتون هم نظرم و راستش در مقابل باقی دوستان که تو همین ریپلای ها از این گیم خیلی بت ساختن پاسخ بدم اما خودداری کردم چونکه متاسفانه بخاطر یسری کاربر ها (که بعضیاشون تیک آبی هم دارن) به بنده توهین شه چونکه انگار اینجا آزادی بیان وجود نداره.. یعنی بعضیا نمیزارن..
به عنوان نمونه کاربر snowgirl که تو ریپلای های همین کامنت به زشت ترین شکل رو بنده چندبار ریپلای و توهین کرد.. اما متاسفانه دریغ از رسیدگی و نظارت
طوری فضای دیکتاتوری راه انداختن که کسی نمیتونه آزادانه نظرش رو بیان کنه. به بعضیاشون تیک آبی هم داده میشه تا با رد شدن از فیلتر نظارت خودشون رو خیلی ببخشید.. خالی کنند !!
دوتا ریپلای پایین تر از همین پیام بنده رو ملاحظه بفرمایید کامل عینی میبینید
هیچوقت فکر نمیکردم از سیستم لایک و دیسلایک دفاع کنم ولی ، اگه چک کنی همه چی رو نشون میدن
شما هر نظری میدی باید منتظر واکنشش هم باشی ، از چیزی بت نساختیم خودمونم بهتر ایراد های بازی رو میبینیم ، بنده دوبار بیشتر ریپلای نزدم بیشتر خودمو مسخره کردم تا شما (سرمو بکوبم به دیوار ) و همون حرفایی رو زدم که بقیه گفتن ، چون یک سری چیز هارو اشتباه متوجه شده بودی
بیشترین بحث رو بقیه داشتن با شما تا من
معیار متا غلطه چون کلا سیستم ناقصیه و منطقیم نیست یعنی ما تو سال اینهمه بازی بالای ۸۰ میگیریم؟ پس چرا کلا سالی سه تا زور بزنن واقعا مستحق نمره بالای ۸۰ن (نمره ۸۰ واقعا نمره بالاییه متا جوری صنعت گیمو نابود کرده که ملت میگند پایینه انقدر نمرهاش کیلوییند مگرنه یه بازی متای ۸۵ باید تجربه خیلی تمیز و خوبی باشه که به همه پیشنهاد میشه نه اینکه سایبرپانکی که به زور قابل اجرا بود ۸۵ بگیره یا استارفیلد نمرش ۸۳ باشه) و همین لیستم خودش نشون میده متا تو چه سطحیه وقتی کنترل بهترین بازی رمدی از زمانی که مکس پین دو ساخته ضعیف ترین نمره رو داره و کوانتم بریک انقدر نمرش بالاس. معیارای نمره کم کردن ریوویر های متاهم در این حد سطحیه که که آره گیم ۶۰ فریمش بشه ۵۰ فریم نمره کم کنند بازی سختشون باشه نمره کم کنند مکانیزمارو نفهمن نمره کم کنند گرافیک بازی یکم ضعیف تر از بقیه بازیا باشه نمره کم کنند خیلی هنر کنند میگند ساید میشنا بدون خلاقیته سطحشون ۹۰درصد درحد همین چیزاس و عموما عمق نداره نظراتشون خیلی بخواند زور بزنن درباره داستان نظر میدند که بازم هیچ اطلاعات مفیدی نیست داستان بازیو که کسی که بازی میکنه میفهمه هیچ اطلاعات مفیدی از اینکه بازی چطوره به گیمر نمیدن
درود دوست عزیزم
معیار بنده متا نیست، نیم ساعت قبل به آقای کریمی ریپلای زدم کامل ادله خودم رو بیان کردم، اگه مایل بودید میتونید چک کنید
خوندم و با بخش پازلا موافق بودم واقعا انقدر بدند که تجربه گیمو تحت تاثیر میذارند اینکه یکم آخرش تکراری میشه هم قبول دارم ولی بنظرم رو هم رفته بالای متوسطه خودم تنها بازی جدید روزمشونه که دوسش دارم
آره تو پازل ها افراطی عمل کردن، با کلیت بازی سازگار نبود.
و آره یه متوسطِ رو به بالا هست.
گیم جدیدشون منظورتون Alan wake 2 هست ؟
منظورم جدیدترین بازیشون نبود منظورم بازیای مدرن ترشون بود و اونی که گفتم خوشم میاد داشتم کنترلو میگفتم. زیاد الن ویک ها و کوانتم بریکو دوست ندارم
مکس پین یک رو تمام و کمال رمدی ساخته راکستار فقط تو پورت کمک کرده
متا پرستی شماهم که معلوم میکنه همه چیو 😄
مثل اینه که بگی اقا کونامی بهتر از کوجیما میسازه ولی کوجیما هم قابل اعتماده
همینقدر مسخره و سطحی ، البته اگه بفهمی
این چه سطح ادبیاته ! چطوری بعضیا تیک آبی میگیرن !!!
و اینکه دوست عزیز معیار بنده متا نیست، نیم ساعت قبل به آقای کریمی ریپلای زدم کامل ادله خودم رو بیان کردم
و دیگه هیچوقت رو بنده reply نزنید. موفق باشید
(ریپلای به کامنت امروز صبحتون).
سیستم لایک و دیس لایک دال بر این نمیشه به یکی با لحن توهین آمیز بگید “چند سالته شما..” و طرف رو مستقیم “نفهم” خطاب کنید
متا پرست هم نیستم، آزادانه بر انساس آزادی بیان ادله های شخصیمو بیان کردم، و بقیه هم آزادن دیس لایک بدن و در چارچوبی که بی احترامی نباشه رو بنده ریپلای کنن
اما برای چنین رفتار هایی واقعا متاسفم..
چیزی که دیشب گفتم رو بازم جهت یاداوری میگم (الان صبحه و ریپلای دیشبم هنوز تایید نشده*)، لطفا دیگه تو هیچ پستی رو بنده reply نزنید
باریکلا ابولفضل عزیز👏🏻👏🏻👏🏻💚🙏🏻
قربان شما، زنده باشید🙏
اصالت مکس پین به رمدی هست…
حتی اگه نسخه سوم شاهکار باشه با دو نسخه اول خیلی فاصله داره…
درود عزیزم
پاسختون تو ریپلایی که بالاتر برای یکی دیگه گذاشتم هست
تیر خلاص رو خوردم از خنده
تیر خلاص رو اونجایی خوردیم که یه بنده خدایی سراسیمه گفت Returnal شوتر نیست 😀
بهرحال، خوش باشی عزیزم
اخرین تلاش های فن بویای سونی که بگن ما هم شوتر داریم
نه، .. کی گفته سونی شوتر داره ؟ 🤔
“ریترنال شوتر نیست”. Hbk از مناطق صعب العبور ایران
..
چه جالب.. با PC، فن بوی سونی محسوب هم شدیم 😀
درکل خیلی عالی هستی، ادامه بده 😆
فرشادم پی سی بودD
نمیشناسم
و خب مبارکش باشه
آخه راکستار همون سه هم خراب کرد چه برسه به مکس پین یک که یکی از آیکانیک ترین بازیای تاریخه انقدر آیکانیکه که فکر نکنم ریمیکشم جادوی نسخه اورجینالو بگیره فکر کن مکس پین بدون قیافه خنده سم لیک تو جدی ترین لحظات یا نمیدونم نوع سختیش یا اون روایت کمیک بوکیش مکس پین یک جزو اون بازیاس که یه بار ساخته شد و دیگه هم مثل و درحدش نیومد مکی پبن دو هم خوب بود ولی دیگه نه رمدی بازی درحد اسم مکس پین ساخت نه بازی مشابهی درحد مکس پین یک ساخته شد
راکستار سه رو خراب کرد ؟!
اجازه بده نپذیرم !
و درمورد مابقی حرفات.. موافقم 👍
ببین بازیه خیلی خوبیه یکی از لذت بخش ترین بازیای اکشنه ولی خب داداش مکس پینه اگه اسمش بود نمیدونم “آقای مکس شگفت انگیز” میتونستم برا راکستار دست بزنم که یه آیپی اکشن خلق کرده ولی به عنوان ممس پین میدونی خیلی جنریکه اتمسفرش اتمسفر یه مکس پین نیست داستانشم نیست مکانیزماشم نیست نمیدونم سیستم کاور گیری داره که خیلی خوبه برا به بازی اکشن ولی مکس پین اصلا یه جور دیگه بازی میشد مشکلاتم باهاش اینه که مکس پین مگرنه بازی صددرصد خوش ساخته ولی به عنوان کسی که مکس پین جزو بازیای ادل زندگیم بود و خیلی باهاش خاطره داشتم وقتی ۳ رو بازی میکردم اصلا تشخیص نمیدادم این ادامه اون بازیه اینم قبول دارم ادامه ها باید تغییر بدن خیلی چیزارو ولیباید حس و حال کلی بازی همون باشه
درود مجدد دوست عزیزم
بله درسته، مکث پین ۳ ادامه راه دو قسمت قبلی که رمدی خلق کرده بود نبود و تفاوت هاش اینقدر بزرگن که به وضوح مشخصن
اما سیستم و مکانیزم های جدیدی که برای عنوان سوم این سری به کار بردن بطرز شگفت انگیزی کاملا کار رو در آورده و میشه ازش به عنوان یه گیم عالی یاد کرد
ایدئولوژی شما رو هم قبول دارم و به شخصه به این باور دارم که شاید بهتر بود راکستار این گیم رو به عنوان مکس پین منتشر نکنه و یک گیم مستقل باشه
داداش خالقشا، رمیدی بسازه بهتره
بله، ۲۰ سال پیش خلقش کرده و واقعا هم شاهکار بوده
اما کارنامه اخیر رمدی رو که نگاه کنیم گیمای خوبی ساخته، اما به هیچ عنوان در حد و اندازهی مکس پین نبودن و نتونسته تکرارش کنه.
و بازم میگم، من هنوزم به رمدی اطمینان دارم
ازون حرفا بودا!! با اینکه راکستار کارش واقعا درسته ولی با اینحال هیچ احدی نمیتونه ریمیک این دوتا بازیو مثل خود رمدی خوب دربیاره. رمدی خوراکش مکس پینه
راکستار ناشرش بود(فک کنم)
ولی نسخه سه رو اونا ساخته بودن
درود دوست عزیزم
بله درسته 👍
نسخه ۳ هم واقعا شاهکار بود (و یمقدار اندرریتد)
باور کنید الان دارم میرقصم تو خونه😁😍😍😍🕺🕺
داداش اواسط بازی oblivion هستم ، حاجی نظرم ب کل عوض شد حالا میفهمم چرا از اسکایریم ایراد میگرفتی ، سیستم نقش آفرینی این بازی خیلی بهتر از اسکایریمه، دمتگرم ستون
قربونت عزیز زنده باشی🙏
هر چی بیشتر بازی کنی بیشتر ب ضعف های اسکایریم ب عنوان ی نقش آفرینی پی میبری.
با موزیک بازی برقص اگه راست میگی😂🤣
لعنتی موزیک بازی آدمو افسرده میکنه…..
انگار خود موزیکه داستان میگه برات، از درد و رنجای مکس پین…
بعد از ۲ سال معرفی تازه وارد توسعه!
راحت ۳ سال زمان میخاد چون فکر کنم نسخه ۱ و ۲ رو باهم میخان بدن
رمدی در حال پخت و پز بمب پشت سر هم 🔥
یادمه اولین نقشه راه که بعد از معرفی ریمیک مکس پین که نشون دادن ، اول کنترل ۲ بود بعد این ولی مثل این که الآن اینو آوردن جلوتر
به نظر من در بهترین حالت سه ماهه اول ۲۰۲۶ میاد و قطعا بعد از عرضه GTA VI
رمدی هرچی بسازه شاهکاره. فکر میکردم زودتر بتونیم ریمیک های max payne رو بازی کنیم ولی مثل اینکه باید زیاد منتظر بمونیم
هفتاد میلیون دلار بودجه ساخت الن ویک دو با اونهمه فناوری پیشرفته موشن کپچر بازیگر صدا پیشه موسیقی و کلی چیزای دیگه واقعا خوب جمع شده من فکر میکردم کمه کم دویست میلیون دلار هزینه ساختش شده الن ویک دو اگر البته با کمک هوش مصنوعی کم کم هم کیفیت ساخت بازی ها بالا میره هم زمانش کمتر میشه هم بودجه های سنگین میاد پایین از یه جهت خیلی خوبه دیگه نمی تونن بهانه بودجه های سنگین و زمان زیاد برای توسعه رو داشته باشن مخصوصا برای بازی های داستانی AAAکه هممون عاشقشیم نبض این صنعت چون دیگه توجیه اقتصادی رو داره بدیش هم اینه که خیلی ها از کار بیکار میشن طرف با نصف پرسنل فعلی میتونه با کمک هوش مصنوعی هزینه کمتر زمان کمتر بازدهی و سود بیشتر داشته باشه فکر کن یک درصد کمپانی مثل ایی ای مثلا یا اصلا کلا همشون بگذرن از این موضوع همین اخراجهای اخیر هم بخاطر هوش مصنوعی هست والا درامد ویدیو گیم که کاهش نداشته افزایش هم داشته و داره حتی کاربرای فقط استیم که سال گذشته در زمان اوج سی چهار میلیون رکورد زده بود الان سی شش میلیون شده دو میلیون بیشتر رکورد پارسال زد پس طرفدارها هم دارن زیاد میشن بخاطر جذاب بودن ویدیو گیم هر سنی مخاطبش شدن با هر جنسیت .در هر صورت این خبر از یه طرف خوبه از یه طرف بد
خب برای همینه ک سرمایه گذاری میکنن روش اکثر شرکت ها یه جورایی انگار به یه تکنولوژی رسیدن ک با هزینه کم بازی های تریپل A بسازن
بیشتر هزینه هایی که تو اخبار میبینی مال تبلیغاته و آلن ویکم تبلیغات خاصی نداشت.
عاشق مکس پینم مخصوصا یکش . دومین بازی بعد رزیدنت ایول ۱ بود که حتی تو سن پایین باعث شد فکر کنم و تحت تاثیر قرار بگیرم
البته عمیق تر و سیاه تر . چه فضایی داشت . سیاهی و تباهی از سر و کول شخصیت ها ساختمان ها و در کل داستان بازی میبارید و به عنوان یه گیمر ۱۰ ۱۲ ساله داشت با روح و روانم بازی میکرد . فروپاشی که از اتاق میشل تا مکس پین ۳ ادامه پیدا کرد و نفرتی که با شلیک هر گلوله از تفنگ فوران میکرد . خدا کنه خرابش نکنن
و منی که تازه گیمشو برای گوشی با شبیه ساز بازی می کنم.
😂😂😂😂🫤
تازه. وارد مرحله توسعه شد ؟! پس کی میخاد بیاد ۲۰۲۷ ینی
واقعا خیلی حس بدیه ، واسه شاهکارایی مثل gta , رد دد ، لست ، مکس پین باید ۷ ۸ سال صبر کنی مخصوصا راکستار که پیرت میکنه! نمیخام بگم نسل ۹ بد بود اما اونجوری هم که انتظار داشتیم نشد.
الان چرا خبری از tomb rider جدید نیست ؟ چرا راکستار به غیر gta 6 ریمیک bully یا یه ای پی قدیمیشو زنده نکرد☹️
همین مکس پین خیلی طول کشیده به نظرم ، رمدی خیلی کم کاری کرد توی نسل هشتم ، که الان ما گیمرا داریم تاوان میدیم 🤦🏻♂️
خیلی از بازی ها زیاری طول کشیدن واقعا
هر نسل یه چیزی کم داشته دیگه مثلا نسل ۵ شوتر اول شخص خیلی کم داشت یا نسل هفت که تو ژانر ترسناک درجا زده بود نسل هشتم که تک توک هکند اسلش خوب توش پیدا میشد.
آخه نسل ۹ تو همچی بجز آر پی جی درجا زده فعلا بازی خوب داره ولی بیشتر یا ایندیند یا دنباله یا ریمیک یا زیرمجموعند (مثل الدن رینگ که زیرمجموعه سولزاس)البته ۸م همین بود فقط سایپرپانک توش پتانسیل تبدیل شدن به یه فرانچز بزرگ و تاریخسازو داشت که خراب کرد
این بازیو نمیتونم بدون صدای جیمز مککافری تصور کنم😔
روحش شاد🥀
سوال اینجاست max Payne یا max pain?
بیا مکس تا ببینیم بار دیگه که چه شاهکاری هستی با اون موزیک حماسیت❤️🔥🔥
عالی