بهروزرسانی نسل بعدی Fallout 4 مملوء از مشکل است
طرفداران Fallout سالها منتظر بهروزرسانی نسل بعدی برای Fallout 4 بودند. از لحظهای که این موضوع مورد تمسخر قرار گرفت، استودیو Bethesda در مورد آن تقریبا سکوت کرد. و به جای آن، بر روی پروژه های مهم تری مانند Starfield متمرکز شد. دیروز سرانجام بهروزرسانی نسل بعدی Fallout 4 در تمام پلتفرم ها اعمال شد، اما یک بهروزرسانی بسیار بزرگ و مهمی که طرفداران انتظارش را داشتند نبود. به طور خلاصه، بهروزرسانی نسل بعدی Fallout 4 یک آشفتگی پر از باگ و مشکلدار است.
اگر بهروزرسانی نسل بعدی را در ایکس باکس سری ایکس بررسی کنید، از افزایش نرخ فریم که از طریق حالت عملکرد جدید دریافت خواهید کرد، شگفت زده میشوید و سپس از تعدادی ماموریت جدید که در Pip-Boy ظاهر شدند هیجان زده خواهید شد. اما این همان جایی بود که هیجانم به پایان رسید.
بازیکنان سراسر جهان انواع مشکلات را با بهروزرسانی نسل بعدی Fallout 4 تجربه میکنند، از بارگذاری مجدد مادهای خراب تا سیوهای مشکلدار (که برخی از آنها صدها ساعت اجرا شدهاند). کاربران PC شکایت دارند که پشتیبانی از نمایشگر Ultrawide، که با بهروزرسانی نسل بعدی اضافه شده، به درستی کار نمی کند و هنوز هم نرخ فریم در متراکم ترین مناطق بازی، اشکالاتی دارد.
از سوی دیگر، بازیکنانی که Fallout 4 را از طریق سرویس PS Plus تجربه میکنند، اوایل لانچ واجد شرایط ارتقاء نسل نهمی نبودند و چند روز طول کشید تا مشکل برطرف شود.
کاربران Steam Deck گزارش داده اند که تنظیمات آنها با بهروزرسانی پاک میشود، که این مشکل دیگری است. همچنین، سازندگان ماد Fallout London اخیرا اعلام کردند که عرضه ناگهانی ارتقاء نسل نهمی، پروژه آنها را به بی نظمی انداخته و آنها را مجبور کرده است تا این ماد را تنها چند روز قبل از انتشار به تعویق بیندازند.
طی چند هفته گذشته، Fallout در مسیر تجدید حیات بوده است و به خاطر موفقیت سریال تلویزیونی Fallout، آمار ها سر به فلک کشیدهاند. این قطعا یک جهش شدید و ناگهانی، و یک رونق محبوبیت برای Bethesda است.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
الکی شایعه پراکنی نکنید لطفاً
خیلی هم بازی خوبیه و با یک ارتقا نرم افزاری و افزایش کیفیت بصری نرم طرف هستیم
نه ریمستری درکاره و نه ریمیکی
و البته نابودی ۸۰ درصد ماد ها . خدامیدونه کی ناشر های ماد میان اپدیت این نسل رو میدن
آخ گفتی، سر سایبرپانک همین بلا سر موداش میومد و اعصابم خیلی خورد میشد
🟢 ریپک فیتگرل تا حدودی مشکلات بازی را رفع کرده و بازی روانتر اجرا میشه …
اتفاقا من روی پلی استیشن دارم نسخه نسل نهمی رو پلی میدم همه چی اوکی و عالیه مخصوصا روی مود گرافیکی و البته ۳۰ فریم هم انتخاب کردم و بازی میکنم همه چی پرفکت هستش نمیدونم شاید این مشکلات روی pc یا ایکس باکس یا پلتفرم های دیگه باشه
خب خداروشکر یه دکل جدید پیدا شد تا اسپارتا و تام و باقی فن بویای بیکار بتونن ازش آویزون بشن
از نظر شمادلقکا زمانی که فالوت میاد صدر جدول پلتفرما بخاطر مایکروسافته ولی وقتی یه گندی میزنه گردن نمیگیرن و م.اله میکشین؟
من دقیق میتونم همچین منطقی رو در مورد تو بکار ببرم به این شکل که هر وقت مثلا مایکروسافت خراب میکنه میای با قدرت حمله میکنی و هیت میدی و اما اگه در جایی موفق باشی مطلقا میگی هیچ ربطی به مایکروسافت نداره با تمام احترام بگم مدت هاست دنبال میکنم خبرها رو تو این سایت تو همون کاربر starfaild هستی تو بدترین کاربر سایت هستی تو نه وجدان داری نه شرافت تنها کامنت هایی که میذاری فقط و فقط هیت دادن بازی ها و خود مایکروسافت حتی نشده یکبار کامنت بدی در مورد بازی های سونی واقعا دلیلت از این رفتارها چیه؟ میخوای بهت صد آفرین بگیم ؟ یا میخوای به دنیا نشون بدی خیلی خفن و متفاوت هستی؟ دقیقا چی خیلی دوست دارم بدونم و جوابم رو بدی
.واقعا هایپم
فکر کن به اسپارتا بخندیم
نقد استلار بلید چی شد؟
این کمپانی هم داره یوبیسافت گونه رفتار میکنه
یه روز نرمال بتزدا از ۲۰۱۲ به بعد :
۲۰۱۲ به قبل هم همین بود فقط شما باهاش آشنایی نداشتی
بالاخره بتسدا رو به شاهکارای پرباگش میشناسن:))))
سلام میدونم بی ربطه ولی کسی هست بریم فسموفوبیا کرک انلاین؟
فالوتی که مشکل یا باگ نداشته باشه ، فالوت نیست 🤣
یه کامنت حق
بیایم صادق باشیم بتسدا بعد از نسل ۷ دیگه یادش رفته چجوری میشه بازی بی نقصی ساخت و دیگه بیش تر از این ازش توقعی نمیره . موتور گرافیکی که همیشه انگار یه نسل عقب هست . درباره گیمپلی مبارزات هم خودتون در جریانید
اما با این حال بازم به نظر خودم بتسدا قطعا یکی از سه استودیو برتر در زمینه خلق بازی های آر پی جی هست و خاطراتی که با سری فالوت ( TES بماند ) مخصوصا نسخه نیو وگاس و نسخه سوم ساخته تکرار نشدنی هست . اونقدر در خلق دنیا بی همتا هست آدم میتونه چشمشو به روی باگ و مشکلات ببنده نمونش اسکایریم که کافیه یه سرچ تو یوتوب کنید ببینید ساعت ها تکرار میکنم ساعت ها باگ های مختلف برای مشاهده هست اما نتیجه چی شد ؟ اسکایریم یکی از مهم ترین و بهترین بازی های نسل هفت شد و منبع الهام خیلی از بازی های بعد خودش !
و در آخر بگم در بازی های جهان باز دی باگ کردن خیلی سخت و تا حدودی به صورت تمام کمال دی باگ کردن ناشدنی هست . بازی های خطی رو نباید با اپن ورلد مقایسه کرد اما با این حال لیاقت این سری غول یه آپدیت نسل بعدی در حد و اندازه های آپدیت سی دی پراجکت برای ویچر ۳ هست نه این آپدیت معمولی ….
بازی بی نقص؟ داریم اصلا از این چیزی که در موردش حرف می زنی؟ نسخه نیووگاس رو هم بتسدا نساخته فقط asset هاش رو تامین کرده و موتور رو، مبارزات هم که تو استارفیلد عالی بود و مبارزات ضعیفی که می گین دقیقا مال همون نسل هفت و به خصوص قبل از فالوت ۴ بود.
نگاه کنین اساسا بازی با شدت اینتراکشن فالوت فعلی اصلا قابل مقایسه با ویچر نیست، ویچر اپن ورلد هست ولی سیستم اینتراکشن با اشیا و فیزیک خیلی ساده است به نسبت چیزی که بتسدا میسازه
آره داریم بازی بی نقص ! با یه مقایسه سر انگشتی اسکایریم و آبلیوین و فالوت ۳ و الدر اسکرولز موروویند بازی های بی نقص بتسدا حساب میشدن . مبارزات خشک و گرافیک از اول بیخ ریشه بتسدا بوده کیگفتم از نسل هفت به بعد ؟؟
نمیدونم چرا کل دنیا وقتی میدونه استارفیلد پر از مشکل هست فقط طرفدار های معدودش اینقد با آب و تاب ازش تعریف میکنن منتقد ها که نقدهای منفی بی شمار داشتن خود مردم هم نقداشون تو کلاینت ها منفی بود باز خودتون دوست دارین بحث رو ببرین سمت استارفیلد ( اینجا اصن بحث درباره فالوت بود نه استارفیلد )
اره با یه مقایسه سر انگشتی بازی های که نام بردم با فالوت ۴ و استارفیلد مشخص هست کدوم بازی بی نقص هست کدوم بازی نیست . هزینه و زمانی هم که براشون صرف شد محاسبه کن .
کی گفته اینتر اکشن ویچر ساده هست ؟ واقعا حرفی ندارم
شما یا کلمه بی نقص نمی دونی یعنی چی یا اینا رو بازی نکردی! تعداد کوئستایی که تو اسکایریم و فالوت ۳ قابل تکمیل نبود بالای ۲۰-۳۰ تا بود تو بازه لانچ، ماروویند و آبلیوین هم چندان حال بهتری نداشتن
اینتراکشن ویچر واقعا ساده و ابتدایی هست، شما نمی تونی چهارتا لیوان رو هم بچینی با یه لیوان دیگه بزنی بریزن، کاری که حتی تو فالوت ۳ هم میشد انجام بدی
مشکل استارفیلد این نبود که مکانیسم خوب کم داشت یا سیستم مبارزات ضعیف بود مشکلش اینه که اونقدری گسترده است که هر جاییش قابلیت بهبود زیادی داره، از سیستم اقتصاد که کارهایی که انجام میدی رو اقتصاد منطقهای تاثیر نداره (با افزایش عرضه، و ثبات تقاضا قیمت کم بشه) بگیر تا فایت های فضاپیما (که ضعیف تر از امثال eve و elite dangerous هست) و لوکیشن های کپی پیست شده که نباید وجود می داشتن و باید محیط کوچیکتر می شد مثل سری مس افکت که علی رغم فضایی بودن بازی در واقعیت بازی خیلی خیلی جمع و جور و محدود بود از نظر لوکیشن ها
صد در صد شما تو نسل ۷ مخاطب بتزدا نبودی :)) یکی از پر باگ ترین بازی های فالوت ۳ بود یعنی باگ تا خوده هسته گیم پلی یعنی فالوت ۷۶ زمان عرضه هزاران برابر بهتر فالوت ۳ بود بعد بتزدا بیخیال نشد داد دسته برو بچه ساختمون بقلی اونا نیو وگاس درست کردن از فالوت ۳ بدتر بود :)) بعد خود برو بچه بتزدا اومدن زدن رو دستشون با اسکاییرم :)) نسخه ps3 اینقدر باگ داشت که میگفتن بازی انحصار اکس باکسه و واسه بد جلوه دادن ps اینطوری روش ریلیز شده :))
فالوت سه که جزو بیگ وینر های ۲۰۰۸ بوده شده پر باگ ترین بازی :)))))) اونوقت فالوت ۷۶ که سر سه ماه دد شد شده بازی بهتر :)))
عزیزم اون فقط تو پلی تیری مشکل داشت چون شیر رم و وی رم تو کنسول سونی اونموقع نداشت . دی باگ کردن سال ۲۰۰۸ و سخت افزار های اونموقع هم با ده سال بعدش با فالوت ۷۶ مقایسه میکنی ؟؟ که تازه اونم تر زد . همین الان نمرات منتقد ها و مردم ثابت میکنن فالوت ۳ چی بود
سر همین فالوت ۷۶ بتسدا صد بار آپدیت داد بعد از گذشت ۶ سال . فالوت ۳ رو که به قول خودت داد دست ساختمون بغلی سال بعدش نیو وگاس رو داد .
جواب اون یکی دوست عزیزمون هم بود که تاکید داشت ابسیدین ساخته نه بتسدا تو کمتر از یه سال ابسیدیان مال این حرفا نیست بازی ای به عظمت فالوت نیووگاس بسازه هسته اصلی رو از فالوت سه برداشتن و همکاری مستقیم داشتن برا همین بتسدا همه کاره بود و خودش پابلیشش کرد .
شما که از مخاطب بودن حرف میزدی کل کامیونیتی های فالوت بعد اومدن فالوت ۴ بازی رو ناامید کننده خطاب کردن حتی یه سری از منتقد ها تو متن هاشون . ناامید کننده به معنی بد بودن نیست به معنی پسرفت هست ( نداشتن پیشرفت قابل انتظار ) راجع به استارفیلد هم که خودت در جریانی :))))
فالوت ۷۶ برای کاربر های پلی استیشن فقط دد شد من روز اول خریدمش و هنوزم دارم پلی میدم ۱ روز سرور خالی ندیدم 🙂 همیشه تا بیخ پر بوده من نمیفهمم این کاربرای ایرانی الکی میگن فلان بازی مرد فلان بازی کارش تمومه !!! چطوری روتون میشه همچین چیز هایی بگید فالوت ۷۶ تو تاپ ۵ بهترین mmo ها همیشه بود از لحضه ریلیز تا الان
بله فالوت ۳ به شدت پر باگ بود و هنوزم حتی بعد مود های کامینیوتی پچ هنوزم پر از باگه
اسکایریم به شدت باگی بود
دیباگ کردن چه ارتباطی داره به سال انتشار بازی همون زمان ها نسخه هایی از بازی ها کوچک تری وجود داشت که باگی نداشتن !
ببین شما مخاطب فالوت و بتزدا نیستی چون حرفات جور در نمیاد با هم بتزدا از وقتی تو سری خورد که واسه پلی استیشن بازی منتشر کرد این اشتباهش بود شما ها هیچی از گیم نمیدونید دنبال ایرادید بزرگی بازی مقیاس واسه شما مهم نیست شما دنبال فیلمید فالوت ۳ فالوت نیو وگاس پر از باگ بودن تو زمان عرضه و این چیزیه که همه ما از بتزدا انتظار داریم بازی بزرگ فیزیک عجیب کار خونه باگ هست
فالوت ۴ هم شاهکار بود واسه خودش بله تو نقش آفرینی ضعیف تر از نسخه های قبلی بود تو گیم پلی و مکانیک ها ۱۰۰ پله بالاتر هر چیزی به جای خود
در آخر برگرد رچت و کلانک ت رو بازی کن شما به این کامیونیتی نمیخوری
من که اجرا کردم رو سری ایکس بدون کوچکترین مشکلی داره اجرا میشه اونم ۶۰ فریم روان من نمیدونم این ایرادات رو از کجا اوردن؟
Fallout 4 No Change Edition
حداقل از the last of us scam edition بهتره
Bethesda Never Changes
War never changes
باگه خو
چیزه خاصی نیست با چندتا آپدیت ریز حل میشه
یکی از مشکلات وقتی میخوای سیو کنی هنگ وکرش رو پلی استیشن ۵امروز چند بار شداما کیفیت ورزولیشن مخصوصا fpsتو بازی واقعا چشمگیر
باگ های بتزا واقعا آزاردهنده نیستن
بجاش بازی هاش خیلی سرگرم کننده هستن
یادمه فال اوت ۴ کاری با من کرد که طلوع خورشید دیدم و از اون موقع یک ساعت زیر TV قرار دادم😄
من روی پیسی آپدیتش کردم الان مشکل لودینگ طولانی اونم فقط موقع خروج از ساختمون دارم. برای فست تراول و ورود به ساختمونا خیلی لودینگش تغییری نکرده ولی موقعی که می خوای از یک ساختمون خارج بشی واقعا لودینگش وحشتناک طولانی شده.
خراب شدن ماد ها با هر آپدیت چیز جدیدی نیست. من اینو با سایبرپانک ، اسکایریم و ماینکرفت تجربه کردم
تیپیکال بتسدا..
زیاد نگرانش نباشید بعد چند ماه درست میشه (اگه بتسدا باز نیستید)