Koei Tecmo پس از فروش ضعیف Rise of the Ronin و دیگر بازیها، پیشبینی مالی خود را تغییر داده است
شرکت مالک استودیوی Team Ninja، پس از عملکرد ضعیف بازیها در سال مالی گذشته، از جمله Rise of the Ronin، انتظارات خود را دستخوش تغییر قرار داده است.
در فایل مالیای که Koei Tecmo در مورد سال مالی گذشته منتشر کرده است، اعلام شده که این شرکت به دلیل عملکرد پایینتر از انتظار بازیها، مقدار فروش پیشبینی شده محصولات خود را تغییر داده است. مقدار فروش مورد انتظار این شرکت ۱۱ درصد کاهش یافته و درآمد عملیاتی نیز با ۲۸ درصد کاهش مواجه شده است. همچنین مقدار فروش نرمافزارها نتوانسته به عدد پیشبینی شده ۷۰ میلیون دلاری برسد.
هرچند فایل منتشر شده به طور دقیق به Rise of the Ronin اشاره نکرده، اما مقدار فروش آن در آمار داده شده حساب شده است. در ادامه گفته شده که این شرکت درباره پیشبینیهای مربوط به فروش خالص و درآمد عملیاتی تجدید نظر کرده است. این اتفاق در نتیجه عملکرد بازیهایی است که در سال مالی گذشته عرضه شده بودند. البته از سوی دیگر، Koei Tecmo توانسته است با نظارت دقیق بر بازارهای مالی، عملیاتهای خود را به خوبی مدیریت کند و درآمد و مخارج غیرعملیاتی به میزان قابل توجهای از مقدار پیشبینی شده بالاتر بوده است. از نظر مقدار فروش خالص، Koei Temco پیشتر انتظار فروش خالص ۹۵,۰۰۰ ینی داشته که این رقم اکنون به ۸۴,۰۰۰ ین تغییر پیدا کرده است.
با وجود این که فروش Rise of the Ronin پایینتر از انتظارات Koei Tecmo بوده، این اثر در ژاپن فروش نسبتا خوبی داشته است. طبق گزارش رسانه Famitsu، بازی Rise of the Ronin علیرغم اینکه در هفته اول عرضه برای مدت زمان کمتری در دسترس بوده است، توانسته از نظر مقدار فروش فیزیکی بهتر از بازی Dragon’s Dogma 2 عمل کند. در هفته دوم پس از عرضه نیز این بازی توانست ۲۰,۱۳۹ نسخه دیگر به فروش برساند. این درحالی بود که بازی Dragon’s Dogma 2 در هفته دومش، تنها ۹,۱۷۲ نسخه فروش داشت.
بازی Rise of the Ronin به صورت انحصاری برای PS5 در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
واقعا نمیدونم اینا ۷ سال داشتن برای این بازی چیکار میکردن
درسته خیلی بازی بدیه یعنی واقعاااا بده ، من خیلی تلاش کردم ازش لذت ببرم ولی ممکن نبود
ولی اگه بازیش کنی میبینی ک واقعا پاش زحمت کشیده شده شاید ب زمان بیشتری نیاز داشته چون گیم پتانسیل بالایی داشت
خیلی باید روش کار کنن
اول باید موتورشونو درست کنن
بعد یه دستی به گیم پلی بکشن
یه چنتا طراح بیارن که بازی انقدر از نظر طراحی محیط ضعیف نباشه
وضع داستانشو نمیدونم ولی اکثرا گفتن خوب بوده
۷ سال پروسه ساخت، به این شکل نبوده که صرفاً روی این بازی کار کنن. wo long و nioh 2 هم در دست ساخت بوده طی این بازه. چیزی که در زمان معرفی ROTR ذکر کردن، این بود که از هفت سال پیش پروژه «کلید» خورد و اتفاقا متذکر شدن که پروسۀ ساخت آرام و آزادانه پیش میرفته و متمرکز نبودن روی همین یک بازی، مشخص شد که دو بازی دیگه برای مدت طولانی در اولویت بودن.
نقل قول:
It was seven years ago when we first began this project. And since then, the development has progressed slowly and freely, much like the spirit of a Ronin.
مثل سوایساید و راک استدی تک بازی نداشتن
نیو۲ هم بود
یادش بخیر قبل عرضه اکثرا پیش بینی بالا 5m رو برا این پروژه در نظر
داشتن!
ولی واقعا در حد انتظار نبود!
منم فکر میکردم حد اقل یه چیزی بین نیو ۱ و ۲ بشه
نه انقدر پایین
الان دیگه مثل نسل ۷ و ۸ نیست که پلیر ها رو حساب انحصاری بودن به یک بازی جذب بشن
دیگه هر شرکتی که صاحب کنسول نباشه و انحصاری بسازه مرتکب اشتباه بزرگی شده
حتی به نظرم سونی و مایکروسافت هم با انحصاری ساختن دارن ضرر میکنن چون از فروش کنسول سود چندانی نمیکنن و انحصاری هاشونم اکثرا به خاطر گرافیک واقع گرایانه و موشن کپچر بودجه های چند صد میلیونی دارن و با انحصاری شدن فقط فروششون رو محدود تر میکنن
تنها شرکتی که از انحصار سود کسب میکنه نینتندو که هم از فروش کنسول سود میکنه و هم بازی هاش بودجه زیادی ندارن
عزیز، سونی انحصاری میزنه که جذب کنسولش بشید. وقتی کنسول بخرید، تهش از psn هم خرید میکنید، پلاس میخرید و ….. الان هم که با تاخیر بازی ها رو برای pc میزنه تا یکم سود بیشتری ببره. حالا مایکرو هم با گیم پس کاربر ها رو میکشه سمت خودش ( به فرض اینکه انحصاری ها رو برای PS هم بده که اون هم به احتمال زیاد با تاخیر ۱-۲ سال ه )
این بازی در حقش بد کردند ، من اواسط بازی هستم ، لذت بردم تا اینجا گیم پلی درگیر کننده مبارزات ، موسیقی زیبا ، داستان تاریخی و خوب ، گرافیک هنری زیبا ، اما ضعف در نمایش تکسچر که من اصلن اهمیت نمیدم به این موضوع اخه کسی که تو بازی درگیر گیمپلی هستش که نمیاد زوم کنه روی یک دیوار ببینه که سطح تکسچر در چه اندازست ! هوش مصنوعی دشمنها هم تو مبارزات عالیه اما در حالت مخفی کاری یکم مشکل داره که زیاد اونم به چشم نمیاد، بازی ۳ تا چپتر کلی داره هر چپتر چند بخش داره که بسیار طولانیش میکنه ، مناظر هر چپتر با تغییر شهر همراهه و کلن عوض میشه و خیلی زیبا میشه ، سبک مبارزات با هر سلاح دارای چندین حالته و هر کدومش بسیار در مبارزات تاثیر گذاره طوری که حتمن باید تغییر بدید تا بتونید راحت تر نبردتون و پیروز بشید ، بازی داری شخصیتهای بسیار زیادیه که داستانهای خودشون و دارن ودر روند داستانی تاثیر گذارند، سیستم انتخاب دیالوگ یکم سادست اما بعضیهاشون روند داستان بازی و قصه گویی رو کامل تغییر میدن. دوستان امیدوارم خودتون بازی رو تجربه کنید و لذت ببرید ، نگذارید چند نفر که اسمشون گذاشتند منتقد برای تجربه شما تصمیم بگیرند ، در کل گوست اف سوشیما برای من امتیاز ۹ رو داشت رایز اف د رونین نمره ۸.۵.
منم اواسط بازی بودم گذاشتم کنار ، شاید من خیلی سخت گیرم ولی از لحاظ گرافیکی خیلییییی مشکل داشت ، کلا اگر مشکلات گرافیکی رو نداشت هم ب نظرم مقایسش با گوست خنده داره ، من ک ب نظرم پولمو ریختم دور
ولی واقعا نظر منتقدا دو هزارم نمی ارزه و این برای من ثابت شدس( ن اینکه چرت بگن پارامترهای مد نظرشون برای یه گیم خوب خیلییییی پرته و گیره الکیه بعضا)
اخه چه توجیهی داره بازی برای نسل ۹ عرضه میکنه باگرافیک نسل ۷
خساست هم حد و اندازه داره اقای koei tecmo
بودجه
حداقل پورت نسل ۸ میزد
شرکت هایی مثل این و یویبیسافت حقشونه که زمین بخورن به شخصه از تعطیلی اپیک گیمز هم لذت میبرم به علت شیردوشی با فورتنایت
بازی ساختی با گرافیک پلی دو و گیم پلی نه چندان خوب انتظار داشتی بترکونه؟ من شخصا بازیو نخریدم رو کنسول رفیقم دیدم و اصلا خوشم نیومد. قرار نیس هرچی بازی جدید میاد بخریم که. فروش ضعیف سازنده رو وادار میکنه که توی محصول نهایی خودش دقت بیشتری به خرج بده و الابختکی بازیو نده بیرون
این بازی هر ایرادی داشته باشه اما گیمپلی بسیار بسیار خوب و عالی داره، گرافیک بازی خوب نیست اما.
عزیز من والا که سونی با اون عظمت هم فروش نسخه های pc بازی هاش سرپا نگه اش داشته بعد شما بازی رو انحصاری برا ps5 منتشر کردی اونم بازی سولزلایک بازی ات و برا pc منتشر کن بعد آمار فروش منتشر کن
بازی به خودی خود خوبه مشکلش گرفیکشه که نسل جدید پسند نیست خداییش
اکشنش واقعا خوب نیست بازی
داستانش اصلا جذبت نمیکنه
صداگذاریا چندان قوی نیستن
بازیو بزاری رو شصت فریم واقعا گرافیکش خنده دار میشه
واقعا خوب نیست بازیش چون انحصاریه نباید طرفداریشو کنیم
سخت نگیر سعید
سخت نگیری عاقبتت میشه کامیونیتیه ایکس باکس که هفت سال باید منتظر بمونن واسه یه تجربه ۶ ساعته
😂😂😂
تا اونجا که من خوندم، مشکل فقط گرافیک فنی نیست. مثلا طراحی open world بازی کاملا منسوخ شده هست.
آقا دنیا تغییر. کرده اون کسی داره بازی میسازه باید بفهمه سطح توقع افراد جامعه برای ی گیم بالاست نمیشه بیای کیفیت ۱۰ سال پیش بدی گیمر امروزی بگی بفرما پلی کن آخه چیه پلی کنه بنده خدا این همه خرج کرده پول مانیتور ۲۰ میلیون انتظار داره خروجی بالا کیفیت بصری عالی براش ایجاد بشه نه ایکنه فقط چون گیم پلی بازی خوب هست از اصل حرف یعنی گرافیک بازی غافل بشی به هر حال حق بیشتر شرکت ها هستن نیروه هاشون اخراج میکنن مشخص نیست چی میسازن ۹۰ درصد مبارزات تکراری مراحل جانبی همه مثل هم
عوضش اینه که زحمت کشیدن رو گیم پلی کار کردن و گیم پلی خوبی داره🤡🤡🤡
بازی گرافیک نسل هفت😑
انتظار فروش ۵ میلیونی داشتن که واقعا زیاد بود طبیعیه انتظار رو پایین بیارن
امتیاز ضعیف
فروش ضعیف
تموم شو و رفت،سونی فن میتونی سوگواری کنی
بازی ساختی با گرافیک نسل ۷ بعد انتظار داری ۱۰ میلیون نسخه بفروشه؟
نسل بعد و این بازیها جای انیموشا خالی
این همه تو بخش سخت افزار دستشان بازه واقعا چی بازیهایی درست میکنن کم کاری بیداد میکند