ظاهراً سازنده It Takes Two بازی بعدی خود را در اواخر امسال معرفی خواهد کرد
به نظر میرسد استودیوی هیزلایت (Hazelight Studios)، توسعهدهندهی عناوین It Takes Two و A Way Out، قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی از پروژهی بعدی خود رونمایی کند.
صفحهی توییتر هیزلایت با انتشار متنی اعلام کرد که در نوامبر امسال ۱۰ سالگی تاسیس این استودیو را جشن خواهد گرفت. همچنین در ادامهی این توییت اشاره گردید که اعضای این استودیو روی چیزی کار میکنند که در اواخر امسال بیشتر در مورد آن صحبت خواهد شد. با توجه به سابقهی این استودیو در ساخت عناوین کواپ، انتظار میرود پروژهی بعدی این سازنده نیز کواپ محور باشد.
بازی It Takes Two آخرین ساختهی استودیوی هیزلایت محسوب میشود. مدتی پیش اعلام شد که فروش این بازی از ۱۶ میلیون نسخه عبور کرده است و بیش از ۳۰ میلیون پلیر آن را در همهی پلتفرمها تجربه کردهاند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
با این که استودیوش تقریبا ایندی یا نهایتا AA ساز محسوب میشه ولی به هر حال GOTY 2021 با این استودیو کاری کرد که انتظارات ازش به شدت بالاست حتی در کمترین حد نامزد شدن GOTY 2025 !!!
انتظار زیاد و غیر منطقی اصلا خوب نیست
بنظرتون بازی بعدی هم کوآپ میشه؟
این استودیو کلا کوآپ سازه
دقیقا.امیدوارم از زیر این فشار سربلند بیرون بیاد.
بشخصه بازی its takes two و a way out رو تجربه و لذت بردم.
نامزد شدنش که قطعیه
حق وی اوتم بود
It Takes Two که واقعا عالی بود.لحظه به لحظش لذت بردم و پلاتش هم کردم. امیدوارم بازی بعدیشون هم یه چیزی تو مایه های همین حال و هوا باشه
داداش تو کلا تو کار پلاتی؟😂 پلات نکنی خوابت نمیبره 😂
والا بنظر منم تا وقتی یه گیم رو ۱۰۰ درصد نکردی هنوز به ارزش و استفاده واقعی ازش نرسیدی
جناب snowgirl صد در صد با حرفت موافقم. باورت میشه بعضی وقتا برام پیش اومده دور چهارم یه بازی هستم یعنی بار چهارمه که دارم میرمش تا فلان تروفی و بگیرم .یهو میبینی عه من تو این سه دور این صحنه از بازی و ندیده بودم یا نمیدونستم. پلات کردن یه بازی کاری با تو میکنه که اون بازی و حفظ بشی یعنی چشم بسته میتونی کل مسیر و محیط بازی و همه چیز تو ذهنت حک بشه
دقیقا
خوش بحالت از نسل هفت به اینور یه دونه بازی ییشتز از یه دور نرفتم غیر سولز لایکا
من زیاد یه بازیو بازی میکنم ولی معمولا دنبال پلات کردن نیستم
نمیشه واقعا گفت تو کار پلاتم.معمولا فقط بازیهایی که خیلی دوست دارم و پلات میکنم .ولی یه سری بازی هام هستن وقتی تمومش میکنم میبینم مثلا ۷۰ درصد تروفیهاشو گرفتم یه نگاه میکنم ببینم اگه زیاد دردسر نداره میرم برای پلاتش.
پلت کردن یه گیم واقعا لذت بخش و چالش بر انگیزیه ولی نکته اینه که چه گیمی باشه ؟ ارزش پلت کردن رو داشته باشه یا نه .
به نظر من بهترین گیم از نظر پلت کردن واقعا God of war 2018 بود . چالشایی که اچیومنتاش داشت به شدت استاندارد بود .
فکر کن شما بازی رو تا آخر میری و تموم میکنی . اما همچنان میتونی بازی رو پلت کنی و هیچ کوستی فیلد نمیشه !! دیگه چی میخواید از یک گیم ؟
متسفانه رگنوراک رو چون بازی نکردم نمیدونم اونم به همین صورته یا نه ، دوستانی که میدونن بگن . مرسی =)
اره تو رگناروک بعدش میتونی تو مپ ماموریتای فرعی رو بری
با یک گیم پلی و داستان جذاب و بسیار زیبا با هم بودن رو و ارزشی که داره رو نشون داد هیچکاری شما تنهایی نمیتونی انجام بدی باس فایتها همه روزمرگی هایی هستن که شمارو از دور هم بودن و خانواده رو از جمع بودن دور میکنن نویسنده و کارگردان بازی درد فرزند طلاق بودن رو به پدر مادرا یاداوری کرد که بدونن بچه ها متوجه هستن و در تنهایی شون غصه میخورن و اون اشکی که شروع ماجرا بود .پدر و مادر مجدادا فرصت با هم بودن رو پیدا کردن و در کنار هم حل مشکلات رو واقعا کارگردان بازی حرفش درست بود(البته به شوخی)که هر کی از بازی من بدش اومد من ده هزار دلار بهش میدم دقیق یادمه این شوخیش در هر صورت این بازی رو برید به اونا نشون بدید که میگن غربی ها بی خانواده هستن و مفهوم خانواده براشون بی معنی هر چند این افراد و تفکرات طرد شده هستن ولی همونا این بازی رو بهشون نشون بدی گرچه مقاومت این تفکرات مقابل فهمیدن خیلی بالاس بارها باهاشون بحث کردم و اخر با هوچی گری بردن بحث به سمت دیگه بیرجوابیشون رو توجیح کردن
هر سه تا بازیشون دوست داشتنی بودن
هم این بازی و هم a way out هر دوشاهکار بودن a way out یه مقدار از نظر گرافیک ضعیف بود نسبت به هم دوره های خودش و حتی از نظر گیم پلی مشکلای زیادی داشت ولی نسبت به هر اثری تجربه متفاوتی حساب میشد مخصوصا آزادی عملی که میداد و مینی گیم های فوق العادش و its takes two هم فوق العاده بود هم مشکلات گیم پلی و هم مشکلات گرافیکی رو حل کرد و در نتیجه یک شاهکار واقعی شد امیدوارم بازی بعدیشون هم تکامل بازی های قبلیشون باشه
It takes two بازی لذت بخش و کیوتی بود.
منتها بردن GOTY توی سال انتشارش رو میشه تا حدودی مدیون کمبود رقیب درخور دونست(هرچند خود من حدسم واسه برنده اون سال از بین RE و deathloop بود)
با اینکه این بازی اصلا بازی بدی نبود، همین بازی اگه یه سال دیرتر یا زود عرضه میشد، شانسی واسه کسب GOTY نداشت. یه همین جهت انتظار تکرار افتخار آفرینی نباید داشت از بازی جدید استودیوشون.
ولی میتونیم انتظار یه کوآپ خیلی فان رو داشته باشیم🤞
بنظرم حقش بود گاردینز آف گلکسیو فقط ازش بیشتر دوست داشتم که اونم بخاطر اینه که طرفدار گاردینز بودم مگرنه ایت تیکس تو بهتر بود رچت اند کانک و متروید دردم بازی نکردم ولی بین بازیایی که بازی کردم مستحق ترین بازی بود البته که بازی خوب نوآورانه نیومده بود بی تاثیر نبود بین بازیای اونسال شاید متروید میتونست ازش واقعا بهتر باشه که متاسفانه بازی نکردم ولی آره تو سالای قبل و بعدش هردوسال یه شاهکار حداقل منتشر شد ۲۰۲۰ هیدس اومد ۲۰۲۲ الدن رینگ که بازم بازیای مطرح دیگه این دوسالم از دث لوپ که رقیبش بود بهتر بودن
آخ خیلی منتظرشم عالی بود این بازیش
به به ، پس باید کم کم پول جمع کنم برای دستهی دوم
It2 اوج بازیسازی این استودیو بود…خیلی حال کردم و خریدمش که همیشه داشته باشمش...امیدوار بازی بعدی در همین حد خفن و سرگرم کننده و صد البته شاهکار باشه
کودک درون جوزف فارس (سازنده بازی) ADHD داره!
بازیش ترکیبی از سمّ با دوز بالا، شاهکار هنری، طنز باحال، سرگرم کننده و داستان فوق آبکی داشت!