شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
طبق برخی گزارشها، رهبران سابق استودیوی ۳۴۳ Industries کمپین بازی Halo Infinite را نابود کردهاند.
یک تولیدکننده محتوا به نام Rebs Gaming که به خاطر گزارش اخبار مربوط به سری بازیهای Halo شناخته میشود، متذکر شده است تیم توسعهی کمپین Infinite به صورت ایزوله و بدون همکاری با سایر بخشهای استودیو مشغول ساخت بازی بوده و این موضوع به فرسودگی آنها منجر شده است.
طبق صحبتهای Rebs Gaming، مدیران سابق استودیوی ۳۴۳ بر این باور بودند که با افزایش نیروی انسانی میتوان مشکلات را حل کرد، اما این رویکرد همکاری و نوآوری در طراحی بازی را تقویت نمیکند. تیم سازنده کمپین بازی از نبود همکاری و عدم دریافت توضیح در مورد تصمیمات مخرب رنج میبرد که باعث تشدید مشکلات شد. همچنین، برخلاف رویکرد تست گسترده در کمپین نسخههای قبلی سری Halo، هیچ تست خارجیای برای Infinite صورت نگرفت. تست داخلی بازخوردهایی را ارائه میداد تا اینکه رهبران استودیو ناگهان این تستها و جلسات حمایتی را متوقف کردند.
طبق گفتههای این یوتیوبر، عدم مشارکت رهبری استودیوی ۳۴۳ در تست بازی، پیشرفت آن را بیش از پیش کند کرد. تیم کمپین که فرسوده و تحت فشار بود، تلاش کرد تا با برگزاری رویدادهای یک هفتهای برنامهنویسی گروهی (Hackathon) روحیهی خود را تقویت کند که نتایج خوبی مانند نمونهی اولیهی Starfighter در بر داشت. با این حال، رهبری استودیو این رویدادها را لغو کرد و نمونههای اولیه را کنار گذاشت که باعث وخیمتر شدن روحیهی تیم شد. این اتفاق به نوبهی خود عاملی برای فرسودگی بیشتر منابع نیز به حساب میآمد.
پیش از این گزارش شده بود که استودیوی ۳۴۳ هیچ بستهالحاقی داستانیای برای کمپین Halo Infinite در دست ساخت ندارد. این گزارش با اطلاعات بالا تأیید میشود، که نشان میدهد این پروژه هرگز از مرحلهی تحقیق و توسعه (R&D) فراتر نرفته است.
طبق گفته جیسون شرایر (Jason Schreier) و جز کوردن (Jez Corden)، شایعات قبلی در مورد کنار گذاشته شدن بستههای الحاقی داستانی Halo Infinite به این دلیل است که چنین محتویاتی از ابتدا وجود نداشتهاند. استودیوی ۳۴۳ در حال حاضر روی بخش چندنفرهی بازی تمرکز دارد و هیچ بستهالحاقی داستانی برای Halo Infinite در دست ساخت نیست.
شایعات اولیه به این موضوع اشاره داشتند که قبل از خروج بانی راس (Bonnie Ross) از استودیو، جوزف استانن (Joseph Staten) در حال آمادهسازی برای عرضهی چند بستهالحاقی داستانی کوچک با یک تیم توسعه مجزا بود تا داستان بازی Halo Infinite را طی ماهها یا حتی سالها گسترش دهد. طبق این شایعه، برنامه مذکور زمانی متوقف شد که پیر هینتز (Pierre Hintze) و افراد کلیدی جدید پس از خروج Ross وارد استودیو شدند.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رسمی: سونی تایید کرد که قصد دارد شرکت مادر FromSoftware را خریداری کند
- ناتی داگ بازی Intergalactic: The Heretic Prophet را با الهام از Akira و Cowboy Bebop توسعه میدهد + اطلاعاتی از مضامین داستانی و بازیگران
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- تریلرهای جدیدی از مبارزات Assassin’s Creed Shadows منتشر شدند
نظرات
خوبیه ماجرا اینه که دکمه براین افراد زده شده اما من قبول ندارم کمپین این بازی ضعیف باشه و برای من واقعا لذت بخش بود گیمپلی بازی که شاهکار بود و من ۳ بار این بازی رو پلی دادم کمپینش رو پس نشون میده برای من خیلی عالی بوده
۳۴۳ کمپین خدایا
واقعا هیلونفتی یکی از بدترین بازی های این نسل ایکس باکس بود واقعا به سگانه بانجی نگاه کنین حسرت میخورین چرا این ایپی دست مایکروسافت و ۳۴۳ هس سر انجینش ۵۰۰ میلیون دلار بی زبون رو بجز هزینه ساختش ضرر زدن ..شد یه شوتر ددگیم کنار بقیه شوتراش کراس فایر و ردفال البته کالاف آخری هم به لطف مایکروسافت متاش ۵۰ شد
امیدوار بودم حداقل بلایی سر ولفنشتاین و دووم نیارن ولی چند وقت پیش دیدم طبق جاب لیستینگ این دو استودیو عناوین بعدیشون دارای المان های کواپ و آنلاین هس
حداقل ما شوتر داریمD
آره شوترای متا زرد و قرمز سونیم میتونست از اینکارا بکنه ولی کیفیت مهم تر از کمیت برای سونیه
بله مثل کیفیت تریلر سی جی ایه کیلزون
(اسپارتا) من اگه بجا تو بودم،بعد اون شر و ور هایی که تو پست رایز رونین گفتم دیگه لف میدادم از سایت!!!
بعد تو با کمال پرویی داری اینجا حرف از چی میزنی؟
اولا کدوم حرفم اشتباه بود بگو تا بحث کنیم
دوما کدوم شر و ور فشاریبلید منظورم اونایی بود که میگفتن متاش زرد میشه و با کراس فایر و ردفال ماینکرفت اشتباه گرفتن بازی از لحاظ تجاری موفق بود با درصد رضایت بالای ۸ فروشش تو ژاپن و اروپا و انگلیس خوب بوده و تو جدوله گوست وایر توکیو و اسک داسک فالز که پزشونو میدین متا ۷۵ شده و شکست خوردن این ۷۷ شده و موفقم بوده درضمن پیش بینی من در مورد سی فریم و ۹۰۰p بودن هلبلید که به حقیقت پیوست یادت نره
حداقل سونی بالای ۵ تا فرست و سکند پارتی تردپارتی از اول ۲۰۲۴ عرضه کرده فقط یکیش متا زرد بود که تردپارتی بود منظورم فوم استارزه ….ایکس باکس چی داشته دقیقا
خودتونم میدونین تو کویر هستین و برای بازیای سونی ۱۲۰ هزار امضا جمع میکنین ولی سعی دارین هواسارو پرت کنین
یه پالورلد هس که اونم همین روزاس از انحصار دربیاد
(اسپارتا) کدوم حرفت اشتباه نبود!؟؟
رسما اومدی گفتی روز نمراتش میبینمتون!!!
یعنی اون موقع که اینو گفتی،فکر میکردی متاش ۷۰بشه!!!؟
خودت با حرفات خندت نمیگیره؟!😂
رو هوایی یا رو زمین؟!!!😅😂
یعنی تو هیتر،انتظار داشتی متاش بشه۷۰؟😂
خب دیگه چرا اومدی گفتی روز انتشار نقد ها میبینمتون؟؟؟🤣😂
استارفیلد هم جزع ۱۰ گیم پر پلیر و پر فروش ۲۰۲۳ بود اما اون حساب نیست!
بعد رایز رونین حسابه!!!
الان متای ۷۷ با ۷۵ فرقش چیه؟!!
چی میگی “حداقل سونی بالای ۵ فرست و سکند پارتی تردپارتی از اول ۲۰۲۴ عرضه
کرده”
فرست پارتی عرضه کرده؟؟؟
کوووووووو!!!😂😅😚
چرا فرست پارتی نمیبینم؟؟؟ هیت نمیکنم ولی تا الان فرست پارتی ندیدم عرضه کنه!
ما تو کویر هستیم؟؟؟
فدا سرش!
.
حیف این برند که باید فنایی مثل شما داشته باشه🤦♂️
ببخشید این حرف رو میزنم،ولی با کمال احترام،چیزی جز فشار داخل شما نمیبینم با
این کامنت! و فقط پیداست که میخوای گند ها رو ماس مالی کنی!
من وقت بحث با آدم های هیتر رو ندارم عزیز!
از حرفات کاملا واضحه اپوزوسیون گیمفا یا همون فشاریبلیدی
(اسپارتا)
آقای محترم من Mr abd هستم.
آدرس اشتباه دادن بهت.
سکند پارتی هم میشه فرست پارتی حساب کرد فشاریبلید
لست ۲ روگلایک
استلاربلید
هلدایورز که شما براش امضا جمع میکنین
رایر او د رونین
سونی ناشر و صاحب آیپی هس
ایکس باکس در کویر بسر میبرد تا یه گیم ۶ ساعته دی ال سی بیاد که نمیشه گیم کامل حسابش کرد
تردپارتی و ایندی هم سونی ۳ یا ۴ تا داشته همشونم سبز و عالی مثل گرنبلو فانتزی _پسفیک درایورو….
ایکس باکس همون ایندی های متا زرد که سالای قبل حواله گیمپس میکرد هم امسال نمیده
(اسپارتا)
🤣😂🤭🤭
برا کی این چرندیات رو تایپ میکنی؟🤭😂
“فرست پارتی عرضه کرده؟؟؟
کوووووووو!!!😂😅😚
چرا فرست پارتی نمیبینم؟؟؟ هیت نمیکنم ولی تا الان فرست پارتی ندیدم عرضه کنه!”
داداش دیدنش ک اینشکلی نیست باید کنسول داشته باشی تا بتونی ببینیش😂😂
با چشم بصیرت میخایی ببینی😂😂
(یخچال) خب xbox هم تا الان چند فرست پارتی عرضه کرده،ولی
باید کنسولش رو داشته باشی تا با کیفیت ببینیش.😂🤭
مگه جعبه فن بعد عرضه استارفیلد و ردفال از سایت لفت داد ک این برای بازی ک بخاطر گرافیک هنریش ضعیف عملکرد بره
کی به کی میگه پررو
هیلو اینفینیتی رو به هرچی شوتره رو ایستگاهه ترجیح میدم
هیچوقت تو زندگیت بابیلون فال رو فراموش نکن اینو گفتم تا همیشه قبل هیت دادن به یادش بیوفتی و محو شی ولی اونقدز فن بوی هستی که بهت بر نمیخوره این چیزا راستی از کوانتوم ارور چه خبر 🤣
مودم فن سطحی
بابلیون فال اصلا تردپارتی بود و به پلی استیشن ربطی نداشتو رو پیسی هم اومده بود خود اشکوعر نخواست رو ایکسباکس بیاد کراس فایر سکند پارتی و دی وان گیمپس و انحصاری کامل ایکس باکس بود همچنین ردفال کاملا بر گردن خود ایکس باکسه
کوانتوم ارور هم تردپارتی بود و اصلا قراردادی بین سونی و سازندش امضا نشده و خودش خواسته فقط رو پلی استیشن منتشر بشه و میخواد بزور خودشو به سونی بچسبونه
ببین قبول کنی یا نه به گردن شما سونی فناس این بازیا بابیلون فال اونقدر اوضاعش وخیم بود که سروراشو خاموش کردن کلا با یک نفر پلیر
کوانتوم ارور هم هیچ جا جز پلی فایو در دسترس نیست 😂 پس در حال حاظر انحصاری کنسولی هستش و به گردنتونه
اینارو نمیگم که فکر کنی مثل تو هستما اینارو دارم از قصد میگم که بدونی یکی بخواد مثل خودت حرف بزنه چجوری حرف میزنه دقیقا مثل تو که چشم رو میبنده و همینجوری میگه بدون به ذره فکر و تفکر
وقتی قراردادی بسته نشده حرفات باطله خودتم میدونی ردفال و کراس فایر مایکروسافت ناشر بوده من با منطق حرف میزنم و فرست پارتی و تردپارتی رو جدا کردم توعم مثل سیروس نمیخوای قبول کنی مثل تو نیستم بی منطق بحرفم به این منطق بالدورز گیت ۳ هم انحصاری پلی استیشن بود پس افتخارات و گوتیش به پلی استیشن میرسه
مگه سونی پول داد براش؟
تبلیغ کرد براش؟
خود سازنده میخاست به زور خودشو بچسبونه به سونی
(اسپارتا) باشه ردفال به گردن ایکس باکسه ولی دیگه نبینم بگین های فای راش
به ایکس باکس ربط نداره!!!
حالا انگار های فاش راش مولتی ملتفرم چیه مثلا تازه رو پلی استیشن بهتر اجرا میشه اوکی گردن جعبه ناراحت نشو
“کوانتوم ارور چه خبر 🤣”
بازی مولتی پلتفرم؟
خوبه سلام میرسونه
والا ما که رو ایکس باکس ندیدیم حتی رو پی سی هم ندیدیم جز پلی فایو 🤣
هم انحصاری کنسولیه هم انحصار کامل پلی فایوه در حال حاظر
مگه سونی پول داد براش؟
تبلیغ کرد براش؟
خود سازنده میخاست به زور خودشو بچسبونه به سونی
(قبلی روی کامنت اشتباه ریپ خورد)
اسپارتا
از اسمت معلومه سونی فنی
حق Halo خیلی بیشتر از این ها هست. امیدوارم که نسخه قبلی مثل ۳گانه منفجر کنه
هیلو اینفینیت چند وقت پیش روی پیسی تجربه کردم و با احترام به تمام فناش متوجه شدم اصلا بازی من نیست
منم وقتی هیلو اینفینیت رو بازی کردم اولش زده شدم ساختار اپن وردش ابکی بودش فعالیت های عجیب غریبم توش نبود فقط گان پلیش خوب بود ولی کلی مکانیزم مثل قلابش سپرش بودن که توی مپ تخت و کم موانع بازی خیلی توی نبردا بدرد بخور نبود فقط میشد خودت رو بچسبونی به دشمنت اونم برای کسایی روی سختی بالا بازیو تجربه میکنن سمه بری وسط درجا میمیری پس مجبوری دور وایسی اونم پیس نبردو میگیره خسته کننده میشه ولی هرچی جلوتر میرفتم بازی بهتر میشد چون پایگاها پیچیده تر میشدن (پر از ساختمونو برجو ارتفاعات) اونجا تازه میشد از این مکانیزما درست استفاده کرد هیجان بازی رو خیلی زیاد کرده بود ازدید من اگه از اول جای اپن ورد ساختارش خطی میشد کمک میکرد محیط بهتری برای گیم پلی بازی بسازن جایی که اجازه مانور زیادی به بازیکن بده اجازه میداد که بازیو با خلاقیت ادامه بدن
من همیشه دلم می خواست برم هیلو کالکشن را بازی کنم ولی موقعی که نظرات بعضیا را زمان انتشار اینفنیت می خوندم که می گفتن این بازی بهترین نسخه سریه کلا پشیمون شدم چون اصلا از اینفنیت خوشم نیومد و همون وسطاش گذاشتمش کنار. حالا شاید اون موقع جو طوری بود که همه ازش به صورت تعصبی طرفداری کنن ولی الان از دوستان سوالی داشتم که بنظرتون به عنوان کسی که با اینفینیت حال نکرد برم کالکشن را بریزم یا نه؟
مستر چیف کالکشن عالیه حتما برو سراغش
اگه از هیلو اینفینیت خوشت نیاد یعنی کلا از هیلو خوشت نمیاد ، اگه هیلو ۵ یا ۴ بود میشد بهت پیشنهاد کرد
بعد ک میگم ۳۴۳ این شاهکار نابود کرد
ماله کش اعظم بلیدی فن فشاری میاد میگه
343 تمام تلاشش کرده 🤡
ماهم بارها گفتیم سانتا مونیکا گاد رو نابود کرد و ناتی داگ هم لست رو نابود کرد ماله کشی های اعظمی مثل تو قبول نکرده فکر کن گادی رو بساری که نهایتش یک ماه در موردش حرف بزنن بعدش سریع دد شد
گاد ۲۰۱۸ بیشتر از ۲۳میلیون نسخه فروخته
دقیقا چطوری گاد اف وار نابود کرده؟
اصلا خود سانتا مونیکا سازنده ۳گانه کلاسیک گاد و ۲گانه جدیدشه
ولی هیلو رو بانجی ساخت
از ۱۵۰ میلیون فن بیس سونی میشه شکست فاجعه بار به همین دلیل سونی در خال تلاش برای ناشر شدن و در قدم اول دنبال عرصه بازی هاش رو پیسی! اصلا گیرم هیلو نابود شد به تو و بقیه فشاری ها چه ربطی داره ؟ نه دقیقا میخوام بدونم به شماها چه ربطی داره ؟ وقتی نمیتونید پلی بدین پس دفعه بعد پست های مارو به گند نکشید
“از ۱۵۰ میلیون فن بیس سونی میشه شکست فاجعه بار”
میدونی مایکرو روز اوب روی pc هم بازیاش میده دیگه
میدونی جامعه کاربری اونجا بیشتره دیگه
میدونی هورایزن بعد چند سال اومد روی pc و فروش قوی دشت دیگه
میدونی بیشتر بازیا روی۳ پلتفرم به زور ۱۰میلیون میفروشن دیه
متای ۸۷ هیلو اینفینیت: آشغال
متای ۷۰ کیلزون شادوفال : شاهکار
یه شوتر نسل نهمی بگو که از هیلو اینفینیت بهتر باشه
رفتی از نسل ۶و۷ برای من مثال میاری؟
مگه کسی گفت کیلزون شاهکاره؟
“یه شوتر نسل نهمی بگو که از هیلو اینفینیت بهتر باشه”
هلدایورز۲
رزیدنت اویل ۴ ریمیک
اویل ۴
تیر خلاص به صنعت سروایو
(یخچال) هلدایورز متاش شد ۸۷یا۸۶؟!!!
رزیدنت اویل رو با شوتری مثل هیلو مقایسه میکنی؟؟؟
هلدایورز سرویس محوره جیگر
سرویس محور متاش همینه
بعدم چرا فروش و موفقیتش مقایسه نمیکنی
هیلو رو همه میگن گند زد
ولی کسی میگه هلدایورز گند زد؟
هلدایورز متای ۸۲ داره پایین تر متای فاجعه بار استارفیلد
بله بازی ک تا دیروز اسمشم بلد نبودید متاش از استارفیلد صنعت تقسیم کن کمتر شد
ولی همه از جمله خودتون میگید استارفیلد گند زد
ولی شنیدی کسی بگه هلدایورز خراب کرد؟ نشونم بده
حالا برگرد داخل غار
نه من کی گفتم استارفیلد گند زد، کسی هم که میگه یا بازی نکرده یا از دار دسته سهام داران عزیزه که تراوشات رسانه هارو داد میزنن
فکر کنم اختلال ۲ شخصیتی داری
اون یکی کاراکترت کنترلت گرفته دستش
همین ۲تا کامنت بالاتر نوشتی :
متای فاجعه بار استارفیلد
معنی فاجعه رو ک دیگه میدونی خداراشکر؟
عقل جعبه فن<<<<<<<<<<
ترولت کردم کودن🤣🦍
دد اسپیس ریمیک
داداش یه فیفا هم مثال میزدی دیگه
اونجا هم با پا توپ شوت میکنن
penitent one این موضوع مقایسه تو رو با جوکر و بتمن درمیون گزاشتم اونام خندشون گرف😐😂
چون بازی ارباب حلقه ها نداشتیم پس غلام شاهکار صنعت گیمه
اصلا گیم پلیشم دیدید؟
مستر چیف کالکشن
و اینفنیت
بازی کردم
من چقدر باهاشون بحث میکردم
میومدن میگفتن کمپین هیلو شاهکار بود 🤦
حالا اونو چجوری شاهکار حساب میکردن معلوم نیست
واقعا از تصمیم مایکروسافت از بابت اخراج سران i343 حمایت میکنم.هیلو اینفینیت از دو جهت ضربه خورد،یکی عجله برای رسوندن بازی برای لانچ کنسول یکیم تصمیم های احمقانه سران استودیو.
اینا همونایین که دکمشونو زدن ؟
یا خودشون لفت دادن
درهر صورت همین که دیگه تشریف ندارن عالیه :)
والا یکی از بهترین کمپین های سری رو داشت از هر هیلو فن قدیمی ای بپرسی
چرا؟ واقعا چرا؟ بهترین منابع مالی نیروی کار انجین خوب همه چیز هست تمام استودیوها دارن مبتلا میشن به این قانون نانوشته ی مزخرف که اگه به فرمول موفقیت دست پیدا کردی همون و تکرار کن عوضش نکن چون ریسک داره … تا الان اگه هیلو موفق بوده به خاطر همین تغییرات پر ریسک بوده که ازش استقبال شده امیدوارم اینداستری و مایکروسافت در قبال سیاست هاشون در مورد فرنچایز هیلو تجدید نظر کنن چون این مسیر عاقبت خوبی نداره
۳۴۳ مثل خود ماکروسافت شخصیت نداره
343 میبینم انگار تاتنهام میبینم
۳۴۳ بیشتر شبیه منچستر یونایتده تا تاتنهام
باعععع
منچستر الان اره
ولی فرگوسن بانجی
بزرگترین کمپانی جهان شخصیت نداره اما کمپانی آشغال سونی که دست رو هرچی گذاشته و نابود کرده شخصیت حتما داره درسته ؟
اره با راکستار همکاری کرد gta 3 انحصاری زمانی ps2
با ناتی داگ قبل تصاحب کرش بندیکوت
هر سال با اسکور قرار داد دارن همش بازی خوب عرضه میشه از فاینال فانتری ۱۶ پارسال اومد تا فاینال فانتزی ۷ ریبث امسال تا دی ال سی ۱۶ یکم سونی محتوا زیاد داره
حتی سونی شرکت هایی که صاحبش نیست خروجی هاش عالیه
چه برسه شرکت های داخلی
من خودم pc ps فنم تاحالا xbox نداشتم چون هر بازی که بخوام برای pc هست { استثنا هست ولی کمه }
بیشتر انگار تلاش کردن تا بازیو نابود کنن بجای اینکه بهترش کنن
پس چرا متای بازی نابود شده ، ۸۷ هست ؟!!
درسته ۸۷ شد ولی متاش پولی بود کاملا و زیر ۸۰ حقش بود
اتفاقا متای شبیه ساز پرتاب تبر و زامبی کشی متاهاشون پولی بوده و متای واقعی این اشغال ها زیر ۷۰ در اصل
اشکاتو پاک کن
بزن به چاک
اینجا چاک نداریم که بزنم بهش
ولی تا تو اشکاتو پاک نکنی جایی نمیرم
چشمات خشک شده 🤣
دقیقا مثل متای پولیه خیلی گیما
وقتی کلا دستت به دسته ایکس باکس هم نخورده و داری فقط هیت میدی
چون اینا دارن مربوط به نسخه های اولیه اینفینیت صحبت میکنن و اینفینیت ۳ بار موقع ساخت ریبوت شد
۸۷ واقعا برا یه گیم نابود شده عجیبه ! 😂 اگه خوب بود چند میشد؟
جبهه گیری ها ، فن بازی ها و مخصوصا جنگ های کنسولی هم به ویژه طی چند سال اخیر در متاکریتیک و نمره دهی به بازی ها متاسفانه کم دخیل نبوده .
وگرنه برای نمونه از یه بازی مثل گوست آو سوشیما با متای ۸۳ تقریبا به عنوان شاهکار یاد میشه یا مثلا دث استرندینگ با متای ۸۲ رو هم یه عده مسخره می کنن یه عده هم برچسب شاهکار بهش می زنن !!
من قسمت داستانی رو رفتم
گیم پلی که خیلی خوب و لذت بخش بود طراحی های محیطی هم خوب بود ولی داستانش واقعا چیز خاصی نبود و اونقدرا هم داستان هیلو رو پیش نبرد
یعنی چی؟دیگه بازی انلاین میشه؟و داستانی و کمپین نداره؟
پس حالا معلوم شد …..
یه مدتی بود هی داشتم کلنجار میرفتم که با این بازی انس بگیرم . حداقل یه هفته خودمو گذاشتم پاش. به امید اینکه بالاخره بیفته رو غلتک.
نه بابا …با احترام به تمامی دوستان این بازی خیلی خیلی تا تبدیل شدن به اون چیزی که تو نقد و بررسیا گفتن فاصله داره. تنها نو آوری بازی یدونه همون قلابش هست و اونم نتونستن اونجوری که باید تو بازی پیاده کنن. یه جا هایی میگیره . یه جاهایی نه…خیلی جاها اعصاب آدم رو خورد میکنه
البته اینم بگم ، بازی بدی نبود. باز به نسبت خیلی از شوترهای دیگه چفت و بست محکم تری داشت. تا یه حدی ازش خوشم اومد. ولی سایتهایی مثل زومجی یا ویجیانو یا حتی ign یه جور از بازی تعریف کردن من گفتم استاندارد های سبک اول شخص رو از نو تعریف کرده. معلوم شد همگی شدیداً فن بوی بودن.
من خودم نسخه ۲۰۱۲ کامبت ایوالود رو بازی کردم. اونجا تو زمان خودش با اون استاندارد ها خیلی از بقیه جلوتر بود و خداوکیلی هم بازی خوش دستی بود. الان با استاندارد های امروزی اینفینیت فقط یه هیلو پنج یکم پولیش شده ترد با گرافیک و انیمیشن های نرم تر هست. همین و بس
عزیزم این که تیتر خونی بد نیست ولی مقاله رو بخون این مال اول توسعه هست هیلو ۳ بار ریبوت شد
شر اند ور
برید نقد های بازی رو بخونید حتی یه نکته منفی در مورد بخش داستانی نگفتن و واقعا هم لذت بخش بود
در مورد توسعه مجزای بخش داستانی من مشکلش رو متوجه نمیشم مثلا صد یا دویست نفر با هم مثل یه تیم مستقل بخش داستانی رو توسعه دادن اشکالش چیه ؟
کمپین بازی واضحا نصفست ، کل ایده هایی که برا بازی داشتن نصف شد و بعد عرضه شد ، با این وضع واقعا عجیب بود که همچنان هیلو اینفینیت یه کمپین خیلی خوب رو ارائه داد ، یه پایه داستانی جدید و خوب ( اگه در ادامه بتونن گسترشش بدن) ، گیمپلی خوب و یه سندباکس و فیزیک عالی بین بقیه هیلو ها( البته که نبود اسلحه های قبلی هیلو ممکنه از نظر بقیه رتبه همین سندباکسو بیاره پایین)
به عنوان یه هیلو فن واقعا اینفینیت راضی کننده بود ، ولی یه هیلو نصفه بود ، انگار که هیلو ۳ odst رو برداری ، فقط بخش کمپبن rookie رو جدا کنی جاش مسترچیف بذاری…بدون یه بولت هل یا حتب بانشی و فانتوم و اسکورپیون هایی که تو سر کله هم بزنن( نیاز شدید به اسکرب )
اخ گفتی درگیری های بین اسکورپین و اسکرپ یاد هیلو سه افتادم. امیدوارم دوباره همچنین طراحی مراحل خفنی ببینیم توی هیلو های بعدی.
به نظرم اپن ورلد بودن بازی بیشتر ضربه را ضد.
من میگم که بازی همون روند خطی را ادامه بده مثل قبل یا اینکه نیمه اپن ورلد باشه. یعنی چند تا مپ اپن ورلد اما در مقیاس کوچک تر و بین اینا میتونه یه مرحله مجزا هم باشه مثل مرحله اول هیلو اینفینیت
مرحله اول هیلو واقعا به یادم موند ، خیلی خوب بود ، ولی هیلو ایتفینیت هم یه مرحله مثل مرحله ای که توی هیلو ۳ جلوی پیامبر حقیقت رو میگرفتیم میخواست