ظاهرا یکی از اولین سازندگان Halo دوباره روی این فرنچایز کار میکند
اخیراً گزارشهای زیادی در مورد مارکوس لهتو (Marcus Lehto) منتشر شده است. او کارگردان هنری Halo: Combat Evolved بود و به شدت در خلق یکی از نمادینترین شخصیتهای ویدیو گیم در تمام دوران (مستر چیف) مشارکت داشت.
پس از آن، او شرکت Bungie را ترک نمود و استودیوی V1 Interactive را راهاندازی کرد که متأسفانه پس از انتشار تنها بازی خود، یعنی Disintegration، مجبور به تعطیلی آن شد. این باعث گشت که مارکوس لهتو به استودیوی جدید سازنده Battlefield، یعنی Ridgeline Games، نقل مکان کند؛ اما او فقط دو سال در آنجا ماند؛ قبل از اینکه تصمیم به ترک آن بگیرد و پس از آن، آشکارا از کارفرمای سابق خود انتقاد کرد. خب او در حال حاضر مشغول به انجام چه کاری است؟ ما به طور قطع نمیدانیم؛ اما در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق)، او نوشته که با مشغول کار با موتور Unreal Engine 5 است (احتمالاً یک بار دیگر از موتور Frostbite شرکت EA انتقاد میکند) و بیان داشت:
واقعاً دوست دارم که بعد از حدود ۳ سال، دوباره مشغول به استفاده از Unreal Engine باشم. مهارتهای گذشتهام را کنار گذاشتم و به تمام چیزهای فوقالعادهای که در Unreal Engine 5 وجود دارد، عادت کردم.
متأسفانه، این هیچ سرنخی در مورد کاری که او در حال حاضر انجام میدهد، به ما ارائه نمیکند. همانطور که سازنده محتوا، Rebs Gaming، اشاره کرده، شایعات زیادی در مورد Halo بعدی که با Unreal Engine 5 توسعه مییابد وجود دارد. به خودی خود یک ارتباط بسیار مبهم بین این بازی و مارکوس لهتو به چشم میخورد و پستهای این بازیساز در پلتفرم اجتماعی X، بیش از پیش ما را گیج میکنند. میتوانیم تصور کنیم که مارکوس لهتو میخواهد به فرنچایز نمادین خود بازگردد و همچنین، استودیوی ۳۴۳ Industries میخواهد دانش او از سری Halo را در اختیار داشته باشد. البته این موارد تنها گمانهزنیهای خالص هستند و ما احتمالاً بهزودی اخبار رسمی بیشتری در مورد کارفرمای جدید مارکوس لهتو خواهیم شنید؛ اما تعجب نکنید اگر او دوباره مشغول ساخت یک Halo جدید باشد.
منبع: Gamereactor UK
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
به به به امیدوارم واقعا اینطور باشه و هیلو بعدی دوباره یه شاهکار باشه از همه نظر درست مثل هیلو های سه گانه اصلی 🔥🔥🔥
چرا هیچ کس از بتلفیلد حرف نمیزنه اون چی شد
رفتم ردیت رو چک کردم یه چیزای عجیبی گفته هیچ کس نفهمید
فقط اینو بگم که دایس دارع کمپین بازی رو نمیسازه
داره مولتی رو میسازه و یه استودیو جدید داره کمپین رو میسازه و بتل رویال رو یکی دیگه
اصلا خوب نیست
خب بکنیدش ۳ تا گیم
بتلفیلد هیچ چیز جدیدی نداره بودجه کم شده براش اکثر پلیرا کالاف فقط یه کاتسین هم داشته باشه ۷۰ دلار جاش میدن چون بتلفید دیرتر شروع کرد کسی زیاد سمتش نرفت
اگه اینطور باشه چیز عالییی در میادد هیلو در هر صورت پره پتانسیله
خبر خوبیه
هیلو الانم زیاد بد نیست ولی چون عنوان های بهتر ازش وجود داره ارزش تجربه پایین تری نسبت به بقیه داره ولی اگه مثل سه گانه اول باشه قطعا بعد مدت ها اثر ارزشمند میشه
Halo نماد Xbox
من که باهاش حال میکنم.
فکر نکنم کسی از halo خوشش نیاد❤️🔥
بالاخره خالق اصلی ایده هیلو کی بوده ؟ تا حالا ۱۰ تا خالق ازش دیدیم !
از کسی که بازی Disintegrition رو خلق کرد تا معرفی این فرد !
آره علامت تعجب گذاشتن خسته نشدی؟
خدای شوتر اول شخص و سوم شخص(هیلو و گرز) دارن برمیگردن
بیا که بهت نیاز دارن یه هیلو خالص بساز 🙂
زمانی که حرف از ناشر شدن ایکس باکس شده بود و همه بجز مترسک باور کرده بودن ، یه پستی اومده بود که میگفت فکر کنم مدیران ایکس باکس از سود راضی نیستند و میخوان ناشر بشن من اون موقع فقط میخواستم فحش بدم که آخه مرتیکه اصلا مگه بازیه خوبی دادی از نسل پیش تا الان ( نه این که کلا نداده باشه سه چهار تا فقط نهایت ) که انتظار سود داری . حرفم اینه که اگه این چیزایی که ما داریم از بازی های آینده و آینده ی ایکس باکس میبینیم واقعیت داشته باشه از گرز که میگن گرافیکش از هلبلید بهتره تا هیلیویی که خبرهای خوبی ازش میشنویم تا اون همه سری جدید که از هر کدوم داریم خبرهای خوب میشنویم ، و از اون ور گیم پس که کل بازی های اکتیویژن دارن میان روش ، اگر فروش ایکس باکس تا آخر نسل با اختلاف کم و گیم پس به نزدیکی ۲۰۰ میلیون نرسه اون موقع اینا تازه حق دارن ناشر شن .
شاید جاش اینجا نبود ولی از چند وقت پیش همش منتظر فرصت بودم تا بگم اینو 😅