گزارش: بازی بعدی Prince of Persia توسط سازندگان Dead Cells توسعه مییابد
طبق گزارش منتشر شده از سوی Insider Gaming، استودیوی Evil Empire، سازندۀ عنوان تحسین شدۀ Dead Cells، از سال ۲۰۱۹ روی بازی بعدی Prince of Persia تحت نام Rogue Prince of Persia کار میکند که در اواخر امسال به صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه خواهد شد. پر واضح است که Ubisoft وظیفۀ نشر را برعهده دارد.
منابع داخلی میگویند Rogue Prince of Persia یک اثر روگلایت خواهد بود که پس از عرضه بر اساس بازخورد طرفداران محتویات اضافه و بهروزرسانیهای رایگان دریافت میکند. گفته میشود که این عنوان برای ۴ سال اخیر در دست ساخت قرار داشته و پروژۀ مذکور به لطف صحبتهای میان Evil Empire و Ubisoft در مراسم GDC 2019 رخ داده است. همچنین، بازی از طراحی هنری کامیکهای Franco-Belgian الهام میگیرد.
هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده، اما منابع داخلی باور دارند اواخر امسال به صورت دسترسی زودهنگام (از طریق استیم) عرضه میشود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
بدبخت شاهزاده گیر کیا افتاده😶دارن هر ژانری گیرشون میاد روش امتحان میکنن
همین که شاهزاده زنده هست جای شکرش باقیه نسبت به آی پی های فراموش شده
باز جای شکر داره مثل اسپلینترسل نکردنش که فقط کارکتر اصلی را بندازن داخل بقیه بازیاشون.
یه دد سلز معذرت
نقدها و گیمپلی Dead Cells را نگاه کن.
POP های قدیمی دو بعدی بودن دیگه ولی تا حالا باید از ریمیک یه خبری میشد
ایشالله این یوبی به زمین داغ بخوره
حس خوبی بهش ندارم.
پس این پرنس آف پرشیا سنز آف تایمه ریمیک چی شد خبری نیس ازش دیگه
واقعا Dead Cells فوق العاده بود و یکی از بهترین پیکسل گرافیک هارو داره با اون گیم پلی خاص خودش که دوباره دلم خواست بازیش کنم
اخ اخ قراره گند بزنن به مجموعه پرنس اف پرشیا
یوبیسافت تنها کمپانی ای هست که میشه از جمله « چقدر احمقی اخه » استفاده کرد
ولی در این مورد به خصوص دست به خاک بزنه طلا میشه.
تبدیل به طلایی میشه که کسی ارزششو درک نمیکنه و این باعث میشه اون طلا بی ارزش بشه
صرفا مشکلش اینه که زیاد پروژه همزمان بر می داره، بعد هر کدوم از پروژه ها هم بودجه کم میاره هم نیروی انسانی که باعث میشه هم ایده های اولیه پخته نشه، production valueی آثارش هم پایین باشه، پولیش هم نتونه بکنه، در نتیجه بازی های با پتانسیل شاهکار شدن رو تبدیل به آثار صرفا خوب و متوسط رو به بالا میکنه
دقیقاً
این ریمیک سند اف تایم چی شد پس؟ از اون خبری نیست
ایشالا هر وقت اسکایریم ریمیک شد 😅
خبر خیلی مثبت و امیدوارکنندهایه ، POP The Lost Crown بازی نسبتاً موفق و سرگرمکنندهای بود اما در بحث سرعت گیمپلی و تنوع سلاح (و چند مورد جزئی دیگه) به گرد پای Dead Cells هم نمیرسید ، خصوصا بحث سرعتی که تفاوتشون باهم داخل دو بازی عین تفاوت دو ماشین پژو ۴۰۵ و فورد موستانگ میمونه…
یوبیسافت فقط منتظره ببینه کدوم بازیش یکم فروش کرده تا زخمش کنه اخرم میرینه توش انقدر ازش نسخه تکراریو بی محتواهو پر باگ میده هرچی خاطره ازون بازی داری نابود میشع