بازی Banishers: Ghosts of New Eden یک اثر AA است
استودیوی Don’t Nod، توسعهدهندهی عنوان اکشن نقشآفرینی Banishers: Ghosts of New Eden اعلام کرده است که این بازی یک اثر AAA محسوب نمیشود.
بازی Banishers: Ghosts of New Eden در فوریه گذشته منتشر شد و مجموعاً توانست نقدها و نمرات قابل قبولی را از سوی منتقدین دریافت کند. با توجه به مقیاس پروژه به نظر میرسید که عنوان مذکور یک اثر AAA باشد، اما استودیوی سازنده این موضوع را تکذیب کرده است.
آقای Stéphane Beauverger، کارگردان روایت Banishers: Ghosts of New Eden، در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت MP1st اعلام کرد که این بازی یک اثر AA بوده است.
وی در این باره گفت:
بازی Banishers یک اثر AAA نیست، بلکه یک عنوان AA محسوب میشود که به خوبی ساخته شده است و به آن افتخار میکنیم. ما با اراده و اشتیاقی که داریم، سعی کردیم تا یک تجربهی عالی را به مخاطب ارائه کنیم. از این رو، بازی ما دارای یک نقشه بزرگ و حجم عظیمی از محتوا است.
این توسعهدهنده در ادامه افزود Banishers: Ghosts of New Eden بر خلاف بازیهای روایت محور Don’t Nod مانند Life is Strange شامل ساختار گستردهتر ومحتوای بیشتری است.
ساختار بازی به ماهیت عنوانی که میسازیم بستگی دارد. بازیهای داستان محور مانند Life is Strange و Tell Me Why بیشتر به ساختار خطی نیاز دارند. در Banishers احساس کردیم که باید یک جهان باز خلق کنیم به بازیکنان اجازه دهیم اسرار New Eden را با سلیقه خودشان و به ترتیبی که راحتتر هستند، اکتشاف کنند.
با توجه به گستردگی و وسعت Banishers در مقایسه با پروژههای قبلی Don’t Nod، تعجبی ندارد که این بازی برای مدتی طولانی در حال توسعه بوده باشد. Stéphane Beauverger فاش کرد که این بازی در یک دوره ۴ الی ۵ ساله در دست ساخت بوده است.
تعریف زمان توسعه کامل برای یک بازی آسان نیست و این موضوع بستگی دارد که شما آن را چگونه در نظر بگیرید. از ابتدا؟ از اولین ایدهای که با یک مداد و یک کاغذ در مرحله اول طرح مفهومی نوشته میشود؟ از اولین سکانس قابل بازی؟ یا حتی پس از انتشار؛ چراکه افراد روی عرضهی بهروزرسانیها کار میکنند. با این حال، ساخت بازی Banishers بین ۴ الی ۵ سال به طول انجامیده است.
بازی Banishers: Ghosts of New Eden هماکنون بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی زیبای بود نسخه اول احتمال نسخه دوم هم جالب از کار در بیاد
یه چیز جالب در مورد نسخه ی pc بازی هست
یه باس فایت هست توی بازی به اسم پاپیتیِر یه جمله رو ان قدر ترسناک میگه توی نسخه ی کنسول حذفش کردند
i am alone
i am all alone
اگه وقت کردید برید نگاه کنید واقعا ترسناکه دم دوبلورش گرم
عجیبه که چرا حذفش کردن
بازی در کل خیلی خوب بود ولی یک ویژگی که دوست نداشتم این بود که بعضی نقاط مپ بسته بودن و باید حداقل ۴۰ درصد داستانو میرفتی تا قابلیت مربوط به باز کردن مسیرو پیدا میکردی که برای بازی های اپن ورلد ویژگی رو مخیه
دقیقا به تعداد نصف Aهای شاهکاری که تقریبا همزمان با این اومد !
راهنمایی : بازی مذکور از یوبیسافت بود 😅😅
skul and bons 😅
یوبیسافت : 👀
این نشون میده بازی های ایندی که فشار سرمایه گذار پشت شون نیست
فشار اسم بازی های بزرگ پشت شون نیست
اگه بازی شون شکست بخوره کل استودیو تعطیل نمیشه
همیشه خلاقانه تر و بهتر بازی میسازن و بازی های aa از بعضی از بازی های aaa مثل atlas fallen و …. ارزش بیشتری دارند
دروغه ۱۳هه بازی aaa هست
بازیه خوبیه گرافیک خوبی هم داره ولی گیم پلی معمولی داره بعد از چند ساعت بازی حدودا ۱۰ ساعت یکم گیم پلی بی روح و خشکی داره. ولی داستان بازی جالبه
AAAA : آیا من برایت شوخی هستم ؟