بهترین گوشی برای انجام بازی Call of Duty Warzone Mobile کدام است؟ - تکفارس 
بهترین گوشی برای انجام بازی Call of Duty Warzone Mobile کدام است؟ - تکفارس 
بهترین گوشی برای انجام بازی Call of Duty Warzone Mobile کدام است؟ - تکفارس 

بهترین گوشی برای انجام بازی Call of Duty Warzone Mobile کدام است؟

محمدامین حیدری
۷ فروردین ۱۴۰۳ - 09:20
Call of Duty Mobile Warzone

براساس گزارشی تازه، گوشی ایسوس راگ فون ۸ پرو موفق شده است تا عملکرد درخشانی نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس از خود در بازی Call of Duty Warzone Mobile نشان دهد.

باتوجه به تصویری که توسط Dame Tech منتشر شده است، سه گوشی پرچمدار آیفون ۱۵ پرو مکس، ایسوس راگ فون ۸ پرو و سامسونگ گلکسی S24 اولترا برای اجرای بازی Call of Duty Warzone Mobile استفاده شده‌اند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تنها آیفون ۱۵ پرو مکس برای اجرای بازی مذکور با تنظمیات گرافیکی Peak مورد بررسی قرار گرفته است.

دلیل عدم بررسی دو گوشی دیگر این است که هیچ یک از پرچمداران اندرویدی که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند، قادر به پشتیبانی از تنظمیات گرافیکی Peak نمی‌باشند؛ در حال حاضر مشخص نیست که این مشکل به دلیل عدم بهینه‌سازی نرم‌افزاری است یا اینکه پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت کافی برای پردازش کیفیت بالای تصاویر این بازی را ندارد.

در هرصورت پرچمداران نام‌برده عملکرد متفاوتی در تنظیمات گرافیکی High از خود نشان داده‌اند. گوشی ایسوس راگ فون ۸ پرو به دلیل ۷.۵ درصد سرعت بیشتر و ثبت نرخ فریم ۸۱.۳ فریم بر ثانیه، موفق شده است تا بهتر از آیفون ۱۵ پرو مکس ظاهر شود. از طرف دیگر گلکسی S24 اولترا با وجود دارا بودن نسخه اورکلاک‌شده پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، تنها به نرخ فریم ۵۶.۷ فریم بر ثانیه دست یافته است.

به احتمال زیاد گوشی راگ فون ۸ پرو با سیستم خنک‌کننده بهتر خود به پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 750 این امکان را داده است تا از حداکثر قدرت خود استفاده کنند؛ این امر موجب می‌شود تا پرچمدار ایسوس نرخ فریم بالاتری نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس کسب کند.

با این‌حال آنچه که درباره آیفون ۱۵ پرو مکس قابل توجه می‌باشد، این است که اگرچه پرچمدار اپل همانند راگ فون ۸ پرو از محفظه بخار بزرگی بهره نمی‌برد اما با حفظ دمای ثابت ۴۱ درجه سانتی‌گراد که برابر با دمای پرچمدار ایسوس می‌باشد، توانسته است نرخ فریم مناسبی ارائه دهد. احتمالا فرآیند ساخت ۳ نانومتری تراشه A17 Pro در مقایسه انجام‌شده به آیفون ۱۵ پرو مکس کمک شایانی کرده است.

گفتنی است که این پرچمدار اپل در هنگام اجرای بازی Call of Duty Warzone Mobile با تنظیمات گرافیکی Peak موفق به ثبت نرخ فریم ۶۲ فریم بر ثانیه شده است که همچنان تجربه‌ای روان برای کاربر به ارمغان می‌آورد. امیدواریم با عرضه پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام در اواخر امسال، موفق به اجرای بازی Call of Duty Warzone Mobile در بالاترین تنظیمات گرافیکی شویم تا بتوانیم مقایسه‌های بیشتری انجام دهیم.

با این‌حال اگر هم اکنون آیفون ۱۵ پرو مکس دارید یکی از افراد خوش شانس محسوب می‌شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید