اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد

اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد

مهدی قاسم‌پور
۱۲:۱۸ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد

استودیوی Remedy جزئیات جدیدی را از پروژه Condor، اسپین‌آف چندنفره Control، به اشتراک گذاشته.

بودجه اولیه توسعه این بازی که به عنوان اولین گام استودیوی Remedy به سمت بازی‌های مبتنی بر خدمات به حساب می‌آید، حدود ۲۵ میلیون یورو (۲۷.۱ میلیون دلار) است.

این اثر که بر روی موتور داخلی Remedy Northlight ساخته شده، قرار است امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس وارد فاز تولید کامل شود. رمدی در گزارش مالی سالانه خود درباره بازی گفت:

پس از حمله هیس (Hiss)، Oldest House در قرنطینه بوده و مملوء از نیروهای خطرناک فراطبیعی است. آخرین عضو اداره کنترل فدرال که در داخل آن به دام افتاده، برای به دست آوردن مجدد کنترل باید موضع بگیرد و دشمنان را عقب براند.

روزگارِ بسیار سخت نیازمند اقدامات جسورانه است و نیاز به مشارکت تمام افراد دارد. فرنچایز Control بزرگ‌تر از یک داستان یا یک شخصیت است.

با اسم رمز Condor، بازیکنان را به یک سفر جمعی به اعماق Oldest House دعوت می‌کنیم. در درون این خانه، آن‌ها با دشمنان و موانع بسیار زیادی روبه‌رو خواهند شد؛ اما با تکیه بر تجهیزات خود و یکدیگر، شانس بقا خواهند داشت.

Remedy همچنین تایید کرد که Condor یک بازی «با قیمت ثابت و سرویس محور» خواهد بود تا یک عنوان رایگان. استودیو بیان داشت:

این‌ عناوین بازی‌های ممتازی هستند که ممکن است قیمت اولیه پایین‌تری داشته باشند؛ اما درآمد طولانی از طریق به‌روزرسانی‌ها، گسترش محتوا و خریدهای درون برنامه‌ای به دست می‌آید.

به غیر از Condor، پروژه‌های متعدد دیگری نیز توسط این استودیو در دست توسعه است؛ اما اطلاعاتی چندانی از آن‌ها منتشر نشده.


منبع: VGC

DARKSIRENArcix™ツ`.k1امیر عزیزنژادWalleR MaNSONYXجان قماربازAbby AndersonAlan WakeAMIR 007هالک ایرانیPeterParker

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد
اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ای بابا پس کلا خبری از کنترل دو نیست این اسپین اف سرویس محور رقابتی لعنت به هر چی بازی سرویس محور که نابود کردن ویدیو گیم رو بابا لعنتی ها تعادل ایجاد کنید یا اصلا بازی کمپین داستانی داشته باشه بخش چند نفره هم داشته باشه نمیشه که تجربه ناب تک نفره داستانی و ماجراجویی رو بگیرید از گیمرها

    AMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدمامیر عزیزنژادWalleR MaNDMCMRKammar_iraqiJoel Morgan
  • بازی اصلی خیلیی خفنه اگه از آلن ویک خوشتون اومده این بازی رو صد در صد پلی بدید فیزیکش محشره 😍

    یه اسپین اف سرویس محور هم با توجه به اپشن و قابلیت هایی که تو بازی اصلی داشتیم میتونه جذاب باشه
    مخصوصا اگه کار مشارکتی باشه یا همون pve البته pvp هم خوب میشه یه عده منفی با قابلیت های خودشون که کم هم نیستن
    یه عده هم مثبت با اون ویژگی ها

    جان قمارباز
  • logical man گفت:

    حقیقت الن ویک دو رو پلی دادم و باید بگم عجیبه که این بازی (فک کنم تو یکی از مراسم ها) بهترین بازی شد . حقیقت بازی از لحاظ گیم پلی یا تنوع انمی هیچی چیزی برای گفتن نداشت برام . صرفاً بازی ساخته شده بود تا داستان رو پیش ببری . از لحاظ داستان سرایی و کیفیت بصری و همینطور طراحی معماها بازی فوق‌العاده خوب هست اما اگه یه پلری باشی مثله من که در اولویتت گیم پلی بازی باشه واقعا این بازی هیچی نداره برای گفتن ‌. البته این فقط نظر شخصی من هست و هرجاهم بشینم خوب این بازی رو میگم چون لیاقتش رو داره . درکل که بازی اصلا گیم پلی محور نیست و ۹۵ درصد بازی سوار بر داستان سرایی هست یه بازی کاملا خطی با پیچش داستانی عالی

    الان باز یکی نگه انتظار داشتی زلدا بهت تحویل بده؟!
    نه اما انتظار داشتم حداقل نزدیک رزیدنت اویل باشه از لحاظ تنوع و باس فایت البته در چهارچوب منطق خود بازی

    Arcix™ツ`skylordروح بی نامجان قماربازTom(jonatanreid) Ethan Mars
  • 30nabhl گفت:

    یعنی میتونن از عهده مخارج و زحمت های بازی آنلاین محور بر بیان؟ مثل لست آنلاین نشه؟
    از یه طرف امیدوارم موفق بشن و سود خفنی کسب کنن
    از یه طرف میترسم پولش به زبونشون مزه کنه کلا بیوفتن تو فاز سرویس محور

    Arcix™ツ`
  • رمدی خیلی پرکار شده و این فکر کنم اولین تجربه سرویس محورشونه. امیدوارم اینکارشون هم مثل بقیه بازی هاشون عالی بشه

اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد